Najlepsze uniwersytety, uczelnie i szkoły biznesu w

Na tej stronie możesz sprawdzić uniwersytetów, kolegiów i szkół biznesu w . Będzie łatwo znaleźć wszystkie informacje na temat najlepszych uczelni w rankingu w . Kliknij na "Czytaj więcej " Szczegółowy opis uczelni oraz przegląd oferowanych programów studiów.

Znajdź uniwersytetów w i przeglądać swoje programy, aby znaleźć te, które odpowiadają Ci najbardziej. Pobierz wszystkie informacje na temat różnych możliwości studiowania w i porównać Czesne i długość studiów. Możesz zaoszczędzić czas i uczelni kontaktowe w bezpośrednio: wypełnić "Zadaj pytanie o " formularza, który będzie można umieścić w kontakcie z biurem rekrutacji.

Rozpocznij wyszukiwanie dla swojej przyszłej edukacji od razu!

15 Wyniki z Łotwa

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Łotwa Jelgava September 2018

Centrum edukacji, nauki i kulturyLatvia University of Life Sciences and Technologies jest jedynym wyższym ośrodkiem edukacji rolniczej na Łotwie i ma na celu: promowanie potencjału intelektualnego w zakresie rozwoju obszarów wiejskich w rolnictwie; zachęcać młodych ludzi do zdobywania wyższego wykształcenia akademickiego i zawodowego; rozwijać badania; przyczynić się do rozwoju kulturalnego; badać, utrzymywać i doskonalić zdobyte doświadczenia łotewskie i przekazywać je … [+] przyszłym pokoleniom. Uniwersytet ma wiele profili. Oprócz tradycyjnych dziedzin nauki, LLU zapewnia także wielopostaciowe, unikalne programy badawcze związane z zaawansowanym rolnictwem, medycyną weterynaryjną, produkcją żywności, leśnictwem i architekturą krajobrazu. Uniwersytet znajduje się w Jelgava - starym mieście kulturalnym, które znajduje się zaledwie 40 km od stolicy Łotwy - Rygi. Jelgava jest uznawana za prawdziwe miasto studenckie.MisjaPlan Strategicznego Rozwoju Latvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) na lata 2015-2020 został opracowany w 2015 r. I zatwierdzony przez senat LLU w dniu 9 grudnia 2015 r. W celu wypełniania swoich funkcji i realizacji celów, Latvia University of Life Sciences and Technologies opracował trzy programy działań: 1. Badania 2. Nauka 3. Administracyjne i finansowe wsparcie badań i prac badawczych Celem Latvia University of Life Sciences and Technologies jest zapewnienie możliwości uzyskania wyższego wykształcenia i wyższej kształcenie zawodowe w rolnictwie, weterynarii, technologii żywności, inżynierii, nauk leśnych, nauk społecznych, technologii informacyjnych i zarządzania środowiskiem, a także rozwój nauki oraz utrzymanie i rozwój łotewskiego potencjału intelektualnego i kultury. Cele LLU : 1. Zapewnienie jakości nauki odpowiadającej standardom uniwersytetu narodowego, co pozwoliłoby na kształcenie konkurencyjnych specjalistów na łotewskim i międzynarodowym rynku pracy. 2. Rozwój potencjału naukowego do udziału w badaniach międzynarodowych, integracja edukacji akademickiej i badań, co zapewniłoby wprowadzenie innowacyjnych technologii opartych na wiedzy do łotewskiej gospodarki narodowej, w szczególności w regionie Zemgale. 3. Zapewnienie zrównoważonego rozwoju uniwersytetu jako krajowej instytucji edukacyjnej, naukowej i kulturalnej:wzmocnienie podstawy prawnej;ulepszyć strukturę organizacyjną zgodniedo celów LLU ; rozwijanie współpracy z instytucjami, instytucjami akademickimi i instytucjami naukowymi na Łotwie i za granicą, przedsiębiorstwami i organizacjami zawodowymi oraz regionalnymi instytucjami Zemgale;skutecznie zarządzać materiałem i podstawami technicznymi LLU .Misja LLU Rozwijanie konkurencyjnego kapitału intelektualnego na podstawie doskonałości w badaniach, wykorzystywania wyników badań w gospodarce, wysokiej jakości edukacji i skutecznego zarządzania uniwersytetem. Wizja LLU na Latvia University of Life Sciences and Technologies jest jedną z wiodących uczelni w dziedzinie nauki i technologii w regionie Morza Bałtyckiego, specjalizującą się w zrównoważonym wykorzystaniu zasobów naturalnych w celu poprawy jakości życia społeczeństwa.FaktyLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) został założony w 1939 roku, a jego najstarszym wydziałem jest Wydział Rolniczy, założony w 1863 roku, który ściśle współpracuje z wieloma uczelniami zagranicznymi. LLU jest szybko rozwijającą się instytucją w okresie od odzyskania przez Łotwę niepodległości.Na uniwersytecie jest 8 wydziałów: rolnictwo, medycyna weterynaryjna, inżynieria, technologia żywności, środowisko i inżynieria lądowa, las, technologie informacyjne, ekonomia i rozwój społeczny.64 studia licencjackie, magisterskie i doktoranckie są oferowane przez 313 wykładowców i naukowców dla 4350 studentów w roku 2014/2015.Współpraca międzynarodowa opiera się na ponad 130 zawartych umowach o współpracy z instytucjami partnerskimi z 27 krajów europejskich oraz 42 aktywnymi umowami dwustronnymi z HEI i ośrodkami badawczymi z 19 krajów na całym świecie.Muzeum uniwersytetu zaprasza na wystawę historii pałacu w Jelgawie i historii Latvia University of Life Sciences and Technologies .Środowisko kulturowe uniwersytetu jest aktywnie tworzone i badane w ramach tradycyjnych i unikalnych wydarzeń.Istnieje również szeroka gama możliwości sportowych dostępnych dla studentów i pracowników uniwersytetu. [-]


Rezekne University of Applied Sciences

Doktorat Łotwa Rēzekne September 2018

Rezekne University of Applied Sciences (Rēzeknes Tehnoloģiju akademija) jest jednym z najbardziej szybko rosnących uniwersytetów na Łotwie. Szkolnictwo wyższe w Rezekne, jeden z regionalnych miast Łotwy, zakorzenione od 1925 roku. Prawie 100 lat, Rezekne Uniwersytet Nauk Stosowanych był Alma Mater dla wielu udanych przywódców. Każdy student w Rezekne Uniwersytetu Nauk Stosowanych spełnienia jako jednostki. Wszyscy studenci otrzymują osobiste wskazówki i profesorowie są łatwo przy… [+] stępny. Każdego roku około 400 studentów zapisać i łącznie ponad 2000 studentów na studia w naszej uczelni. Wielkość uczelni daje możliwość ścisłej interakcji między studentów i pracowników na wszystkich etapach badań. Wielu międzynarodowych partnerów i programu wymiany studentów, aby w środowisku wielokulturowym uczelni. Uczestniczył w zamian co roku ponad 200 studentów Erasmusa i naukowcy. W Rezekne Uniwersytetu Nauk Stosowanych w budowaniu sieci, które trwają całe życie. Nowoczesne laboratoria i audytorium w nowych i odnowionych zabytkowych budynkach są wyposażone w najnowsze technologie. Bliskie partnerstwo z firmami lokalnymi i międzynarodowymi zapewnić możliwość problemu podejścia Studium. Licencjat studenta, magisterskich i doktoranckich teza rozwiązać rzeczywiste problemy i wdrożyć innowacje w rzeczywistości. Sieć kontaktów, które są do dyspozycji studentów po ukończeniu studiów. Wszystkie programy studiów na Uniwersytecie został wyróżniony międzynarodowych akredytacji. Europejska etykieta uznanie zostało przyznane suplementów z Rezekne Uniwersytet Nauk Stosowanych dyplomów. Informacje na temat istoty pomyślnie ukończył studia, poziomu, kontekstu, treści i statusu osoby, o których mowa w oryginale dyplomu są zawarte w suplemencie do dyplomu. Są dowodem wysokiej jakości w nauczaniu, badaniach, internacjonalizacji i współdziałania korporacyjnego na uniwersytecie. [-]


