Doktorat w inżynierii mikrosystemów
Rochester Institute of Technology (RIT)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Rochester, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 41 424 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* 41 424 $ - 54 974 $ | na podstawie zaciągniętych kredytów
Wstęp
Poznaj przyszłość nanotechnologii, pracując nad rozwiązywaniem problemów technicznych mikro- i nanosystemów poprzez analizę, badania i integrację.
Multidyscyplinarny doktorat z inżynierii mikrosystemów opiera się na podstawach tradycyjnej inżynierii i nauki w połączeniu z programem nauczania i działaniami badawczymi dotyczącymi licznych wyzwań technicznych mikro- i nanosystemów. Obejmują one manipulowanie funkcjami elektrycznymi, fotonicznymi, optycznymi, mechanicznymi, chemicznymi i biologicznymi w celu przetwarzania, wykrywania i łączenia się ze światem w skali nanometrowej. Ten doktorat z nanotechnologii program zapewnia podstawę do badania przyszłych technologii poprzez badania w zakresie nanoinżynierii, metod projektowania i technologii oraz ich integrację z systemami w skali mikro i nano.
Doktorat inżynierii mikrosystemów obejmuje następujące obszary eksploracji:
- Nanoelektronika nowej generacji obejmuje:
- rozwój nowych technik, procesów i architektur urządzeń nanoelektronicznych i nanooptoelektronicznych
- badania nad nowymi materiałami, w tym germanem, materiałami III-V, nanorurkami węglowymi i spintroniką
- Badania fotowoltaiczne w krzemie, złożonych półprzewodnikach i organicznych ogniwach słonecznych
- Fotonika i nanofotonika obrazowanie, komunikacja i badania nad czujnikami, w tym sprzęgacze, mikrolasery, mikrodetektory, zintegrowane falowody krzemowe, spektrometry krzemowe i biosensory
- MEMS (systemy mikroelektromechaniczne), MEOMS (systemy mikroelektrooptyczne-mechaniczne) i NEMS (systemy nanoelektromechaniczne) urządzenia, przetwarzanie i badania materiałów dla inteligentnych czujników, siłowników, biochipów i mikro- wszczepialne aparaty
- Skalowana mikro- i nanoelektronika do integracji z systemami biomedycznymi
- Nowe i udoskonalone technologie w organicznych komponentach i urządzeniach elektronicznych
- Badania nanomateriałów, w tym nanorurek węglowych, nanocząstek, kropek kwantowych, materiałów samoorganizujących się i ich zastosowań w elektronice, optyce i materiałoznawstwie
- Badania mikrofluidyki dotyczące zachowania, kontroli i manipulacji płynami w mikroskali
Misja
Program spełnia krytyczne zapotrzebowanie na rozszerzoną bazę wiedzy i doświadczenie w zakresie innowacji, projektowania, wytwarzania i stosowania materiałów, procesów, urządzeń, komponentów i systemów w skali mikro i nanoskali. RIT jest uznanym na arenie międzynarodowej liderem w dziedzinie edukacji i badań w dziedzinie mikrosystemów i inżynierii w nanoskali.
Program nauczania jest tak skonstruowany, aby zapewnić solidne podstawy i gruntowne podstawy w inżynierii i nauce poprzez światowej klasy edukację w zakresie innowacyjnego zastosowania technologii edukacyjnych i doświadczeń badawczych.
Najważniejsze punkty programu
Program jest przeznaczony dla studentów z dużym doświadczeniem w inżynierii i naukach fizycznych oraz zainteresowanych praktyczną eksploracją nowych dziedzin mikro- i nanosystemów.
- Program ma renomowany, multidyscyplinarny wydział, który dzieli się zasobami i wiedzą specjalistyczną w zakresie szerokiej gamy technologii w skali mikro i nanoskali. Program jest zarządzany przez główny wykładowca z kolegiów inżynierii i nauk ścisłych RIT.
- Opracowano unikalne, najnowocześniejsze laboratoria badawcze, aby skoncentrować się na mikrosystemach i badaniach inżynierii w nanoskali w tradycyjnych granicach dyscyplin. Częścią zaplecza badawczego jest pomieszczenie czyste do produkcji półprzewodników i mikrosystemów, zapewniające studentom dostęp do najbardziej zaawansowanych możliwości przetwarzania mikro- i nanoelektronicznego.
- Studenci badają zastosowania mikrosystemów i nanotechnologii poprzez ścisłą współpracę z laboratoriami przemysłowymi i rządowymi.
- Absolwenci odkryli ekscytujące możliwości w nowych granicach technologii.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Każdego roku RIT przyznaje ponad 37 milionów dolarów stypendiów i asystentów dla absolwentów. Nagrody stypendialne wahają się od 5% czesnego aż do pełnego czesnego. Nagrody są oparte na doskonałości akademickiej kandydata. Przy przyznawaniu stypendiów bierze się pod uwagę wiele rzeczy - stopnie licencjackie, wyniki testów kwalifikacyjnych dla absolwentów oraz twoje badania i doświadczenie zawodowe.
