Doktor administracji publicznej
University of Illinois at Chicago College of Urban Planning and Public Affairs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Chicago, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 7830 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* - studenci państwowi; 13 950 USD - studenci spoza stanu / zagraniczni
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Program doktorancki na Wydziale Administracji Publicznej zapewnia studentom bogate i różnorodne wykształcenie poprzez połączenie praktycznych szkoleń badawczych i podstawy zajęć ukierunkowanych na określone obszary zainteresowań.
Celem doktorantów jest wyposażenie osób w poszerzanie wiedzy na temat administracji publicznej i dziedzin pokrewnych poprzez zdyscyplinowane badania. Praktykujący specjaliści podejmują doktorat, którzy powinni uznać potrzebę wykazania się znacznymi umiejętnościami badawczymi i stałej interakcji z wydziałem badawczym, projektując i realizując swoje projekty doktorskie.
Alumni Referencje
„Jako program doktorancki UIC okazał się doskonałym wyborem. Wydział jest bardzo dostępny, a ja nadal mam kontakt z wieloma członkami wydziału. Kursy są małe, a studenci tworzą ze sobą ścisłą więź. wkroczyłem na rynek pracy, konsekwentnie znajdowałem inne uniwersytety, które znały reputację UIC w zakresie zarządzania finansami, a także członków wydziałów w programie. Otrzymałem w sumie trzy akademickie oferty pracy na ścieżkę kariery, a każda oferta pracy dotyczyła kogoś w szkole mającego połączenie z kimś na UIC. Z całego serca polecam UIC każdemu, kto chce odbyć podróż do doktoratu w administracji publicznej ". Andrew Crosby | Doktorat Absolwent Anete Lūsiņa / Unsplash
Wymagania stopnia
Wymagane jest minimum 96 godzin semestralnych zajęć poza maturą. Osoby posiadające tytuł magistra administracji publicznej z UIC lub równoważnego programu zwykle otrzymują maksymalnie 32 semestry godzin w celu uzyskania wymaganego stopnia. Do ukończenia studiów wymagana jest łączna średnia ocen co najmniej 3,00 (A = 4,00) na wszystkich kursach podyplomowych na UIC.
Specjalizacje:
- Zarządzanie publiczne i non-profit: Specjalizacja Public and Non-Profit Management przygotowuje studentów do prowadzenia badań dotyczących zarządzania agencjami na wszystkich poziomach organizacji rządowych i non-profit. Chociaż wiedza na temat zarządzania w tych sektorach czerpie wiele z wiedzy na temat zarządzania w sektorze prywatnym, zarządzanie publiczne zasadniczo różni się ze względu na kontekst zarządzania publicznego i wartości publicznych. Chociaż nie są to organizacje publiczne, agencje non-profit stają w obliczu wymagań i nacisków podobnych do tych, które jednak różnią się od organizacji publicznych.
Wszystkie doktoraty studenci wybierający ten obszar specjalizacji są zobowiązani do podjęcia PA 527, teorii zarządzania publicznego - Zarządzanie finansami: Specjalizacja Zarządzanie finansami przygotowuje studentów do prowadzenia badań dotyczących administracji finansowej i polityki fiskalnej rządów, przede wszystkim na szczeblu państwowym i lokalnym. Jest to bardzo szeroki obszar badań o teoretycznych podstawach w dziedzinie finansów publicznych, nauk politycznych, zarządzania i rachunkowości. Uczenie się w specjalizacji koncentruje się na zastosowaniu teorii i badań w tych dziedzinach w kontekście sektora publicznego w celu wpłynięcia na politykę rządu i decyzje zarządcze, a także w celu poszerzenia wiedzy w szerszej dziedzinie administracji publicznej.
