Doktor kulturoznawstwa: pamięć, tożsamość, terytorium i język
Universidade Santiago de Compostela
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lugo, Hiszpania
Języki
Hiszpański, Galicyjski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 200 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Celem tego programu jest interdyscyplinarne zajęcie się z jednej strony podstawowymi badaniami nad teorią kultury, z drugiej zaś badaniami społeczno-kulturowymi dotyczącymi współczesnej globalności, wśród których znajdują się relacje między wspomnieniami, krajobrazami, migracjami, tożsamościami, prawami. zewnątrz. ludzkość, twórczość i ruchy kulturowe, do zagadnień tych podchodzimy z interdyscyplinarnej perspektywy, która łączy naukowców z dziedzin: antropologii społecznej i kulturowej, nauk politycznych, literaturoznawstwa, filozofii, geografii człowieka, historii, historii sztuki, językoznawstwa i socjologii .
prezentacja
Program jest również pomyślany jako program, który przyczyni się do naukowego rozwoju tkanki biznesowej Galicji i Bretanii w dziedzinie wzornictwa kulturalnego stosowanego do organizacji firm i instytucji kultury, gdzie może być bardzo poszukiwany. Program pozwoli na wyszkolenie lekarzy posiadających wiedzę podstawową i stosowaną z różnych dziedzin wiedzy, którzy jednocześnie potrafią integrować wiedzę i metody z obszarów komplementarnych, aby umożliwić odpowiednią, dobrze ukierunkowaną specjalizację i postęp w wiedzy , co wymaga interdyscyplinarnego szkolenia z zakresu nauk humanistycznych i społecznych. Celem programu jest umożliwienie studentom uzyskania wspólnego stopnia doktora na obu uczelniach poprzez złożenie pracy magisterskiej na jednej z nich.
wymagania
1) Ogólnie rzecz biorąc, aby uzyskać dostęp do oficjalnego programu doktoranckiego, konieczne będzie posiadanie oficjalnych hiszpańskich stopni licencjackich lub równoważnych oraz stopni magisterskich uniwersyteckich lub równoważnych, pod warunkiem uzyskania co najmniej 300 punktów ECTS w zestaw tych dwóch nauk.
2) Podobnie każdy, kto znajduje się w którymkolwiek z poniższych przypadków, może uzyskać dostęp do:
- Posiadać oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych w Hiszpanii lub pochodzić z innego kraju będącego członkiem Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, co umożliwia dostęp do tytułu magistra zgodnie z postanowieniami art. 16 RD 1393/2007 i zdać minimum 300 punktów ECTS na wszystkich oficjalnych studiach uniwersyteckich, z czego przynajmniej 60 na poziomie magisterskim.
- Posiadać oficjalne hiszpańskie dyplom ukończenia studiów wyższych, którego czas trwania, zgodnie z przepisami prawa wspólnotowego, wynosi co najmniej 300 punktów ECTS. Wspomniani absolwenci muszą podjąć obowiązkowe uzupełnienie szkolenia wymagane przez program, z wyjątkiem tego, że plan studiów odpowiadający stopniowi licencjata obejmuje punkty za szkolenia badawcze równoważne wartości edukacyjnej punktom badawczym uzyskanym ze studiów magisterskich.
- Absolwenci uczelni, którzy po uzyskaniu miejsca na stażu w odpowiednim teście na dostęp do specjalistycznych miejsc kształcenia zdrowotnego, zdadzą z pozytywną oceną co najmniej dwuletnią praktykę w ramach programu w celu uzyskania oficjalnego stopnia którejkolwiek ze specjalności nauk ścisłych. zdrowie.
- Posiadać dyplom uzyskany zgodnie z zagranicznymi systemami edukacyjnymi, bez konieczności jego homologacji, po weryfikacji przez Uniwersytet, czy akredytuje poziom szkolenia równoważny poziomowi oficjalnego tytułu magistra hiszpańskiego uniwersytetu i upoważnia go do wydawania kraj uzyskania dostępu do studiów doktoranckich. Przyjęcie to nie będzie w żadnym przypadku oznaczać uznania poprzedniego tytułu, który posiada zainteresowana strona, ani uznania go dla celów innych niż dostęp do studiów doktoranckich.
