Procesy doktoranckie w kształcenie naukowców w zasobów pedagogicznych i nauki w przedszkolu i szkole
University College of Southeast Norway
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Rauland, Norwegia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Procesy doktoranckie w szkoleniu Badawczego w zasobów pedagogicznych i nauki w przedszkolu i szkole
USN oferuje doktorat w kształcenie naukowców w zasobów pedagogicznych i procesów uczenia się w przedszkolu i szkole. Program został akredytowany jesienią 2012 roku.
Celem programu jest:
- Bądź na czele wiedzy na temat badań krajowych i międzynarodowych w zakresie zasobów pedagogicznych i ich znaczenie dla procesów uczenia się i wyników w przedszkolu, szkole i edukacji nauczycieli
- Przyczynić się do rozwoju teorii i wiedzy istotnej dla praktyki zawodowej w przedszkolach i szkołach
- Przyczyniają się do analizy, rozwoju i reform ustalonych praktyk w dziedzinie pedagogicznej
Profesjonalne ostrości
Profil Program składa się z nauki, oświaty i nauki o tekst. Zasoby pedagogiczne "odnosi się do tradycyjnych podręczników i innych materiałów, które są wykorzystywane w edukacji, jak również innych rodzajów zasobów, takich jak: rozmowy i interakcji; symbole i język; formy wypowiedzi, takie jak taniec, ruch, filmu i muzyki; a także metod nauczania i oceniania. Koncepcja uczenia się jest zakorzeniony w szerokim podejściem społeczno-kulturowych, które skupia się na indywidualnych i zbiorowych zarówno w procesach uczenia się i relacji między kulturą, aktywności i uczenia się.
Plan programu
Plan Program analizuje trzy obszary:
- jak zasoby edukacyjne są zawarte w działaniach mających miejsce w przedszkolu, szkole i edukacji nauczycieli
- w jaki sposób te zasoby są wykorzystywane w uczeniu się i przekształcił w ramach indywidualnych i zbiorowych procesach uczenia się
- rozwój, badania i analizy zasobów pedagogicznych
Zapotrzebowanie dla osób posiadających kompetencje na poziomie profesora nadzwyczajnego wzrasta. To otworzyło zarówno dydaktycznych i badawczych stanowisk w szkołach i na stanowiskach w instytutach badawczych.
Zarządzanie wymaga również zwiększenie kadry z kompetencji badawczych związanych z przedszkola, szkoły i kształcenia nauczycieli.
Wstęp
Wakaty są reklamowane na naszej stronie internetowej. Wstęp wymaga magistra, zazwyczaj z klasy B lub lepiej. Kandydaci z finansowania zewnętrznego są przyjmowane w sposób ciągły. Wnioski będą rozpatrywane w nadchodzącym posiedzeniu zarządu, zwykle w ciągu dwóch do trzech miesięcy od daty złożenia wniosku.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doctor of Philosophy (PhD) w edukacji
- London, Wielka Brytania
- Bologna, Włochy