Wszystkie doktoraty studenci wybierający ten obszar specjalizacji są zobowiązani do podjęcia PA 554, Advanced Seminar in Management Financial. - Metody ankiet: Specjalizacja Metody ankiet przygotowuje studentów do korzystania z ankiet w celu prowadzenia badań we wszystkich obszarach administracji publicznej i organizacji non-profit oraz do prowadzenia badań metodologicznych dotyczących stosowania metod ankiet. Chociaż projektowanie i analiza ankiet są umiejętnościami, które można wykorzystać w szerokim zakresie merytorycznych dziedzin i obszarów studiów, studenci są szczególnie skoncentrowani na wykorzystaniu ankiet w badaniach prowadzonych przez naukowców, rząd i organizacje non-profit.
Wszystkie doktoraty studenci wybierający ten obszar specjalizacji są zobowiązani do podjęcia PA 578, ankiet, opinii publicznej i polityki publicznej. - Zarządzanie i sieci miejskie: Specjalizacja Zarządzanie i sieci miejskie przygotowuje studentów do prowadzenia badań nad różnorodnymi strukturami organizacyjnymi, poprzez które lokalne i regionalne usługi / polityki publiczne są projektowane, wdrażane i oceniane. Kwestie polityki miejskiej przekraczają tradycyjne granice jurysdykcji i wymagają integracji podmiotów działających w różnych sektorach i na różną skalę. Zarządzanie w środowisku miejskim / regionalnym odbywa się za pośrednictwem wielu nakładających się sieci rządów, organizacji non-profit i organizacji non-profit. Ta specjalizacja bada tworzenie i zarządzanie sieciami rządowymi, a także ich zdolność do sprostania wyzwaniom stojącym przed społecznościami na całym świecie. Badania nad zarządzaniem miastem czerpią z literatury na temat zarządzania opartego na współpracy, lokalnych instytucji zarządzania, nauki o sieci, nauk politycznych i polityki publicznej.
Wszystkie doktoraty studenci wybierający ten obszar specjalizacji są zobowiązani do podjęcia PA 562, instytucji lokalnych, miejskich i regionalnych oraz polityki publicznej.
Rekrutacja
Kandydaci są rozpatrywani indywidualnie, biorąc pod uwagę lepsze wyniki w nauce i obietnicę przyszłych osiągnięć. Kandydaci muszą przedstawić dowód ukończenia kursu statystyki na poziomie magisterskim. Studenci z brakami w tym obszarze będą zobowiązani do podjęcia dodatkowych zajęć zgodnie z zaleceniami dyrektora programu. Takie zajęcia nie będą miały zastosowania do wymagań stopnia. Kandydat ubiegający się o przyjęcie do programu z ukończonym magisterskim musi mieć łączną średnią ocen 3,00 (A = 4,00) we wszystkich zajęciach licencjackich i 3,5 we wszystkich pracach licencjackich. Wnioskodawca musi złożyć trzy listy polecające od osób zaznajomionych z jego osiągnięciami naukowymi lub doświadczeniem zawodowym. Kandydaci są również zobowiązani do przedstawienia ogólnych wyników egzaminu Graduate Records Examination (GRE). Wszyscy wnioskodawcy powinni mieć wyniki, które umieszczają je w 50. percentylu dla każdej części GRE, co stanowi około 150 punktów zarówno w części werbalnej, jak i ilościowej. Jeśli wnioskodawca nie przedstawi minimalnego wyniku GRE 150 na każdej części GRE i GPA 3,5, kandydat może nadal zostać rozpatrzony przez doktoranta. Komisja. Komitet dokona przeglądu wszystkich dowodów wysokiej obietnicy, obejmujących między innymi tendencję do zdobywania wyższego wykształcenia, rodzaju programu dla absolwentów, dojrzałego doświadczenia zawodowego.
Procedura aplikacji
Krok 1: Wypełnij wniosek o spotkanie dla absolwentów . W ciągu 3–5 dni roboczych od złożenia wniosku online otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia, a także wskazującą, że możesz zalogować się ponownie do systemu, aby rozpocząć przesyłanie dodatkowych materiałów wniosku.
