Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w religiach i filozofiach
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* opłaty za studia stacjonarne za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Departament Religii i Filozofii SOAS oferuje żywe, stymulujące i interdyscyplinarne środowisko badawcze. Zapewniamy indywidualny nadzór badawczy w szerokiej gamie tradycji religijnych oraz zagadnień porównawczych i interdyscyplinarnych. Przełożeni są ekspertami w swoich dziedzinach i dogłębnie znają religie, kultury, języki i obszary geograficzne, w których się specjalizują.
Oprócz indywidualnego nadzoru Departament oferuje szkolenia badawcze na różnych poziomach: obowiązkowe warsztaty pisania badań, które przygotowują studentów pierwszego roku MPhil do ich podniesienia do stopnia doktora; cotygodniowe seminarium dla doktorantów w latach 2 i 3 w celu omówienia prac w toku i otrzymania informacji zwrotnej przed złożeniem pracy magisterskiej; wydziałowe seminarium badawcze, w którym zarówno pracownicy, jak i studenci prezentują artykuły na temat swoich projektów badawczych i omawiają je w interdyscyplinarnym otoczeniu. Studenci mają również możliwość uczestniczenia w seminariach, wykładach i konferencjach oferowanych przez różne specjalistyczne centra dotyczące ich poszczególnych dziedzin. Centra te prowadzą regularne wieczorne serie wykładów, warsztaty i konferencje, w których goście odwiedzają prelegentów z innych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii, Europie i na całym świecie.
Kiedy myślisz o rozpoczęciu twojego doktoratu z nami, zapraszamy Cię do kontaktu z potencjalnym przełożonym w twoim obszarze zainteresowań, najlepiej z pierwszym projektem twojej propozycji projektu. Ten członek personelu doradzi Ci w sprawie twojego projektu i wszelkich pytań, jakie możesz mieć przed złożeniem wniosku.
Struktura
Stopień doktora SOAS musi zostać ukończony w ciągu maksymalnie czterech lat. Projekt pracy dyplomowej musi być gotowy pod koniec trzeciego roku; w czwartym roku student ma status kontynuacji, zwany również "przedłużeniem pisania"; zakończoną pracę należy złożyć do 15 września 4 roku rejestracji.
Wszyscy studenci pierwszego roku badań są zarejestrowani do statusu MPhil. Wynik mini-viva na koniec semestru 3 przeprowadzonego przez trzech członków komitetu nadzorującego studenta określa, czy zostaną (a) podniesieni do rangi doktora, (b) będą kontynuowani jako kandydaci na MPhil, (c) będą musieli skorygować swoją propozycję lub (d) powinien zakończyć rejestrację.
W pierwszym roku studenci opracowują swoje konkretne projekty badawcze i plany w porozumieniu z trzema członkami swojego komitetu nadzoru. Indywidualne superwizje, obowiązkowy warsztat pisania prac warsztatowych oraz ogólne kursy pisania rdzeń pomagają uczniom przygotować materiały do uaktualnienia, które muszą zostać złożone przed upływem terminu składania wniosków w maju.
Wymagania z roku na rok dla pełnoetatowych studentów studiów magisterskich i doktoranckich
Pierwszy rok
Podczas pierwszego roku student dopracowuje propozycję badań i wspólnie z komitetem nadzorczym decyduje, czy projekt badawczy powinien być ukierunkowany na osiągnięcie stopnia doktora lub doktora nauk ścisłych. Studenci, którzy chcą pracować na doktorat, muszą przejść proces aktualizacji rejestracji z MPhil na kandydaturę na doktorat. Muszą przekazać Komitetowi Nadzoru następujące informacje w terminie do maja (dokładna data do potwierdzenia przez rejestr SOAS ):
- Rok 1-3 / 4: Protokół spotkań nadzorczych musi być zapisany przez studenta w dzienniku Moodle przez cały czas.
- Termin 1-2: Dowody obowiązkowej obecności na warsztatach badawczych MPhil / PhD (SRRESWRIT_N1 / 01).
- W semestrze 2: Wstępny obieg i krótka ustna prezentacja projektu rozdziału przedłożenia uaktualnienia (10 000 słów) do dyskusji w warsztacie badawczym MPhil / PhD
- Aktualizacja przesłania 20 000 słów w maju do trzech przełożonych i opiekuna naukowego za pośrednictwem pliku PDF w załączniku e-mail:
- Wprowadzenie (w tym przegląd literatury, źródła
- szkicowy rozdział główny.
- oświadczenie w sprawie etyki badań w przypadku pracy w terenie.
- Procedura aktualizacji viva w SoR jest następująca:
- Trzej przełożeni piszą indywidualne raporty na temat przesłanych dokumentów i rozpowszechniają je między sobą przed aktualizacją viva.
