Keystone logo
© UConn School of Engineering Graduate Programs
University of Connecticut College of Engineering Graduate Programs

University of Connecticut College of Engineering Graduate Programs

University of Connecticut College of Engineering Graduate Programs

Wstęp

UConn College of Engineering jest potęgą w zakresie badań i edukacji inżynierskiej w stanie Connecticut i poza nim. Jesteśmy publiczną szkołą inżynierską nr 1 w Nowej Anglii i kształcimy 51 procent absolwentów inżynierii w stanie. UConn został wyznaczony przez Fundację Carnegie jako uniwersytet badawczy „R1”. To najwyższa klasyfikacja nadawana badaniom naukowym i wyróżnienie, które posiada jedynie 3% wszystkich amerykańskich uczelni.

Nasze programy dla absolwentów kładą nacisk na inżynierię empiryczną, aby wyposażyć studentów w wiedzę i umiejętności, które pozwolą im pewnego dnia znaleźć innowacyjne i społecznie sprawiedliwe rozwiązania najbardziej złożonych wyzwań dzisiejszych czasów. Współpracujemy z przemysłem lokalnym i krajowym, aby sprostać palącym wyzwaniom technologicznym i wzmocnić naszą bazę produkcyjną.

Cenimy przedsiębiorczość i innowacyjność, a nasi studenci i wykładowcy aktywnie rozwijają startupy i innowacyjne technologie wspierające rozwój gospodarczy. UConn starał się sprostać głównym wyzwaniom stojącym przed naszym społeczeństwem poprzez inicjatywy badawcze w zakresie praw człowieka, terenów poprzemysłowych, bezpieczeństwa cybernetycznego i innych aktualnych problemów.

Przegląd ogólny

UConn College of Engineering jest potęgą w zakresie badań i edukacji inżynierskiej w stanie Connecticut i poza nim. Jesteśmy publiczną szkołą inżynierską nr 1 w Nowej Anglii i kształcimy 51 procent absolwentów inżynierii w stanie. Współpracujemy z lokalnym i krajowym przemysłem, aby stawić czoła palącym wyzwaniom technologicznym i wzmocnić naszą bazę produkcyjną. Cenimy przedsiębiorczość i innowacyjność, a nasi studenci i wykładowcy aktywnie rozwijają startupy i innowacyjne technologie wspierające rozwój gospodarczy. UConn starał się stawić czoła głównym wyzwaniom stojącym przed naszym społeczeństwem poprzez inicjatywy badawcze dotyczące praw człowieka, terenów zdegradowanych, cyberbezpieczeństwa i innych bieżących problemów.

UConn jest wyznaczony przez Fundację Carnegie jako uniwersytet badawczy „R1”. Jest to najwyższa klasyfikacja nadawana badaniom naukowym i wyróżnienie, które posiada zaledwie 3% wszystkich amerykańskich uczelni. Nasze programy dla absolwentów kładą nacisk na inżynierię empiryczną, aby wyposażyć studentów w wiedzę i umiejętności, które pozwolą im pewnego dnia znaleźć innowacyjne i społecznie sprawiedliwe rozwiązania najbardziej złożonych wyzwań dzisiejszych czasów.

Funkcje kampusu

To dość proste — UCONN to czołowy uniwersytet

Otaczanie się najzdolniejszymi studentami i wykładowcami w czołowej instytucji badawczej będzie dla Ciebie wyzwaniem, wyzwaniem i codziennym doskonaleniem się.

Obecność flagowego uniwersytetu Connecticut jest odczuwalna w całym stanie. Uniwersytet Connecticut zapewnia wyjątkową edukację w naszym głównym kampusie w Storrs oraz w czterech kampusach regionalnych w Avery Point, Hartford, Stamford i Waterbury. Dzięki dostępowi do wybitnych wykładowców, niezrównanym możliwościom badawczym i ekskluzywnym stażom w najbardziej prestiżowych firmach w kraju nasi studenci realizują swoje pasje, uczą się tego, co kochają i wytyczają drogę do sukcesu.

Husky w przeszłości i teraźniejszości powiedzą Ci, że nie ma nic lepszego niż społeczność UConn. Będziesz nosić ze sobą doświadczenie UConn poprzez przyjaciół, którzy staną się rodziną, Husky Pride, która stanie się częścią Twojej tożsamości i marzenia, które staną się Twoją rzeczywistością.

Bez wątpienia wybór UConn sprawi, że będziesz lepszy – niezależnie od tego, gdzie zaczyna się Twoja podróż. Zrób to tutaj .