Turiba University

Łotwa Riga September 2018

Zdobywać praktyczną wiedzę cenione przez pracodawców Szkolnictwo wyższe jest integralna podstawa w tworzeniu udanej kariery. To otwiera drzwi dla wzrostu, rozwoju i sukcesu. Uniwersytet w Turiba wiedza idzie w parze z praktycznych umiejętności - jest to połączenie, które jest wysoko cenione przez pracodawców, nie tylko na Łotwie, ale również na świecie. Turiba Uniwersytet otrzymał uznanie pracodawców i rankingu w pierwszej pozycji najbardziej uznanych uczelni. 99,61% absolwent… [+] ów zatrudnionych - jest to najwyższy wskaźnik zatrudnienia wśród łotewskich uczelni, ponadto ponad 80% studentów pracuje w czasie studiów. Absolwenci Turiba Uniwersytetu są konkurencyjne i popytu na rynku pracy. Również orientacja międzynarodowa, udana współpraca z branż, jak również zorganizowane środowisko Studium Uniwersytetu są zatwierdzone; Badanie jest lepsze środowisko, biorąc pod uwagę porady specjalistów terenowych i uczenie się od pracodawców, bliskich partnerów Uniwersytetu w kwestii rozwoju badań. Turiba jest praktycznie zorientowanych na uniwersytet, ponieważ badania praktyczne stanowią 60% czasu spędzonego na studiach, podczas gdy teoria - 40%. Wykładowcy są profesjonalistami polu z dużym doświadczeniem, które oprócz teorii daje wgląd w świat danej dziedzinie. Każdy może zyskać na ich polu zawodowym odpowiednim, edukacji biznesem i rozwijać jako twórczy lidera. Profesjonalne orientacja Turiba University, który pozwala studentom zdobyć doświadczenie zawodowe już podczas studiów w każdym roku studiów, oferując szerokie możliwości praktyk zawodowych serwuje podstawę wysokiego poziomu zatrudnienia. Już w trakcie studiów jest możliwe zdobyć prawdziwe umiejętności i doświadczenie niezbędne do pracy. Badania nie są oparte tylko na materiałach naukowych i zadań teoretycznych; w ten sposób uczniowie są bardziej konkurencyjne na rynku pracy. Pracodawcy zatwierdzić praktyczne doświadczenie, dlatego przy rekrutacji młodych ludzi, preferencje są podane do tych młodych ludzi, którzy zdobyli doświadczenie z pracodawcą w wybranej dziedzinie. Turiba jest zorientowane na rynek uniwersytet pracy, i to jest zatwierdzony zarówno przez przyszłych studentów i pracodawców. Przez ocenę potencjalnego pracownika, jest on również wziąć pod uwagę, które uczelnia on lub ona ukończył, ponieważ odnosi się do wiedzy i umiejętności pracownika do wykonywania określonej pracy. Ważne jest, aby pracodawca wiedzieć, ile czasu i pracy powinny zostać zainwestowane w szkolenia nowego pracownika. Im więcej doświadczenia i praktycznej wiedzy młodych ludzi, tym mniej czasu powinny być inwestowane przez pracodawcę, co uczelnia i treść programu studiów jest ważne, jak również wcześniejsze doświadczenia z uczniami danej szkoły wyższej. Współpraca Praca z Pracodawców Turiba Uniwersytet zajmuje na co dzień w celu poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej na Łotwie i przyczynić się do rozwoju najbardziej perspektywicznych sektorach biznesu. W tym celu współpracuje z Turiba pracodawcy zapewniając im doradztwo, szkolenia i badań. Pracodawców, studentów i przedstawicieli różnych stowarzyszeń z wiedzy o istniejących trendów rynkowych i wymagań są regularnie zapraszani do udziału w Radach Wydziałów, grup roboczych i dyskusji, biorąc w ten sposób udział w rozwoju nowych programów nauczania, zatwierdzania tematów prac dyplomowych i programy staży, a także wspólnie szukają odpowiedzi na jak najlepsze przygotowanie nowych specjalistów i na to, co jest niezbędne dla poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Badania firm Dzienna biznesu personelu nauczania jest nie tylko wykłady lub posiadanie warsztatów i zapewnienie konsultacji dla studentów. Ważnym elementem pracy wychowawców w Turiba University jest zwiększenie ich kompetencji naukowych, publikując prace naukowe, współpracę z pracodawcami i angażuje się w grupach roboczych organizowanych w celu zbadania określonej sprawy z obawy, aby ułatwić integrację innowacji do biznesu i dbać o poprawę koniunktury gospodarczej w kraju. Badania stosowane opracowany we współpracy z ekspertami z branży i studentów będzie przydatne dla każdego pracodawcy następujące tendencje sektorowe i planowania dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Badania przeprowadza się w czterech obszarach działalności naukowej. Znaczna część projektów badawczych są prowadzone w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, jak również w dziedzinie priorytetowej, do państwa łotewskiego - branży turystycznej. Wydział Administracji w partnerstwie z Instytutem Technologii Biznesu wykonuje badania stosowane na tematy, o kluczowym znaczeniu dla rozwoju otoczenia biznesu na Łotwie i do podniesienia efektywności przedsiębiorstwa: Możliwości rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw w zmieniającym się środowisku gospodarczym; Aktywność zarządzanie łotewskich małych i średnich przedsiębiorstw, jej ocena pod względem wzrostu produktywności i koniecznych zmian w polityki gospodarczej rządu do zwiększenia wydajności pracy; Systemy informacji biznesowych i przetwarzania danych. Nauczyciele i naukowcy z Wydziału Turystyki Międzynarodowe projekty badawcze realizujemy turystyki, w tym międzynarodowych, te, które można ocenić jako znaczący wkład w rozwój branży turystycznej Łotwy. Główne tematy badawcze obejmują: Łotewski regionalne rynki docelowe turystyki, ich potrzeby i adekwatność oferowanych produktów do popytu; Profesjonalne przygotowanie dostawców usług turystycznych - wymagane umiejętności i kompetencji, ich oceny; Badania na gościnności obiektów turystycznych; Badania dotyczące lokalizacji brandingu. Naukowcy z Instytutu pracujących w dziedzinie komunikacji i wykładowcy Wydziału Komunikacji przeprowadzić badania rynku mediów masowych na Łotwie, jak również komunikacji międzykulturowej w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu na Łotwie. Główne tematy badań są następujące: Formacja świadomość tożsamości narodowej po odzyskaniu niepodległości Łotwy: trendy i czynniki; Aspekty międzykulturowej społecznej odpowiedzialności biznesu na Łotwie; Komunikacja i perspektywy w momencie ustanowienia Europejskiego rodzaju ludzkiego; Konflikty w organizacji - opcje analizy i rozmiar. Eksperci w dziedzinie prawa z Instytutu Technologii i Biznesu na Wydziale Prawa są aktywne w obszarze ich działalności w zakresie doradztwa w sprawach biznesu i praw konstytucyjnych do obu przedsiębiorstw i osób prywatnych. Uczestniczyli w projekty dotyczące kwestii prawnych o zasięgu krajowym i międzynarodowym, na przykład, rozwój zmian aktów prawnych oraz udzielanie porad w sprawach prawa międzynarodowego. Niektóre z głównych tematów badawczych należą: Wpływ kultury zachodniej praw konstytucyjnych w sprawie tworzenia i rozwoju praw konstytucyjnych Republiki Łotewskiej; Zagadnienia dotyczące ochrony praw autorskich w społeczeństwie informacyjnym; Reformy administracji publicznej; Reformy administracji publicznej konstytucyjne; Trendy rozwojowe w socjologii prawa. [-]


RISEBA

Doktorat Łotwa Riga September 2018

RISEBA Jest to rodzaj uczelnia prywatna uczelnia wyższa w pełni akredytowany przez Ministerstwo Edukacji i Nauki Republiki Łotewskiej. Istota jedna z pierwszych uczelni prywatnych na Łotwie, dzisiaj RISEBA jest jednym 10 największych instytucji szkolnictwa wyższego na Łotwie (Zarówno publiczne, jak i prywatne) z prawie 3000 studentów, włącznie z 200 zagranicznych studentów, Którzy uczestniczą 19 programy studiów na różnych poziomach i kierunkachi ponad 8000 absolwentów. W c… [+] iągu ostatnich dwóch dekad RISEBA przeszedł znaczną transformację z małej ambitnej szkoły biznesu na uniwersytecie, który zapewnia, oprócz programów biznesowych i zarządzania, studia w zakresie komunikacji, mediów sztuk audiowizualnych i architektury, a tym samym przekształcenie placówki w "miejscu, w którym firma spełnia sztuki". RISEBA wyróżnia się spośród innych szkół wyższych, jak ten, który ma wyraźny międzynarodowy ostrości i wyróżnia się wyłączności programów studiów oferowanych i różnorodność języków nauczania. RISEBA oferuje programy, które są albo unikalne na rynku lub zostały po raz pierwszy wprowadzone na rynek przez RISEBA, Jest to jedna z niewielu instytucji, która oferuje pełne studia w trzech językach - Łotewski, angielskim i rosyjskim. RISEBA podzielony jest na pięć stron: trzy budynki RISEBA Główny kampus znajduje się w Ryga (Stolica), jeden oddział regionalny opiera się Daugavpils (Drugie co do wielkości miasto na Łotwie). RISEBA Misja, wizja i wartości Od swojego powstania w 1992 roku, RISEBA został prowadzony przez jego misji "być bramą do międzynarodowej kariery", podkreślając, że uniwersytet ma na celu przygotowanie studentów i absolwentów do międzynarodowej kariery i podkreślając, że nie oznacza to, że uczą się uczniowie "dla eksport". Główną ideą misji jest to, że RISEBA chce mieć pewność, że jej uczniowie są konkurencyjne na rynkach międzynarodowych, są kulturowo świadomy, może pracować w zespołach międzynarodowych zarówno w swoim kraju lub za granicą iz powodzeniem konkurować na rynkach globalnych. RISEBA widzi absolwentów jako potencjalnych pracodawców, którzy przyczynią się do łotewskiego, europejskiego i globalnego wzrostu gospodarczego, są zdolne do pracy w międzynarodowych firmach na Łotwie i za granicą, są wrażliwe i tolerancyjne różnic międzykulturowych i są aktywnymi uczestnikami w międzynarodowych zespołach. Reagowanie na zmiany w otoczeniu zewnętrznym i realizacji nowych możliwości RISEBA rozszerzyła swoją działalność na nowe obszary - przemysłów kreatywnych, czyli komunikacji, mediów i architektury, aw przyszłości widzi siebie jako "zrównoważony finansowo, uznanych uczelni biznesu, sztuki i technologii ". Kierując swoją wizję RISEBA składa się z trzech głównych komponentów akademickich lub szkoły: School of Business z licencjackich, magisterskich i doktoranckich programów, które obejmują obszary biznesu, zarządzania i ekonomii - Szkoły Mediów i Komunikacji z Bachelor i programów mistrzem w sztuce i komunikacji - Wydział Architektury i Wzornictwa, który obecnie oferuje program Bachelor w architekturze. RISEBA jest interdyscyplinarny, wielokulturowy uniwersytet zapewnienie globalnego rynku pracy z inteligentnymi, twórczych i niezależnie myślących jednostek. RISEBA oznacza doskonałą edukację, uznanych międzynarodowo stopni, wysokiej jakości absolwentów, doskonałej bazy naukowej i wysoko wykwalifikowanych pracowników. Pięć podstawowych wartości są w centrum tego, co robi RISEBA: Otwartość: RISEBA słynie z indywidualnego podejścia do uczniów. Pracownicy są zobowiązani do tworzenia środowiska nauki z dziećmi oparte na zaufaniu, szacunku i wrażliwości. Współpraca: RISEBA jest aktywnie zaangażowany w lokalnym i międzynarodowym środowisku biznesowym i promuje rozwój zawodowy swoich pracowników i studentów. Wraz z jej absolwentów i partnerów, instytucja tworzy doskonałe doświadczenie akademickie i zawodowe, które jest nieodłączną częścią procesu badawczego. Uczenie się przez całe życie: RISEBA promuje kształcenie ustawiczne studentów. Uczenie się przez całe życie przyczynia się do rozwoju Łotwy i innych krajów europejskich, jako współczesnego społeczeństwa wiedzy ze stałym rozwojem gospodarczym, większą liczbą miejsc pracy oraz większą spójnością społeczną. Różnorodność: RISEBA jest pomostem między Europą Wschodnią, która pomaga studentom zrobić pierwszy krok na drodze do międzynarodowej kariery i Zachodniej. RISEBA zapewnia wielokulturowym środowisku, oferując różne programy studiów, form studiów i szkoleń w różnych językach. Etyka i odpowiedzialność społeczna: pociągi RISEBA społecznie odpowiedzialnych menedżerów i dokłada wszelkich starań, aby pomóc uczniom zrozumieć rolę przedsiębiorczości w tworzeniu i utrzymaniu praktyce wysoce etycznych w środowisku zawodowym i społeczeństwa jako całości, przy jednoczesnym zapewnieniu należytej ochrony środowiska dla przyszłych pokoleń. [-]


