Najlepsze uniwersytety, uczelnie i szkoły biznesu w

Na tej stronie możesz sprawdzić uniwersytetów, kolegiów i szkół biznesu w . Będzie łatwo znaleźć wszystkie informacje na temat najlepszych uczelni w rankingu w . Kliknij na "Czytaj więcej " Szczegółowy opis uczelni oraz przegląd oferowanych programów studiów.

Znajdź uniwersytetów w i przeglądać swoje programy, aby znaleźć te, które odpowiadają Ci najbardziej. Pobierz wszystkie informacje na temat różnych możliwości studiowania w i porównać Czesne i długość studiów. Możesz zaoszczędzić czas i uczelni kontaktowe w bezpośrednio: wypełnić "Zadaj pytanie o " formularza, który będzie można umieścić w kontakcie z biurem rekrutacji.

Rozpocznij wyszukiwanie dla swojej przyszłej edukacji od razu!

3 Wyniki z Botswana

Stafford Global

DBA Zjednoczone Emiraty Arabskie United Arab Emirates Online Arabia Saudyjska Saudi Arabia Online Katar Qatar Online Bahrajn Bahrain Online Egipt Egypt Online Irak Iraq Online Jordania Jordan Online Kuwejt Kuwait Online Oman Oman Online Liban Lebanon Online Stany Zjednoczone USA Online Kanada Canada Online Ghana Ghana Online Kenia Kenya Online Uganda Uganda Online Botswana Botswana Online Republika Południowej Afryki South Africa Online Mauritius Mauritius Online Tanzania Tanzania Online Rwanda Rwanda Online Bułgaria Bulgaria Online Rumunia Romania Online Serbia Serbia Online Grecja Greece Online Turcja Turkey Online Chorwacja Dubrovnik September 2018 + 48 więcej

O STAFFORD Zapewnienie programów nauczania na odległość przez ponad dwie dekady Stafford od ponad 20 lat zapewnia wysokiej jakości kształcenie. Firma działa na Bliskim Wschodzie i rozwija się na całym świecie. W Stafford oferujemy kursy z różnych dziedzin, w tym Executive MBA, doktorantów i dyplomów. Nasza instytucja była zawsze kierowana i kierowana przez pracowników akademickich. Jesteśmy dumni, że współpracujemy tylko z najlepszymi uniwersytetami w Wielkiej Brytanii i… [+] wyjaśniamy wyższą satysfakcję i ukończenie kursów osiągnięte przez studentów na kursach, które wspieramy. Nasza wizja Nasza wizja opiera się na naszej wiedzy, aby rozszerzyć zasięg na skalę światową. Nasza misja Naszą misją jest zapewnienie studentom przez całe życie wysokiej jakości kursów uniwersyteckich po przystępnych cenach i zapewnienie, że zapisani uczniowie otrzymają wyższe wsparcie naukowe w celu skutecznego zakończenia programów. Wartość oferowanej przez nas usługi umożliwiła tysiącom absolwentów zwiększenie ich perspektyw kariery i uzyskanie promocji. [-]


