Stopnie naukowe (MPhil / doktor) w historii
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* opłaty za studia stacjonarne za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Departament Historii SOAS jest jednym z największych na świecie ośrodków oferujących nadzór nad stopniami naukowymi z historii Afryki i Azji. Przyciąga studentów i gości naukowych ze wszystkich stron świata. Najwyższe oceny przyznane Departamentowi w oficjalnych krajowych ocenach badań z 1996 r., 2001 r. I 2008 r. Uwzględniały doskonałość jego szkolenia badawczego, a także rekord publikacji personelu. Departament zapewnia kandydatom o wysokich kwalifikacjach możliwość dołączenia do dużych grup studentów i pracowników pracujących w ich specjalistycznych dziedzinach historii lub wokół nich. Unikalne połączenie indywidualnego nadzoru, prowadzonych kursów i seminariów zapewnia, że znaczna większość studentów ukończy studia w ciągu czterech lat.
Studenci SOAS mają nieograniczony i zwykle bezpłatny dostęp do szerokiej gamy seminariów, konferencji i warsztatów odbywających się w SOAS lub w zasięgu ręki. Co najważniejsze, uczęszczają na cotygodniowe regionalne seminarium historyczne - dotyczące Afryki, Azji Południowej, Bliskiego i Bliskiego Wschodu, Azji Wschodniej lub Azji Południowo-Wschodniej - i często specjalne warsztaty na tematy związane z ich badaniami. Utrzymywane są ścisłe powiązania z pobliskim Instytutem Badań Historycznych i Instytutem Commonwealth Studies, które prowadzą własne seminaria badawcze. Dają one studentom badań wiele okazji do spotkania się z uczonymi, którzy odwiedzają SOAS , a także z innymi studentami uniwersytetu w Londynie lub w Wielkiej Brytanii. Udział w zajęciach stanowiących część kursów prowadzonych w SOAS lub w innych miejscach może być również możliwy po uzgodnieniu.
Biblioteki w Londynie są doskonałe dla wielu przedmiotów studiowanych w Dziale. Studenci z historii SOAS mają bezpłatny dostęp do pobliskiej Biblioteki Brytyjskiej (w tym do Biura Indyjskiego i Kolekcji Orientu), do Biblioteki Biblioteki Brytyjskiej w Colindale, do Archiwum Narodowego oraz do wielu innych zbiorów, w tym bibliotek większości innych Londyńskie koledże i uniwersytety.
Struktura
- Nadzór
Każdy uczeń ma trzyosobowy Komitet Badawczy. Studenci pod wspólnym nadzorem mają czteroosobowy komitet. - Procedury rejestracyjne dla studentów pierwszego roku
W okresie rejestracji Twój przełożony i opiekun ds. Badań będą dostępni w reklamowanych terminach, aby spotkać się z Tobą w swoich biurach. Będziesz musiał omówić z przełożonym wszelkie kursy, które chcesz poddać kontroli lub które musisz wziąć i zaliczyć (tj. Kursy określone w liście potwierdzającym przyjęcie do szkoły i / lub kursy językowe). - Obecność w Londynie
Oczekuje się, że studenci będą przebywać w SOAS przez cały okres studiów, z wyjątkiem okresów pracy w terenie. - Dziennik połowowy i e-mail
Każdy uczeń ma osobisty elektroniczny dziennik, do którego można uzyskać dostęp za pośrednictwem BLE. Dziennik połowowy musi być wypełniany za każdym razem, gdy spotykasz się ze swoim przełożonym przez cały okres studiów, a wszystkie cele i terminy uzgodnione podczas samouczka muszą być rejestrowane. Dziennik jest narzędziem online zaprojektowanym w celu wspierania Ciebie w rozwoju akademickim i zawodowym oraz w budowaniu szerokiego i zrównoważonego profilu umiejętności. Umożliwia to również przełożonemu (kierownikom) śledzenie twoich postępów i udzielanie odpowiednich porad. Pracownicy akademiccy i wykładowcy, a także inni studenci będą używać wiadomości e-mail SOAS aby kontaktować się z Tobą w celu uzyskania ważnych informacji związanych ze stopniem naukowym w trakcie studiów. Jeśli używasz innego konta e-mail, upewnij się, że cała poczta z konta SOAS jest przekazywana dalej. - Reguła czteroletnia
Szkoła wymaga od wszystkich studentów doktoratu w ciągu czterech lat. Ważne jest, aby studenci jak najwcześniej powiadomili swojego przełożonego, opiekuna naukowego i sekretariat, jeśli ich studium musi zostać przerwane na jakikolwiek znaczący okres z powodu wyjątkowych okoliczności osobistych. Problemy te mogą mieć charakter finansowy, osobisty lub związany z rolą rodzica i / lub opiekuna. W stosownych przypadkach proszę przedstawić dokumentację w postaci zaświadczeń lekarskich, pism wyjaśniających itp. Należy również pamiętać, że wszelkie przedłużenia prac w terenie wykraczające poza zwykły okres 12 miesięcy spowodują skrócenie okresu odpisu, ponieważ zasada czterech lat pozostanie w mocy. - Kursy