Moscow Art Theatre School

Łotwa Riga September 2018

Zarządzane przez The ArtsLand Foundation, Inc.Założona w Stanach Zjednoczonych w 1992 roku, jesteśmy najstarszym trwającym międzynarodowym programem Moscow Art Theatre School . Uczymy zaktualizowanej wersji Systemu Stanisławskiego. Wszyscy nasi nauczyciele są wykładowcami Moscow Art Theatre School , aktorami i reżyserami Moskiewskiego Teatru Artystycznego Czechowa. W ciągu 25 lat uczyliśmy aktorstwa dla ponad 800 studentów z 23 krajów i pomogliśmy stworzyć 2 MSZ na studia… [+] ch wykonawczych.Myślimy o Systemie Stanisławskiego jako o gramatyce współczesnego aktorstwa i nie uczymy konkretnego stylu ani gatunku . Zamiast tego staramy się pomóc każdemu podmiotowi w znalezieniu drogi do niego samego. Pomagamy w rozwijaniu własnego systemu .W 2018 roku, po 25 udanych wakacjach w Stanach Zjednoczonych, program przenosi się do Europy. Dołącz do nas na intensywnej czterotygodniowej sesji w Rydze , stolicy Łotwy . Nasz program obejmuje codzienną technikę aktorską (Stanisławskiego i Michała Czechowa) oraz Studium scen (Czechow, Gogol, Ostrovsky i współczesny rosyjski dramat), trening ruchu , coaching głosowy i seminarium historii teatru .Wszystkie zajęcia prowadzone są w języku angielskim. Mówiąc intensywnie, mamy na myśli sześć dni w tygodniu i rano, dzień i noc. Poranne zajęcia (9:00 - 12:00) są zaplanowane w grupach - ćwiczenia aktorskie, ruch i głos. Po przerwie obiadowej odbywa się Master Class dla całej szkoły (13:00 - 15:00). Resztę dnia stanowią próby sceniczne (15:30 - 19:30) - oba wydziały są nadzorowane i niezależne. Kulminacją programu jest Scene Study Showcase dla zaproszonych odbiorców.DZIAŁANIE KLASYStudenci będą koncentrować swoją pracę w następujących obszarach:specjalna technika oddechowa;ćwiczenia relaksacyjne i podstawy medytacji;świadomość etapu;wyobraźnia i odwaga na scenie;pamięć emocjonalna i świadomość emocjonalna;interakcja z partnerem i sceną;improwizacja sceniczna;kreatywne gry i wolność sceniczna;podstawy psychoanalizy i analizy tekstu.RUCHNasze treningi ruchowe oparte są na nauczaniu Andreja Droznina. Jest to połączenie tradycji rosyjskiego teatru psychologicznego (Stanisławskiego i Jewgienija Wachtangowa) z kluczowymi odkryciami rosyjskich awangardowych reżyserów XX wieku (biomechanika Meyerholda, elastyczny trening Tairoffa, podkreślona przestrzeń Les Kurbas, itp.)Program zawiera elementy akrobatyki scenicznej, cyrkowej i sztucznej; umiejętności ruchowe - chodzenie, bieganie, skakanie, pokonywanie przeszkód, upadki; walka etapowa i technika slow-motion.DRAMA HISTORYGłówne tematy tej klasy będą obejmować:Osobowość Stanisławskiego w jego niepublikowanych dziennikach i listach. Jak powstaje nowy teatr.System Stanisławskiego: mit i rzeczywistość.Stanisławskiego w kontekście teatru rosyjskiego i światowego (Stanisławskiego i Meyerholda, Stanisławskiego i Brechta, Stanisławskiego i współczesnego teatru).Ameryka w życiu Moskiewskiego Teatru Artystycznego.Poza moim życiem w sztuce (Stanisławski po rewolucji).Sugerowane czytanie:Jean Benedetti. Moskiewski Teatr Teatralny.Michaił Bułhakow. Czarny śnieg.Donald Rayfield. Anton Chekhov: A LifeAnatolij Smeliansky. Czy zmarł towarzysz Bułhakow?STUDIUM SCENYStudenci będą pracować nad niektórymi z następujących sztuk:Antoni Czechow: Iwanow, Wiśniowy sad, wujek Wania, Mewa, Trzy siostryAlexander Ostrovsky: Diary of A Scoundrel, TalentsIvan Turgieniew: Miesiąc w krajuW ramach przygotowań do Letniej Szkoły zalecamy przeczytanie:Konstantin Stanislavsky. Moje życie w sztuce i aktor przygotowuje.Michael Czechow. Technika działania.Artykuły Evgeny'ego Wachtangowa i Wasilija Toporkowa w Actors on ActingJak złożyć wniosekKrok pierwszy - terazPAKIET APLIKACYJNYSkontaktujemy się z Tobą, gdy tylko otrzymamy Twój pakiet aplikacji.Wypełnij i prześlij formularz zgłoszeniowy.Prześlij nam swoje zaktualizowane CV, ostatnie headshot i 2 listy referencyjne od nauczycieli i / lub dyrektorów.Zapłać tutaj 35 EUR za wniosek z konta PayPal lub za pomocą karty debetowej lub kredytowej.Krok drugi - do 1 maja 2018 rPAKIET REJESTRACYJNYUmowa rejestracyjna i depozyt zabezpieczający są płatne do 1 maja 2018 r.Uzupełnij umowę rejestracyjnąZapłać 500 € depozytu zabezpieczającego (opłata za czesne).Rejestracja jest ograniczona. Aby zabezpieczyć swoje miejsce w programie, należy złożyć wniosek wcześniej.Krok trzeci - do 1 czerwca 2018 rPAKUJ WALIZKITwoje saldo jest płatne 1 czerwca 2018 r.Zrezygnuj z należnego salda.Odwiedź naszą sekcję FAQ.Przeczytaj wszystkie książki na liście do czytaniaProszę planować swoje podróże z wyprzedzeniem. Oczekujemy, że dotrzesz do Rygi najpóźniej w niedzielę 1 lipca 2018 roku. Data wyjazdu to niedziela, 29 lipca 2018 roku. Aby uzyskać pomoc w organizacji podróży, skontaktuj się z nami.Czesne i płatnościCzesne na sesję w 2018 r. Wynosi 1800 euro za cztery tygodnie. Wszystkie płatności będą dokonywane w euro.Pierwsza część czesnego, DEPOZYCJA ZABEZPIECZENIA w wysokości 500 €, jest płatna do 1 maja 2018 roku.Pozostałe saldo czesne należy uregulować 1 czerwca 2018 r.Oferujemy zakwaterowanie z możliwością wyboru jedno i dwuosobowego pokoju. Opłatę mieszkaniową należy zaliczyć do ostatecznej płatności przypadającej na dzień 1 czerwca 2018 r. Stawki mieszkaniowe na rok 2018 zostaną opublikowane tutaj, gdy staną się dostępne.PaszportWymagany jest paszport ważny przez co najmniej sześć miesięcy od daty zakończenia programu, z co najmniej dwoma pustymi stronami. Obywatele USA, UE i wielu innych krajów posiadających ważny paszport nie muszą uzyskać wizy, aby wjechać na Łotwę. Obywatele innych krajów mogą być zobowiązani do uzyskania wizy przed przyjazdem. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i odwiedź ten link w celach informacyjnych. [-]


