Keystone logo
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development Doktorat w dziedzinie przywództwa edukacyjnego i administracji
The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development

Doktorat w dziedzinie przywództwa edukacyjnego i administracji

Washington, Stany Zjednoczone

Czas trwania żądania

Język angielski

Pełny etat

Termin składania wniosków

Sep 2025

USD 1230 / per credit *

Mieszany

* online | 1230 USD za godzinę kredytową poza kampusem

Wstęp

Zostań agentem zmian w edukacji

Silne przywództwo, w połączeniu z dogłębnym zrozumieniem tego, w jaki sposób badania, polityka i praktyka wpływają na systemy edukacyjne, jest niezbędne do przekształcenia wieloaspektowych środowisk edukacyjnych w naszym kraju.

Program studiów doktoranckich w zakresie przywództwa edukacyjnego i administracji (ELA) przygotowuje i rozwija liderów-naukowców, aby stali się katalizatorami zmian w różnych środowiskach i kontekstach edukacyjnych.

Program studiów doktoranckich ELA odzwierciedla podstawowe wartości programu: przywództwo na rzecz równości, sprawiedliwości społecznej i doskonalenia szkół. Zajmując się pilnymi kwestiami, z którymi borykają się liderzy szkolni, nasi doktoranci stosują wiedzę teoretyczną, koncepcyjną i empiryczną do rzeczywistych problemów praktycznych. Krytykują badania, stosują krytyczne myślenie i refleksyjne praktyki, współpracują z rówieśnikami, rozwiązują problemy i analizują dane z wielu źródeł.

Pod okiem profesorów, którzy są mocno zaangażowani w ich rozwój, doktoranci ELA prowadzą cenne badania, które pozytywnie wpływają na edukację przedszkolną i szkolną. Absolwenci programu doktoranckiego ELA zajmują stanowiska kierownicze w środowiskach lokalnych, stanowych i federalnych, gdzie opowiadają się za niezbędnymi zmianami edukacyjnymi i ułatwiają je.

  • Wspólna praca nad rozwiązywaniem wyzwań K-12: Nasza rygorystyczna, oparta na kohortach treść kursu w połączeniu z metodami badawczymi zaangażuje Cię w rozwiązywanie krytycznych problemów, z czterema krytycznymi celami: Przywództwo na rzecz równości i sprawiedliwości społecznej, Przywództwo na rzecz doskonalenia szkół, Przywództwo na rzecz zmian oraz Praktyka oparta na badaniach i badania oparte na praktyce.
  • Dogodny harmonogram: Niezależnie od tego, czy Twoja kohorta jest w pełni online, czy spotyka się w naszych salach poza kampusem, EdD został zaprojektowany tak, aby dostosować się do harmonogramu pracujących nauczycieli. Kohorty online uczestniczą zarówno w cotygodniowych spotkaniach synchronicznych, jak i angażują się w połączenia asynchroniczne. Kohorty poza kampusem uczestniczą w zajęciach weekendowych w wybrane piątkowe wieczory/soboty.
  • Rozwijaj swoje umiejętności: Rozwijaj swoje umiejętności przywódcze dzięki zajęciom, seminariom, stowarzyszeniom badawczym z wykładowcami i samodzielnym działaniom.
  • Wydział prowadzi: Współpracuj z wykładowcami, którzy nie tylko wyróżniają się w nauczaniu i badaniach, ale także zachęcają studentów do "wyjścia poza", zapewniają mentoring podczas całego programu i zapewniają wsparcie, aby zmaksymalizować naukę.

Przewaga GW

Niezależnie od tego, czy uczęszczasz do szkoły poza kampusem, czy online, edukacja GW jest inna niż wszystkie. Studenci GSEHD korzystają z naszej wyjątkowej lokalizacji w samym sercu stolicy naszego kraju oraz niezwykłego dostępu uniwersytetu do różnorodnych środowisk szkolnych, wiodących krajowych archiwów i bibliotek, możliwości badawczych, organizacji międzynarodowych i wykładowców, którzy są publikowanymi badaczami i posiadają bogate doświadczenie praktyczne.

Nasza zróżnicowana grupa studentów pochodzi z całego kraju i świata, wnosząc szeroki zakres doświadczenia zawodowego, umiejętności i wzbogacającej wiedzy.

Nasza misja

Program Przywództwa Edukacyjnego i Administracji w Edukacji K-12 rozwija liderów edukacyjnych, którzy w przemyślany sposób prowadzą szkoły i organizacje edukacyjne w sposób etyczny i z naciskiem na równość. Nasz program rozwija absolwentów, którzy rozumieją, w jaki sposób badania i praktyka wzajemnie się uzupełniają i którzy stosują to zrozumienie w środowisku edukacyjnym, w kontekście coraz bardziej zglobalizowanego systemu szkolnictwa. Doktoranci będą musieli myśleć krytycznie, współpracować, stosować refleksyjną praktykę i skutecznie komunikować się w ramach przygotowań do transformacji środowisk edukacyjnych. Przygotowując naszych absolwentów do bycia liderami naukowymi oraz liderami szkół i systemów, nasi absolwenci są gotowi do zastosowania wyników badań edukacyjnych i wykorzystania lokalnych dowodów w celu poprawy uczenia się uczniów bezpośrednio w placówkach K-12.

