Doktorat w edukacji
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Santiago de Compostela, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Studia doktoranckie w dziedzinie edukacji mają na celu kształcenie naukowców, z silnym naciskiem na jakościową i ilościową metodologię i techniki badań.
Program ten pozwoli na dalszy rozwój badań w szerokim zakresie wiedzy o studiach w zakresie edukacji, szkolenie nowych badaczy, wzmocnienie kierunków studiów, otwarcie nowych kierunków badań, wprowadzenie i utrwalenie komplementarności jakościowych i ilościowych podejść badawczych, specjalizujących się w naszych studentów w nowych metodologiach i sprzyjanie transferowi wiedzy. Wszystko to w znaczący sposób przyczyni się do wzmocnienia metodycznego, teoretycznego i technicznego szkolenia w badaniach w dziedzinie edukacji, a co za tym idzie, do prowadzenia badań wysokiej jakości.
obszary badawcze
- Uczenie się i rozwijanie umiejętności w zakresie nauk eksperymentalnych, nauk społecznych, matematyki oraz języków literackich, językowych i artystycznych
- Teoria wychowania, historia wychowania i pedagogika społeczna
- Metodologia badań edukacyjnych a interwencja psychopedagogiczna i społeczno-edukacyjna
- Procesy szkoleniowe w zróżnicowanych kontekstach
Galeria
Idealni studenci
Bez suplementów treningowych:
Studenci, którzy ukończyli następujące stopnie magisterskie USC:
- Tytuł magistra w dziedzinie badań w dziedzinie edukacji, różnorodności kulturowej i rozwoju społeczności
- Tytuł magistra w zakresie procesów szkoleniowych
- Tytuł magistra w dziedzinie edukacji, płci i równości
- Tytuł magistra dydaktyki nauk eksperymentalnych i matematyki.
Inne profile:
W przypadku innych typów profili różniących się od dotychczasowych, komisja naukowa będzie oceniać każdy przypadek indywidualnie. Rozważona zostanie możliwość wymagania dodatków szkoleniowych (maksymalnie do 15 punktów ECTS).
Obcy:
Studenci posiadający dyplom zagraniczny, który nie został zatwierdzony, mogą ubiegać się o przyjęcie na studia doktoranckie, pod warunkiem że poziom szkolenia równoważny poziomowi oficjalnego tytułu magistra hiszpańskiego uniwersytetu jest akredytowany i uprawnia kraj wydający stopień do dostępu do studiów doktoranckich. To przyjęcie nie będzie w żadnym przypadku oznaczać homologacji poprzedniego stopnia naukowego ani uznania do celów innych niż dostęp do tych nauk.
Rekrutacja
Program
działania szkoleniowe
- Seminaria współpracy E3061A01
- Seminaria badawcze E3061A02
- Kongresy i konferencje naukowe E3061A03
- Pobyt w innych instytucjach i organizacjach badawczych E3061A04
- Kurs szkoleniowy w zakresie kompetencji informacyjnych E3061A05
Uzupełnienia szkoleniowe
- Metodologia badań historyczno-porównawczych w edukacji P3091101
- Metodologie jakościowe w badaniach społeczno-edukacyjnych P3091102
- Metodologia projektowania i ewaluacji programów społeczno-edukacyjnych P3091103
- Metodologia badań nad zmianami społeczno-edukacyjnymi P3091104
- Podejmowanie decyzji w polityce edukacyjnej P3091105
- Edukacja na rzecz obywatelstwa i międzykulturowości: prawa człowieka, rodzina i uczenie się oparte na współpracy P3091106
- Edukacja, kultura i rozwój społeczności lokalnej P3091107
- Nauka i jej metodologia dla nauczycieli szkół średnich P3241201
- Projektowanie badań edukacyjnych w naukach ścisłych w szkołach średnich P3241202
- Nauki eksperymentalne dla nauczycieli szkół średnich P3241203
- Dydaktyka fizyki i chemii w szkołach średnich P3241204
- Dydaktyka biologii i geologii w szkołach średnich P3241205
- Projektowanie, planowanie i ocena propozycji dydaktycznych w naukach eksperymentalnych w szkołach średnich P3241206
- Matematyka dla nauczycieli szkół średnich P3241207
- Analiza dydaktyczna arytmetyki, algebry i analizy w szkołach średnich P3241208
