
Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach japońskich i koreańskich
London, Wielka Brytania
CZAS TRWANIA
3 up to 6 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2025
CZESNE
GBP 22 490 / per year *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* Opłaty za pełny etat za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £.
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Departament jest w stanie nadzorować stopnie naukowe doktora habilitowanego i doktora na podstawie badań i pracy magisterskiej na szeroką gamę przedmiotów kulturalnych i językowych. Zamierzający studenci nie powinni czuć się ograniczeni do ograniczania wyboru tematów do wskazanych w stosunku do nazwisk obecnych pracowników (doktoranci pracowali ostatnio nad szeregiem tematów obejmujących japońskie kino, teksty Kabuki, współczesną japońską językoznawstwo i literaturę, Meiji teksty historyczne, językoznawstwo i literatura koreańska, koreański kolonialny i XVIII-wieczna historia). Badania prowadzone na poziomie MPhil i PhD oparte są na materiałach literackich, dokumentalnych i archiwalnych dostępnych w SOAS a także zebranych podczas prac terenowych w Japonii i Korei.
Struktura
Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.
Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły. Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Szkole Doktorskiej.
Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.
Pod koniec pierwszego semestru studenci studiów stacjonarnych są zobowiązani do przedstawienia przeglądu literatury obejmującego około 5000 słów. Instrukcje na ten temat znajdują się na seminariach szkoleniowych z zakresu badań naukowych, a studenci dyskutują ze swoimi przełożonymi, w jaki sposób ten przegląd literatury można zintegrować z propozycją badań nad ulepszeniem, a później z rozprawą.
W przypadku procesu uaktualnienia 1. roku, studenci studiów stacjonarnych (2. rok dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do złożenia 10 000-słowowego portfolio uaktualnień składającego się z propozycji badań i głównego rozdziału. Względną liczbę słów w tych dwóch elementach należy ustalić między uczniem a komitetem nadzorczym, ale oczekuje się, że rozdział główny powinien mieć nie mniej niż 3000 słów. Termin składania tego portfela upływa 15 maja każdego roku.
Propozycja badań zwykle zawiera następujące elementy:
- Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
- Główne pytania badawcze
- Przegląd literatury
- Teoretyczne i metodologiczne ramy i rozważania
- Proponowane metody badawcze
- Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
- Zarys struktury dysertacji doktorskiej
- Harmonogram badań i pisania
- Bibliografia
Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.
Najlepszym rozdziałem powinien być analityczny tekst, w którym student studiujący studium przypadku pokazuje, w jaki sposób propozycja badań przekłada się na rzeczywiste badania. W zależności od charakteru projektu badawczego dostęp do pierwotnego materiału źródłowego może być trudny, zanim student podejmie badania drugiego roku iw takich przypadkach treść powinna zostać uzgodniona między studentem a komitetem nadzorczym.
Proces aktualizacji z MPhil na stopień doktora jest oparty na ocenie portfela aktualizacji przez komitet badawczy studenta i na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentację ustną otrzymują pracownicy wydziałowi i studenci studiów. Trzej przełożeni spotykają się osobno, aby omówić wyniki aktualizacji i poinformować o tym studenta. Po pomyślnym ukończeniu aktualizacji, uczniowie są formalnie odnawiani do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że istnieją braki w portfelu, studenci zostaną poproszeni o poprawienie go pod kątem satysfakcji przed potwierdzeniem uzyskania stopnia doktora.) Uczniowie zwykle nie mogą przejść do drugiego roku, dopóki proces aktualizacji nie zostanie zakończony. zostało zakończone.
Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).
Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).
Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna ma doświadczenie w badaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a przynajmniej jedna z nich jest zewnętrzna w stosunku do SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a bi-weekly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School. The student’s progress is further overseen by the Departmental Research Tutor.
Year 1
In the first year, students prepare for research by following a research training seminar series (RTS) convened at the Faculty level by the Associate Dean for Research and supported by the generic training on offer in the Doctoral School.
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered by the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Pod koniec pierwszego semestru studenci studiów stacjonarnych muszą przedstawić przegląd literatury o objętości około 5000 słów. Instrukcje dotyczące tego są podawane na seminariach szkoleniowych dla pracowników naukowych, a studenci omawiają ze swoimi opiekunami, w jaki sposób ten przegląd literatury mógłby zostać zintegrowany z ich zaktualizowanym wnioskiem badawczym. i później ich rozprawa doktorska.
W ramach procesu uaktualnienia studenci pierwszego roku studiów stacjonarnych (drugiego roku dla studentów studiów niestacjonarnych) muszą złożyć portfolio uaktualnienia o objętości 10 000 słów, składające się z propozycji badawczej i rozdziału głównego. Względna liczba słów tych dwóch elementów powinna zostać ustalona między studentem a komisją nadzorującą, ale oczekuje się, że rozdział główny nie będzie mniejszy niż 3000 słów. Termin składania tego portfolio upływa 15 maja każdego roku.
Research Proposal
The research proposal typically includes the following elements:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Rozdział główny
The core chapter should ideally be an analytical piece of writing in which the student by way of a case study shows how the research proposal translates into actual research. Depending on the nature of the research project access to primary source material can be difficult before the student undertakes the second-year research and in such cases, the content should be agreed between the student and the supervisory committee.
Proces awansu ze statusu MPhil na status doktora opiera się na ocenie portfolio awansu przez komitet badawczy studenta oraz na 20-30-minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentacja ustna jest przedstawiana personelowi wydziału i studentom badawczym. Trzech opiekunów spotyka się osobno, aby omówić wynik awansu i poinformować studenta. Po pomyślnym ukończeniu portfolio awansu studenci są formalnie awansowani na stopień doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli asesorzy uznają, że w portfolio są braki, studenci zostaną poproszeni o jego poprawienie do poziomu, który ich zadowoli, zanim awans na stopień doktora zostanie potwierdzony.) Studentom zazwyczaj nie wolno przejść do drugiego roku, dopóki proces awansu nie zostanie ukończony.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
Rozprawa – nieprzekraczająca 100 000 słów – jest sprawdzana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jeden ma doświadczenie w egzaminowaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a co najmniej jeden jest osobą spoza SOAS .
PhD Degrees are awarded by SOAS from registration in 2013 and are subject to SOAS regulations.