Wszyscy studenci pierwszego roku zobowiązani są do wzięcia udziału w cotygodniowym seminarium metodologicznym, głównym forum do omawiania aktualnych badań historycznych, prezentowania własnych badań i angażowania się w badania rówieśników. Studenci pierwszego roku są również zobowiązani do uczestnictwa w co najmniej jednym regionalnym seminarium badawczym (African History Seminar, Near
Inne potrzeby szkoleniowe, na przykład w językach, są wymagane dla niektórych studentów pierwszego roku, jak określono w liście akceptacyjnym do programu badawczego. Uczniowie są również zachęcani do kontrolowania kursów w dziale historii lub innych wydziałach i wydziałach w szkole, zgodnie z ustaleniami z przełożonym. Uczniowie muszą poprosić odpowiedniego przewodnika o pozwolenie, zanim będą mogli przeprowadzić audyt kursu. Audytowanie jest możliwe w przypadku wykładów, ale nie w przypadku zajęć instruktażowych, więc klasy języków są zwykle wykluczone. Porozumienia o dodatkowych kursach z innymi uczelniami Uniwersytetu Londyńskiego (takie jak UCL dla języków europejskich) będą dokonywane w miarę możliwości, ale nie można ich zagwarantować. Czasy takich wymaganych wykładów nie kolidują z zobowiązaniami seminarium w ramach departamentu. Jeśli czas na inne wykłady, które chcesz kontrolować poza działem, pokrywa się z harmonogramem regionalnego seminarium badawczego lub Seminarium metodycznego, wówczas te obowiązkowe kursy muszą mieć pierwszeństwo.
Studenci drugiego roku powinni uczestniczyć w regionalnym seminarium badawczym podczas pobytu.
Studenci na trzecim roku uczestniczą w dwutygodniowym seminarium podsumowującym, podczas którego będą omawiać projekty rozdziałów z innymi studentami. Studenci trzeciego roku są również zobowiązani do wzięcia udziału w regionalnym seminarium badawczym, a po powrocie z pracy w terenie oczekuje się od nich przedstawienia jednej prezentacji. Oczekuje się, że studenci czwartego roku wezmą udział w regionalnym seminarium badawczym podczas pobytu. Wszyscy rezydenci biorą udział w seminarium badawczym Departamentu, które odbędzie się raz lub dwa razy w semestrze, podczas którego pracownicy omawiają swoje bieżące projekty badawcze. - Aktualizacja („mini-viva”)
Wszyscy studenci są zarejestrowani w pierwszym roku jako studenci MPhil. Spotkanie uaktualniające trwa zwykle do godziny i będzie prowadzone przez komitet badawczy, ale może również obejmować innych członków personelu, zazwyczaj z tej samej sekcji. W przypadkach, gdy student lub przełożony mają obawy dotyczące spotkania uaktualniającego, mogą poprosić Nauczyciela ds. Badań Naukowych lub innego wyznaczonego członka personelu, aby był obecny jako „zewnętrzny” podczas procesu. Grupa omówi ze studentem na podstawie portfela postęp pracy i jej przyszły kierunek. Na podstawie portfolio i dyskusji komitet badawczy studenta decyduje, że rejestracja zostanie przeniesiona na doktorat, że rejestracja pozostanie MPhil lub że rejestracja zostanie zakończona. Uczeń dobrze współpracujący ze swoim przełożonym przekona się, że nie trzeba się martwić o dwie ostatnie kategorie. Komitet może również postanowić o ustaleniu dalszych wymagań w okresie letnim, takich jak zmiana jednego lub kilku utworów pisemnych przed podjęciem ostatecznej decyzji we wrześniu. Żaden uczeń nie ma pozwolenia na wyjazd do pracy w terenie, dopóki nie zostanie podjęta decyzja o uaktualnieniu. Po aktualizacji status doktora jest aktualizowany do pierwotnej daty rejestracji dla MPhil. - Praca w terenie / urlop naukowy
Po uaktualnieniu do stopnia doktora większość studentów wyjeżdża na „pracę w terenie” na jeden lub kilka okresów, które rozpoczynają się pod koniec trzeciego semestru pierwszego roku lub po nim. Zaleca się, aby studenci wrócili do SOAS po pełnej rejestracji nie później niż na początku trzeciego semestru drugiego roku. Zmiany tego wzoru mogą być konieczne, ale muszą zostać uprzednio zatwierdzone przez przełożonego i opiekuna naukowego. Ty i twój przełożony musicie wypełnić formularz wniosku o pracę w terenie i złożyć go do rejestru. Na tym formularzu oczekuje się przedstawienia planów badań na najbliższe 12 miesięcy, w tym zagranicznych kontaktów z uniwersytetami i opisu ustaleń dotyczących nadzoru w terenie. Praca w terenie dłuższa niż 12 miesięcy musi być wspierana przez przełożonego i zatwierdzona przez dziekana ds. Badań. Musisz być świadomy, że takie przedłużenie skraca Twój okres spisywania.