University of Latvia

Łotwa Riga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Riga Graduate School Of Law

Łotwa Riga September 2018

Absolwentka Rygi w Rydze (RGSL) została założona w 1998 roku. Dziś jest to szkoła wyższa, oferująca studia magisterskie, magisterskie i doktoranckie z zakresu prawa, biznesu, finansów, polityki, stosunków międzynarodowych i dyplomacji. RGSL oferuje edukację prawną w języku angielskim studentom z całego świata. Studia w RGSL oferują niepowtarzalną mieszankę globalnego i lokalnego w tym sensie, że jakość nauczania jest na najwyższym poziomie międzynarodowym, a dbałość i dbałość uc… [+] zniów jest bardzo lokalna i indywidualna. Położony w samym sercu Dzielnicy Art Nouveau w Rydze, w centrum regionu bałtyckiego, RGSL ma na celu zapewnienie silnej edukacji akademickiej w kontekście wciąż zmieniającego się i połączonego ze sobą świata rzeczywistego. Dwa programy licencjackie, rozpoczęte w 2010 r., Koncentrują się na prawie i biznesie lub prawie i dyplomacji. Programy magisterskie koncentrują się na prawie i finansach, prawie europejskim i międzynarodowym, specjalizujących się w międzynarodowym prawie publicznym i prawach człowieka, transgranicznym prawie handlowym oraz prawie i polityce Unii Europejskiej. Podobnie program doktorancki, zainaugurowany w 2013 r. I oferowany we współpracy z Uniwersytetem w Kopenhadze, obejmuje tematy z kilku dyscyplin i łączy badania, nauczanie oraz inne praktyczne działania w kierunku ukończenia studiów doktoranckich. Wydział RGSL reprezentuje doskonałość akademicką, ale również doświadczenie praktyczne. Nasi rezydenci i goście są zarówno naukowcami, jak i praktykami pochodzącymi z wiodących instytucji akademickich na całym świecie, z UE i innych instytucji międzynarodowych, a także z głównych kancelarii prawnych i międzynarodowych firm. RGSL stało się ważnym ośrodkiem organizującym imprezy promujące akademicki i badawczy dyskurs w zakresie rządów prawa, demokracji i praw człowieka. [-]


Ventspils University of Applied Sciences

Łotwa Ventspils September 2018

Ventspils University of Applied Sciences - Edukacja na jutro!Ventspils University of Applied Sciences (VeUAS) został założony w 1997 r. Jako samodzielna państwowa uczelnia wyższa i instytucja naukowa. Jego podstawową działalnością jest prowadzenie badań naukowych oraz wdrażanie programów akademickich i zawodowych. VeUAS oferuje zdobywanie wiedzy na naszych wydziałach ekonomii i zarządzania, tłumaczeniach i informatycznych, oferując 16 programów studiów licencjackich, magisterskich i d… [+] oktoranckich. Obecnie jest około 900 pełnoetatowych studentów (w tym studentów zagranicznych z takich krajów, jak Hiszpania, Francja, Niemcy, Litwa, Turcja, itp.), Z których 80% finansowane jest z budżetu państwa. Kliknij tutaj po więcej informacji! VeUAS zatrudnia 129 pracowników, w tym 67 pracowników akademickich.W dniu 20 maja 2013 r. VeUAS uzyskał status instytucji naukowej (tj. Został dodany do rejestru instytucji naukowych), co pokazuje, że spełnił on wszystkie kryteria przyjęte przez instytucję naukową, w tym co najmniej połowa pracowników akademickich stopień doktora, kolegium uniwersyteckie publikuje artykuły naukowe, ma infrastrukturę naukową itp.MisjaRozwijanie i utrzymywanie jakościowego i nowoczesnego szkolnictwa wyższego oraz badań naukowych i zapewnienie ich dobrej funkcjonalnej interakcji w akademickich dziedzinach zarządzania - działaniami, lingwistyką stosowaną, informatyką, informatyką, inżynierią i radioastronomią.WizjaKontynuacja zakładania VeUAS jako nowoczesnej uczelni wyższej dla studentów i pracowników akademickich w celu rozszerzenia jej działalności poza granice Łotwy i zdobycia międzynarodowej sławy instytucji szkolnictwa wyższego w regionie Morza Bałtyckiego.Zapewnienie znaczącego wkładu w rozwój nauki we wszystkich dziedzinach jej działalności i zapewnienie konkurencyjności jej absolwentom.Podejmowanie kroków zmierzających do przekształcenia uczelni w instytucję uniwersytecką i stopniowe zdobywanie oficjalnego statusu uniwersyteckiego.Współpraca z firmami i samorządem w VentspilsVeUAS zapewnia instytucjom i firmom z regionu Kurzeme oraz wykwalifikowanym pracownikom Rady Miejskiej Ventspils, jak również oferuje możliwości uczenia się przez całe życie dla wszystkich.Samorząd terytorialny Ventspils zapewnia środki finansowe na przyciągnięcie wysoko wykwalifikowanych pracowników naukowych i specjalistów wysokiego szczebla z tej dziedziny, stypendia dla doktorantów, publikacje naukowe i metodologiczne, dofinansowanie różnych projektów, wydarzeń kulturalnych i zajęć sportowych dla studentów. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Łotwa Riga September 2018