- Analiza dydaktyczna geometrii, pomiaru wielkości, prawdopodobieństwa i statystyki w szkolnictwie średnim P3241209
- Projektowanie, planowanie i ocena propozycji dydaktycznych z matematyki w szkołach średnich P3241210
- Nauki społeczne i edukacja I P3241215
- Nauki społeczne i edukacja II P3241216
- Uczenie się i nauczanie historii i nauk społecznych P3241217
- Uczenie się i nauczanie geografii i nauk społecznych P3241218
- Filozofia i edukacja I P3241219
- Filozofia i edukacja II P3241220
- Uczenie się i nauczanie filozofii: Temat P3241221
- Uczenie się i nauczanie filozofii: historia P3241222
- Innowacje w nauczaniu i inicjowanie badań edukacyjnych w naukach społecznych i humanistycznych P3241223
- Szkolenie zawodowe P3241224
- Moduły do nauki i nauczania dla rodzin zawodowych w sektorze usług P3241225
- Innowacje Dydaktyczne i Inicjowanie Badań Edukacyjnych w Obszarze Kształcenia Zawodowego P3241228
- Podstawy do nauczania i uczenia się języków P3241229
- Język i literatura jako wiedza edukacyjna P3241230
- Język obcy i jego literatura jako wiedza edukacyjna P3241231
- Dydaktyka języka i literatury dla szkół średnich P3241232
- Dydaktyka języka i literatury galicyjskiej dla szkół średnich P3241233
- Dydaktyka języka i literatury hiszpańskiej dla szkół średnich P3241234
- Dydaktyka języków obcych dla szkół średnich P3241235
- Nauczanie języka angielskiego w szkołach średnich P3241236
- Nauczanie języka francuskiego i innych języków obcych w szkołach średnich P3241237
- Dydaktyka kultury klasycznej dla szkół średnich P3241238
- Dydaktyka języków klasycznych dla szkół średnich P3241239
- Innowacje w nauczaniu i badania edukacyjne w obszarze języków P3241240
- Uzupełnienia szkoleniowe do nauczania muzyki P3241241
- Uczenie się i nauczanie muzyki P3241242
- Uzupełnienia szkoleniowe do nauczania sztuk plastycznych i wizualnych P3241243
- Uczenie się i nauczanie sztuk plastycznych i wizualnych P3241244
- Innowacje w nauczaniu i inicjowanie badań edukacyjnych w zakresie muzyki, sztuk plastycznych i wizualnych P3241245
- Diagnoza i ewaluacja w edukacji P3241246
- Zaburzenia rozwojowe i trudności w nauce P3241247
- Interakcja społeczna, uczenie się i budowanie wiedzy P3241248
- Potrzeby edukacyjne i dostosowanie programu nauczania P3241249
- Modele poradnictwa i interwencji psychopedagogicznej P3241250
- Profesjonalne wskazówki P3241251
- Badania, ocena i innowacje edukacyjne P3241252
- Badania w ewaluacjach programów i instytucji P3261101
- Badania w zakresie szkoleń i zasobów ludzkich P3261102
- Badania w e-learningu P3261103
- Projekty i techniki badań edukacyjnych P3261106
- Dydaktyka, program nauczania i organizacja szkoły P3271101
- Funkcja samouczka i wskazówki akademickie P3271102
- Edukacja i języki w Galicji P3271103
- Rozwój psychologiczny i nauka w szkole P3271104
- Edukacja, społeczeństwo i polityka edukacyjna P3271105
- Szkolenie zawodowe P3271115
- Innowacje Dydaktyczne i Inicjowanie Badań Edukacyjnych w Obszarze Kształcenia Zawodowego P3271116
- Moduły do nauki i nauczania dla rodzin zawodowych w sektorze podstawowym i średnim P3271117
- Metodologia badań i projekt projektu E3061F01
- Metodologia badań w edukacji międzykulturowej E3061F02
- Metodologia badań w poradnictwie edukacyjnym E3061F03
- Metodologia badań w technologii edukacyjnej E3061F04
- Metodologia badań w edukacji E3061F05
Wynik programu
Program ten umożliwi dalszy postęp w badaniach w szerokim zakresie wiedzy o edukacji, kształcenie nowych badaczy, wzmocnienie kierunków studiów, otwarcie nowych kierunków badań, wprowadzenie i utrwalenie komplementarności podejść do badań jakościowych i ilościowych, specjalizowanie się naszych studentów w nowe metodologie i promowanie transferu wiedzy.