Doktor edukacji w zakresie przywództwa organizacyjnego Pre-K do 12 (EdD)
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Sep 2024
CZESNE
USD 1900 / per credit *
FORMACIE STUDIÓW
Mieszany
* za jednostkę łącznie 51 jednostek + 2 jednostki w semestrze do czasu zakończenia pracy doktorskiej. Płacisz za jednostkę
Wstęp
- Format: Online-hybrydowy
- Termin: jesień
- Lokalizacja: Zachodnie Los Angeles
- Długość: 3 lata / 51 +2 jednostki na semestr na rozprawę
- Czesne: 1,795 USD za sztukę
Program Doctor of Education in Educational Leadership przygotowuje liderów PreK-12 w różnych rolach do tworzenia i utrzymywania silnych społeczności uczących się.
Nasz program EdD jest idealny dla liderów edukacyjnych, którzy aspirują do pełnienia dynamicznych ról przywódczych w publicznych lub prywatnych placówkach szkolnych PreK-12 oraz okręgowych lub powiatowych biurach edukacji.
Studenci uczą się integrować, syntetyzować i stosować teorie i praktyki, które wspierają badania i rozwój polityki krajowej i globalnej oraz rozwijają inicjatywy przywództwa i zmiany w organizacjach.
Ten doktorat kohortowy wykorzystuje model szkolenia praktyków i naukowców, w którym łączą się akademicy, doświadczenie i badania. Dzięki rygorystycznym zajęciom i praktycznemu uczeniu się uczniowie zdobywają zaawansowaną wiedzę z zakresu teorii i praktyki przywództwa, edukacji, polityki i wielu innych pojęć. Kładąc nacisk na naukę przez doświadczenie, studenci mają możliwość odbycia dwóch podróży, jednej globalnej i jednej krajowej. Program kończy się rozprawą doktorską.
Korzyści z programu
- Renomowany program - Ten program przywództwa edukacyjnego, administracji i polityki oraz Pepperdine University jako instytucja należą do najwyżej notowanych w Stanach Zjednoczonych.
- Skoncentrowane na wartościach - Studenci są upoważnieni do wywierania trwałego wpływu dzięki podstawowym wartościom GSEP, jakimi są doskonałość akademicka, cel społeczny i znacząca usługa.
- Doświadczenia immersji i model kohortowy – Zapewnij możliwości zaangażowania się w znaczące budowanie społeczności z rówieśnikami i liderami programu.
- Nie są wymagane żadne testy GRE ani standardowe — oferujemy sprawiedliwy proces rekrutacji, który uwzględnia raczej Twoje zdolności i zaangażowanie w odniesienie sukcesu niż wyniki testów.
- Wygodny format - Zajęcia odbywają się w ramach intensywnych zajęć osobistych i sesji online.
- Wydział uznawany w kraju - Wydział to uczeni-praktyki z wzorowymi osiągnięciami akademickimi, wiedzą zawodową, doświadczeniem edukacyjnym i referencjami naukowymi.
- Uznany za najlepszy program - konsekwentnie najlepszy wybór dla doktorantów w zakresie przywództwa edukacyjnego, administracji i polityki w USA zgodnie z National Center for Education Statistics.
- Kompleksowy program nauczania - obejmuje kursy podstawowe dzielone między wszystkie oferty doktoranckie, zajęcia specyficzne dla programu i opcje do wyboru, aby dostosować swoje doświadczenie edukacyjne.
Szczegóły programu
- Ten doktorat jest idealny dla studentów studiów stacjonarnych lub pracujących profesjonalistów, aby skorzystać z najlepszych funkcji zarówno bezpośrednich, jak i internetowych. 60% zajęć odbywa się osobiście, a 40% odbywa się online. Część online zapewnia elastyczność, podczas gdy komponent klasowy oferuje lepsze wrażenia, spersonalizowane/praktyczne podejście, relacyjną interakcję z rówieśnikami i zwiększoną jakość uczenia się.
- Solidne moduły online oferują wciągające synchroniczne i asynchroniczne doświadczenia edukacyjne.
- Zajęcia „twarzą w twarz” są dogodnie zlokalizowane na naszym kampusie dla absolwentów West Los Angeles, w pobliżu międzynarodowego lotniska w Los Angeles (LAX) i tuż przy autostradzie 405.
- Model kohortowy został zaprojektowany tak, aby opierać się na umiejętnościach przywódczych, wsparciu rówieśników i relacjach z kolegami przez całe życie.
- Mała liczebność klas i niski stosunek liczby wykładowców do liczby studentów zapewniają wspierające środowisko uczenia się, znaczące interakcje między studentami a wykładowcami oraz długoterminowe relacje zawodowe i osobiste.