Łotewska Akademia Edukacji Sportowej (LASE) jest akademicką i profesjonalną publiczną uczelnią wyższą i instytucją badawczą, utworzoną 6 września 1921 roku, działającą zgodnie z Ustawą o szkolnictwie wyższym, Konstytucją LASE oraz przepisami ustawowymi i wykonawczymi regulującymi działalność. LASE jest jedyną uczelnią sportową w kraju, która gwarantuje jedność studiów i badań naukowych w dziedzinie sportu i opieki zdrowotnej w sporcie zgodnie z "Łotewskim Narodowym Plane… [+] m Rozwoju 2014-2020", "Nauką, rozwojem technologicznym i innowacją Wytyczne na lata 2014-2020 "," Inteligentne strategie specjalizacji na lata 2014-2020 "," Wytyczne w zakresie rozwoju edukacji na lata 2014-2020 "i" Wytyczne w zakresie polityki sportu na lata 2014-2020 ", aby studenci mogli uzyskać stopnie naukowe i naukowe, kwalifikacje zawodowe i promować innowacje w nauce o sporcie i opieka zdrowotna w sporcie. LASE jest instytucją naukową, 9 maja 2006 r., Zarejestrowaną w rejestrze instytutów naukowych o numerze 172075. Sprawozdania z działalności LASE znajdują odzwierciedlenie na stronie internetowej Akademii lspa.lv: publicznie dostępne roczne raporty z samooceny. Wizja LASE: rozpoznawalna na arenie międzynarodowej i jedna z wiodących uczelni sportowych w krajach nadbałtyckich, kształcących sportowców i pracowników służby zdrowia w sporcie, wzmacniających potencjał akademicki, naukowy i finansowy LASE.Misja LASEZapewnienie uznanych na całym świecie studiów jakości, rozwój innowacyjnych badań w dziedzinie nauki o sporcie i opiece zdrowotnej w sporcie, włączenie go w proces badania, który zapewnia przygotowanie konkurencyjnych specjalistów sportowych, promuje rozwój łotewskiego państwa i społeczeństwa, wspiera postęp technologiczny gospodarki narodowej. Zapewnienie wkładu LASE jako krajowego i międzynarodowego znaczenia edukacji, nauki i uniwersytetu sportowego w zrównoważony rozwój sportu i opieki zdrowotnej w sporcie. Podstawowym celem LASE jest zapewnienie uczniom możliwości prowadzenia wyższej akademickiej i wyższej edukacji zawodowej i szkoleń, rozwijania nauk sportowych i badań w dziedzinie opieki zdrowotnej w sporcie, rozwijania kultury w celu zachowania potencjału intelektualnego i fizycznego koniecznego dla Republiki Łotewskiej (LR), promowania i zapewnienie harmonijnego rozwoju narodu90 lat historiiW dniu 6 września 2011 r. Łotewska Akademia Edukacji Sportowej obchodziła 90. rocznicę łotewskiej wyższej edukacji sportowej w ogóle, a jej podstawą w szczególności. Konieczność powołania specjalnej placówki edukacyjnej powstała wiosną 1919 r., Gdy postępowa prasa tamtych czasów zauważyła, że ​​kwestie teoretyczne wychowania fizycznego i formy jego organizacji wymagają naukowych podstaw. Łotewskie Ministerstwo Edukacji zaakceptowało tę konieczność społeczeństwa, a 6 września 1921 r. Rada Ministrów podjęła decyzję o utworzeniu Łotewskiego Instytutu Wychowania Fizycznego (LFII). Studenckie wykształcenie teoretyczne rozpoczęto w Rydze, Nikolaja (teraz: Valdemara), ul. 1, a sesje treningowe zorganizowano w szkolnych salach gimnastycznych i na stadionach. Celem Instytutu było szkolenie nauczycieli wychowania fizycznego, opracowywanie teoretycznych i praktycznych zagadnień wychowania fizycznego, nadzór nad rozwojem fizycznym i wychowaniem fizycznym w kraju. Pierwszym liderem Instytutu był nauczyciel szkoły Rumpmuiža Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . Szkolenie trwało dwa lata i trwało 1400 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. W specjalności specjalistycznej nacisk na przygotowanie został położony na ich praktyczne szkolenie, które stanowiło 65,3% objętości badania. Z kolei w ćwiczeniach praktycznych przeważała gimnastyka i aktywność fizyczna związana z gimnastyką. Na ten nacisk wpłynął fakt, że w tym czasie w szkołach wychowanie fizyczne było nazywane gimnastyką, ale nauczyciele - nauczyciele gimnastyki. 3 listopada 1922 r., Opracowany w Instytucie plan badań, został poddany przeglądowi, wprowadzając warunek, że pod koniec nauki studenci zdadzą egzamin w każdym z 21 przedmiotów. 15 listopada 1922 r. Dr Jēkabs Dille był kierownikiem Instytutu. W 1923 r. Komisja Pedagogiczna określiła wymagania egzaminacyjne i treść oraz zatwierdziła dokument otrzymany przez absolwentów tamtych czasów. Pierwsze wymagania egzaminu końcowego były podobne do dzisiejszych wymagań, a jedną z głównych części było: prowadzenie lekcji dla dzieci w wieku szkolnym i obrona wybranych działań w zakresie zarządzania. Pierwsze egzaminy końcowe odbyły się od 23 lipca do 27 lipca 1923 r., A 8 sierpnia tego samego roku Rada LFII, działając zgodnie z decyzją Rady Ministrów z 6 września 1921 r., Postanowiła przyznać lub nie przyznać dyplomu Dyplom, przyznanie lub nie przyznanie uprawnień do pracy na stanowisku nauczyciela. LFII zakończyło swoją działalność w 1925 roku, aw ciągu 5 lat swojego życia (1921-1925) przygotowano i certyfikowano 79 nauczycieli gimnastyki (wychowania fizycznego). Biorąc pod uwagę znaczenie wychowania fizycznego i potrzebę posiadania nauczycieli wychowania fizycznego w szkołach, w dniu 2 października 1926 roku, w Łotewskim Uniwersytecie Ludowym został otwarty Instytut Wychowania Fizycznego (LTU FAI). W oparciu o działalność LTU FAI wykorzystano organizację, ogólny charakter studiów i wymagania dawnego instytutu. Instytut działał zgodnie z planami i programami, potwierdzonymi przez Ministerstwo Edukacji, czas trwania studiów wynosił 3 lata. Voldemārs Cekuls, inspektor oświaty wychowania fizycznego Ministerstwa Edukacji, został wybrany na szefa LTU FAI. W okresie jego istnienia (1929-1940) LTU FAI przygotowało 189 specjalistów wychowania fizycznego, z których 179 otrzymało Dyplom, potwierdzający ukończenie studiów, ale 10 - o uczęszczaniu na zajęcia jako słuchacze. LTU FAI zakończyła działalność w 1940 r., A jej szef Voldemārs Cekuls został deportowany z Łotwy 14 czerwca 1941 r. W latach 1921-1940 Instytut ukończyło 267 nauczycieli wychowania fizycznego.Łotewski Państwowy Instytut Kultury Fizycznej (LVFKI) rozpoczął swoją działalność 1 stycznia 1946 r. Decyzją Rady Ludowej LSSR. Praktyczne studia w LVFKI rozpoczęły się w styczniu 1946 r. W Rydze, przy 6 Aspazija (wtedy Padomju) Boulevard, gdzie nie było specjalnych pomieszczeń i pomieszczeń do wynajęcia na studia. Sytuacja uległa nieznacznej poprawie 21 października 1946 r., Kiedy dodatkowe lokale przydzielono na ulicy 3 Kaļķu. Natomiast w 1951 r. Instytut otrzymał lokal na 10 bulwach Kalpak (wtedy Komunāru) i 4 Vēstures Street. Ulepszenie infrastruktury nastąpiło w 1959 r., Kiedy to kompleks naukowy i sportowy LVFKI został zbudowany na 333 Brīvības (wówczas Lenina). Jako integralną część strukturalną Sports University przez cały czas był Klub Sportowy (SKIF), założony 4 października 1946 roku, a przez wszystkie lata swojego istnienia jego pracownicy byli organizatorami zajęć sportowych dla studentów i wykładowców. Przez cały czas nasi studenci osiągnęli znaczący sukces na arenie międzynarodowej, biorąc udział i reprezentując Łotwę i Uniwersytet na światowych i europejskich konkursach, a także na różnych poziomach konkursów studenckich. W 1959 r. Wybudowano sześciopiętrowy budynek badawczy. Zdobyte na Uniwersytecie prestiżowe kwalifikacje oraz wzrost liczby związanych z tym studentów były powodem budowy kolejnego budynku przeznaczonego na studia i sport w 1982 roku, aw 1986 roku - Athletic Arena. W 1989 roku studenci Instytutu zyskali dodatkowe sale wykładowe i biura. W 1994 roku obok stadionu otwarto teren laboratorium naukowego i strzelnicę. W okresie swojego istnienia do roku 1992 LVFKI przygotowało 5522 specjalistów z wyższym wykształceniem i 151 - ze specjalnym wykształceniem średnim. 5 listopada 1991 r. Ministerstwo Edukacji Republiki Łotewskiej z nakazem nr 459 stwierdza, że ​​w przyszłości, aby lepiej odzwierciedlać status i profil instytucji szkolnictwa wyższego, jej nazwa będzie łotewską Akademią Edukacji Sportowej (LASE) . Pierwsza Konstytucja Akademii została zatwierdzona na Najwyższej Radzie Republiki Łotwy w dniu 10 marca 1992 r. Aby wykonywać zadania określone dla Łotewskiej Akademii Edukacji Sportowej Wydział Pedagogiczny pracował w Akademii, a także w okresie 1983-1991 również Wydział Trenerów. Liczba studentów Akademii w porównaniu z danymi z 1946 r. Wzrosła kilkakrotnie: z 2 grup badawczych w 1946 r. Do 27 grup na początku roku nauki 2011/2012.Liczba pracowników dydaktycznych również wzrosła ilościowo i jakościowo: 3W roku akademickim 1946/1947 pracowało 8 pracowników akademickich, w tym 1 profesor, 16 adiunktów, 7 starszych wykładowców, 14 wykładowców i asystentów;w roku akademickim 2011/2012 pracę naukową w Akademii prowadziło 78 pracowników akademickich, w tym 18 profesorów, 15 docentów, 22 asystentów, 14 wykładowców, 9 asystentów, w tym 42 pracowników akademickich posiadających stopień naukowy .Wszyscy studenci i absolwenci Akademii otrzymali wyższe wykształcenie i zostali przeszkoleni do pracy z bardzo różnymi kwalifikacjami, związanymi z okresem czasu, takimi jak:Nauczyciele sportu (wychowania fizycznego);Nauczyciele biologii;Nauczyciele ds. Społecznych (edukacji zdrowotnej);Nauczyciele anatomii i fizjologii;Nauczyciele szkolenia wojskowego;Trenerzy sportowi;Nauczyciele kultury fizycznej (wychowania);Menedżerowie ds. Edukacji i sportu;Menedżerowie turystyki aktywnej;Fizjoterapeuci;Masażyści.LASE jest jedyną instytucją szkolnictwa wyższego w Łotwie, która koordynuje i prowadzi badania w sporcie, a także kształci specjalistów w dziedzinie nauk sportowych. Jak dotąd działalność naukowa prowadzona była głównie w departamentach Akademii, ale obecnie powstaje kilka naukowych instytutów badawczych z własnymi laboratoriami, takich jak Instytut Nauk Sportowych, Ośrodek Rekreacji i Środowiska, Instytut Rozwoju Edukacji Nauczycieli, Instytut Ruchu Ergonomia. Tradycyjnie od wielu lat odbywa się doroczna konferencja naukowa i studencka, w ramach której aprobowane są dociekania prowadzącego i studenta. Logicznym wynikiem tych konferencji jest coroczne wydanie artykułów naukowych Sports Science - LASE. Sport dla prawie każdego studenta LASE był integralną częścią życia. Aktywny tryb życia uczniów decyduje zarówno o jakości ich życia, jak i profesjonalnej gotowości. Kolejnym celem Łotewskiej Akademii Edukacji Sportowej jest zapewnienie uznanego na całym świecie, wysokiej jakości badania, rozwijanie innowacyjnych badań w dziedzinie nauk o sporcie i włączenie go do procesu badania, który zapewnia szkolenie kompetentnych i konkurencyjnych różnych specjalistów sportowych dla łotewskiego i międzynarodowy rynek pracy. [-]