- 1-godzinna „mini viva” odbywa się z kandydatem i jego trzema przełożonymi w maju / czerwcu.
- Komitet nadzorczy podejmuje wspólną decyzję i odpowiednio rejestruje i podpisuje formularz uaktualnienia (oraz formularz przeglądu etyki, jeśli kandydat zaznaczy „tak” w formularzu uaktualnienia).
- Decyzja zostanie przekazana kandydatowi ustnie niezwłocznie po viva.
- Główny przełożony przekazuje kandydatowi pisemne podsumowanie trzech indywidualnych raportów, zawierające cenne informacje zwrotne.
Rok drugi - prace w terenie lub zbieranie danych
Po udanym uaktualnieniu do statusu MPhil / PhD studenci mogą wyjechać za granicę, aby pracować w terenie lub prowadzić badania w lokalnych bibliotekach. Podczas drugiego roku student pracuje nad materiałem źródłowym, bez względu na to, czy składa się z tekstów, wywiadów, ankiet, źródeł wizualnych itp.
- Regularne raporty należy składać przełożonemu, pocztą elektroniczną lub osobiście. Należy również informować pozostałych członków komitetu badawczego.
- Drugi główny rozdział zwykle zostanie ukończony.
Rok trzeci - Zakończenie pełnego projektu
Podczas trzeciego roku doktoratu studenci powinni napisać szkic pracy magisterskiej. Projekt musi być gotowy pod koniec roku, aby przejść do statusu kontynuacji w roku 4.
- Wymagana prezentacja na seminarium doktoranckim / MPhil.
- Wniosek o kontynuację wymaga przedłożenia projektu pracy dyplomowej na koniec 3 roku wraz z formularzem akceptacji kontynuacji (nie później niż do 31 sierpnia).
- Wszyscy trzej członkowie komitetu nadzorczego przeczytali projekt i przekazali pisemne informacje zwrotne. Wszyscy członkowie komitetu podpisują przedłużenie formularza podsumowującego (pobierz doc | pdf), jeśli komitet jest przekonany, że projekt pracy dyplomowej może zostać opracowany jako praca o jakości godnej poddania się badaniu w kolejnym roku akademickim. Ostateczny termin składania wniosków to 15 września.
Następnie student będzie mógł zarejestrować się w rozszerzeniu statusu spisu (kontynuacja) w roku 4 po obniżonych opłatach w roku 4, zakładając, że do ukończenia pracy dyplomowej potrzebne są 4 lata.
Nauczanie może być dostępne w drugim lub trzecim roku, w zależności od potrzeb działu.
Rok czwarty - Zakończenie i przesłanie pracy dyplomowej
Tezę należy wypełnić i przesłać do końca 4 roku nie później niż do 15 września.
Podczas viva (egzamin dyplomowy) egzaminatorzy starają się potwierdzić:
- że upewnili się, że teza jest rzeczywiście dziełem kandydata;
- że praca dyplomowa stanowi wyraźny wkład w znajomość tematu i stanowi dowód oryginalności poprzez:
- odkrycie nowych faktów; i / lub
- sprawowanie niezależnej władzy krytycznej
- że teza jest zadowalająca pod względem prezentacji literackiej;
- że teza jest standardem, który zasługuje na publikację w całości lub w części lub w zmienionej formie.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Stopień doktora SOAS musi zostać ukończony w ciągu maksymalnie czterech lat. Projekt pracy dyplomowej musi być gotowy na koniec 3 roku; na 4 roku student jest na statusie kontynuacji, zwanym również „przedłużeniem zapisywania”; ukończoną pracę dyplomową należy złożyć do 15 września 4 roku rejestracji.
Wszyscy studenci pierwszego roku badań są zarejestrowani w celu uzyskania statusu MPhil. Wynik mini-viva na koniec semestru 3 przeprowadzonego przez trzech członków komisji nadzorującej studenta określa, czy zostaną oni (a) podniesieni do statusu doktoranta, (b) pozostaną kandydatami do MPhil, (c) czy będą musieli zrewidować swoją propozycję lub (d) zakończyć rejestrację.
Na pierwszym roku studenci opracowują swoje konkretne projekty badawcze i plany w porozumieniu z trzema członkami ich komitetu nadzorczego. Indywidualne superwizje, obowiązkowe wydziałowe warsztaty pisania badań i ogólne kursy pisania podstawowych artykułów pomagają studentom w przygotowaniu materiałów do zgłaszania aktualizacji, które muszą być złożone przed upływem terminu składania wniosków w maju.