Asystentury dla absolwentów są oferowane studentom studiów magisterskich w pełnym wymiarze godzin, którzy pełnią funkcję asystentów dydaktycznych, badawczych lub administracyjnych. Absolwenci Asystenci otrzymują wynagrodzenie (ustalane przez wydział powołujący) w zamian za wykonaną pracę. Wielu asystentów-absolwentów otrzymuje również zwolnienie z czesnego (tj. dofinansowanie czesnego) oprócz otrzymywania wynagrodzenia za obowiązki asystenta.
Absolwenci mogą otrzymać zarówno stypendia, jak i staże. Te możliwości finansowania są takie same dla wnioskodawców amerykańskich i międzynarodowych.
Każdego roku RIT przyznaje ponad 30 milionów dolarów stypendiów i asystentów dla absolwentów. Nagrody stypendialne wahają się od 10% do 40% czesnego. Nasza średnia kwota stypendium wynosi około 30% czesnego lub 13 000 USD. Nagrody są oparte na doskonałości akademickiej kandydata. Przy przyznawaniu stypendiów bierze się pod uwagę wiele rzeczy - stopnie licencjackie, wyniki testów kwalifikacyjnych dla absolwentów oraz twoje badania i doświadczenie zawodowe.
Asystentury dla absolwentów są oferowane studentom studiów magisterskich w pełnym wymiarze godzin, którzy pełnią funkcję asystentów dydaktycznych, badawczych lub administracyjnych. Asystenci Absolwentów otrzymują wynagrodzenie (ustalane przez wydział powołujący) w zamian za wykonaną pracę. Wielu asystentów-absolwentów otrzymuje również zwolnienie z czesnego (tj. dofinansowanie czesnego) oprócz otrzymywania wynagrodzenia za obowiązki asystenta.
Absolwenci mogą otrzymać zarówno stypendia, jak i staże. Te możliwości finansowania są takie same dla wnioskodawców amerykańskich i międzynarodowych.
Opcjonalne Co-Op : edukacja spółdzielcza to płatne zadania z korporacjami i organizacjami w Stanach Zjednoczonych i za granicą. Co-op umożliwia studentom spędzenie jednego lub więcej semestrów zatrudnionych na pełnym etacie, płatnym stanowisku związanym z ich programem akademickim przed ukończeniem studiów. Wielu uczniów wykorzystuje dochody ze spółdzielni, aby sfinansować swoją edukację.
Praca-studia : absolwenci studiujący w pełnym wymiarze godzin mogą ubiegać się o pracę w niepełnym wymiarze godzin w kampusie. RIT ma ponad 9 000 dostępnych miejsc pracy każdego roku, a studenci zazwyczaj pracują 10 – 20 godzin tygodniowo. Studenci zagraniczni studiujący na wizie F-1 lub J-1 mogą pracować do 20 godzin tygodniowo w kampusie i 40 godzin w przerwach.
Program
Łącznie 66 godzin kredytowych połączonych studiów magisterskich i badań jest wymaganych do ukończenia programu. Zajęcia wymagają połączenia kursów podstawowych, głównych i drugorzędnych kursów technicznych oraz przedmiotów do wyboru. Student musi zdać egzamin kwalifikacyjny, egzamin kandydujący i egzamin obrony pracy doktorskiej, aby spełnić wymagania stopnia.
Faza 1: Pierwsza faza przygotowuje studentów do podstaw w nauce i inżynierii wymaganej do programu, a także określa zdolność ucznia do prowadzenia niezależnych badań. Obejmuje to kursy przygotowawcze i specjalizacyjne w pierwszym roku wraz z pomyślnym zdaniem egzaminu kwalifikacyjnego. Egzamin kwalifikacyjny sprawdza zdolność studenta do samodzielnego myślenia i uczenia się, krytycznej oceny bieżących prac badawczych z zakresu inżynierii mikrosystemów oraz rozsądku i kreatywności w wyznaczaniu właściwych kierunków przyszłej pracy badawczej.
Faza 2: Druga faza jest kontynuacją pracy studentów i wstępnych badań rozprawy doktorskiej. Znaczna część tej pracy kursu wspiera badania rozprawy, które mają być przeprowadzone w trzeciej fazie. Faza ta kończy się, gdy student ukończył większość formalnej pracy na kursie zgodnie z programem studiów, przygotował propozycję pracy i zdał egzamin kandydujący.
Faza 3: Trzecia faza obejmuje wykonanie pracy eksperymentalnej i/lub teoretycznej potrzebnej do ukończenia pracy dyplomowej studenta wraz z wymaganą publikacją wyników. Podczas tej fazy odbywa się spotkanie przełomowe dotyczące przeglądu badań, podobnie jak obrona rozprawy, na którą składa się publiczna prezentacja ustna i egzamin.
Wymagania dotyczące zajęć są podzielone na cztery części, aby zapewnić studentom pełny program studiów z niezbędną koncentracją w swojej specjalistycznej dziedzinie.
