Doktor inżynierii biomedycznej
Storrs, Stany Zjednoczone
CZAS TRWANIA
4 up to 5 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
18 Dec 2024
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Jan 2025
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Inżynieria Biomedyczna łączy tradycyjne techniki inżynieryjne z naukami biologicznymi i medycyną w celu poprawy jakości zdrowia i życia człowieka. Dyscyplina ta koncentruje się zarówno na zrozumieniu złożonych systemów żywych – za pomocą technik eksperymentalnych i analitycznych – jak i na opracowywaniu urządzeń, metod i algorytmów, które pogłębiają wiedzę medyczną i biologiczną, jednocześnie poprawiając skuteczność i dostarczanie medycyny klinicznej.
Celem Programu Absolwentów Inżynierii Biomedycznej jest zapewnienie studentom interdyscyplinarnego kształcenia w zakresie nauk biologicznych, medycznych, fizycznych i inżynieryjnych niezbędnych do rozwiązywania złożonych problemów biomedycznych. Członkowie wydziału zajmujący się inżynierią, naukami biomedycznymi, materiałoznawstwem, chemią, fizyką, medycyną i medycyną stomatologiczną tworzą interdyscyplinarny program studiów podyplomowych, który obejmuje kampusy Uniwersytetu Connecticut w Storrs oraz Centrum Zdrowia Uniwersytetu Connecticut (UCHC) w Farmington.
Studenci z tytułem licencjata w BME idealnie nadają się do studiów magisterskich i doktoranckich BME. studia na UConn. Studenci z tytułem licencjata w dziedzinie inżynierii, nauk fizycznych lub matematyki mogą ubiegać się o przyjęcie do programu BME na UConn. Studenci z wykształceniem nieinżynierskim będą musieli wziąć udział co najmniej w wymaganych kursach licencjackich BME na UConn: BME 3500, 3600W i 3700. Opisy kursów licencjackich można znaleźć w Katalogu studiów licencjackich. Studenci posiadający tytuły licencjackie z nauk przyrodniczych i matematyki muszą wziąć udział w kursach wyrównawczych z podstawowej i zaawansowanej inżynierii i/lub matematyki (dwa lata w ramach równań różniczkowych) oraz wymaganych licencjackich kursów BME na UConn. Należy pamiętać, że te kursy licencjackie nie wliczają się do wymagań programu dla absolwentów BME.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
In order for an applicant to be considered for one of the following fellowships, the applicant must select that they wish to be considered in SLATE. Recipients of these fellowships will be the most academically promising members of the entering class of graduate students at the University of Connecticut. The criteria used to select recipients include the following:
- Evidence of scholarly or creative achievement highlighted by the department or program in their nomination and evidence that the department or program provides the environment necessary for success in the areas of interest highlighted by the applicant.
- Evidence of any prior scholarly or creative achievement by the nominee, e.g., publications, presentations, exhibits, performances.
- Evidence that the nominee has been successful at previous academic institutions, e.g., letters of recommendation.
- Quantitative evidence of academic accomplishment, e.g., undergraduate grade point average, GMAT (when available).
The Jorgensen Fellowship (JF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
In addition, to be eligible for either the fellowships below, applicants must demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education and/or a commitment to enhancing diversity in their field of study.
- The Harriott Fellowship (HF) is available to outstanding young scholars applying to doctoral programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for five years.
- The Crandall Fellowship (CF) is available to outstanding young scholars applying to master’s programs. The award consists of a service-free fellowship providing a $20,000 annual stipend for two years (MFA is for three years).
For HF and CF fellowships students must submit a diversity statement through the SLATE application system. Students can demonstrate a commitment to enhancing diversity in higher education through participation in organizations or activities that (a) directly relate to increasing access to higher education and retention in higher education of individuals, regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs or (b) that help to ensure that individuals are welcomed and included in higher education environments regardless of age, race, sexual orientation, gender, nationality, cultural background, religion, or beliefs. Such organization and activities might include participation/affiliation with TRIO programs, cultural/affinity organizations/centers, volunteer experiences, and college or university committees focused on these goals. Students provide evidence of this commitment through research and educational experience reflected on their CV/resume (articles, presentations, internship, and research experience), in their personal statement, or in letters of recommendations.
Program
W ramach doktoratu Aby spełnić wymagania ukończenia studiów, studenci muszą ukończyć co najmniej pięć kursów inżynieryjnych i co najmniej dwa kursy z zakresu nauk przyrodniczych. Będziesz współpracować ze swoim głównym doradcą i komitetem doradczym, aby wybrać dodatkowe kursy, które pasują do poniższych definicji i są najbardziej odpowiednie dla Twoich celów zawodowych.
