Keystone logo
SOAS University of London Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w historii sztuki i / lub archeologii
SOAS University of London

Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w historii sztuki i / lub archeologii

London, Wielka Brytania

4 Years

Język angielski

Pełny etat, Niepełny etat

Termin składania wniosków

Sep 2025

GBP 22 490 / per year *

W kampusie

* Opłaty za pełny etat za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £.

Wstęp

Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat


Chociaż stopień naukowy powinien być bardzo satysfakcjonujący osobiście, jest to również poważne, a czasem intensywne przedsięwzięcie. W obecnym systemie doktorant w pełnym wymiarze czasu ma trzy lata na ukończenie pełnego szkicu swojej pracy magisterskiej, a następnie kolejny rok na napisanie (znany jako 3 1 stopień). Zawsze są samotne chwile podczas przeprowadzania indywidualnych badań, nawet jeśli dział ma silną atmosferę kolegialną, tak jak nasza. Stopnie naukowe są zazwyczaj podejmowane przez osoby, które chcą zostać profesjonalistami w dziedzinie historii sztuki i / lub archeologii, zarówno jako naukowcy, którzy prowadzą badania i nauczają na uniwersytetach, jak i jako kuratorzy lub edukatorzy w muzeach, bibliotekach lub archiwach lub w dowolnej liczbie innych powiązanych dziedzin, takich jak publikacje akademickie, a nawet świat sztuki komercyjnej.

Zasadniczo dobrym pomysłem jest posiadanie doświadczenia w pracy poza uniwersytetem przed złożeniem wniosku o przyjęcie na studia doktoranckie, na przykład w pewnej roli w muzeum lub galerii. Podjęcie studiów nie dotyczy wyłącznie kwalifikacji, ale także rozwoju jako osoby i zawodu, aby móc przyczyniać się do dyskursów krajowych i międzynarodowych w historii sztuki i archeologii, a być może również daleko poza nią.

Dlaczego w SOAS ?

Poza wyróżniającym się środowiskiem intelektualnym SOAS , doktoranci są na ogół zainteresowani współpracą z indywidualnym promotorem, który jest uznanym ekspertem w określonej dziedzinie lub znany jest z określonego krytycznego podejścia. Wielu naszych obecnych studentów ukończyło studia magisterskie na SOAS podczas których uczestniczyli w kursach i poznawali członków kadry akademickiej na wydziale, co skłoniło ich do rozważenia stopnia naukowego. Potencjalni wnioskodawcy mogą chcieć przeglądać strony personelu, na których można znaleźć zaktualizowane biografie i publikacje poszczególnych pracowników. Niektórzy przełożeni wolą, aby ich studenci naukowi ukończyli ich kształcenie na poziomie magisterskim, nawet jeśli mają magister historii sztuki lub archeologii z innych źródeł. Nasz dział zazwyczaj składa około 10-20 ofert każdego roku. Jednym z powodów, dla których posiadacz oferty może wybrać Wydział Historii Sztuki i Archeologii, poza tym, że chce pracować pod nadzorem określonego uczonego w SOAS , jest to, że nasz program ma jeden z najwyższych wskaźników ukończenia w SOAS a nawet w sektor: każdego roku kończymy około 0,7 doktoratów w ramach 3 1-letnich pracowników na etatu.

Co mają do powiedzenia nasi absolwenci?

Nasi absolwenci podjęli różne role, głównie w środowisku akademickim i muzealnym. Dość często, po ukończeniu doktoratu, następuje etap przejściowy, podczas którego badacz na wczesnym etapie kariery będzie pracował jako badacz podoktorski, czasem ze stypendium, zanim zdobędzie stanowisko nauczycielskie. Niektórzy absolwenci idą prosto na stanowiska dydaktyczne na uniwersytetach na całym świecie. Wielu z naszych absolwentów zakończyło pracę w muzeach, galeriach i bibliotekach, albo kończyli studia w niepełnym wymiarze godzin, pracując w jednym z nich, i tam pracowali po ukończeniu. Zmiany w sposobie prowadzenia badań i rozpowszechniania ich poprzez formy publikacji, które nastąpiły wraz z nadejściem ery cyfrowej, sugerują, że w najbliższej przyszłości otworzy się wiele nowych rodzajów kariery zawodowej, o których można się tylko domyślać.

Struktura

Z roku na rok wymagania stawiane studentom studiów magisterskich i doktoranckich w pełnym wymiarze są następujące:

1 rok

Podczas pierwszego roku student poprawia propozycję badań i wraz z komitetem nadzorczym decyduje, czy projekt badawczy powinien być ukierunkowany na osiągnięcie stopnia magistra lub doktora. Studenci, którzy chcą pracować na doktorat, muszą przejść proces aktualizacji rejestracji z MPhil na kandydaturę na doktorat. Muszą przekazać Komitetowi Nadzoru następujące informacje w terminie do maja (dokładna data jest ustalana każdego roku przez Rejestr SOAS ):

  1. Praca pisemna do HAA Research Skills (15 PAR H061) Termin 1 kurs obowiązkowy (5000 słów).
  2. Szkicuj rozdziały (15 000 słów).
  3. Zarys rozdziału i harmonogram ukończenia każdego rozdziału.
  4. Plan pracy w terenie i badania z 2 roku.
  5. Bibliografia odpowiednich źródeł.
  6. Prezentacja regionalnego seminarium badawczego.

Rok 2

Student podejmuje pracę w terenie lub gromadzi dane. Regularne raporty należy przesyłać do przełożonego pocztą elektroniczną lub osobiście. Drugi rozdział będzie normalnie zakończony.

Rok 3

Studenci wypełniają pełny projekt swojej pracy magisterskiej. Są one zobowiązane do podjęcia następujących działań:

  1. Termin 1: Wymagana nieformalna prezentacja podczas seminarium HAA Research Skills na temat wyników prac terenowych i ich wpływu na ich projekt badawczy.
  2. Termin 2: Wymagana prezentacja w Wydziale HAA Seminarium badawcze dla doktorantów trzeciego roku w marcu.
  3. Termin 3: Przedłożenie projektu pracy do 15 września wraz z wypełnionym formularzem zatwierdzenia. Jeżeli Komitet Nadzoru jest przekonany, że projekt pracy może zostać przekształcony w pracę o jakości godnej do przedłożenia do egzaminu w kolejnym roku akademickim, student będzie mógł zarejestrować się w rozszerzeniu stanu pisanie (kontynuacja) w roku 4 .

Rok 4

Studenci wypełniają i składają swoją pracę dyplomową. Podczas egzaminu viva (egzamin) egzaminatorzy mają potwierdzić, że:

  1. Przekonali się, że teza jest naprawdę dziełem kandydata.
  2. Teza stanowi wyraźny wkład w znajomość tematu i dostarcza dowodów oryginalności poprzez (i) odkrycie nowych faktów i / lub (ii) sprawowanie niezależnej władzy krytycznej.
  3. Teza jest zadowalająca pod względem prezentacji literackiej.
  4. Teza jest standardem, który zasługuje na publikację w całości lub w części lub w zmienionej formie.

Ważna uwaga

Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.

Badania rekrutacyjne i aplikacje

Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.

Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.

Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.

Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego

Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.

Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii

Test Wpis bezwarunkowy Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym
IELTS (akademicki) 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych

Wnioskodawcy z EOG i UE

Test Wpis bezwarunkowy Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym
IELTS (akademicki) 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych.
TOEFL IBT 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi.
LUB
100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach.
Pearson Test of English (Academic) 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi.

Rekrutacja

Program

Opłata za program

Możliwości związane z karierą

O szkole

pytania