Oczekuje się, że będziesz utrzymywał kontakt ze swoim przełożonym podczas prac terenowych. Niektórzy studenci wolą przesyłać regularne comiesięczne sprawozdania ze swoich działań; podczas gdy inni przedkładają dłuższe śródokresowe sprawozdanie z badań terenowych po pierwszych sześciu miesiącach. Ty i twój przełożony musicie uzgodnić planowaną metodę zgłoszenia przed odlotem. Pod koniec roku przełożony musi wypełnić dla ciebie roczny formularz oceny i musi wiedzieć, co robiłeś. Wszelkie wnioski o przedłużenie pobytu złożone w terenie muszą być poparte przez przełożonego i zatwierdzone przez prodziekana ds. Badań, dlatego regularny kontakt z przełożonym jest niezbędny.
Nie wszyscy uczniowie mają swoje fundusze na prace w terenie, w tych przypadkach problem ten wiąże się z poważnymi obawami i wysiłkiem w pierwszym roku. Tak więc podczas pracy nad metodami i szkoleniami oczekuje się, że uczeń zidentyfikuje i zastosuje się do wszelkich odpowiednich źródeł finansowania prac w terenie, ponieważ ustalenia dotyczące pracy w terenie i wniosków o dotacje powinny zostać zakończone w odpowiednim czasie. Twój przełożony może udzielać wskazówek, ale oprócz pisania referencji nie oczekuje się, że przełożony znajdzie dla Ciebie źródła dochodu. Znajdowanie funduszy, pisanie podań i zbieranie niezbędnych materiałów pomocniczych to część szkolenia badawczego i umiejętności, które mogą być wykorzystane po ukończeniu studiów. - Przedłużenie statusu spisu (kontynuacja) (czwarty rok)
Wszyscy studenci, którzy nie złożą wniosku w ciągu trzech lat, mogą zapisać się na maksymalnie trzy kadencje dotyczące przedłużenia statusu pisania (kontynuacji) (szczegóły w Poradniku badań podyplomowych). Aby przejść do tego statusu, uczniowie muszą złożyć portfolio zawierające dwie trzecie pracy w formie szkicu, szczegółowy zarys każdego z pozostałych rozdziałów (zawierający przegląd treści, pytań, źródeł, struktury), charakterystykę całej pracy magisterskiej i harmonogram do złożenia. Studenci przedłożą to portfolio do końca sierpnia trzeciego roku rekrutacji wszystkim członkom komitetu nadzorczego. - Nauczanie jako GTA
Studenci mają szansę ubiegać się o stanowisko Asystenta Nauczyciela Absolwenta, prowadząc jeden lub kilka samouczków dla kursów oferowanych na wydziale (lub, w stosownych przypadkach, na innych wydziałach). Studenci zwykle uczą na trzecim i / lub czwartym roku. Osoby, które nie wyjeżdżają na zajęcia w terenie, mogą również rozważyć nauczanie na drugim roku. Nauczanie ma kluczowe znaczenie dla kariery po doktoracie i pomaga opanować szerszy zakres tematyczny. Twój przełożony musi wspierać Twoją aplikację i chętnie to zrobi, jeśli Twoja praca dyplomowa będzie postępować dobrze. Wszyscy studenci mogą uczestniczyć w programie rozwoju nauczania akademickiego, który prowadzi do akredytowanego certyfikatu. Pozycje GTA są zwykle reklamowane na początku lata. - Zgłoszenie rozprawy
Głównym zadaniem wszystkich uczniów przed rozpoczęciem trzeciego roku jest opracowanie realistycznej strategii zestawiania i organizowania materiałów badawczych oraz pisania pracy magisterskiej. Oczekuje się, że ukończysz szkic swojej pracy do końca trzeciego roku. Tezę należy złożyć do viva voce do końca czwartego roku. - Studenci niestacjonarni