Coroczne wymagania dla studentów studiów stacjonarnych MPhil i doktoranckich
Pierwszy rok
Podczas pierwszego roku student dopracowuje propozycję badawczą i decyduje w porozumieniu z jego / jej Komitetem Nadzorczym, czy projekt badawczy powinien być ukierunkowany na cel MPhil lub stopień doktora. Studenci, którzy chcą pracować nad doktoratem, muszą przejść proces aktualizacji rejestracji z MPhil na kandydaturę doktorską. Muszą dostarczyć Komitetowi Nadzoru następujące informacje w terminie do maja (dokładna data do potwierdzenia do SOAS Rejestru):
- Rok 1-3/4: Protokoły ze spotkań nadzorczych muszą być przez cały czas zapisywane przez ucznia w dzienniku Moodle.
- W cyklu 1-2: Dokument potwierdzający obowiązkowe uczestnictwo w MPhil/PhD Research Workshop (SRRESWRIT_N1/01).
- W Semestrze 2: Wstępna dystrybucja i krótka ustna prezentacja projektu rozdziału zgłoszenia aktualizacji (10 000 słów) do dyskusji w MPhil/PhD Research Workshop
- Aktualizacja zgłoszenia 20 000 słów w maju do trzech promotorów i opiekuna naukowego w formacie PDF w załączniku e-mail:
- Wprowadzenie (w tym przegląd literatury, źródła i metodologia, zarys rozdziału, plan badań i harmonogram, szkic bibliografii).
- projekt głównego rozdziału.
- oświadczenie o etyce badawczej w przypadku prac terenowych.
- Procedura aktualizacji viva w SoR wygląda następująco:
- Trzech opiekunów sporządza indywidualne raporty na temat przedłożonych dokumentów i rozprowadza je między sobą przed aktualizacją viva.
- W maju/czerwcu odbywa się godzinna mini viva z kandydatem i trzema opiekunami.
- Komisja nadzorcza dokonuje zbiorowego osądu i odpowiednio zapisuje i podpisuje formularz awansu (oraz formularz oceny etycznej, jeśli kandydat zaznaczył „tak” w formularzu awansu).
- Decyzja zostanie przekazana kandydatowi ustnie natychmiast po viva.
- Główny przełożony przekazuje kandydatowi pisemne podsumowanie trzech indywidualnych raportów, zawierające cenne informacje zwrotne.
Rok drugi — praca w terenie lub zbieranie danych
Po udanym podwyższeniu do statusu MPhil/PhD studenci mogą wyjechać za granicę, aby prowadzić prace terenowe lub prowadzić badania w lokalnych bibliotekach. Na drugim roku studenci pracują nad materiałami źródłowymi, czy to tekstami, wywiadami, ankietami, źródłami wizualnymi itp.
- Regularne raporty należy składać przełożonemu, e-mailem lub osobiście. Pozostali członkowie komitetu badawczego również muszą być informowani.
- Drugi główny rozdział zostanie normalnie ukończony.
Rok trzeci – ukończenie pełnego szkicu
Na trzecim roku studiów doktoranckich oczekuje się napisania szkicu pracy magisterskiej. Ten projekt musi być gotowy na koniec roku, aby przejść do statusu kontynuacji w roku 4.
- Wymagana prezentacja na seminarium naukowym doktora/MPhil.
- Wniosek o status kontynuacji wymaga złożenia projektu pracy dyplomowej pod koniec III roku wraz z formularzem zatwierdzenia kontynuacji (nie później niż do 31 sierpnia).
- Wszyscy trzej członkowie komitetu nadzorczego czytają projekt i przekazują pisemną informację zwrotną. Wszyscy członkowie komisji podpisują formularz uzupełniający (pobierz doc | pdf), jeśli Komisja uzna, że projekt pracy może zostać rozwinięty w pracę godną przedstawienia do egzaminu w kolejnym roku akademickim. Ostateczny termin składania wniosków upływa 15 września.
Student będzie wówczas mógł zarejestrować się w celu przedłużenia statusu pisania (kontynuacji) w roku 4 po obniżonych opłatach w roku 4, zakładając, że do ukończenia pracy dyplomowej potrzebne są 4 lata.
Doświadczenie w nauczaniu może być dostępne w drugim lub trzecim roku, w zależności od potrzeb wydziału.
Rok czwarty – ukończenie i złożenie pracy magisterskiej
Praca dyplomowa musi być ukończona i złożona do końca 4 roku nie później niż do 15 września.
Na viva (egzamin dyplomowy) egzaminatorzy mają na celu potwierdzenie:
- że upewnili się, że praca dyplomowa jest rzeczywiście dziełem kandydata;
- że teza stanowi wyraźny wkład w poznanie przedmiotu i dostarcza dowodów oryginalności poprzez:
- odkrywanie nowych faktów; i/lub
- sprawowanie niezależnej władzy krytycznej
- praca dyplomowa jest zadowalająca w zakresie prezentacji literackiej;
- że praca ma standard zasługujący na publikację w całości lub w części lub w zmienionej formie.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.