Międzynarodowe możliwości studenckie
- Ten program jest zatwierdzony dla studentów zagranicznych korzystających z wizy F-1 lub innego rodzaju wizy.
- Dedykowany urzędnik ds. usług rekrutacyjnych sprawi, że proces rekrutacji będzie łatwy i wygodny dzięki doświadczeniu we wspieraniu zarówno studentów międzynarodowych, jak i krajowych.
- Integracja studentów krajowych i zagranicznych w kampusach. Dedykowane wsparcie dla studentów zagranicznych zapewniane jest za pośrednictwem Biura Obsługi Studentów Międzynarodowych (OISS).
- Możliwość uczestniczenia w uniwersyteckich wydarzeniach społecznych, sportowych, kulturalnych i duchowych
- Model kohortowy ma na celu budowanie na umiejętnościach przywódczych, wsparciu rówieśników i relacjach z kolegami przez całe życie.
- Solidna sieć absolwentów.
- Partnerstwa z profesjonalnymi sieciami i konferencjami.
Rekrutacja
Program
Ten program doktorancki obejmuje 51 jednostek plus 2 jednostki na semestr do czasu ukończenia rozprawy. Doświadczysz programu nauczania skoncentrowanego na przygotowaniu profesjonalistów w dziedzinie technologii edukacyjnych i edukacyjnych z wszechstronnymi i niezrównanymi kursami teorii i praktyki przywództwa, najnowocześniejszą technologią, teorią i projektowaniem uczenia się i wieloma innymi.
Dodatkowy nacisk kładzie się na praktyczne instrukcje poprzez doświadczenia z podróży krajowych i międzynarodowych. Projektowanie badań i metody analizy oraz aplikacje są realizowane zarówno poprzez zajęcia, jak i końcową rozprawę.
Pathway Możliwości
Opcje są dostępne dla studentów bez tytułu magistra. Pathway dla studentów EdD zainteresowanych ubieganiem się o tytuł doktora*.
*Skontaktuj się z urzędnikiem ds. rekrutacji, aby uzyskać szczegółowe informacje i uprawnienia.
Ten program obejmuje kursy podstawowe wspólne dla wszystkich ofert doktoranckich wraz z kursami specyficznymi dla programu. Ponadto studenci mogą dostosować swoje doświadczenie edukacyjne poprzez opcje do wyboru i tematy pracy doktorskiej w ich obszarze zainteresowań.
Kursy podstawowe
- EDD 700 Teoria i praktyka przywództwa (3)
- EDD 724 Etyczne przywództwo, równość, biegłość kulturowa i sprawiedliwość społeczna (3)
- Statystyki inferencyjne EDD 734 (3)
- EDD 753A Rzecznictwo, zmiana społeczna i rozwój polityki publicznej (3)
- EDD 753B Doświadczenie w zakresie polityki krajowej (1)
- EDD 754A Globalna ekonomia i polityka publiczna (3)
- EDD 754B Globalne doświadczenie w zakresie polityki (2)
- EDD 755 Wirtualne uczenie się i współpraca (3)
- EDD 759 Prawo i rozstrzyganie sporów (3)
- EDD 763 Projektowanie uczenia się, poznanie i ocena (3)
- EDD 765 Zmiana organizacyjna, innowacja i kreatywność (3)
- EDD 766 Ilościowe metody badawcze i statystyki opisowe (3)
- EDD 767 Projektowanie i analiza badań jakościowych (3)
Kursy specyficzne dla programu
- EDLP 700 — finanse i polityka edukacyjna (3)
- EDLP 701 – Badania nad przywództwem i działaniami w edukacji przedszkolnej (3)
- EDD 785 Postępy w teorii i praktyce (3,3)
Kompleksowy egzamin i rozprawa
- EDD 787 Kompleksowe seminarium egzaminacyjne (3)
- EDEL 791 Dissertation Research (do ukończenia) (2)
- ED 792 Ukończenie rozprawy * (1)
Następujące przedmioty do wyboru spełniają wymagania EDD 785. Uwaga: Studenci nie mogą ukończyć tego samego obszaru studiów w celu uzyskania zaliczenia więcej niż jeden raz.
