Keystone logo
University College of Southeast Norway Procesy doktoranckie w kształcenie naukowców w zasobów pedagogicznych i nauki w przedszkolu i szkole
University College of Southeast Norway

Procesy doktoranckie w kształcenie naukowców w zasobów pedagogicznych i nauki w przedszkolu i szkole

Request duration

Język angielski

Pełny etat, Niepełny etat

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

W kampusie

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia

Wstęp

Procesy doktoranckie w szkoleniu Badawczego w zasobów pedagogicznych i nauki w przedszkolu i szkole

USN oferuje doktorat w kształcenie naukowców w zasobów pedagogicznych i procesów uczenia się w przedszkolu i szkole. Program został akredytowany jesienią 2012 roku.

Celem programu jest:

  • Bądź na czele wiedzy na temat badań krajowych i międzynarodowych w zakresie zasobów pedagogicznych i ich znaczenie dla procesów uczenia się i wyników w przedszkolu, szkole i edukacji nauczycieli
  • Przyczynić się do rozwoju teorii i wiedzy istotnej dla praktyki zawodowej w przedszkolach i szkołach
  • Przyczyniają się do analizy, rozwoju i reform ustalonych praktyk w dziedzinie pedagogicznej

Profesjonalne ostrości

Profil Program składa się z nauki, oświaty i nauki o tekst. Zasoby pedagogiczne "odnosi się do tradycyjnych podręczników i innych materiałów, które są wykorzystywane w edukacji, jak również innych rodzajów zasobów, takich jak: rozmowy i interakcji; symbole i język; formy wypowiedzi, takie jak taniec, ruch, filmu i muzyki; a także metod nauczania i oceniania. Koncepcja uczenia się jest zakorzeniony w szerokim podejściem społeczno-kulturowych, które skupia się na indywidualnych i zbiorowych zarówno w procesach uczenia się i relacji między kulturą, aktywności i uczenia się.

Plan programu

Plan Program analizuje trzy obszary:

  • jak zasoby edukacyjne są zawarte w działaniach mających miejsce w przedszkolu, szkole i edukacji nauczycieli
  • w jaki sposób te zasoby są wykorzystywane w uczeniu się i przekształcił w ramach indywidualnych i zbiorowych procesach uczenia się
  • rozwój, badania i analizy zasobów pedagogicznych

Zapotrzebowanie dla osób posiadających kompetencje na poziomie profesora nadzwyczajnego wzrasta. To otworzyło zarówno dydaktycznych i badawczych stanowisk w szkołach i na stanowiskach w instytutach badawczych.

Zarządzanie wymaga również zwiększenie kadry z kompetencji badawczych związanych z przedszkola, szkoły i kształcenia nauczycieli.

Wstęp

Wakaty są reklamowane na naszej stronie internetowej. Wstęp wymaga magistra, zazwyczaj z klasy B lub lepiej. Kandydaci z finansowania zewnętrznego są przyjmowane w sposób ciągły. Wnioski będą rozpatrywane w nadchodzącym posiedzeniu zarządu, zwykle w ciągu dwóch do trzech miesięcy od daty złożenia wniosku.

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Doctor of Philosophy (PhD) w edukacji
    • London, Wielka Brytania
    • Bologna, Włochy