Keystone logo
DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Wstęp

W DigiPen Institute of Technology Singapore przeżyjesz rygorystyczne wykształcenie, które przygotuje cię do ekscytujących możliwości pracy w globalnej gospodarce cyfrowej. Dzięki studiom rozwiniesz ramy teoretyczne i podstawową wiedzę, które będą odpowiednie i przydatne przez całą karierę.

Oprócz regularnych zajęć i zadań będziesz także wykorzystywać swoją wiedzę do praktycznych projektów zespołowych, które wykorzystują komunikację i interdyscyplinarną współpracę. Ta koncentracja na projektach stanowi wyzwanie dla rozwiązywania trudnych problemów podczas wspólnej pracy nad tworzeniem oryginalnego oprogramowania, gier, animacji i innych elementów w środowisku akademickim, które replikuje profesjonalne studio produkcyjne. Do czasu ukończenia studiów będziesz miał podstawową wiedzę w swojej dziedzinie, umiejętność innowacji w nowych rozwiązaniach oraz portfolio prac, które pomogą Ci wyróżnić się na tle potencjalnych pracodawców.

NASZA HISTORIA

DigiPen został założony przez Claude'a Comaira w 1988 roku w Vancouver, Kanada, jako firma zajmująca się symulacją komputerową i animacją. Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na pracę pan Comair miał trudności ze znalezieniem wykwalifikowanego personelu, który nie tylko posiadał podstawową wiedzę z zakresu informatyki, ale także był zaznajomiony z najnowszą technologią cyfrową. Jako taki, DigiPen zaczął oferować dedykowany program szkoleniowy z animacji komputerowej 3D. Wkrótce potem DigiPen nawiązał współpracę z Nintendo of America w celu ustanowienia programu certyfikacji w zakresie programowania gier wideo.

W miarę ewolucji gier wideo od prostej grafiki 2D do wyrafinowanych światów 3D, zapotrzebowanie branży na wykwalifikowanych pracowników z zaawansowanym wykształceniem w dziedzinie sztuki cyfrowej, projektowania i inżynierii oprogramowania stale rosło. Przewidując tę rosnącą potrzebę, DigiPen opracował i zaczął oferować pierwszy na świecie program studiów licencjackich w zakresie tworzenia gier wideo (Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation), który przygotowałby studentów na unikalne wyzwania związane z tworzeniem profesjonalnych gier 3D i symulacji oprogramowanie. DigiPen przeniósł swój kampus do Redmond w stanie Waszyngton w USA w 1998 roku i otworzył swoje podwoje jako DigiPen Institute of Technology.

To, co zaczęło się jako przełomowe podejście do edukacji w zakresie symulacji i tworzenia gier, ewoluowało, obejmując nowe programy z zakresu sztuki cyfrowej i animacji, inżynierii komputerowej, projektowania gier, projektowania muzyki i dźwięku oraz innych specjalizacji informatycznych. Dzisiaj DigiPen oferuje dziewięć programów licencjackich i dwa programy magisterskie w kampusie w Redmond. DigiPen oferuje także programy studiów na dwóch międzynarodowych kampusach w Singapurze i Bilbao w Hiszpanii, a także poprzez partnerskie partnerstwa edukacyjne ze szkołami w Korei Południowej i Tajlandii.

Różnica DigiPen

Studenci wybierają DigiPen (Singapur) z różnych powodów - czy to w naszych specjalistycznych programach, naciskach na projekty zespołowe i nauczanie stosowane, wyjątkowa sieć absolwentów i powiązania branżowe, czy doświadczony wykładowca. To tylko kilka cech, które określają, kim jesteśmy i co robimy.

Koncentruje się

Deklarując swój obszar studiów podczas składania wniosku, przejdziesz bezpośrednio do zajęć najbardziej odpowiednich dla twojej dziedziny. Pod koniec studiów będziesz mieć zaawansowany poziom wiedzy i będziesz gotowy, aby przejść do nowej kariery.

Hands-On

DigiPen uczy Cię rozwiązywania problemów i wprowadzania innowacji w rzeczywistych projektach. Stosując zasady akademickie do konkretnych całorocznych projektów zespołowych, Ty i Twoi rówieśnicy zdobywacie praktyczną wiedzę, aby stać się twórcami - a nie tylko użytkownikami - technologii.

Połączony

Nasze silne powiązania z branżą technologiczną w Singapurze pozwalają ci sięgnąć do głębokiego doświadczenia przemysłowego i rozpocząć budowanie profesjonalnej sieci od pierwszych dni w kampusie. Ściśle współpracujemy z wieloma cenionymi partnerami branżowymi - w tym z Ubisoft Singapore, Autodesk, Koei Tecmo, Continental Automotive i nie tylko - aby zapewnić naszym studentom rozwój zawodowy i możliwości rozwoju zawodowego.

Słynny

Studenci DigiPen zdobyli 57 nagród na Independent Games Festival - więcej niż jakakolwiek inna szkoła na świecie. Od 10 lat Przegląd Princeton umieszcza DigiPen w pierwszej piątce szkół projektowania gier.

Doświadczony

Zatrudniamy światowej klasy ekspertów od wiodących instytucji akademickich i gigantów branżowych, takich jak Microsoft, Nintendo, Disney, Pixar, Bungie i Sony. Nasi wykładowcy wnoszą kolektywne doświadczenie nagradzanych badań akademickich, najnowocześniejszego oprogramowania, produkcji gier wideo potrójnej klasy A i wiodącej pozycji w branży bezpośrednio w klasie.

Lokalizacje

  • Singapore

    PIXEL Building, 10 Central Exchange Green,

    Programy

    pytania