Przepisy dla studentów w niepełnym wymiarze godzin są takie same jak powyżej, z następującymi wyjątkami: Oczekuje się, że studenci w niepełnym wymiarze będą spotykać się ze swoimi opiekunami co miesiąc w pierwszym i drugim roku oraz w razie potrzeby w następnym okresie. Uczęszczają na Seminarium Metodyczne i prezentują metodologię w pierwszym roku swojej rekrutacji. Prowadzą prezentację na seminarium regionalnym i odbywają spotkanie uaktualniające w drugim roku ich rekrutacji. Pozostałe elementy pierwszego roku (uczestnictwo w regionalnym seminarium i audyt / udział w innych kursach) zostaną uzgodnione z przełożonym. Po ukończeniu pracy w terenie wezmą udział w kursie pisania na trzeci rok. - Reprezentacja studencka
Na początku każdego roku organizowane są wybory przedstawicieli studentów: jeden z pierwszego roku i jeden z kohorty trzeciego roku. Przedstawiciele uczestniczą w spotkaniach wydziałowych i odgrywają ważną rolę w identyfikowaniu problemów, które należy podjąć w Departamencie. My, wykładowcy, bardzo cenimy wkład przedstawicieli studentów w spotkania wydziałów. Przedstawiciele studentów z wydziału będą mieli również okazję do zasiadania w komitetach wydziałowych i szkolnych. Pracownicy biura wydziału pomogą przedstawicielom studentów w tworzeniu list e-mailowych do programu badawczego oraz w organizacji spotkań i wydarzeń (tj. Dokonywanie rezerwacji pokoi). Mogą to być nieformalne spotkania z personelem lub z innymi studentami, fora roczne, warsztaty lub wydarzenia towarzyskie, które studenci uznają za stosowne. - Biblioteki
Zapoznaj się z podstawowymi sekcjami głównej biblioteki SOAS od samego początku. Wszyscy studenci SOAS mogą mieć dostęp do bibliotek uniwersyteckich University of London, szczególnie do bibliotek UCL i LSE, British Library i University of London Library (Senate House) ”. Biblioteka Instytutu Badań Historycznych jest niezbędna dla studentów na wydziale, a twój przełożony może doradzić ci w sprawie innych specjalistycznych bibliotek, które są istotne dla twojego projektu. - Historia w Londynie
Podobnie jak w przypadku każdej innej dyscypliny, Londyn oferuje ogromną gamę wydarzeń związanych z historią. Dobry punkt wyjścia dla studentów badań w History Lab, z siedzibą w Institute of Historical Research (IHR). IHR prowadzi liczne serie seminariów, które zainteresują wielu studentów. Królewskie Towarzystwo Historyczne organizuje również regularne wykłady i inne wydarzenia. Twój przełożony będzie mógł udzielić Ci porad na temat instytucji i wydarzeń, które są szczególnie interesujące z punktu widzenia Twojej tematyki i regionu. Studenci są również zachęcani do aktywnego uczestnictwa w Stowarzyszeniu Studentów Badań SOAS które publikuje na przykład własne czasopismo naukowe Polyvocia. Powinieneś skontaktować się z odpowiednim regionalnym centrum (-ami) w SOAS aby otrzymać informacje na temat ich działań. - Życie po doktoracie
SOAS oferuje usługę kariery, która jest dostępna dla wszystkich uczniów bezpłatnie podczas nauki w szkole i która pomoże Ci na różne sposoby. Opiekunowie mogą udzielać porad osobom, które chcą kontynuować karierę akademicką, porady i sugestie dotyczące wniosków o staż doktorski i innych źródeł finansowania. Jednak Twoim obowiązkiem jest znalezienie innych możliwych źródeł finansowania po doktoracie oraz opracowanie odpowiedniego harmonogramu składania wniosków z przełożonym. Referencje do wniosków są zwykle dostarczane przez przełożonego i innych pracowników, których uczeń dobrze zna, ale bardziej ogólne referencje mogą być dostarczone przez opiekuna naukowego lub kierownika działu.
