Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach globalnych
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* opłaty za studia stacjonarne za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
CISD z zadowoleniem przyjmuje wnioski przyszłych studentów studiów doktoranckich / doktorantów, którzy chcą podjąć interdyscyplinarne badania w obszarach badań globalnych, które odnoszą się do zainteresowań badawczych członków Centrum i programów badawczych Centrum.
Program badawczy koncentruje się na dwóch aspektach: tematycznie program dotyczy analizy współczesnych procesów globalizacji oraz relacji i struktur politycznych, gospodarczych, społecznych i kulturowych, które definiują i kształtują te procesy. Zamiast, na przykład, badania stosunków i porozumień międzypaństwowych lub międzynarodowych, które są tradycyjną domeną studiów międzynarodowych, głównym celem tego programu jest badanie natury i ewolucji samej współczesnej globalizacji oraz globalnie wspólne problemy, zarówno z perspektywy teoretycznej, jak i politycznej. Metodologicznie program promuje wielodyscyplinarną analizę współczesnych procesów globalizacji. Tematy i projekty badawcze będą analizować rolę i wymianę między ludźmi, instytucjami, organizacjami i państwami w kształtowaniu dynamiki globalizacji przez pryzmat (co najmniej) dwóch następujących dyscyplin akademickich: Studia międzynarodowe i polityka, prawo, ekonomia, zarządzanie Studia, studia rozwojowe, historia, media i komunikacja.
Wsparcie studentów jest centralnym punktem działań CISD. Studenci studiów wyższych są w pełni wspierani przez swoich głównych i drugorzędnych opiekunów oraz opiekuna naukowego Centrum, obecnie dyrektora Centrum dr Dana Plescha. Studenci są zachęcani do uczestnictwa i uczestnictwa w seminariach badawczych Centrum.
Struktura
Program szkolenia metodologii i metod badawczych
Zasadniczo uzgodniony program szkolenia badawczego powinien być zwykle ukończony w pierwszym roku studiów (w przypadku studiów stacjonarnych) lub w ciągu pierwszych dwóch lat (w niepełnym wymiarze godzin). Wszyscy studenci są zobowiązani do podjęcia i pomyślnego ukończenia szkolenia badawczego przed formalnym przejściem z MPhil na doktorat, które musi odbyć się do maja / czerwca pierwszego roku (w pełnym wymiarze godzin) lub maja / czerwca drugiego roku (w niepełnym wymiarze godzin) .
Po rejestracji opiekun naukowy Centrum, w porozumieniu z wiodącym (i, w stosownych przypadkach, asystentem), przedstawi harmonogram szkolenia z metody badawczej dla każdego studenta badawczego. Wykorzystane zostaną istniejące szkolenia z metod badawczych, przede wszystkim na Wydziale Prawa
Wszyscy studenci CISD MPhil / PhD zostaną poproszeni o udział w specjalistycznym module dotyczącym metod badawczych do badań globalnych na CISD. Ten kurs krótkoterminowy ma na celu uzupełnienie i wsparcie szkolenia metod nauk społecznych w SOAS poprzez zajęcie się trzema podstawowymi aspektami wyzwań związanych z badaniami w dziedzinie badań globalnych: (1) Global Studies jako wyłaniająca się dyscyplina: metodologiczne i epistemologiczne ramy dla analiza powstających globalnych struktur władzy i wiedzy - ich ograniczeń i możliwości, roli nowych form współpracy oraz wyzwań związanych z partycypacyjnym podejmowaniem publicznych decyzji w kontekście transnarodowym i / lub globalnym; (2) Wyzwanie badań multidyscyplinarnych: Jak „ogólne” są metodologiczne podstawy „nauk społecznych”? Dyskusja porównawcza różnych (dyscyplinarnych) perspektyw wyjaśniania i przyczynowości w naukach społecznych, podstawowe implikacje dla projektowania multidyscyplinarne projekty badawcze; (3) Studia globalne jako stosowane nauki społeczne: studia przypadków vs. analiza danych zbiorczych w analizie procesów globalizacji i globalnych obaw, narzędzia jakościowej i ilościowej analizy danych, pomiary i zagadnienia koncepcyjne do transnarodowych i międzynarodowych analiz empirycznych. Drugi (jednorazowy) moduł badawczy w CISD skupi się na bardziej ogólnym szkoleniu z zakresu filozofii i metod nauk społecznych. Zostanie ono zorganizowane wokół 2-3 przykładów projektów badawczych w dziedzinie badań globalnych w celu zilustrowania zarówno ogólnych, jak i specyficznych wyzwań metodologicznych pojawiających się w badaniach multidyscyplinarnych położonych na styku procesów i struktur ponadnarodowych i międzynarodowych, pod względem koncepcyjnym a także analiza empiryczna. Ta część szkolenia z metody badawczej w CISD może zostać zastąpiona i / lub uzupełniona specjalistycznym szkoleniem w innych działach (jak wyżej), w stosownych przypadkach, i / lub ewoluującym międzyresortowym „rdzeniem” ogólnych metod nauk społecznych w szkole.
