Przeczytaj oficjalny opis

Międzynarodowa Szkoła Studiów Zaawansowanych

UNICAM utworzył Międzynarodową Szkołę Zaawansowanych Badań w celu zwiększenia internacjonalizacji edukacji doktoranckiej.

  • Międzynarodowa Szkoła Studiów Zaawansowanych planuje, organizuje, koordynuje kursy w celu uzyskania tytułu doktora.
  • Studia doktoranckie trwają trzy lata, a praca dyplomowa powinna być napisana w języku angielskim, który zostanie obroniony przed komisją egzaminacyjną składającą się z profesorów z odpowiednich dziedzin naukowych. Musi to obejmować pracowników akademickich i innych ekspertów (np. Z ośrodków badawczych lub przedsiębiorstw), z których większość nie pochodzi z Uniwersytetu w Camerino, a przynajmniej jeden nie jest Włochem.
  • Oprócz przygotowania ostatecznej pracy doktorskiej kandydaci powinni uczestniczyć w szkoleniach organizowanych przez SAS, w całości po angielsku, w celu nabycia umiejętności, które można przekazywać (takich jak umiejętności komunikacyjne, rozwój kariery naukowej, zarządzanie badaniami i finansowanie projektów, metodologiczne umiejętności) i doktoranckie we współpracy z przemysłem i innymi odpowiednimi sektorami zatrudnienia.
  • Zaleca się przeprowadzanie badań w publicznych lub prywatnych laboratoriach zewnętrznych w stosunku do uczelni przyjmującej.
  • Aby uzyskać ostateczne kwalifikacje, powinno być co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w instytucie badawczym lub szkolnictwie wyższym innym niż Uniwersytet Camerino i prawdopodobnie nie w języku włoskim.
  • Siedem zasad innowacyjnego szkolenia doktorantów stanowi podstawę naszych programów badawczych.

Siedem zasad innowacyjnego szkolenia doktorantów

1. Doskonałość badawcza

Dążenie do doskonałych badań ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich studiów doktoranckich i stąd płyną wszystkie inne elementy. Konieczne są standardy akademickie ustalone za pomocą procedur wzajemnej oceny i środowisk badawczych reprezentujących masę krytyczną. Nowe pokolenie akademickie powinno zostać przeszkolone, aby stać się kreatywnym, krytycznym i autonomicznym intelektualistą podejmującym ryzyko, przesuwając granice badań pionierskich.

2. Atrakcyjne środowisko instytucjonalne

Doktoranci powinni znaleźć dobre warunki pracy, aby wzmocnić ich pozycję niezależnych naukowców, którzy we wczesnym etapie podejmą odpowiedzialność za zakres, kierunek i postęp ich projektu. Powinny one obejmować możliwości rozwoju kariery, zgodnie z Europejską Kartą Naukowca i Kodeksem postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych.

3. Interdyscyplinarne opcje badań

Szkolenie doktoranckie musi być osadzone w otwartym środowisku badawczym i kulturze, aby zapewnić, że wszelkie odpowiednie możliwości wzajemnego nawożenia między dyscyplinami mogą sprzyjać koniecznemu zakresowi i interdyscyplinarnemu podejściu.

4. Narażenie na przemysł i inne odpowiednie sektory zatrudnienia

Termin „przemysł” jest używany w najszerszym znaczeniu, w tym we wszystkich dziedzinach przyszłych miejsc pracy i zaangażowania publicznego, od przemysłu po biznes, rząd, organizacje pozarządowe, organizacje charytatywne i instytucje kulturalne (np. Musea). Może to obejmować staże podczas szkolenia badawczego; wspólne finansowanie; zaangażowanie pracowników niebędących pracownikami naukowymi z odpowiedniego przemysłu w informowanie / dostarczanie nauczania i nadzoru; promowanie wkładu finansowego odpowiedniej branży w programy doktoranckie; wspieranie sieci absolwentów, które mogą wspierać kandydata (na przykład programy mentorskie) i programu, a także szeroki zakres działań związanych z transferem osób / technologii / wiedzy.

5. Międzynarodowa współpraca

Szkolenie doktoranckie powinno zapewniać możliwości nawiązywania kontaktów międzynarodowych, np. Poprzez wspólne badania, kursy szkoleniowe, podwójne i wspólne dyplomy. Należy zachęcać do mobilności, czy to poprzez konferencje, krótkie wizyty badawcze, delegacje czy dłuższe pobyty za granicą.

6. Zbywalne szkolenie umiejętności

„Zbywalne umiejętności to umiejętności nabyte w jednym kontekście (np. Badania), które są wykorzystywane w innym (na przykład przyszłe zatrudnienie, niezależnie od tego, czy dotyczy to badań, biznesu itp.). Umożliwiają efektywne stosowanie i rozwijanie umiejętności związanych z przedmiotami i badaniami. Zbywalne umiejętności można zdobyć poprzez szkolenie lub doświadczenie zawodowe ”. Istotne jest zapewnienie wystarczającej liczby naukowców posiadających umiejętności wymagane przez gospodarkę opartą na wiedzy. Przykłady obejmują komunikację, pracę zespołową, przedsiębiorczość, zarządzanie projektami, prawa własności intelektualnej, etykę, normalizację itp.