Botho University

Botswana Gaborone Lesotho Lesotho Online Botswana Online

Botho University powstała w 1997 roku i szybko zmieniały się na przestrzeni lat, aby stać się wiodącym dostawcą wysokiej jakości multidyscyplinarnym szkolnictwa wyższego. Botho Uniwersytet był jednym z pierwszych lokalnych ISW w Botswanie być akredytowane przez Radę Rozwoju Zasobów Ludzkich (HRDC). Wszystkie programy są zatwierdzane przez Botswana Qualifications Authority (BQA) i Rady w sprawie Szkolnictwa Wyższego (CHE) w Lesotho. Botho University oferuje obecnie progra… [+] my w czterech wydziałach mianowicie Wydział Biznesu i Rachunkowości, Wydział Informatyki, Wydział Inżynierii i Nauk Stosowanych oraz Wydziału Edukacji i Nauki na Odległość. Wszystkie nasze programy zostały opracowane z wejściami z branży więc nasi absolwenci są gotowi uderzyć bieg gruntowych. Obecnie oferujemy kwalifikacje z poziomu certyfikatu na poziomie magistra z planami w miejscu studia doktoranckie się rozwijać bardzo szybko. Z ponad 6000 studentów i prawie 500 pracowników i rośnie, Botho Uniwersytet jest dynamicznym i ekscytującym miejscem. Botho Uniwersytet oferuje również szeroką gamę programów, dla znajdujących się w eksploatacji specjalistów i organizacji. W ramach Wydziału Edukacji i Distance Learning, istnieje ponad 200 krótkoterminowe programy rozwoju zawodowego, które mogą być dostosowane do spełnienia wymagań klienta. Botho University również forayed programów nauczania na odległość, z naszej pierwszej partii uczniów klas nauczania na odległość rozpoczynających się w lutym 2015 r. Obecnie znajduje się w czterech różnych ośrodkach położonych w Botswanie - Gaborone, Francistown i Maun - i Lesotho - Maseru. Strategicznym celem Botho University jest zwiększenie różnorodności studentów poprzez przyciąganie zagranicznych studentów. Oprócz Botswany i Lesotho, mamy już pewną liczbę studentów z innych krajów w regionie, takich jak RPA, Namibii, Zimbabwe, Zambii, Demokratycznej Republice Konga, Etiopii i między innymi. Botho Uniwersytet posiada również szereg partnerstw międzynarodowych z dobrze znanych instytucji międzynarodowych, takich jak University of Venda w RPA, Uniwersytet Teesside w Wielkiej Brytanii, Ohio University, Black Hills State University i Wayne State University w USA, Indian School of Mines i Uniwersytet manipal w Indiach. Studenci studiujący w Akademii Botho mają ogromną możliwość skorzystania z tych międzynarodowych partnerstw poprzez programy wymiany studentów. Nasi studenci rozpoczęli przełomowym projektów stażowych w Indiach i udał się do Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii uzyskania ekspozycji międzynarodowej, będący częścią naszego ogromnym naciskiem na absolwentów zatrudnienia. Botho Uniwersytet mocno wierzy w dostarczaniu swoim studentom najwyższej środowisku nauczania. Mamy stale inwestować w doskonałej infrastrukturze i najnowsza technologia napędzane zasobów edukacyjnych. Nasz kampus w Gaborone jest dobrze znany jako międzynarodowych standardów i wielu imprez krajowych i międzynarodowych, które odbyły się na terenie naszej firmy ze względu na jakość udogodnień, w tym prestiżowych afrykańskich Igrzysk Młodzieży w 2015 roku. Nasz nadchodzący kampusu w Francistown ma już pierwsze strony gazet z właściwych powodów i plany są na zaawansowanym etapie budowy kampusu w Maun również. dyscypliny akademickiej połączeniu z doskonałości we wszystkich zajęciach pozalekcyjnych, zapewnia, że ​​absolwenci Botho University posiadać silne połączenie umiejętności. Jesteśmy jednym z najlepszych w rankingu instytucji sportowych w Botswanie który zdobył wszystkie najwyższe uznanie i mistrzostwa w kraju. Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę fakt, że mamy bogate zaplecze sportowe do koszykówki, siatkówki, siatkówki, piłki nożnej i szachów. Botho Uniwersytet jest napędzany przez podstawowymi wartościami doskonałości, przywództwa i innowacji, a także ma na celu stać się centrum doskonałości w zakresie szkolnictwa wyższego i motorem pozytywnych zmian społecznych. Skupiamy się na jakości zaowocowało Botho Uniwersytet staje się tylko Uniwersytet w Botswanie z BOS certyfikat ISO 9001: 2008. Z nienaganną reputację jakości na rynku, absolwenci Botho University są liderem w transformacji gospodarki. Wizja Botho Uniwersytet chce być centrum doskonałości, innowacyjności oraz zarządzania w wyższych i motorem pozytywnych zmian społecznych i gospodarczych. Misja Obsługa za pomocą silnego modelu biznesowego, finansowego i trwałego, BU zapewni jakości doświadczenie edukacyjne, stale przykładowym na krajowych i międzynarodowych standardów akademickich produkować dobrze zaokrąglone, szanse na zatrudnienie absolwentów do rynku globalnego. [-]


AFDA

Republika Południowej Afryki Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth Botswana Gaborone February 2019 + 2 więcej

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]