Pod koniec semestru 2 studenci pierwszego roku studiów doktoranckich w ramach programu Global Studies zostaną poproszeni o przedstawienie swoich projektów badawczych podczas nieformalnego seminarium dla pracowników i studentów Centrum. Celem jest umożliwienie studentom pierwszego roku, przed złożeniem pracy dokształcającej, przedyskutowania teoretycznych i empirycznych zagadnień przy opracowywaniu projektu badawczego i projektu wśród rówieśników.
Przez cały okres studiów seminarium badawcze Centrum, w którym pracownicy Centrum i zaawansowani studenci badań przedstawiają trwające badania do dyskusji, zapewnia studentom możliwość studiowania i omawiania problemów i problemów metodologicznych.
Procedura aktualizacji
W pierwszym tygodniu semestru trzeciego, roku pierwszego, uczniowie składają podstawowy rozdział
Ta propozycja uaktualnienia jest oceniana przez komisję badawczą studenta na podstawie 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja, otwarta również dla innych pracowników i studentów Centrum. Po pomyślnym zakończeniu rozszerzonej propozycji studenci są formalnie przechodzeni na doktorat i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że w propozycji uaktualnienia są jakieś niedociągnięcia, studenci zostaną poproszeni o ich poprawienie, zanim będzie można potwierdzić uaktualnienie do stopnia doktora.) Studenci zwykle nie mogą przejść do drugiego roku aż do procesu uaktualnienia została ukończona. Nie należy oczekiwać, że uczniowie wykonają więcej niż jedną prezentację ustną, jeśli jest to również wymagane w określonym programie szkoleniowym.
Studenci studiujący w niepełnym wymiarze godzin biorą seminarium szkoleniowe MPhil w pierwszym roku i piszą rozdział główny
Pierwszy rok
Pierwszy rok programu obejmuje seminaria szkoleniowe w zakresie badań i zaawansowane kursy. W tym samym czasie uczniowie pracują z opiekunem wiodącym, w porozumieniu z opiekunem pomocniczym, aby opracować szczegółową propozycję badań, podjąć pierwsze etapy badań i napisać kilka szkiców, aby przedstawić główne argumenty tezy. Sercem szkolenia jest program szkoleniowy metod badawczych. Został zaprojektowany w celu dostarczenia narzędzi analitycznych wymaganych przez studentów do uzyskania zaawansowanego zrozumienia najnowszych osiągnięć w wiodących dziedzinach kluczowych dla ich projektu badawczego oraz w konkretnych wyzwaniach i możliwościach związanych z ich zaangażowaniem w badania nad wyłaniającymi się globalnymi strukturami, procesami i problemami oraz do prowadzenia badań na wysokim poziomie. Studenci studiów doktoranckich mogą również brać udział w indywidualnych kursach z programów magisterskich, aby wzmocnić kompetencje w konkretnym przedmiocie. Pod koniec trzeciego semestru studenci powinni ukończyć swój rozdział na temat aktualizacji.
Rok drugi
Na drugim roku studenci w pełnym wymiarze godzin przeprowadzają szczegółowe badania, które zwykle obejmują gromadzenie i przetwarzanie danych. W razie potrzeby niektóre badania w tym celu można przeprowadzić za granicą. W ciągu roku uczniowie piszą projekty rozdziałów swojej pracy magisterskiej i omawiają je ze swoim głównym promotorem oraz, w stosownych przypadkach, omawiają szczegółowe aspekty swoich badań ze swoim promotorem.
Rok Trzy
Studenci studiów stacjonarnych doktoratu skończą swoje badania i piszą końcowy projekt lub prawie końcowy projekt swojej pracy magisterskiej.