przedmioty do wyboru
- EDD 785 – Przedsiębiorczość: od pomysłu do realizacji (3)
- EDD 785 – Badania podmiotów innych niż ludzie (3)
- EDD 785 — Odporne przywództwo (3)
- EDD 785 — Przywództwo i rozwój duchowy (3)
- EDD 785 Metodologia badań mieszanych i wielu metod (3)
- EDD 785 Etnografia ilościowa (3)
- EDD 785 Historia postępu w zmianie (3)
- EDD 785 Filozofia i tożsamość badacza (3)
- EDD 785 Zdyscyplinowane podejście do przedsiębiorczości społecznej (3)
- EDD 785 Przywództwo i psychologia społeczna (3)
- EDD 785 Różnorodność, równość i integracja (3)
- EDD 785 Emergent Education Design for Global Universities (3)
- EDD 785 Przełomowa technologia uczenia się i przywództwa dla zabawy i zysku! (3)
- EDD 785 Psychologia przywództwa (3)
- EDD 785 – Świat akredytacji (3)
- EDD 785 Zaawansowana literatura Poszukiwanie informacji do publikacji i badań (3)
Galeria
Wynik programu
GSEP angażuje się w podejście skoncentrowane na uczniu w oferowanych przez nas programach. Każdy program ma zestaw celów, które ma osiągnąć student kończący program. Wiedza i umiejętności nauczane w programie mogą być wprowadzane na niektórych kursach. Na innych kursach uczniowie są proszeni o zastosowanie wiedzy poprzez ćwiczenie umiejętności i demonstrowanie swoich umiejętności. W programie podkreślane są wartości i atrybuty dyspozycyjne ważne dla osób rozpoczynających zawód.
Oczekuje się, że absolwenci EdD w programie Educational Leadership Pre-K to 12 osiągną następujące cele:
- Projektować i prowadzić badania, gromadzić i analizować dane oraz raportować wyniki badań
- Oceniaj potrzeby, rozwijaj, dostarczaj i oceniaj doświadczenia edukacyjne oraz stosuj narzędzia odpowiedniej technologii
- Zintegruj i zsyntetyzuj wartości osobiste, organizacyjne i społeczne, aby rozwijać inicjatywy przywódcze i zmiany w organizacjach
- Integrować, syntetyzować i stosować teorie i praktyki, które wspierają badania i rozwój polityki krajowej i globalnej
- Zastosuj badania w zakresie działań partycypacyjnych (PAR) w celu syntezy i integracji zaawansowanych teorii i praktyk w wiodących środowiskach edukacyjnych szkół podstawowych i średnich
Możliwości związane z karierą
Ten EdD firmy Pepperdine zapewnia duże możliwości wzrostu zatrudnienia i potencjału zarobkowego. Jako absolwent będziesz przygotowany do zwiększenia swojego potencjału zarobkowego i pomocy w dokonaniu trwałej zmiany w różnych rolach biznesowych i organizacyjnych zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym.
Główny
Rolą dyrektora jest bezpośredni nadzór i zarządzanie instytucją akademicką najlepiej jak potrafi. Obowiązki wchodzące w zakres tej roli obejmują budżetowanie, przestrzeganie zasad dystryktu, nadzorowanie programów instruktażowych i nie tylko.
Administrator K-12
Administratorzy K-12 mogą pełnić rolę dyrektora, wicedyrektora, asystenta, urzędników rekrutacyjnych i nie tylko. Te role są odpowiedzialne za codzienne funkcjonowanie i sukces instytucji akademickiej oraz podejmują zadania, takie jak budżetowanie organizacji, program nauczania i inne.
Konsultant edukacyjny PreK-12
Konsultant edukacyjny to stanowisko, które wymaga utrzymania programu nauczania instytucji akademickiej i codziennego funkcjonowania, aby zapewnić sukces studentom. Ta rola może obejmować zadania związane z głównym naciskiem na identyfikację potrzeb uczniów i dostosowanie szkoły do tych potrzeb. Obejmuje to przeprowadzanie ocen nauczycieli/profesorów, organizowanie szkolnych spotkań i zgromadzeń i nie tylko.
Koordynator Instruktażowy PreK-12
Koordynatorzy nauczania, zwani niekiedy specjalistami programowymi, są odpowiedzialni za ewaluację programu nauczania w szkole oraz ocenę skuteczności technik nauczania i konkretnych nauczycieli, monitorowanie zajęć i czuwanie nad przestrzeganiem przez szkołę ustalonego przez szkołę programu nauczania zarząd i stan.
Wydział uniwersytecki/college
Praca na wydziałach uniwersyteckich obejmuje zarówno 2-letnie, jak i 4-letnie kolegia i uniwersytety licencjackie, a także programy magisterskie i doktoranckie. Wydział uniwersytecki jest odpowiedzialny za zapewnianie zajęć studentom na swoim wydziale i często prowadzi również badania w swojej dziedzinie.
Opłata za program
Stypendia i Finansowanie
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.