Program

Następujące wymagania muszą zostać pomyślnie spełnione: Minimum 48 punktów, pomyślne ukończenie kompleksowego egzaminu, zatwierdzona propozycja rozprawy i obrona oryginalnej rozprawy.

wymagany

  • EDUC 8120 Projekty i analizy porównań grupowych
  • EDUC 8122 Metody badań jakościowych
  • EDUC 8240 Prowadzenie organizacji przez zmiany: Myślenie systemowe i teoria
  • EDUC 8268 Przywództwo etyczne: Przywództwo transformacyjne, adaptacyjne i reagujące kulturowo
  • EDUC 8271 Kształtowanie, wdrażanie i zmiana polityki dla liderów edukacyjnych
  • EDUC 8272 Planowanie strategiczne i transformacja organizacyjna w edukacji
  • EDUC 8276 Seminarium: Administracja i nadzór
  • EDUC 8277 Zaawansowane przywództwo instruktażowe skoncentrowane na równości na rzecz doskonalenia szkół
  • EDUC 8280 Krytyczny przegląd literatury dotyczącej przywództwa edukacyjnego


Zaawansowane badania

  • 3 punkty zajęć z metod badawczych na poziomie B w porozumieniu z doradcą.


Kurs do wyboru (Jeden 3-kredytowy kurs do wyboru spośród następujących)

  • EDUC 6116 Wprowadzenie do statystyki edukacyjnej
  • EDUC 8998 Seminarium poprzedzające dysertację (dodatkowo do 3 punktów wymaganych w ramach dysertacji, poniżej)
  • 3 punkty za zajęcia z metod badawczych na poziomie B wybrane w porozumieniu z doradcą (oprócz 3 punktów wymaganych w ramach zaawansowanych badań, powyżej)
  • Jeden kurs na poziomie 8000 wybrany w porozumieniu z doradcą


Rozprawa

  • EDUC 8998 Seminarium poprzedzające rozprawę doktorską*
  • EDUC 8999 Dissertation Research (minimum 12 punktów)

*Wymagana jest zatwierdzona propozycja rozprawy doktorskiej.


Egzamin kompleksowy
Wymagane jest pomyślne ukończenie kompleksowego egzaminu.
*Dodatkowe 3 punkty w EDUC 8998 mogą być traktowane jako przedmiot do wyboru.

Perspektywy kariery

Według amerykańskiego Bureau of Labor Services, najlepsi liderzy szkół podstawowych K-12 zarabiali średnio 98 980 USD rocznie w 2021 roku, a zatrudnienie w tej dziedzinie ma wzrosnąć o 6% do 2031 roku.

Nasi absolwenci są liderami w szkołach i okręgach w całym kraju. Służą jako:

  • Koordynatorzy okręgowi ds. edukacji specjalnej
  • Asystenci nadinspektorów
  • Nadzorcy
  • Profesorowie uniwersyteccy
  • Dyrektorzy i zastępcy dyrektorów
  • Starsi specjaliści ds. umiejętności czytania i pisania
  • Szef działu zasobów ludzkich
  • Urzędnicy ds. Rozwoju

Czesne

Czesne dla absolwentów jest naliczane za godzinę kredytową, chyba że zaznaczono inaczej. Ten program wymaga co najmniej 48 punktów.

Stawki różnią się w zależności od programu i wyznaczonego miejsca przyjęcia. Aktualne stawki czesnego mogą być aktualizowane w ciągu roku.

Stawka czesnego* dla poza kampusem EdD w programie ELA wynosi 1 230 USD za godzinę kredytową.

Stawka czesnego* za online EdD w programie ELA wynosi 1 230 USD za godzinę kredytową.

Uwaga: W przypadku studentów zagranicznych mogą obowiązywać dodatkowe opłaty, opłaty za spóźnienia itp. Aktualne stawki czesnego mogą być aktualizowane w ciągu roku.

Warunki przyjęć

Aby ubiegać się o przyjęcie, kandydaci muszą przesłać formularz zgłoszeniowy online, a także następujące wymagane dokumenty uzupełniające. Aplikacja nie podlega opłacie.

  • Wymagania wstępne: Stopień magistra
  • Wznawianie
  • Transkrypcje ze wszystkich wcześniej uczęszczanych szkół wyższych lub uniwersytetów
  • Oświadczenie o celu (esej na 500-750 słów): Prosimy o odniesienie się do następujących tematów:
    • Uzasadnienie ubiegania się o dalsze kwalifikacje w dziedzinie administracji oświatowej w GW.
    • Jaką wiedzę, umiejętności, predyspozycje lub doświadczenia w zakresie przywództwa wniesiesz do programu? Co przygotowało cię do objęcia roli administracyjnej?
    • Dowody na doświadczenie w nauczaniu lub przywództwie skoncentrowanym na równości w swoim środowisku zawodowym.
    • Obszary rozwoju, które będziesz starał się zdobyć podczas programu, aby przygotować się do bycia skutecznym liderem edukacyjnym.
  • Próbka pracy naukowej, która obejmuje (a) odniesienia i cytaty do recenzowanych prac lub dokumentów prawnych; (b) analizę problemu związanego z przywództwem edukacyjnym, administracją, prawem lub polityką; oraz (c) formatowanie i styl akademicki, który obejmuje między innymi APA
  • Dwa listy polecające (jeden odnoszący się do umiejętności kandydata w zakresie pisania i analizy oraz drugi odnoszący się do wkładu kandydata w pracę zespołów)
  • Może być wymagana rozmowa kwalifikacyjna

*W przypadku kandydatów z zagranicy mogą obowiązywać dodatkowe wymagania.

English Language Requirements

Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.

O szkole

pytania