Czwarty rok
Każda praca na tym etapie zwykle obejmuje redefiniowanie rozdziałów pracy magisterskiej w celu osiągnięcia standardów publikacji. Egzamin musi być zwykle zakończony w tym roku. Egzamin polega na ocenie pracy dyplomowej i egzaminu ustnego (viva voce) na temat pracy dyplomowej i badań, na których się opiera.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Program szkoleniowy w zakresie metodologii i metod badawczych
Ogólnie rzecz biorąc, uzgodniony program szkolenia badawczego powinien być zwykle realizowany w ciągu pierwszego roku studiów (w przypadku studiów stacjonarnych) lub w ciągu pierwszych dwóch lat (w przypadku studiów w niepełnym wymiarze godzin). Wszyscy studenci są zobowiązani do podjęcia i pomyślnego ukończenia szkolenia badawczego przed formalnym przejściem z MPhil do doktoratu, które musi odbyć się do maja / czerwca pierwszego roku (pełny etat) lub maja / czerwca drugiego roku (w niepełnym wymiarze godzin) .
Po rejestracji opiekun naukowy Centrum, w porozumieniu z kierownikiem (i ewentualnie adiunktem) promotorem, przedstawi harmonogram szkolenia w zakresie metod badawczych dla każdego studenta. Pozwoli to na wykorzystanie istniejących kursów szkoleniowych w zakresie metod badawczych, przede wszystkim na Wydziale Prawa i Nauk Społecznych (z wyjątkiem Wydziału Polityki i Studiów Międzynarodowych oraz Wydziału Studiów Rozwojowych), indywidualnie dla każdego przypadku (według uznania odpowiednich wydziałów) oraz w przypadku, gdy aspekty szkolenia w zakresie specjalistycznych dyscyplinarnych metod badawczych (np. metody prawne, korzystanie z określonych (np. ekonomicznych) baz danych, historyczne materiały źródłowe, prace terenowe w określonych regionach/krajach rozwijających się) mają szczególne znaczenie dla tematu badań .
Wszyscy studenci CISD MPhil / doktoranci zostaną poproszeni o udział w specjalistycznym module dotyczącym metod badawczych dla studiów globalnych w CISD. Ten jednosemestralny kurs ma na celu uzupełnienie i wsparcie szkolenia metod nauk społecznych w SOAS poprzez zajęcie się trzema podstawowymi aspektami wyzwań stawianych przez badania w dziedzinie studiów globalnych: (1) Studia globalne jako nowa dyscyplina: Ramy metodologiczne i epistemologiczne do analizy powstających globalnych struktur władzy i wiedzy – ich ograniczenia i możliwości, rola nowych form współpracy i wyzwania partycypacyjnego podejmowania decyzji publicznych w kontekście transnarodowym i/lub globalnym; (2) Wyzwanie badań multidyscyplinarnych: na ile „ogólne” są metodologiczne podstawy „nauk społecznych”?, porównawcza dyskusja różnych (dyscyplinarnych) perspektyw wyjaśniania i przyczynowości w naukach społecznych, kluczowe implikacje dla projektowania multidyscyplinarne projekty badawcze; (3) Studia globalne jako stosowane nauki społeczne: studia przypadków a analiza zagregowanych danych w analizie procesów globalizacji i globalnych problemów, narzędzia jakościowej i ilościowej analizy danych, pomiary i zagadnienia koncepcyjne dla trans- i ponadnarodowej analizy empirycznej. Drugi (jednosemestralny) moduł badawczy w CISD skupi się na bardziej ogólnym szkoleniu w zakresie filozofii i metod nauk społecznych. Będzie ona zorganizowana wokół 2-3 przykładów projektów badawczych w obszarze badań globalnych, aby zilustrować zarówno ogólne, jak i specyficzne wyzwania metodologiczne pojawiające się w badaniach multidyscyplinarnych usytuowanych na styku procesów i struktur transnarodowych i międzynarodowych, w zakresie konceptualnym. a także analiza empiryczna. Ta część szkolenia w zakresie metod badawczych w CISD może zostać zastąpiona i/lub uzupełniona specjalistycznym szkoleniem w innych działach (jak wyżej), w stosownych przypadkach, i/lub ewentualnie ewoluującym międzywydziałowym „rdzeniem” ogólnych metod nauczania nauk społecznych w szkole.
Pod koniec drugiego semestru, studenci pierwszego roku MPhil / doktoranci w programie Global Studies zostaną poproszeni o przedstawienie swoich projektów badawczych na nieformalnym seminarium pracownikom i studentom Centrum. Celem jest umożliwienie studentom pierwszego roku, przed przesłaniem pracy aktualizacyjnej, przedyskutowania zagadnień teoretycznych i empirycznych dotyczących opracowywania projektu badawczego i projektowania wśród rówieśników.
