Doktorat z marketingu politycznego, aktorzy i instytucje we współczesnych społeczeństwach
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Program doktorancki z marketingu politycznego, aktorzy i instytucje we współczesnych społeczeństwach jest wpisany w obszar badań z zakresu nauk politycznych, administracji publicznej i socjologii, przedstawiając doktorantowi scenariusz badawczy z konstrukcji krytycznego myślenia oraz dyskusji, empirycznej i teoretycznej pogłębianie kluczowych problemów społecznych i politycznych, formułowanie odpowiednich pytań badawczych i identyfikacja luk w wiedzy z zakresu nauk politycznych i społecznych.
Chociaż program pozwala na realizację prac doktorskich z dowolnej dziedziny nauk społecznych i politycznych, to szczególną uwagę zwraca się na aktorów, instytucje polityczne, zarządzanie publiczne i analizę polityk publicznych, a nacisk kładzie się na procesy komunikacji politycznej i instytucjonalnej, m.in. a także przemiany współczesnych społeczeństw i ich systemów politycznych.
obszary badawcze
- Marketing polityczny, aktorzy i instytucje polityczne
- Administracja, zarządzanie publiczne i polityki publiczne
- Socjologia
- płeć i polityka
- Współpraca międzynarodowa
Galeria
Idealni studenci
Rekomendowany profil dochodów:
- Absolwenci nauk politycznych, dziennikarstwa lub nauk informatycznych, ekonomii, administracji i zarządzania przedsiębiorstwem, reklamy i public relations, zarządzania i administracji publicznej lub prawa, z tytułem magistra w dziedzinie marketingu politycznego, zarządzania publicznego, młodzieży i społeczeństwa oraz zarządzania przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi i międzynarodowymi Współpraca, politologia lub pokrewne.
W przypadku, gdy liczba wstępnie wybranych osób nie przekroczy liczby nowych miejsc oferowanych na studiach doktoranckich, Komisja Naukowa przystąpi do ich rekrutacji.
W przypadku, gdy liczba zakwalifikowanych studentów przekroczy liczbę nowych miejsc przyjęć oferowanych w ramach studiów doktoranckich dla studentów studiów stacjonarnych, Komisja Naukowa przystąpi do ich przyjęcia na podstawie następujących kryteriów, podanych w kolejności ich występowania.
- Absolwenci dowolnego kierunku studiów magisterskich prowadzonych na Wydziale Nauk Politycznych USC: magister marketingu, konsultingu i komunikacji politycznej USC, magister zarządzania publicznego USC, magister młodzieży i społeczeństwa oraz magister zarządzania organizacjami pozarządowymi oraz Współpracy Międzynarodowej (w procesie akredytacji).
- Absolwenci studiów magisterskich na kierunku politologia, administracja i/lub zarządzanie publiczne, socjologia lub komunikacja na tle innych.
- Absolwenci/absolwenci nauk politycznych i administracji, zarządzania publicznego, socjologii i komunikacji na tle innych.
- Absolwenci/absolwenci nauk ścisłych i dyscyplin akademickich związanych z naukami politycznymi i administracją w stosunku do pozostałych.
Pod nazwą „nauki powiązane z naukami politycznymi i administracją publiczną lub zarządzaniem” integrowane są bez rozróżnienia wszystkie te, które są uwzględnione w planach studiów stopni naukowych w zakresie nauk politycznych i zarządzania publicznego uczestniczących uniwersytetów.
Rekrutacja
Program
działania szkoleniowe
- Sesja prezentacyjna, cele i struktura doktoratu. Praca doktorska E3081A01
- Warsztaty doktoranckie E3081A02
- Seminaria badawcze E3081A03
- Specjalistyczne spotkania naukowe i inna uzupełniająca działalność szkoleniowa E3081A04
Uzupełnienia szkoleniowe
- Teoria i metody badawcze P3311101
- Techniki badawcze w marketingu politycznym i doradztwie politycznym P3311102
- Ilościowe techniki analizy politycznej P3441101
- Technologie analizy jakościowej P3441102
Wynik programu
Program Doktorancki Marketing Polityczny, Aktorzy i Instytucje we Współczesnych Społeczeństwach włącza się w obszar badań z zakresu nauk politycznych, administracji publicznej i socjologii, przedstawiając doktorantowi scenariusz badawczy od konstrukcji myślenia krytycznego, a także dyskusję, empiryczną i teoretyczną pogłębienie kluczowych problemów społecznych i politycznych, sformułowanie odpowiednich pytań badawczych i identyfikacja luk w wiedzy w obszarze nauk politycznych i społecznych.
Choć Program umożliwia realizację prac doktorskich z dowolnej dziedziny nauk społecznych i politycznych, szczególną uwagę zwraca się na aktorów, instytucje polityczne, zarządzanie publiczne i analizę polityk publicznych, a nacisk kładzie się na procesy komunikacji politycznej i instytucjonalnej, a także przemiany współczesnych społeczeństw i ich systemów politycznych.