W tym podręczniku badań wydziałowych przedstawiono główne etapy pisania historii studiów doktoranckich, program wydziału dla studentów badań, nadzór, którego można się spodziewać i oczekiwania studentów badań. My, wykładowcy, cenimy aktywny udział studentów badań w życiu akademickim wydziału i uważamy studentów badań za istotną część jego kultury badawczej. Poniższe informacje mają na celu zagwarantowanie ukończenia badań w wyznaczonym okresie i maksymalnego wykorzystania lat w naszym dziale.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Minimalne wymagania wstępne
Tytuł licencjata i / lub magistra historii, z zasługami lub równorzędnymi tytułami magistra i dyplomem magisterskim 65% lub wyższym. Wnioskodawcy muszą przedstawić jasną i spójną propozycję badań złożoną z 2000 słów.
Zapytania dotyczące możliwych tematów badawczych należy kierować w pierwszej kolejności do pracownika, którego zainteresowania są najbardziej zbliżone do zainteresowań przyszłego studenta.
Oferty przyjęć będą składane na podstawie dokumentacji naukowej wnioskodawcy, referencji i proponowanego tematu. Osobom, które chcą wziąć udział w stypendiach z SOAS lub za ich pośrednictwem, zaleca się jak najwcześniejsze złożenie wniosku (na przykład przed styczniem w roku wjazdu), ponieważ w większości przypadków tylko ci, którzy już posiadają ofertę miejsca, być rozważanym do nagrody.
Chociaż niektóre prace opierają się głównie na materiałach w języku angielskim i innych językach europejskich, główną zaletą uzyskania stopnia naukowego w historii w SOAS jest to, że Szkoła może zapewniać instrukcje w wielu językach afrykańskich i azjatyckich. Uczniowie wymagający takiej instrukcji powinni o tym wspomnieć w momencie składania wniosku i omówić ustalenia z potencjalnymi przełożonymi tak szybko, jak to możliwe po otrzymaniu oferty.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Nadzór
Każdy student ma trzyosobowy Komitet Badawczy. Studenci współnadzorowani mają czteroosobową komisję.
Procedury rejestracyjne dla studentów pierwszego roku
W okresie rejestracji Twój przełożony i Opiekun ds. Badań będą dostępni w ogłoszonych godzinach, aby spotkać się z Tobą w swoich biurach. Będziesz musiał omówić wszelkie kursy, które możesz chcieć skontrolować lub które musisz wziąć i zaliczyć (tj. kursy wyszczególnione w liście akceptacji ze Szkoły i/lub kursów językowych) ze swoim przełożonym.
Obecność w Londynie
Oczekuje się, że studenci będą przebywać w SOAS przez cały czas nauki, z wyjątkiem okresów pracy w terenie.
Dziennik i e-mail
Każdy uczeń ma osobisty dziennik elektroniczny, do którego można uzyskać dostęp za pośrednictwem BLE. Dziennik należy wypełniać za każdym razem, gdy spotykasz się ze swoim promotorem w trakcie programu studiów, a wszystkie cele i terminy ustalone podczas kursu muszą być zarejestrowane. Dziennik to narzędzie online, które ma wspierać Cię w rozwoju akademickim i zawodowym oraz pomagać w budowaniu szerokiego i zrównoważonego profilu umiejętności. Umożliwia również przełożonemu (przełożonym) śledzenie Twoich postępów i udzielanie Ci odpowiednich porad. Pracownicy akademiccy i wydziałowi, a także inni studenci, będą używać Twojego adresu e-mail SOAS , aby kontaktować się z Tobą z ważnymi informacjami dotyczącymi stopni naukowych podczas Twoich studiów. Jeśli używasz innego konta e-mail, upewnij się, że cała poczta z Twojego konta SOAS jest przekazywana dalej.
Zasada czterech lat
Szkoła wymaga od wszystkich studentów ukończenia studiów doktoranckich w ciągu czterech lat. Bardzo ważne jest, aby uczniowie powiadomili swojego przełożonego, Opiekuna ds. Badań i Rejestru tak wcześnie, jak to możliwe, jeśli ich nauka musi zostać przerwana na jakikolwiek znaczący okres z powodu wyjątkowych okoliczności osobistych. Mogą to być problemy finansowe, osobiste lub związane z rolą rodzica i/lub opiekuna. W stosownych przypadkach prosimy o dostarczenie dokumentacji w postaci zaświadczeń lekarskich, listów wyjaśniających itp. Należy również pamiętać, że wszelkie przedłużenia pracy w terenie poza zwykły okres 12 miesięcy spowodują skrócenie okresu składania wniosków, ponieważ obowiązuje zasada czterech lat.