  • Storrs – kampus główny
  • Punkt Avery’ego
  • Hartford
  • Stamford
  • Waterbury

    Rekrutacja

    Wymagania edukacyjne

    Wymagania GPA dla absolwentów szkoły

    Z wyjątkiem wyjątkowych okoliczności, aby zostać wziętym pod uwagę przy przyjęciu na studia podyplomowe lub program certyfikatów, wcześniejsze zajęcia studenta muszą spełniać jedno z następujących kryteriów:

    • Łączny GPA dla ich ostatniego stopnia 3,0 lub wyższego dla całego stopnia, lub
    • Jeżeli ostatni stopień jest tytułem licencjata lub student nie ukończył jeszcze tytułu licencjata:
      • GPA 3.0 lub wyższa za całe dwa ostatnie lata studiów licencjackich w pełnym wymiarze godzin, lub
      • GPA 3,5 lub wyższa za cały ostatni rok studiów licencjackich w pełnym wymiarze godzin, lub
      • Jeśli student odbył co najmniej jeden semestr studiów stacjonarnych po ukończeniu ostatniego stopnia licencjata lub magistra, średnia ocen na poziomie 3,0 lub wyższa za wszystkie zajęcia podyplomowe.

    Aby wypełnić wniosek, musisz:

    • Prześlij transkrypcje ze szkoły, w której uzyskałeś tytuł licencjata, oraz wszelkich kursów, które ukończyłeś, niezależnie od tego, czy uzyskałeś dyplom.
    • Prześlij transkrypcje i stopnie naukowe z instytucji międzynarodowych zarówno w języku angielskim, jak i w podstawowym języku uniwersytetu. Bez tych kopii Twój wniosek nie zostanie rozpatrzony.

    Nieprzesłanie transkryptów ze wszystkich instytucji edukacyjnych, niezależnie od tego, czy uzyskano dyplom, może być podstawą do anulowania przyjęcia.

    Dodatkowe wymagania aplikacyjne dla studentów zagranicznych

    Graduate School nie wymaga oceny referencji strony trzeciej, jednak mile widziane są oceny z następujących usług:

    • NACES (Krajowe stowarzyszenie usług oceny poświadczeń) lub
    • AICE (Stowarzyszenie Międzynarodowych Ewaluatorów Poświadczeń)

    Jeśli Twój stopień jest 3-letnim tytułem licencjata uzyskanym w Indiach, Kanadzie, Australii, Sri Lance lub w niektórych innych krajach, nie uznamy tego stopnia za równoważny 4-letniemu tytułowi licencjata w USA. Taka jest nasza polityka, nawet jeśli stopień został oceniony jako stopień czteroletni przez zewnętrzną osobę oceniającą kwalifikacje, która jest członkiem NACES (National Association of Credential Evaluation Services) lub AICE (Association of International Credential Evaluators).

    • Prześlij indywidualne/roczne arkusze ocen lub transkrypcje (kursy i oceny, a nie godziny) dla uczniów, którzy ukończyli naukę w Indiach, Pakistanie, Bangladeszu lub Sri Lance.
    • Jeśli ukończyłeś studia i nie jest to wskazane w transkrypcji, wymagamy przesłania kopii dyplomu do Twojego wniosku. Najczęstszą przyczyną opóźnień w rozpatrzeniu wniosków jest brak przesłania wszystkich wymaganych transkryptów (i dyplomów instytucji międzynarodowych).
    • Aby zminimalizować opóźnienia w przesyłkach międzynarodowych po złożeniu wniosku, Graduate School zaleca przesłanie oficjalnych transkrypcji i dyplomów z każdej uczelni, do której uczęszczałeś. (Należy pamiętać, że oficjalne transkrypcje i stopnie naukowe nie muszą być wysyłane do Graduate School do czasu złożenia oferty przyjęcia.)

    Znajomości języka angielskiego

    Jeśli angielski nie jest Twoim głównym językiem**, może być wymagane przedstawienie dowodu znajomości języka angielskiego.

    **Język podstawowy definiuje się jako język używany do porozumiewania się od dzieciństwa.

    Wymagania wizowe

    Sponsoring wiz studenckich do USA

    Jeśli jesteś studentem zagranicznym i potrzebujesz sponsorowanej przez Uniwersytet Connecticut wizy studenckiej do USA, przygotuj się na złożenie wniosku o dokument imigracyjny do Biura Międzynarodowych Usług dla Studentów i Stypendiów (ISSS) po przyjęciu do Szkoły Podyplomowej. (Dokument I-20/DS-2019 nie zostanie wydany przez biuro ISSS, dopóki Twoje przyjęcie nie zostanie sfinalizowane/ immatrykulowane.)

    Prześlij swoją prośbę I-20/DS-2019 do ISSS co najmniej na miesiąc przed semestrem, w którym rozpoczniesz program.