- Posiadać inny hiszpański stopień doktora uzyskany zgodnie z wcześniejszymi przepisami uniwersyteckimi.
- Posiadać oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych, który uzyskał zgodność z poziomem 3 Hiszpańskich Ram Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego, zgodnie z procedurą ustanowioną dekretem królewskim 967/2014 z 21 listopada, który określa wymagania i tryb homologacja i deklaracja równoważności z tytułem i oficjalnym uniwersyteckim poziomem akademickim oraz w celu walidacji zagranicznych studiów w szkolnictwie wyższym, a także procedura ustalania zgodności z poziomami Hiszpańskich Ram Kwalifikacji dla Szkolnictwa Wyższego oficjalnych tytułów Architekta , Inżynier, absolwent, architekt techniczny, inżynier techniczny i dyplom.
3) Doktoranci, którzy rozpoczną studia doktoranckie zgodnie z obowiązującym regulaminem uczelni, będą mogli przystąpić do studiów doktoranckich po przyjęciu na studia zgodnie z postanowieniami Regulaminu studiów doktoranckich USC. W każdym przypadku, aby uzyskać dostęp do studiów doktoranckich, muszą spełniać ogólne wymagania określone w tym rozporządzeniu.
4) Absolwenci, architekci lub inżynierowie, którzy posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych uzyskany zgodnie z przepisami dekretu królewskiego 778/1998 z dnia 30 kwietnia lub osiągają wystarczalność badawczą uregulowaną w dekrecie królewskim 185/1985 z 23 stycznia.
5) Absolwenci, architekci lub inżynierowie, którzy posiadają oficjalny tytuł magistra zgodnie z dekretem królewskim 56/2005 lub dekretem królewskim 1393/2007, zmienionym dekretem królewskim 861/2010, lub zdali oficjalne studia magisterskie w wysokości 60 punktów ECTS.
6) Dostęp mogą również uzyskać absolwenci, inżynierowie techniczni lub architekci techniczni, którzy wykażą się zaliczeniem 300 punktów ECTS w ramach zestawu oficjalnych studiów uniwersyteckich, z których co najmniej 60 musi być na poziomie magisterskim.
Galeria
Idealni studenci
Wstęp Profil
Studenci, którzy uzyskają następujące oficjalne stopnie magisterskie, będą mieli bezpośredni dostęp, bez konieczności odbywania dodatkowego szkolenia, zarówno na USC, jak i na uniwersytecie w Rennes 2:
1) W USC:
- Usługi kulturalne
- Filozofia: aktualne problemy
- Historia współczesna
- Lingwistyka stosowana
- Literatura i kulturoznawstwo
- angielskie studia
- studia lingwistyczne
- Zarządzanie dziedzictwem artystycznym i architektonicznym
- Branże komunikacyjne i kreatywne
- Edukacja, płeć i równość
- Badania w zakresie edukacji, różnorodności kulturowej i rozwoju społeczności
2) W Rennes 2:
- Magister LCER ETILA (Études Ibériques et Latino-américaines) i ETILA International we współpracy z Uniwersytetem Autonomicznym w Madrycie dla CERPI, LIRA i PRIPLAP
- Master Lles Amériques pour lle L'ERIMIT (Interlangues, Memoires, Identités, Territoires) et l'EA ACE (anglofonia: Communautés et Écritures)
- Mistrz LEA commerce International ALPI (Amérique LAtine et Péninsule Ibérique) pour lle CERPI, lle LIRA, lle PRIPLAP
- Master LCER Arabe uzyskany w 2008 roku oraz dwa projekty w trakcie realizacji na lata 2011 i 2012. Poniżej projekt międzynarodowego mistrza na Uniwersytecie w Fezie (Maroko)
- Magister germanistyki LCER w firmie ERIMIT
- Magister rosystyki LCER w firmie ERIMIT
3) Studenci, którzy uzyskają dyplom studiów zaawansowanych w zakresie antropologii społecznej, komunikacji, geografii, filozofii, historii, historii sztuki, nauk humanistycznych, językoznawstwa, języków nowożytnych i literatury, będą również mieli bezpośredni dostęp do USC.