Kursy
Wszyscy studenci pierwszego roku są zobowiązani do udziału w cotygodniowym seminarium metodologicznym, głównym forum do omawiania bieżących badań historycznych, prezentowania własnych badań i angażowania się w badania swoich rówieśników. Studenci pierwszego roku muszą również uczestniczyć w co najmniej jednym regionalnym seminarium badawczym (seminarium z historii Afryki, seminarium z historii Bliskiego i Środkowego Wschodu, seminarium z historii Azji Południowej, seminarium z historii Azji Południowo-Wschodniej i Wschodniej) zgodnie z zaleceniami promotora. W trzecim semestrze studenci zazwyczaj prezentują pełny referat na seminarium regionalnym.
Inne potrzeby szkoleniowe, na przykład w zakresie języków, są wymagane dla niektórych studentów pierwszego roku, jak określono w liście akceptacji do programu badawczego. Zachęca się również studentów do audytowania kursów w ramach wydziału historii lub innych wydziałów i wydziałów w Szkole, po uzgodnieniu z przełożonym. Uczniowie muszą poprosić o zgodę odpowiedniego organizatora kursu, zanim będą mogli przeprowadzić audyt kursu. Audyt jest możliwy w przypadku wykładów, ale nie w przypadku zajęć ćwiczeniowych, więc zajęcia językowe są zwykle wykluczone. Ustalenia dotyczące dodatkowych kursów z innymi uczelniami Uniwersytetu Londyńskiego (takich jak UCL dla języków europejskich) będą dokonywane wszędzie tam, gdzie to możliwe, ale nie można tego zagwarantować. Czasy tak wymaganych wykładów nie mogą kolidować z Państwa zobowiązaniami seminaryjnymi w ramach wydziału. Jeśli przedziały czasowe na inne wykłady, które chcesz kontrolować poza wydziałem, pokrywają się z terminami regionalnego seminarium badawczego lub seminarium metodologicznego, wówczas te obowiązkowe kursy muszą mieć pierwszeństwo.
Studenci drugiego roku powinni uczestniczyć w regionalnym seminarium badawczym w trakcie ich pobytu.
Studenci trzeciego roku uczęszczają na dwutygodniowe Seminarium Writing-Up, podczas którego będą omawiać projekty rozdziałów z innymi studentami. Studenci trzeciego roku są również zobowiązani do wzięcia udziału w regionalnym seminarium badawczym, a po powrocie z badań terenowych oczekuje się, że przedstawią jedną prezentację na tym seminarium. Studenci czwartego roku powinni uczestniczyć w regionalnym seminarium badawczym w trakcie ich pobytu. Wszyscy studenci rezydenci biorą udział w seminarium badawczym Wydziału, które odbędzie się raz lub dwa razy w semestrze i podczas którego członkowie personelu omawiają swoje bieżące projekty badawcze.
Uaktualnij ('mini-viva')
Wszyscy studenci są zarejestrowani w pierwszym roku jako studenci MPhil. Spotkanie modernizacyjne zwykle trwa do godziny i będzie prowadzone przez komitet badawczy, ale może również obejmować innych członków personelu, zazwyczaj z tej samej sekcji. W przypadkach, gdy student lub przełożony mają wątpliwości dotyczące spotkania aktualizacyjnego, mogą poprosić Opiekuna ds. Badań lub innego wyznaczonego członka personelu, aby był obecny jako „zewnętrzny” podczas procesu. Na podstawie teczki grupa omówi ze studentem postęp pracy i jej dalszy kierunek. Na podstawie portfolio i dyskusji studencki Komitet Badawczy decyduje, że rejestracja zostanie przeniesiona na doktoranta, że rejestracja pozostanie MPhil lub że rejestracja zostanie zakończona. Uczeń dobrze współpracujący ze swoim promotorem przekona się, że nie powinno się martwić o dwie ostatnie kategorie. Komisja może również zdecydować o określeniu dalszych wymagań w okresie letnim, takich jak rewizja jednego lub kilku fragmentów pisemnej pracy przed podjęciem ostatecznej decyzji we wrześniu. Żaden uczeń nie otrzymuje pozwolenia na wyjazd na zajęcia terenowe, dopóki nie zostanie podjęta decyzja o podwyższeniu klasy. Po aktualizacji status doktora jest antydatowany do pierwotnej daty rejestracji w MPhil.
