Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach rozwojowych
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne w pełnym wymiarze godzin za rok akademicki: 4 670 GBP w Wielkiej Brytanii/UE; Za granicą 20 800 £. Opłaty za niepełny etat za rok akademicki: UK/UE 2335 GBP; Za granicą £10 400
Wstęp
Tryb obecności: w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
Studiuj MPhil / PhD w badaniach rozwojowych w SOAS aby wykorzystać swój potencjał do walki z globalną niesprawiedliwością i przekształcania świata dzięki wpływowi badań.
Jako doktorant dołączysz do znanej, zróżnicowanej na całym świecie społeczności badawczej, która ma dostęp do możliwości badawczych i dydaktycznych, a także do serii seminariów prowadzonych przez czołowych specjalistów i praktyków zajmujących się rozwojem.
Wydział ma obecnie 52 studentów zajmujących się badaniami naukowymi w wielu częściach Azji, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu. Jesteśmy szczególnie zainteresowani potencjalnymi studentami naukowymi, którzy chcą pracować w jednym z głównych Wydziałowych Klastrów Badawczych, a konkretnie: Pracy, Ruchów i Rozwoju; neoliberalizm, globalizacja i państwa; przemoc, pokój i rozwój; Woda dla Afryki; Migracja, mobilność i rozwój; zmiany i rozwój agrarny; Polityka rozwoju, pomoc, instytucje i ograniczanie ubóstwa.
SOAS studenci naukowi są zachęcani do udziału w cotygodniowych sesjach szkoleniowych, aby zapoznać ich z szeregiem praktycznych technik i umiejętności zawodowych wykorzystywanych w zawodzie rozwojowym, co dwa tygodnie na seminariach na tematy istotne dla studiów nad rozwojem oraz, w stosownych przypadkach, warsztatach poeksperymentalnych.
Dlaczego warto studiować studia MPhil / doktoranckie na SOAS
- Zajmujemy 5. miejsce w rankingu QS World University Rankings w temacie Development Studies.
- SOAS Według nowych badań znajduje się w pierwszej piątce uniwersytetów w Wielkiej Brytanii pod względem mianowania dyrektora generalnego lub dyrektora zarządzającego.
- Pracownicy akademiccy i ich obszary badawcze to prof. dr hab. Laura Hammond (Wisconsin) Horn of Africa; Etiopia; Somali; przymusowa migracja; przesiedlenie; osoby powracające; przekazy pieniężne; pomoc międzynarodowa i prof. Gilbert Achcar BA (Lyons) BA, MA (Lebanese University Beirut) PhD (Paryż VIII) Bliski Wschód i Afryka Północna; teoria społeczna i polityczna; stosunki międzynarodowe; globalizacja; socjologia religii.
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Oczekuje się, że studenci przeniosą się ze statusu MPhil na doktorat po pierwszym roku.
Oczekuje się, że spotkasz się z wyznaczonym promotorem w pierwszym tygodniu w SOAS i, po konsultacji z przełożonym, wybierzesz dwóch innych naukowców do zasiadania w komitecie badawczym.
1 rok
Podczas modułu pierwszego roku jesteś zobowiązany do udziału w seminarium szkoleniowym podyplomowym w zakresie badań naukowych. Sesje te zapewnią niezbędne szkolenie w zakresie metodologii badań i pomogą w rozpoczęciu pracy: w szczególności pomogą w napisaniu elementów składowych „dokumentu aktualizacyjnego”, który należy złożyć i obronić in viva w 3. semestrze twój pierwszy rok.
Biorąc pod uwagę bogactwo zasobów szkoleniowych w zakresie metod badawczych i innych teoretycznie i empirycznie odpowiednich modułów podyplomowych na Wydziale i na innych wydziałach w SOAS , zdecydowanie zachęca się studentów do audytowania modułów.
Dodatkowe moduły mogą być nieocenione, zwłaszcza w przypadku zagadnień lub tematów koncepcyjnych lub specyficznych dla danego obszaru, jako sposoby uzupełnienia szkolenia prowadzonego na seminariach MPhil. Promotor i student omówią na początku roku najbardziej odpowiednie portfolio szkoleń i modułów w odniesieniu do tematu pracy, jej głównych pytań badawczych oraz otoczenia, w którym będą prowadzone badania.
Harmonogram po roku 1
Po przejściu uaktualnienia studenci powinni od razu przystąpić do projektowania szczegółów pracy empirycznej i porządkowania szkiców napisanych w module pierwszego roku. Ponieważ większość studentów studiów rozwojowych rozpoczyna pracę w terenie na drugim roku, ważne jest, aby pamiętać o 3-letnim limicie czasu i nie odkładać pisania rozdziałów do czasu zakończenia pracy w terenie.
Wszelkie pisanie wykonane w tym okresie zaoszczędzi kluczowy czas po powrocie.
Zwykle uczeń przestrzegałby następującego harmonogramu pisania:
- Pojęcia 4, 5 i 6: Prace terenowe i rozpoczęcie przetwarzania danych oraz tworzenie szablonów rozdziałów;
- Letnie wakacje drugiego roku semestry 7 i 8: Analiza danych i powrót do przeglądu literatury w celu zrewidowania początkowych rozdziałów i sporządzenia pełnej wersji końcowej;
- W cyklu 9: Recenzja pierwszego projektu, uzupełnienie wszelkich wymaganych przeróbek i złożenie rozprawy. Istnieje możliwość kontynuacji pisania po dziewiątym semestrze, ale w każdym przypadku praca dyplomowa będzie musiała zostać złożona przed końcem IV roku. Będzie to ostateczny termin, choć oczekuje się, że praca dyplomowa zostanie ukończona w ciągu trzech lat aktywnych badań w pełnym wymiarze godzin.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.