4) W pozostałych przypadkach o dogodności odbycia dodatkowego szkolenia zadecyduje odpowiednia delegowana Podkomisja Komisji Naukowej.
Rekrutacja
Wynik programu
Cele i kompetencje
Program ten ma na celu interdyscyplinarne zajęcie się z jednej strony podstawowymi badaniami z zakresu teorii kultury, a z drugiej badaniami społeczno-kulturowymi stosowanymi we współczesnej globalności, wśród których wyróżniają się relacje między wspomnieniami, krajobrazami, migracjami, tożsamościami i prawami. ludzie, dzieła i ruchy kulturalne, tematy te są podejmowane z perspektywy interdyscyplinarnej, skupiającej badaczy z takich dziedzin jak: antropologia społeczna i kulturowa, politologia, literaturoznawstwo, filozofia, geografia człowieka, historia, historia sztuki, językoznawstwo i socjologia.
Jest również pomyślany jako program, który przyczyni się do naukowego rozwoju tkanki biznesowej Galicji i Bretanii w dziedzinie projektowania kulturalnego stosowanego w organizacji firm i instytucji kulturalnych, gdzie może być duże zapotrzebowanie.
Program umożliwi kształcenie lekarzy posiadających wiedzę podstawową i stosowaną z różnych dziedzin wiedzy, którzy jednocześnie będą w stanie integrować wiedzę i metody z dziedzin uzupełniających się, aby umożliwić odpowiednią, dobrze zorientowaną specjalizację i postęp w leczeniu. wiedzy, która wymaga interdyscyplinarnego szkolenia w zakresie nauk humanistycznych i społecznych.
Celem programu jest umożliwienie studentom uzyskania wspólnego stopnia doktora na obu uczelniach poprzez przedstawienie pracy magisterskiej na jednej z nich.
ogólnych umiejętności
- Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowanie umiejętności i metod badawczych związanych z tym kierunkiem.
- Umiejętność wymyślenia, zaprojektowania lub stworzenia, wdrożenia i przyjęcia istotnego procesu badawczego lub twórczego.
- Możliwość przyczynienia się do poszerzania granic wiedzy poprzez oryginalne badania.
- Umiejętność przeprowadzania krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych pomysłów.
- Umiejętność komunikowania się ze społecznością akademicką i naukową oraz ogólnie ze społeczeństwem na temat swoich obszarów wiedzy w trybach i językach powszechnie używanych w ich międzynarodowej społeczności naukowej.
- Umiejętność promowania, w kontekście akademickim i zawodowym, postępu naukowego, technologicznego, społecznego, artystycznego lub kulturalnego w społeczeństwie opartym na wiedzy.
Konkretne kompetencje
- Systematyczne zrozumienie kierunku studiów oraz opanowanie umiejętności i metod badawczych związanych z tym kierunkiem.
- Umiejętność wymyślenia, zaprojektowania lub stworzenia, wdrożenia i przyjęcia istotnego procesu badawczego lub twórczego.
- Możliwość przyczynienia się do poszerzania granic wiedzy poprzez oryginalne badania.
- Umiejętność przeprowadzania krytycznej analizy i oceny oraz syntezy nowych i złożonych pomysłów.
- Umiejętność komunikowania się ze społecznością akademicką i naukową oraz ogólnie ze społeczeństwem na temat swoich obszarów wiedzy w trybach i językach powszechnie używanych w ich międzynarodowej społeczności naukowej.
- Umiejętność promowania, w kontekście akademickim i zawodowym, postępu naukowego, technologicznego, społecznego, artystycznego lub kulturalnego w społeczeństwie opartym na wiedzy.
inne umiejętności
- Naucz się pracować w zespołach interdyscyplinarnych nad zastosowaniami społeczno-ekonomicznymi i problemami projektów kulturowych
- Naucz się projektować programy współpracy międzynarodowej w zakresie praw człowieka
- Zna metody i techniki badań etnograficznych stosowane w zjawiskach międzykulturowych
- Naucz się opanować główne modele teorii społecznej i kulturowej stosowane w procesach kulturowych
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktor filozofii w historii idei
- Richardson, Stany Zjednoczone
Doktorat z historii sztuki, kultury i inteligencji (Instytut Warburga)
- London, Wielka Brytania