Urlop na prace terenowe/badania
Po uzyskaniu statusu doktora większość studentów wyjeżdża na „prace terenowe” na jeden lub kilka okresów, które rozpoczynają się po zakończeniu trzeciego semestru pierwszego roku lub później. Zaleca się, aby studenci powrócili do SOAS po pełnej rejestracji nie później niż na początku trzeciego semestru drugiego roku. Odmiany tego wzoru mogą być konieczne, ale muszą zostać wcześniej zatwierdzone przez promotora i opiekuna naukowego. Ty i Twój przełożony musicie wypełnić formularz wniosku o pracę w terenie i złożyć go w Rejestrze. W tym formularzu oczekuje się, że przedstawisz swoje plany badawcze na najbliższe 12 miesięcy, w tym kontakty z zagranicznymi uczelniami i opis ustaleń dotyczących nadzoru w terenie. Prace terenowe trwające dłużej niż 12 miesięcy muszą być wspierane przez przełożonego i zatwierdzone przez prodziekana ds. badań. Musisz mieć świadomość, że takie przedłużenie skraca czas pisania.
Oczekuje się, że będziesz w kontakcie ze swoim przełożonym przez cały czas pracy w terenie. Niektórzy uczniowie wolą wysyłać regularne miesięczne sprawozdania ze swoich działań; podczas gdy inni składają dłuższe śródokresowe sprawozdanie z badań terenowych po pierwszych sześciu miesiącach. Ty i Twój przełożony musicie uzgodnić planowany sposób zgłoszenia się przed wylotem. Na koniec roku Twój przełożony musi wypełnić dla Ciebie formularz oceny rocznej i będzie musiał wiedzieć, co robiłeś. Wszelkie prośby o przedłużenie pobytu składane z terenu muszą być poparte przez przełożonego i zatwierdzone przez prodziekana ds. nauki, dlatego regularny kontakt z przełożonym jest niezbędny.
Nie wszyscy studenci mają swoje fundusze na prace terenowe iw takich przypadkach kwestia ta jest przedmiotem znacznej troski i wysiłku w pierwszym roku. Tak więc podczas pracy nad metodami i szkoleniami od studenta oczekuje się, że zidentyfikuje i zastosuje się do wszelkich odpowiednich źródeł finansowania prac terenowych, ponieważ ustalenia dotyczące prac terenowych i wniosków o dotacje powinny zostać zakończone w odpowiednim czasie. Twój przełożony może udzielić wskazówek, ale poza pisaniem referencji od przełożonego nie oczekuje się, że znajdzie dla ciebie źródła dochodów. Znajdowanie funduszy, pisanie wniosków i zbieranie niezbędnych materiałów pomocniczych są częścią twojego szkolenia badawczego i umiejętności zbywalnych, które będą ci służyć po ukończeniu studiów.
Przedłużenie statusu Zapisu (kontynuacja) (IV rok)
Wszyscy studenci, którzy nie zgłoszą się w ciągu trzech lat, mogą zapisać się na maksymalnie trzy semestry na status przedłużenia pisania (kontynuacji) (szczegóły w Podręczniku badań podyplomowych). Aby przejść do tego statusu, studenci muszą złożyć portfolio, które zawiera dwie trzecie pracy w formie szkicu, szczegółowy zarys każdego z pozostałych rozdziałów (podający przegląd treści, pytania, źródła, strukturę), charakterystykę całej pracy magisterskiej i harmonogramu do złożenia. Studenci złożą to portfolio przed końcem sierpnia trzeciego roku ich rekrutacji do wszystkich członków swojej komisji nadzorczej.
Nauczanie jako GTA
Studenci mają możliwość ubiegania się o stanowisko asystenta absolwenta prowadzącego jeden lub kilka samouczków dla kursów oferowanych na wydziale (lub, w stosownych przypadkach, na innych wydziałach). Studenci zwykle uczą na trzecim i/lub czwartym roku. Osoby, które nie wyjeżdżają do pracy w terenie, mogą również rozważyć nauczanie na drugim roku. Doświadczenie w nauczaniu jest kluczowe dla Twojej kariery po doktoracie i pomaga w opanowaniu szerszej gamy tematów. Twój przełożony musi wesprzeć Twoją aplikację i chętnie to zrobi, jeśli Twoja praca dyplomowa będzie się dobrze rozwijać. Wszyscy studenci mogą uczestniczyć w Akademickim Programie Rozwoju Nauczania, który prowadzi do uzyskania akredytowanego certyfikatu. Pozycje GTA są zwykle ogłaszane wczesnym latem.
Składanie rozprawy
Głównym zadaniem wszystkich studentów przed rozpoczęciem trzeciego roku jest opracowanie realistycznej strategii gromadzenia i porządkowania materiałów badawczych oraz pisania pracy magisterskiej. Oczekuje się, że ukończysz projekt swojej pracy magisterskiej do końca trzeciego roku. Musisz złożyć pracę dyplomową na viva voce do końca czwartego roku.