Transport and Telecommunication Institute

Łotwa Riga Daugavpils September 2018

TSI Mission - połączenie tradycji klasycznego uniwersytetu i innowacyjnych technologii, nauki i kreatywności. Celem TSI - stabilny popyt na absolwentów na międzynarodowym rynku pracy. Instytut Transportu i Telekomunikacji (Łac. Transporta un sakaru Instituts - TSI) - nowoczesna uczelnia o prawie stuletniej historii. TSI - następca legendarnego uniwersyteckiej RCAII (Ryga Red Banner Instytut Lotnictwa Cywilnego) i RAD (Ryga Instytut Lotnictwa). TSI w jej obecnej formie powsta… [+] ł w 1999 roku. Dziś TSI - unikalny na Łotwie prywatny techniczne Rodzaj uczelni uniwersytet, gdzie można uzyskać wyższą edukację w językach łotewskim, rosyjskim i angielskim. Instytut otrzymał w Łotwie stałej akredytacji jako instytucji szkolnictwa wyższego. Z TSI można znaleźć tutaj inne urzędowe dokumenty. W drugim co do wielkości miasto na Łotwie, Daugavpils, od 2003 roku z powodzeniem działa Latgalian oddział TSI. Instytut oferuje kursy w następujących obszarach: transport i logistyka, informatyka, elektronika i telekomunikacja, ekonomia i zarządzanie, transport lotniczy. W czerwcu 2013 roku, wszystkie obszary szkoleniowe TSI zostały akredytowane przez maksymalny okres - sześć lat. W TSI mogą uzyskać wyższe wykształcenie zawodowe na poziomie pierwszego i drugiego, licencjackich i magisterskich stopni, przygotować i obronić pracę doktorską. TSI jest wieloaspektowy projekt badawczy. Według oceny ekspertów z Instytutu Transportu i Komunikacji, jedyna wśród uczelni niepublicznych, zawarte w liście czołowych instytucji naukowych działających na Łotwie. A także, według rankingu "Latvijas Avize" 2014, Instytut Transportu i Komunikacji osiągnęła dobre wyniki, zdobył zaszczytne 2. miejsce wśród uczelni prywatnych na Łotwie! Łączna liczba absolwentów instytutu - Ponad 7500. Obecna liczba studentów - O 3000. TSI studenci z Łotwy, Rosji, Kazachstanu, Uzbekistanu, Mołdawii, Ukrainy, Azerbejdżanu, Indii, Wielkiej Brytanii i innych krajach. Najbardziej popularne wśród studentów zagranicznych obszarów szkoleniowych: logistyka, informatyka, lotnictwo. TSI - jest wykształcenie wysokiej jakości, doskonała kadra dydaktyczna, wiedza naukowa i techniczna, która spełnia współczesnych wymagań, maksymalna zaprojektowane środowisko uczenia się, i, oczywiście, dyplom uznawany w większości krajów świata. Struktura TSI Leaders Institute Rektorat Latgale oddział wydziały Wydział Informatyki i Telekomunikacji Wydział Zarządzania i Ekonomii Wydział Transportu i Logistyki wydziały Dział systemów informatycznych Katedra Metod Matematycznych i modelowanie Elektronika i Telekomunikacja Department Transport i Logistyki Departament Transportu Lotniczego Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania Wydział Humanistyczny laboratorium Pracownia Stosowanej Software Systems (LAS) Zarządzanie jakością laboratorium Laboratorium Fizyki i maszyn elektrycznych Laboratorium telekomunikacji i systemów elektro-optyczne laboratorium elektroniki Laboratorium Fizyki i maszyn elektrycznych Laboratorium Robotyki i projektów badawczych studentów Pracownia projektowania i prototypowania Automatyka przemysłowa Laboratorium Pracownia wbudowanych systemów komputerowych oraz cyfrowego przetwarzania sygnałów Electronic Systems Laboratory Modeling Laboratorium podpowierzchniowych radar Multimedia laboratoryjne Akademickich i zawodowych Centrum Lotnictwa (APAC) Centrum Telekomunikacji, Elektroniki i robotyka [-]


Riga Aeronautical Institute

Łotwa Riga September 2018

Program telewizyjny "Plan lotu" o Riga Aeronautical Institute (24.05.2013)Konferencja CAO " Szkolenie specjalistów lotniczych - nowoczesne technologie i trendy rozwojowe " (19.07.2012) Jubileusz RAI - 70 lat (21.07.2012)Wycieczka do Riga Aeronautical Institute w Riga Aeronautical InstituteRiga Aeronautical Institute (RAI) jest jedną z najstarszych instytucji edukacyjnych na Łotwie z bogatym doświadczeniem i tradycjami szkolenia specjalistów w dziedzinie lotnictwa i transportu.RAI, zało… [+] żone w 1942 roku jako szkoła szkolenia specjalistów lotnictwa, od 1989 roku jest instytucją szkolnictwa wyższego z wieloletnim doświadczeniem w pracy na międzynarodowym rynku usług edukacyjnych.Dzisiaj RAI to:Bezterminowa akredytowana instytucja szkolnictwa wyższego Obiecujący i zeznający transport i zawody ekonomiczne.Nowoczesne metody nauczania.Wykwalifikowany personel akademicki.Współpraca z placówkami oświatowymi i ośrodkami szkoleniowymi.Kolektywne szkolenie kadetów Nacionāla Aizsardzības Akadēmija.Oddziały w Łatgalii: Dyneburg, Rezekne.Sieć regionalnych jednostek doradczych.Możliwość uzyskania dyplomu stanu Łotwy uznanego przez Ministerstwo Edukacji Federacji Rosyjskiej.Wysoko rozwinięte nauczanie oraz baza metodyczna i materialno-techniczna.Pełna różnorodności życia kampusu.Jesteśmy pewni - idziemy w jedną stronęRiga Aeronautical Institute (RAI) jest instytucją szkolnictwa wyższego z bogatym doświadczeniem i tradycjami w zakresie przygotowania specjalistów w dziedzinach transportu, takich jak transport lotniczy, morski i drogowy. Studenci mają duże możliwości eksploracji ekonomiki przedsiębiorczości w odpowiednich dziedzinach, zarządzania przedsiębiorstwem, a także eksploracji transportu lotniczego i umiejętności pilotażowych. Około 1500 studentów studiuje w RAI, w tym filie instytutu w Rezekne i Daugavpils. Oprócz studentów łotewskich studenci z Litwy, Gruzji, Kazachstanu, Mołdawii, Federacji Rosyjskiej i Armenii studiują w RAI. W ciągu swojego istnienia RAI przygotowało ponad 35 000 specjalistów o różnych kwalifikacjach.Niezależność i stabilność RAI pozwalają naszemu instytutowi pracować nad perspektywą. Programy szkolnictwa wyższego i kursy kształcenia zawodowego są licencjonowane i akredytowane./>Aby sprostać wymaganiom światowej ekonomii i korespondencji z opinią społeczną, personel uczelni wyższej stale pracuje nad udoskonaleniem już dostępnych programów edukacyjnych i rozwojem nowych. Istniejąca baza edukacyjna zlokalizowana na terenie instytutu jest uzupełniana nowym budynkiem z laboratoriami, biblioteką i oficjalnym hostelem. W starym budynku znajdują się dobrze wyposażone pomieszczenia do prowadzenia lekcji, praktyczne lekcje i seminaria, kawiarnia, centrum medyczne, centrum fitness i basen./>RAI stanowi przykład udanej współpracy międzynarodowej. W różnych sferach nauki i edukacji instytut współpracuje nie tylko z łotewskimi uczelniami wyższymi, ale także z Moskiewskim Instytutem Humanistyczno-Ekonomicznym, Instytutem Północnej Dakoty (USA), Międzynarodową Akademią Lotniczą PANAM, centrum szkolenia specjalistów lotnictwa Lufthansa, St. Uniwersytet Lotniczy w Petersburgu i inne./>Ćwiczenia specjalistów przeszkolonych przez nas są symbolicznie opisane przez logotyp RAI - globus Ziemi otoczony ptasim skrzydłem, który pokazuje, że studenci jak ptaki przelotowe lecą do instytutu, otrzymują wiedzę i doświadczenie i odchodzą do pracy miejsc na Łotwie i innych krajach Europy, Azji i Ameryki. Logotyp RAI jest uznanym na całym świecie znakiem towarowym./>Wyposażenie RAIZaawansowane udogodnienia, nowoczesny design i wyposażenie sal lekcyjnych, biblioteki, ośrodków zdrowia i ośrodków medycznych zgodnie z wymaganiami norm europejskich tworzą nowe, rzeczowe otoczenie, atmosferę przytulności i komfortu, co zostało szczególnie podkreślone przez Radę Akredytacyjną.Symulatory treningowe kontrolerów ATZapewnia praktyczne szkolenie studentów oraz specjalistów ATC i MSP.BibliotekaTutaj można uzyskać niezbędną literaturę, pracować na komputerze, wysłać faks, e-mail, skorzystać z Internetu, wykonać kserokopię. Godziny urzędowania: w dni robocze 8: 45-17: 30.W dziale ekwipunku: poniedziałek i sobota - 8: 45-19: 30Wtorek - piątek - 8:45 - 17:30W niedziele: od 08:45 do 16:00Centrum komputerowe/>Istnieją specjalne źródła szkoleń dla Commputera Godziny pracy: środa o 17:00.Angielski pokój do nauki/>Zapraszamy na kursy języka angielskiego 2 razy w tygodniu.Pokój spotkań/>Jest to miejsce prowadzenia spotkań Senatu, samorządu studenckiego, spotkań z zagranicznymi gośćmi.Pokój konferencyjnyHistoria RAI znajduje odzwierciedlenie w ekspozycji muzealnej.W sali tej odbywają się coroczne spotkania akcjonariuszy, uroczystości ukończenia szkoły, uroczyste spotkania.Laboratorium fizyki, elektroniki/>Zapraszamy na kursy naprawy nowoczesnych telewizorów i magnetofonów. [-]