Biznes powinien również bardziej angażować się w opracowywanie programów nauczania i szkolenia doktorantów, aby umiejętności lepiej odpowiadały potrzebom branży, w oparciu o pracę Uniwersytetu Business Business i wyniki projektu EUA DOC-CAREERS. Istnieją dobre przykłady podejścia interdyscyplinarnego na uniwersytetach, łączącego umiejętności, od badań do umiejętności finansowych i biznesowych, od kreatywności i projektowania po umiejętności międzykulturowe.

7. Zapewnienie jakości

Procedury rozliczalności muszą być ustalone w bazie badawczej kształcenia doktoranckiego iz tego powodu powinny być opracowywane oddzielnie od zapewnienia jakości w pierwszym i drugim cyklu.

Celem zapewnienia jakości w kształceniu doktoranckim powinno być podniesienie jakości środowiska badawczego, a także promowanie przejrzystych i odpowiedzialnych procedur dotyczących takich tematów, jak przyjęcie, nadzór, nadawanie stopnia doktora i rozwój kariery. Ważne jest, aby podkreślić, że nie chodzi o zapewnienie jakości doktoratu sam raczej proces lub cykl życia, od rekrutacji do ukończenia studiów.

Programy prowadzone przez:
Język angielski
Włoski

Ta szkoła oferuje również:

Doktorat

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Obszar: architektura, projektowanie, planowanie ... [+]

Obszar: architektura, projektowanie, planowanieArchitektura, teorie i projektowanieProjekt innowacjiZrównoważone planowanie urbanistyczne

Miejsca do nauki - Ascoli Piceno - strona satelitarna Uniwersytetu Camerino

Architektura, teorie i projektowanieTeorie i projektowanie współczesnej architektury;Historia i rozwój dziedzictwa architektonicznego;Graficzna i multimedialna reprezentacja architektury.Projekt innowacjiInnowacyjny i inteligentny projekt obiektów, systemów i środowisk;Projektowanie dla zrównoważenia środowiskowego oraz innowacji procesowych i produktowych;Projektowanie komunikacji, nowe technologie i dziedzictwo kulturowe.Zrównoważone planowanie urbanistyczneZró... [-]
Włochy Camerino
Listopad 2019
W pełnym wymiarze godzin
3 lat
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Obszar: informatyka i matematyka ... [+]

Obszar: informatyka i matematykaSztuczna inteligencja i inteligentne systemyInformatyka i matematykaBezpieczeństwo cybernetyczneNauka danych i uczenie maszynoweSystemy wbudowane i IoTZarządzanie procesemInżynieria oprogramowania i systemów informatycznychSztuczna inteligencja i inteligentne systemyAdaptacyjna kontrola i optymalizacjaPolityka adaptacyjnaZbiorowe i adaptacyjne systemyReprezentacja wiedzy i wnioskowanie autonomiczneInformatyka i matematykaAlgebraiczne i logiczne aspekty informatyki)Modele obliczeniowe i modele obliczeńJęzyki formalneJęzyki algebraiczne dla określonych domenTeoria modeluMetodologiczne aspekty edukacji naukowejBezpieczeństwo cybernetyczneZasady kontroli ... [-]
Włochy Camerino
Listopad 2019
W pełnym wymiarze godzin
3 lat
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Obszar: Nauki prawne i społeczne ... [+]

Obszar: Nauki prawne i społecznePrawo cywilne i legalność konstytucyjnaPrawa podstawowe w globalnym społeczeństwiePrawo cywilne i legalność konstytucyjna

W programie nauczania Prawo cywilne i legalność konstytucyjna dąży do nabycia metod mających na celu opracowanie technik interpretacyjnych odpowiednich do złożoności obowiązującego prawa; umiejętność interpretacji na podstawie regulacji wartości narodowych, europejskich i międzynarodowych dotyczących stosunków prawa prywatnego; reinterpretacja prawnych stosunków gospodarczych w perspektywie personalizmu istniejącego konstytucyjnego porządku prawnego.

Pogłębiły delikatną zależność między prawem materialnym i proceduralnym, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii sprawiedliwości cywilnej i stosowania instrumentów alternatywnych do sądowego procesu rozstrzygania sporów.... [-]

Włochy Camerino
Listopad 2019
W pełnym wymiarze godzin
3 lat
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
University of Camerino the international School of Advanced Studies

Obszar: Fizyka, Ziemia i nauki o materiałach ... [+]

Obszar: Fizyka, Ziemia i nauki o materiałachFizykaProcesy fizyczne i chemiczne w systemach ziemskichNauki o materiałachFizyka

Fizyka materii skondensowanej

Teoria wielu ciał Ultracold MatterNadprzewodnictwo w nanoskali: teoria, symulacje i eksperymentyTeoria nadciekłości dziury elektronowej w urządzeniach grafenowychZwrotnica BCS-BEC w wieloskładnikowych nadciekach i nadprzewodnikach

Fizyka eksperymentalna

Sprawa w ekstremalnych warunkachFizyka powierzchni, interfejsów i systemów nanoskładnikowychFizyka, astrofizyka i kosmologia z falami grawitacyjnymiMiękkie materiały, okulary, płyny i roztwory cieczyPromieniowanie synchrotronowe i zaawansowane źródła promieniowania... [-]
Włochy Camerino
Listopad 2019
W pełnym wymiarze godzin
3 lat
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Address
International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Madonna delle Carceri 9
62032 Camerino, Marche, Włochy