Studenci w niepełnym wymiarze godzin
Zasady dotyczące studentów studiów niestacjonarnych są takie same jak powyżej, z następującymi wyjątkami: Studenci studiów niestacjonarnych powinni spotykać się ze swoimi opiekunami co miesiąc w pierwszym i drugim roku oraz w miarę potrzeb w kolejnym okresie. Uczestniczą w seminarium metodologicznym i prezentują metodykę w pierwszym roku ich rejestracji. Dają prezentację na seminarium regionalnym i mają spotkanie aktualizacyjne w drugim roku ich rejestracji. Pozostałe elementy pierwszego roku (uczestnictwo w seminarium regionalnym i audyt/zaliczenie się na inne kursy) będą uzgadniane z promotorem. Po ukończeniu pracy w terenie wezmą udział w kursie pisania na trzecim roku.
Reprezentacja studentów
Na początku każdego roku dokonuje się wyborów przedstawicieli studentów: jednego z pierwszego i trzeciego z kohorty. Przedstawiciele uczestniczą w spotkaniach departamentu i odgrywają ważną rolę w identyfikowaniu spraw, które muszą być podjęte przez Departament. My, wykładowcy, bardzo cenimy wkład przedstawicieli studentów w zebrania wydziałowe. Przedstawiciele studentów z wydziału będą mieli również możliwość zasiadania w komisjach na szczeblu wydziałowym i szkolnym. Pracownicy biura wydziału pomogą przedstawicielom studentów w tworzeniu list e-mailowych do programu badawczego oraz w organizacji spotkań i wydarzeń (tj. dokonywaniu rezerwacji sal). Mogą to być nieformalne spotkania z pracownikami lub innymi studentami, fora roczne, warsztaty lub imprezy towarzyskie, które studenci uznają za stosowne.
Biblioteki
Zapoznaj się od samego początku z głównymi sekcjami głównej biblioteki SOAS . Wszyscy SOAS studenci naukowi mogą mieć dostęp do bibliotek uniwersyteckich Uniwersytetu Londyńskiego, w szczególności do bibliotek UCL i LSE, Biblioteki Brytyjskiej i biblioteki Uniwersytetu Londyńskiego (Senate House).' Biblioteka Instytutu Badań Historycznych jest niezbędna dla studentów wydziału, a Twój przełożony może doradzić Ci w sprawie dalszych specjalistycznych bibliotek, które są istotne dla Twojego projektu.
Historia w Londynie
Jak każda inna dyscyplina, Londyn oferuje ogromną gamę wydarzeń związanych z historią. Dobry punkt wyjścia dla studentów badań w Pracowni Historii przy Instytucie Badań Historycznych (IHR). IHR prowadzi liczne serie seminariów, które zainteresują wielu studentów. Królewskie Towarzystwo Historyczne organizuje również cykliczne wykłady i inne wydarzenia. Twój przełożony będzie mógł doradzić Ci w sprawie instytucji i wydarzeń, które są szczególnie interesujące z punktu widzenia Twojej tematyki i regionu. Zachęcamy również studentów do aktywnego udziału w SOAS Stowarzyszeniu Studentów Badań Naukowych, które publikuje na przykład własne czasopismo naukowe Polyvocia. Powinieneś skontaktować się z odpowiednim ośrodkiem regionalnym pod adresem SOAS , aby otrzymać informacje o ich działalności.
Życie po doktoracie
SOAS oferuje usługę kariery, która jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich uczniów podczas nauki w szkole i która pomoże Ci na różne sposoby. Opiekunowie mogą służyć radą i sugestiami dotyczącymi wniosków o staż podoktorski i innymi źródłami finansowania, zwłaszcza tym studentom, którzy chcą kontynuować karierę akademicką. Jednak Twoim obowiązkiem jest znalezienie innych możliwych źródeł finansowania studiów podoktoranckich i opracowanie odpowiedniego harmonogramu składania wniosków z przełożonym. Referencje do aplikacji są zwykle dostarczane przez przełożonego i innych członków personelu, których student dobrze zna, ale bardziej ogólne referencje mogą być dostarczone przez opiekuna naukowego lub kierownika wydziału.
Ten wydziałowy podręcznik badawczy określa główne etapy pisania dyplomu MPhil lub doktoratu z historii, program wydziału dla studentów badań, nadzór, którego można oczekiwać, oraz oczekiwania ze strony studentów. My, pracownicy wydziału, cenimy aktywny udział studentów w życiu akademickim wydziału i uważamy ich za istotną część kultury badawczej. Poniższe informacje mają na celu zapewnienie, że zakończysz badania w zakazanym okresie i jak najlepiej wykorzystasz lata spędzone w naszym dziale.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.