Krok 2: Opłać opłaty za wniosek
Krok 3: Po przesłaniu wniosku online należy przesłać następujące materiały drogą elektroniczną. Powinieneś otrzymać e-mail ze streszczeniem wniosku, który dostarczy link do przesłanych dokumentów.
- Prześlij kopię transkrypcji ze wszystkich instytucji, w których uzyskałeś stopnie naukowe i transkrypcje ze wszystkich innych szkół wyższych i uniwersytetów uczęszczanych w ciągu ostatnich ośmiu lat. (Nie wysyłaj transkrypcji w formie papierowej, nie zostaną one zaakceptowane. Studenci powinni poprosić o transkrypcje wydane przez rejestratora oraz zeskanować i przesłać je za pośrednictwem systemu aplikacji online. Nie możemy przesyłać transkryptów w imieniu studentów.)
- Co najmniej trzy listy polecające od byłych profesorów lub przełożonych. Listy powinny być napisane przez kogoś, kto może mówić o twojej zdolności do odniesienia sukcesu w stypendium i badaniach.
- Będziesz musiał podać adresy e-mail swoich rekomendujących. System wyśle automatycznie wygenerowany e-mail z linkiem do miejsca, w którym mogą przesłać swoje listy polecające. Jeśli masz więcej niż 3 listy polecające, które chciałbyś przesłać, napisz do Sarah McDonald na [email protected]. Sarah będzie musiała zalogować się do aplikacji, aby dodać dodatkowy element.
- Jedno lub dwustronicowe osobiste oświadczenie. W oświadczeniu określ podstawowe i dodatkowe obszary specjalizacji, w których chcesz realizować program. Obszary te powinny być spójne ze specjalizacjami oferowanymi przez program i wiedzą specjalistyczną wydziału. W razie potrzeby możesz później zmienić obszar specjalizacji. Obszary specjalizacji można przejrzeć na następującej stronie internetowej: Ph.D. Obszary specjalizacji W osobistym oświadczeniu należy uwzględnić następujące informacje:
- Jakie są twoje pochodzenie i zainteresowania akademickie?
- Dlaczego zdecydowałeś się studiować administrację publiczną na poziomie magisterskim?
- Jakie są twoje zawodowe cele?
- Jak działa doktorat w administracji publicznej pasujesz do twoich krótko- i długoterminowych planów dotyczących kariery zawodowej?
- Których członków wydziału chcesz pracować w dziale?
- Wznawianie
- Pisanie próbki
- Próbką może być artykuł z kursu lub publikacji, ale powinien on dotyczyć współczesnego problemu w administracji publicznej w sposób, który pokazuje zdolność wnioskodawcy do osiągania doskonałych wyników w doktoracie. program. Ewentualnie wnioskodawcy mogą napisać 3-5 stronicowy esej
- Ostatnie wyniki testów (poniżej pięciu lat) z egzaminu dyplomowego (GRE) przekazane za pośrednictwem ETS do naszego kodu instytucji z 1851 r. Studenci zagraniczni muszą przedstawić wyniki TOEFL lub zakwalifikować się do zwolnienia z TOEFL. Prześlij swoje wyniki TOEFL do naszego kodu instytucji z 1851 r.
- Wniosek o formularz mianowania absolwenta
- Na górze formularza wyraźnie zaznacz, czy szukasz asystentury, czy stypendium. Większość doktorów kandydaci, którzy chcą asystentury, otrzymują je za pośrednictwem stypendiów naukowych lub jednego z siedmiu centrów badawczych kolegium do pracy nad projektami badawczymi. Starszy doktorant studenci otrzymują asystentury nauczycielskie, a asystentury ogólne są czasami dostępne.
Materiały wymienione powyżej muszą zostać przesłane za pośrednictwem elektronicznego systemu przesyłania.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktor filozofii w sprawach publicznych
- Richardson, Stany Zjednoczone
Doktorat z administracji publicznej i polityki publicznej
- Arlington, Stany Zjednoczone
Doktorat z administracji publicznej
- Honolulu, Stany Zjednoczone
- Online USA