Baltic International Academy

Łotwa Riga September 2018

20 lat jest liderem w zakresie szkolnictwa wyższego !!! ponad 13.000 absolwentów pracujących obecnie na całym świecie! Międzynarodowa Akademia Bałtycka (do 2006 roku był nazywany Rosyjskiego Instytutu Bałtyckiego) jest ustanowienie edukacji największa pozarządowa wyższa w krajach bałtyckich i krajów Europy Wschodniej (powstała w 1992) w wysokości 4500 studentów, w tym 450 studentów zagranicznych z 22 krajów na całym świecie, które sprawia, wielokulturowe środowisko, w Akademi… [+] i, gdzie uczą 200 wykładowców, wśród czego 100 to lekarze Nauki i profesorów. Reorganizacja ma miejsce podczas procesu kształcenia w Akademii Międzynarodowego Bałtyckiego, która zapewnia kształcenie akademickie i zawodowe wyższe zgodnie z wymaganiami Unii Europejskiej w łotewskich dziedzinach gospodarki. BIA uzyskał międzynarodową ocenę ekspertów i zdobył żadnej perspektywie akredytacji. Międzynarodowa Akademia Bałtycka ma synowską oddział nie tylko w Rydze, ale także w innych dziedzinach łotewskich (Daugavpils, Liepaja, Rezekne, Jekabpils, Ventspils, Smiltene, Jelgava) Akademia trakcie procesu kształcenia, jak również podczas konferencji i seminariów używa konferencję videobridge, który łączy BIA w Rydze z jej regionalnych oddziałów filialnych. Akademia organizuje regularnie międzynarodowe szkoły letnie student, wystawy, seminaria naukowe, konferencje, dyskusje okrągłego stołu, gdzie aktywnie współdziałają studentów z Akademii i innych wyższych uczelni, wykładowców i zagranicznych wykładowców, pracodawców, jak i ekspertów. BIA oferuje programy studiów w dniach 1 i 2 poziom wyższej szkoły zawodowej (okres trwania programu-i 4-4,5 2-2,5 lat), akademickich i zawodowych program edukacji Bachelor (czas trwania programu 3-4,5), a a także magistra akademickich i zawodowych oraz programów doktorat. Studia w BIA zostały realizacji wielojęzycznych w ramach programu "Eurolingua" Rosyjscy nauczane grupy - 75% - w rosyjskiej + w łotewskim i angielskim Angielski nauczył grupy - 75% - w języku angielskim + w języku rosyjskim i Łotewski Studenci mogą studiować angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, szwedzki, łotewski i rosyjski jako język obcy. Przygotowawczych Centrum courses` BIA Kursy przygotowawcze (luty, październik) Letnie kursy przygotowawcze (czerwiec, sierpień) BIA uczestniczy w europejskich programach i projektach: Exchange Program studenta "ERASMUS", dając możliwość dla studentów do udziału w programach wymiany z partnerskimi uczelniami europejskimi, począwszy od 2 roku studiów. Program «TEMPUS» daje możliwość uczestniczenia w różnych projektach europejskich wspólnie z wyższych uczelni krajów - dla członków UE. Europejska Fundacja Kształcenia, ETF - studenci mają możliwość odbyć staż w ramach dotacji. W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego studenci zrobić staż w łotewskich firm i organizacji. BIA jest członkiem organizacji, co następuje: EAIE - European Association for International Education; Międzynarodowa Akademia Nauk Szkolnictwa Wyższego; Konfederacja Pracodawców Łotwy; Społeczeństwo łotewskich Projektantów; LCCI - Łotewska Izba Handlowa; IAU - Międzynarodowe Stowarzyszenie Uniwersytetów. W dyspozycji studenta w BIA Laboratorium na badania małych i średnich przedsiębiorstw Centrum Badania multidyscyplinarne Samorząd Studentów Reklama Studentów i PR Agency Galeria Sztuki «Biart» Ceramiki Studio Rysunku Studio Zespoły KVN Ryga zakończyć Liepaya Zespoły sportowe: piłka nożna, koszykówka, boks, zapasy w stylu wolnym Show-balet "Natalie" Zniżki dla studentów: Program "BIA Rodzina" (zniżki dla członków rodziny od 10% -25%); 40% - zniżki dla A-studentów; Zniżki dla wszystkich studentów-sportowców i uczestników życia społecznego i kulturalnego BIA; Zmniejszone czesne dla studentów niepełnosprawnych i sierot (10% - 50%); okazją, aby uzyskać kredyty państwowe, kredyty studenckie, jak i kredyty bankowe; zniżki dla absolwentów z kursów BIA przygotowawczych; [-]


Liepaja University

Łotwa Liepāja September 2018

Fakty i Liczby Lipawa University posiada akredytację Państwowej Wyższej placówka edukacyjna, która realizuje programy studiów na wszystkich trzech poziomach studiów: podstawowe badania, Mistrza i studiów doktoranckich. Każdego roku około 30 programów studiów są realizowane. Stacjonarne i niestacjonarne. Liczba wybranych członków kadry dydaktycznej - 74, a wśród nich więcej niż 64,8% - Lekarze Nauk; 35,1% profesorów i docentów. Około 2000 studentów. Liepų ma własny hymn, godło, … [+] logo i baner. Ponad 20 tysięcy absolwentów Niektóre fakty historyczne: Im większa placówka edukacyjna została założona w 1954 roku na podstawie Teacher Training Institute. Jego pierwotna nazwa - Liepaja Instytut Pedagogiczny. Pierwszy campus - Baseina iela 9, Lipawa. Przez długie lata placówka edukacyjna oferuje kształcenie w dziedzinie nauk edukacyjnych. Równocześnie z programów studiów nauczycielskich szerokie spektrum non-pedagogicznych studiów został oferowane od 1990 roku. W miarę upływu czasu nazwa wyższej utworzenia edukacyjnego zmianie o więcej niż jeden raz. W dniu 16 lipca 2008 r Lipawa Akademia Pedagogiki stał Uniwersytet Liepaja (Liepų). Misja Lipawa Uniwersytet jest symbolem edukacji, nauki i kultury Lipawy i regionie Kurlandii, który zapewnia konkurencyjne, uznanych na arenie międzynarodowej edukacji zróżnicowanej. Liepų rozwija innowacyjne badania, zapewnia stabilność rozwoju społeczeństwa, rozwoju wiedzy gospodarczej na Łotwie, jako legalnego partnera w Unii Europejskiej. Programy do nauki Lipawa Uniwersytet jest największym na wyższej uczelni w Kurlandii, realizuje programy studiów w sześciu kierunkach studiów z ośmiu obszarów określonych w Łotwie. Podstawowe profile studiów: Nauka humanitarna i Sztuki Nauki przyrodnicze, matematyka i informatyka Usługi Nauki społeczne i Przedsiębiorczości Opieki Społecznej Kształcenia nauczycieli i pedagogiki Wydziały Prace studyjne w Liepų organizowany jest przez: Wydział Nauk Humanistycznych i Sztuk Wydział Pedagogiki i Pracy Socjalnej Wydział Zarządzania i Nauk Społecznych Wydział Inżynierii Wydział Humanistyczny został założony w 2000 roku, poprzez restrukturyzację istniejących wydziałów Akademii. Początki Wydziału należy szukać w Wydziale Literatury i Języka łotewskiego, z siedzibą w roku Liepų fundamentowej. Wydział Nauk o Wychowaniu rozpoczęła się w roku 2000 na podstawie wieku przedszkolnym i podstawowym Edukacji Wydziału. Wydział Zarządzania i Nauk Społecznych oraz Wydział Nauki i Inżynierii są najnowsze spośród wydziałów Liepų (oba wydziały założona we wrześniu 2013 roku). Badania podstawowe Filologia i kultura Bałtyckiego Firm i organizacji Zarządzanie komunikacją Informatyka Zarządzanie kulturą konstrukcja Język europejski i kulturoznawstwa Technologia informacyjna matematyka Mechatronika Natura i odnawialne źródła energii zarządzanie i inżynieria Nowa sztuka mediów Galeria sztuki Fizyka Praca socjalna Logopedyczne Nauczyciel Zarządzanie w turystyce i rekreacji Badania wyższego poziomu Studia magisterskie Sztuka Konsultant kariery Ekotechnologii Kształcenie ogólne nauczyciel Technologie informacyjne Łotewski filologia Dzieło literackie i komunikacja Nauk o zarządzaniu Magister nauk edukacyjnych w pedagogice Nowa sztuka mediów Praca socjalna Studia doktoranckie E-studia technologie i zarządzanie językoznawstwo New Media Art Pedagogia [-]


Riga Teacher Training and Educational Management Academy (RTTEMA)