Kursy podstawowe
Studenci ukończą następujące kursy podstawowe: Microelectronics I (MCEE-601), Wprowadzenie do nanotechnologii i mikrosystemów (MCSE-702), Material Science for Microsystems Engineering (MCSE-703) oraz Theoretical Methods in Materials Science and Engineering (MTSE-704) .
Główny obszar zainteresowań technicznych
Studenci wypełniają sekwencję trzech kursów w głównym obszarze badań technicznych oraz sekwencję dwóch kursów w obszarze wsparcia.
Drobne obszary zainteresowań technicznych
Studenci kończą sekwencję dwóch kursów w pomniejszym obszarze technicznym, który powinien znajdować się poza kierunkiem studiów licencjackich studenta.
Przedmioty do wyboru
Studenci ukończą co najmniej dwa przedmioty do wyboru, oprócz podstawowych i technicznych kursów zainteresowań.
Ogólne wymagania dotyczące kursu
Całkowita liczba godzin kredytowych wymaganych do uzyskania stopnia zależy od najwyższego poziomu ukończonego przez studenta przed przystąpieniem do programu. Studenci wchodzący bez wcześniejszej pracy absolwenta muszą ukończyć co najmniej 39 godzin kredytowych zajęć, jak opisano powyżej. Wymagane jest minimum 18 punktów badawczych i łącznie 66 punktów. Kredyty wykraczające poza minimum 39 kursów i 18 wymagań badawczych można pobrać z dowolnej kategorii, aby osiągnąć 66 punktów.
Studenci przystępujący do programu z tytułem magistra mogą otrzymać do 24 godzin zaliczenia kursu w stosunku do tych wymaganych do uzyskania stopnia, na podstawie zgody dyrektora programu.
Wszyscy uczniowie muszą utrzymywać łączną średnią ocen 3,0 (w skali 4,0), aby utrzymać dobrą pozycję w programie.
Przygotowanie programu studiów
Studenci powinni przygotować się do programu studiów po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego i nie później niż w semestrze letnim II roku. Program studiów powinien być okresowo weryfikowany przez studenta i opiekuna, aw razie potrzeby wprowadzane zmiany. Przed lub po zakończeniu egzaminu kandydatury doradca studenta i komisja doradcza mogą dodać dodatkowe wymagania dotyczące zajęć, aby upewnić się, że student jest wystarczająco przygotowany do przeprowadzenia i ukończenia pracy badawczej.
Egzamin kwalifikacyjny
Każdy student musi przystąpić do egzaminu kwalifikacyjnego, który sprawdza zdolność studenta do samodzielnego myślenia i uczenia się, krytycznej oceny bieżącej pracy badawczej w dziedzinie inżynierii mikrosystemów oraz właściwego osądu i kreatywności w wyznaczaniu właściwych kierunków przyszłej pracy badawczej. Egzamin musi być zdany, zanim student będzie mógł złożyć propozycję pracy dyplomowej i przystąpić do egzaminu kandydatury.
Projekt badawczy
Podstawą pracy doktorskiej staje się wybrany przez studenta i jego opiekuna naukowego temat badawczy. Propozycja badawcza określa zarówno dokładny charakter badanej sprawy, jak i szczegółowy opis metod, które należy zastosować. Ponadto propozycja zazwyczaj zawiera materiał potwierdzający wagę wybranego tematu oraz stosowność zastosowanych metod badawczych.
Egzamin kandydujący
Egzamin kandydatury jest egzaminem ustnym opartym na propozycji badań rozprawy doktorskiej i umożliwia komisji doradczej ocenę zdolności studenta do wykonania zadania badawczego i przekazania wyników. Egzamin służy również ocenie proponowanego tematu, aby upewnić się, że ukończony zgodnie z postawionym stanowi oryginalny wkład w wiedzę.
Kamień milowy przeglądu badań
Kamień milowy recenzji naukowej jest zarządzany przez doradcę studenta i komisję doradczą między momentem zdania egzaminu kandydatury przez studenta a wpisem na obronę pracy dyplomowej. Zwykle ma to miejsce około sześć miesięcy przed obroną pracy doktorskiej.
Obrona pracy i egzamin
Zwieńczeniem pracy studenta w kierunku uzyskania stopnia doktora jest publikacja ich badań. Oprócz rozwijania umiejętności eksperymentalnych i technicznych podczas tworzenia badań, uczeń musi zdobyć niezbędne umiejętności literackie, aby przekazywać wyniki innym. Przygotowanie propozycji i rękopisów rozpraw będzie demonstrować te umiejętności. Oczekuje się również, że umiejętności te zostaną rozwinięte poprzez publikację artykułów technicznych i komunikatów. Obrona rozprawy i egzamin są zaplanowane po pomyślnym ukończeniu wszystkich wymagań dotyczących kursu.
Możliwości związane z karierą
Typowe tytuły pracy
inżynier Procesu | Inżynier urządzeń |
Inżynier ds. Rozwoju | Inżynier badawczy |
Inżynier ds. Sprzętu | Główny inżynier |
Inżynier ds. Integracji Procesów | Inżynier ds. wydajności produkcji |
Inżynier Fotolitografii | Inżynier Aplikacji Terenowych |
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.