Kursy nauk przyrodniczych – aby pomóc w zintegrowaniu biologii z Twoim doświadczeniem inżynierskim, wymagamy wzięcia udziału w co najmniej jednym kursie z nauk przyrodniczych zalecanym na stronie internetowej kursu BME pod adresem https://www.bme.uconn.edu/academics/graduate-program/tracks -i-zajęcia. Kursy są zazwyczaj wybierane z anatomii i fizjologii, biologii komórkowej i molekularnej lub chemii biofizycznej, ale nie ograniczają się do tych obszarów.
Kursy inżynieryjne – kursem inżynierskim powinien być dowolny kurs inżynieryjny zalecany na liście ścieżek kursów BME pod adresem https://www.bme.uconn.edu/academics/graduate-program/tracks-and-coursework.
Przedmioty do wyboru – kursy na poziomie magisterskim, które zostaną wybrane w porozumieniu z głównym doradcą w dziedzinie związanej z badaniami studenta.
Advisory Committee
Komitet doradczy tworzony jest po konsultacji między głównym doradcą a studentem. W skład tej komisji, oprócz głównego doradcy, musi wchodzić co najmniej dwóch absolwentów wydziału Inżynierii Biomedycznej. Oprócz trzech lub większej liczby członków wybieranych w zwykły sposób, Dziekan Szkoły Podyplomowej może powołać innego członka, zwyczajowo będącego członkiem wydziału magisterskiego spoza kierunku studiów studenta, ale na kierunku pokrewnym.
Programy studiów są planowane przez komisję doradczą po konsultacji ze studentem. Komitet doradczy może wymagać większej liczby godzin zaliczeń niż wymagana minimalna liczba godzin zajęć wykraczających poza stopień licencjata lub magistra w oparciu o kwalifikacje akademickie studenta (tj. student przystępuje do programu bez tytułu inżyniera biomedycznego i/lub wykształcenia w zakresie nauk przyrodniczych) lub dodaje kursy, które odpowiadają zainteresowaniom badawczym studenta. Komitet doradczy powinien zostać utworzony, zanim student zaliczy dwanaście punktów pracy w ramach programu studiów, a następnie będzie nadzorował pozostałą część programu studiów.
Doctoral Qualifying Exam
Wszyscy doktoranci są zobowiązani przystąpić i zdać egzamin kwalifikacyjny pod koniec drugiego roku studiów.
Wymóg publikacji programu inżynierii biomedycznej
Przed ukończeniem studiów należy przesłać dwie prace do wiodącego czasopisma poświęconego inżynierii biomedycznej (przynajmniej jedna z nich pozytywnie przeszła cykl recenzji).
Research Requirement
Badania wymagane do uzyskania stopnia doktora w dziedzinie inżynierii biomedycznej obejmują wykorzystanie zaawansowanych technik inżynieryjnych do rozwiązania problemu biologicznego lub medycznego. Doktorat kandydaci muszą przed ukończeniem studiów przesłać co najmniej dwie artykuły do wiodącego czasopisma BME, przy czym co najmniej jedna z nich pozytywnie przeszła proces recenzji. Należy pamiętać, że zgłoszenia do czasopism muszą obejmować pełne artykuły, a dwa krótkie artykuły odpowiadają pełnemu artykułowi.
Staż Inżynierii Przemysłowej
Staż przemysłowy oferuje dogłębne, energiczne doświadczenie przemysłowe, które uzupełnia wiedzę inżynieryjną zdobytą w klasie. Studenci odbywający staż przemysłowy mogą uzyskać stopień magistra i doktora. W programie uczestniczą firmy zlokalizowane na terenie całej Nowej Anglii. Podstawowymi celami tego programu staży przemysłowych jest zapewnienie: kontaktu z przemysłowym miejscem pracy; możliwość zastosowania wiedzy i doświadczenia inżynieryjnego w różnorodnych projektach przemysłowych; oraz możliwość interakcji z różnymi przemysłowymi grupami roboczymi, w tym administratorami, inżynierami i technikami.
Możliwości związane z karierą
Oczekuje się, że do 2022 r. zatrudnienie inżynierów biomedycznych będzie rosło znacznie szybciej niż średnia dla wszystkich zawodów. Starzenie się społeczeństwa i koncentracja na kwestiach zdrowotnych zwiększą zapotrzebowanie na lepsze urządzenia i sprzęt medyczny projektowany przez inżynierów biomedycznych. Na przykład chirurgia wspomagana komputerowo oraz inżynieria molekularna, komórkowa i tkankowa są coraz intensywniej badane i szybko się rozwijają. Ponadto szybko rozwijają się specjalizacje z zakresu rehabilitacji i inżynierii ortopedycznej, zwiększając zapotrzebowanie na inżynierów biomedycznych. Wraz z popytem na bardziej wyrafinowany sprzęt i procedury medyczne rośnie troska o efektywność kosztową i skuteczność, co również zwiększy popyt na inżynierów biomedycznych. Jednak w związku z rosnącym zainteresowaniem tą dziedziną znacznie wzrosła liczba stopni naukowych przyznawanych na kierunku inżynieria biomedyczna, co stwarza potencjał do rywalizacji o miejsca pracy.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.