    W przypadku pytań dotyczących wymaganych materiałów prosimy o kontakt z biurem IS: [email protected]

    Aby ubiegać się o I-20 lub DS-2019, będziesz potrzebować NetID. Zostanie ono przesłane do Ciebie e-mailem w ciągu 2–5 dni roboczych od otrzymania powiadomienia o przyjęciu. Aby uzyskać pomoc dotyczącą Twojego NetID lub ponownie wysłać informacje już przesłane pocztą elektroniczną, skontaktuj się z biurem ITS pod numerem (860) 486-4357 lub e-mailem: [email protected]

    Stypendia i Finansowanie

    Absolwenci mogą otrzymać wsparcie finansowe na studia z wielu różnych źródeł, dlatego zachęcamy zarówno przyszłych, jak i obecnych absolwentów, do zapoznania się ze wszystkimi różnymi opcjami w celu zidentyfikowania tej, która najlepiej odpowiada ich potrzebom. Zalecamy również, aby wszyscy absolwenci konsultowali się ze swoimi doradcami oraz z wykładowcami i pracownikami programów magisterskich, ponieważ to oni najprawdopodobniej wiedzą o źródłach wsparcia związanych z danym stopniem lub dyscypliną. Ponadto absolwenci powinni skorzystać z zasobów oferowanych przez Biuro Krajowych Stypendiów i Stypendiów zarówno w celu zidentyfikowania możliwych źródeł finansowania, jak i uzyskania porad dotyczących przygotowania pomyślnych wniosków. Tutaj znajdziesz informacje na temat zarówno wewnętrznych (w UConn), jak i zewnętrznych (poza UConn) możliwości ubiegania się przez studentów o pomoc, stypendia lub inną pomoc finansową.

    Dodatkowo, poniżej znajduje się kilka pomocnych poradników dotyczących pomocy finansowej dla doktorantów:

    • Pomoc finansowa dla doktorantów
    • Przewodnik dla doktorantów po stypendiach

    Oprócz poniższych możliwości, oto kilka przydatnych przewodników dotyczących stypendiów i pomocy finansowej dla doktorantów:

    • Pomoc finansowa dla doktorantów
    • Przewodnik dla doktorantów po stypendiach
    • Krajowy Program Motywacyjny Stypendiów

    Biuro Narodowych Stypendiów i Stypendiów (ONSF) ma przyjemność ogłosić kontynuację ambitnego programu motywacyjnego UConn, mającego na celu budowanie silniejszej kultury studentów i wykładowców wokół ubiegania się o prestiżowe, konkurencyjne w skali kraju stypendia i stypendia.

    W ramach tego programu wszyscy wykładowcy UConn we wszystkich kampusach (w tym UCHC) są uprawnieni do otrzymania do 1000 dolarów z funduszy rozwoju zawodowego w ramach uznania dla ich pracy jako mentora dla studentów w procesie opracowywania propozycji i składania wniosków o kwalifikujące się nagrody. Ponadto absolwenci studiów stacjonarnych, którzy ubiegają się o stypendia spełniające kryteria NFIP, mogą ubiegać się o stypendium w wysokości 250 USD w ramach tego programu. W ciągu pierwszych pięciu lat programu przyznano ponad 450 000 dolarów w postaci funduszy rozwoju zawodowego i stypendiów dla absolwentów.

    Ostateczny termin: 28 kwietnia 2023 r., 23:59 (EDT)

    • Stypendium Future Climate Venture Studio

    Program stypendialny Future Climate Venture ma na celu zapewnienie wymiernych doświadczeń studentom zainteresowanym nauką o start-upach, marketingu, komercjalizacji, rozwoju przedsięwzięć i badaniach dotyczących zmian klimatycznych. Stypendyści zostaną przydzieleni do mentora lub firmy start-up i będą mieli okazję poznać szeroki zakres zagadnień związanych ze zmianami klimatycznymi. Stypendyści rozwiną umiejętności komunikacyjne i marketingowe, a także będą mieli okazję odegrać rolę we wprowadzaniu na rynek technologii związanych ze zmianami klimatycznymi poprzez wspieranie start-upów i firm na wczesnym etapie rozwoju. Stypendyści mogą również mieć szansę pomóc w opracowaniu prezentacji we współpracy z odpowiednimi firmami i będą mieli możliwość wzięcia udziału w wewnętrznych i zewnętrznych seminariach poświęconych edukacji i rozwojowi kariery. Na zakończenie programu stypendyści będą zobowiązani do ustnej prezentacji.

    Termin składania wniosków: 15 stycznia 2023 r

    • Możliwości finansowania dla doktorantów i doktorantów

    Wyszukaj płatne letnie programy badawcze dla doktorantów, stypendia podróżne i stypendia – wiele terminów zbliża się wielkimi krokami!

    Referencje studentów

    Lokalizacje

    • Storrs

      Storrs, Stany Zjednoczone

      pytania