Łotwa Riga September 2018

Filozofia Akademii Ludzkość i demokracji; Internacjonalizacja procesu nauczania oraz mobilności; Zastosowanie i wykorzystanie nowoczesnych IT; Kreatywność; Integracja dyscyplin i praktyki akademickich; Udział uczniów poprawiających programy studiów. Misja Misją RTTEMA jest do zaoferowania i zapewnienia kształcenia ustawicznego w akredytowanych programów studiów w akademii i znacznie przyczynia się do życia edukacyjnej i kulturalnej Łotwy - zarówno jej regionów i Ryga. Celem Aka… [+] demii jest zapewnienie każdemu uczniowi z okazji do zdobycia zawodowych i akademickich wyższe wykształcenie w dziedzinie pedagogiki, psychologii, biznesu i zarządzania, a także motywacji do życia zawodowego i ciągłego samodoskonalenia. Pojęcie RTTEMA przygotowuje nauczycieli, którzy są w stanie przygotować uczniów do życia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. Koncepcyjne filary procesu badania RTTEMA są inteligencja, kompetencje i umiejętności. Każdy program studiów umożliwia studentom do opracowania niezbędnych kompetencji zawodowych. historia RTTEMA jest koncepcyjnie i technicznie nowoczesny profesjonalna instytucja szkolnictwa wyższego (ISW) założona przez państwo. To rozpoczęła pracę w 1994 roku, 1273 studentów, a obecnie jest jedną z największych instytucji szkolnictwa wyższego na Łotwie pod względem liczby studentów. Pomimo jego młodego wieku, RTTEMA odziedziczył tradycje instytucji edukacyjnych dla nauczycieli sięga 1946. RTTEMA powstała z okazji połączenia dwóch instytucji: Instytutu i Imanta "Nauczycieli Rydze Nauczycieli Instytutu. RTTEMA Fact File RTTEMA: jest instytucją wyższej edukacji państwa założona w 1994 roku; kształci ponad 3,5 tysiąca uczniów w pełnym i niepełnym wymiarze czasu studiów; zatrudnia 160 wykładowców i docentów; organizuje międzynarodowe konferencje; publikuje artykuły naukowe; realizuje projekty badań naukowych; ułatwia mobilność studentów i nauczycieli międzynarodowej; jest aktywnym członkiem organizacji międzynarodowych; organizuje wykłady gościnne oraz kursy mistrzowskie wybitnych specjalistów; oferuje 25 programów studiów w college'u, kawalerów, poziomy doktoranckie mistrzem piasku; zapewnia możliwość zdobycia zawodów nauczyciel, kierownik personelu, edukacji, biznesu i kierownik biura, doradcy zawodowego, handlu i marketingu i PR specjalisty, uzyskać wykształcenie w dziedzinie psychologii. Wizja Nasza Akademia to uznany uniwersytet i międzynarodowe centrum badań pedagogicznych, z kampusu i podstawie badań, a także filii w innych krajach. Strategia Akademia stworzyła korzystne warunki charakteryzujące się wartościami humanitarnymi i relacji. Działania naszych pracowników są oparte na twórczej, równi w prawach, odpowiedzialnej współpracy i dialogu. Cele strategiczne na najbliższe lata to: zachęcanie Akademii stałego rozwoju poprzez pracę twórczą; do przeprowadzenia badań skierowany do opracowania i wdrożenia koncepcji Akademii i doskonałości łotewskiego systemu edukacyjnego; w celu zapewnienia wysokiej jakości badań celowo poprawiających metodologiczne i techniczne świadczenia procesu badania; do utrzymania regionalizm - nowe możliwości kształcenia dla mieszkańców Łotwy pobliżu ich miejsca zamieszkania. Środowisko Academy intelektualna Zarząd profesorowie pedagogiki; Instytut Naukowo-pedagogiczne; Kreatywność Instytut Naukowy; Dziecko Język Research Center; Psychologiczne Instytut Badawczy; Przyroda i Środowisko robocze Instytut; Kilka ośrodków metodycznych; Klub Młodych nauczycieli; RTTEMA Centrum dalszej edukacji; Biblioteka z akcji w 10 miastach Łotwy. Środowisko Academy psychologiczna Demokratyczna i twórcze; Preferowanie tożsamość każdej osoby; Skierowane do wzajemnej współpracy. Usługa uczniów i życie społeczne Studenci otrzymują wsparcie administracyjne w Międzynarodowym Biurze i wsparcia społecznego w Parlamencie Studentów. Oprócz tych jednostek studenci mają możliwość zaangażowania się w następujące przedsięwzięcia kulturalne: Chór mieszany "Fortius"; Chór żeński "Balta"; Orkiestra kameralna "Gaudeamus Orchestra"; Big band; Klub Sportowy; Grupa Tańca Ludowego "(" Dejotprieks Joy of Dance). Są też zajęcia oferowane przez studentów z wymiany łotewskich ESN (Erasmus Student Network) Rydze. Środowisko fizyczne Akademii 3 budynki - 1 w Rydze, 1 w Cesis i 1 w Kuldiga; Kawiarnia uczniów; 2 hale sportowe, stadion; 2 pracownie komputerowe z dostępem do Internetu; stopniowo i regularnie odnawiany pomieszczeń studyjnych; Zapewnienie wsparcia technicznego (kamery, OHPs, rzutniki, komputery, mikroskopy itp Jest bezpłatny dostęp do fortepianów, organem cyfrowe i organy piszczałkowe). [-]


Riga Business School

Łotwa Riga September 2018

Założona w 1991 roku we współpracy ze State University of New York w Buffalo, USA, oraz University of Ottawa, Kanada, Riga Business School (RBS) jest międzynarodowo uznanym instytucja Zarządzanie-edukacji w ramach Riga Technical University (RTU) i ma więcej niż 20 lat doświadczenia w edukacji biznesowej. Ryga Szkoła Biznesu Jest to jedyna szkoła w krajach bałtyckich oferuje studia w stylu północno-amerykańskich, zarówno w standardach nauczania i struktury, zawierające int… [+] ensywne studia przypadków, praca w grupach i aktywnego zaangażowania w klasie. Wydział Profesorowie w Rydze Business School są naukowcy, konsultanci i liderów w każdym aspekcie działalności. Wydział od pięciu kontynentach wyzwań i zachęca studentów z programu nauczania, który oferuje wiedzę, kompetencje, niezależność i pasję do nauczania. Wydział obejmuje zarówno profesorów międzynarodowych i lokalnych, z różnych środowisk, z dużym doświadczeniem w biznesie. studentów Uczniowie Szkoły Biznesu w Rydze są starannie dobrany przez dyrektorów programowych, więc studenci RBS nie jesteś jednym z tłumu. Każdy tutaj ma silną osobowość i wykładowców i pracowników szkoły, co w ich mocy, aby rozwijać te uczniów na liderów. RBS ma silne, indywidualne podejście do swoich uczniów, więc nigdy nie ma więcej niż 50 uczniów w jednej klasie. I około 10% wszystkich studentów są najjaśniejsze umysły z całego świata: Azerbejdżan, Brazylia, Niemcy, Indie, Kazachstan, Łotwa, Norwegia, Rosja, Białoruś i USA. Campus Ryga Business School znajduje się w samym sercu Rygi - mieście, które zawsze było ośrodkiem działalności. Sam zobacz! Szkoła znajduje się blisko do wszystkiego, w tętniącym życiem centrum miasta zawsze pełne życia, stara część miasta z pięknych secesyjnych budynków, wiele sklepów, barów, restauracji, teatrów, sal koncertowych i wszystko co student potrzebuje, aby cieszyć się jego lub jej badania. Akredytacje i nagrody PRME inicjatywa. RBS jest członkiem PRME (Zasad Odpowiedzialnego Management Education). Inicjatywa PRME zachęca i ułatwia przepływ szkół biznesu w kierunku podejścia, które spełniają nowe potrzeby i oczekiwania świata biznesu i wymaganiom nowego pokolenia uczniów w odniesieniu do zrównoważonego rozwoju i dobrego obywatelstwa korporacyjnego. CEEMAN wyróżnienie. RBS jest pierwszą instytucją państwową, szkolnictwa wyższego na Łotwie, aby otrzymać CEEMAN (Stowarzyszenie Europy Środkowej i Wschodniej Management Development) Udzielenie IQA akredytacji. Mamy dążyć i uzyskał akredytację, bo to odzwierciedla nasze zobowiązania do wzrostu, rozwoju i rygorystyczne jakości. Akredytacja instytucjonalna. Republika Łotewska Ministerstwo Edukacji i Nauki przyznało Politechniki Riga i nieograniczony akredytację. Akredytacja nie ma datę ważności, co odzwierciedla zaufanie Ministerstwa. Akredytacja potwierdza Politechnikę w Rydze jako instytucji, które mogą zapewnić stan edukacji i wielokrotnie wyższe uznawane stopni na Łotwie. Akredytacja programu. Programy RBS ma najwyższą możliwą akredytację przyznawaną na Łotwie. Nasz sześć lat okres akredytacji rozpoczął się w 2013 r. Akredytacja potwierdza, że ​​nasze programy zarządzania przestrzegania najwyższych standardów akademickich. Eduniversal rankingu. RBS został ogłoszony najlepszym edukacji biznesowej na Łotwie przez Eduniversal rankingu. W 3 Palms of Excellence jest przyznawana nagroda dla szkół, które są doskonałe szkoły biznesu z międzynarodowym zwiększenie wpływu. Ta szkoła oferuje programy w: Angielski Szkoła oferuje również: Executive MBA (1) Profesjonalne MBA (1) BBA (1) [-]