Przez cały czas trwania studiów cykl seminariów badawczych Centrum, podczas których pracownicy Centrum i zaawansowani studenci prezentują trwające badania do dyskusji, zapewnia studentom możliwość studiowania i omawiania problemów i obaw metodologicznych.
Procedura aktualizacji
W pierwszym tygodniu semestru 3, roku 1, studenci przesyłają główny rozdział i propozycję badań (około 10 000 słów), zazwyczaj obejmującą następujące elementy: 1) Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań; 2) Główne pytania badawcze; 3) Przegląd literatury; 4) Ramy i rozważania teoretyczne i metodologiczne; 5) proponowane metody badawcze; 6) Kwestie etyczne (jeśli dotyczy); 7) Zarys struktury rozprawy doktorskiej; 8) Harmonogram badań i pisania; 9) Bibliografia. Zmiany w jednej lub kilku z tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnienia lub usunięcia, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami i głównymi przełożonymi.
Ta propozycja ulepszenia jest oceniana przez studencką komisję badawczą na podstawie 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja, również otwarta dla innych pracowników i studentów Centrum. Po pomyślnym zakończeniu rozszerzonego wniosku studenci są formalnie podnoszeni do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeżeli asesorzy uznają, że w propozycji podwyższenia poziomu istnieją uchybienia, studenci zostaną poproszeni o zrewidowanie jej w sposób satysfakcjonujący przed potwierdzeniem podwyższenia do stopnia doktora). została ukończona. Nie oczekuje się, że studenci wygłoszą więcej niż jedną prezentację ustną, jeśli jest to również wymóg określonego programu szkoleniowego.
Studenci studiujący w niepełnym wymiarze godzin biorą udział w seminarium szkoleniowym MPhil w pierwszym roku i piszą Główny rozdział i propozycję badawczą (patrz powyżej) w drugim roku. Odpowiednio dostosowuje się czas przeznaczony na zebranie terenowe lub badania i materiały oraz ich opisanie.
Pierwszy rok
Pierwszy rok programu obejmuje seminaria szkoleniowe i kursy zaawansowane. Jednocześnie studenci pracują z promotorem prowadzącym, w porozumieniu z promotorem pomocniczym, nad opracowaniem szczegółowej propozycji badawczej, podjęciem pierwszych etapów badań i napisaniem kilku części roboczych, w których zarysowane zostaną główne argumenty pracy. Sercem szkolenia jest program szkoleniowy w zakresie metod badawczych. Został zaprojektowany, aby zapewnić narzędzia analityczne wymagane przez studentów do uzyskania zaawansowanego zrozumienia najnowszych osiągnięć w wiodących dyscyplinach kluczowych dla ich projektu badawczego oraz konkretnych wyzwań i możliwości wynikających z ich zaangażowania w badania nad pojawiającymi się globalnymi strukturami, procesami i problemami oraz za prowadzenie badań na wysokim poziomie. Studenci studiów doktoranckich mogą również uczęszczać na indywidualne zajęcia na studiach magisterskich w celu wzmocnienia kompetencji w zakresie określonego przedmiotu. Oczekuje się, że do końca trzeciego semestru akademickiego studenci ukończą rozdział dotyczący aktualizacji.
Rok drugi
Na drugim roku studenci studiów stacjonarnych prowadzą szczegółowe badania, które zazwyczaj obejmują gromadzenie i przetwarzanie danych. Niektóre badania w tym celu mogą być w razie potrzeby przeprowadzone za granicą. W ciągu roku studenci piszą wstępne rozdziały swojej pracy magisterskiej i omawiają je z promotorem prowadzącym oraz, w stosownych przypadkach, omawiają również konkretne aspekty swoich badań z promotorem pomocniczym.
Rok trzeci
Studenci studiów doktoranckich w pełnym wymiarze godzin zakończyliby badania i napisali ostateczną wersję roboczą lub prawie końcową wersję roboczą swojej pracy magisterskiej.
Rok czwarty
Każda praca na tym etapie zwykle wiąże się z przeredagowaniem rozdziałów pracy w celu osiągnięcia standardów publikacji. Egzamin zwykle musi zakończyć się w tym roku. Egzamin odbywa się poprzez ocenę pracy dyplomowej oraz egzamin ustny (viva voce) dotyczący pracy magisterskiej i badań, na których jest oparta.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.