
Studia doktoranckie (PhD) in
Doktorat Wyd.D. w edukacji
North Dakota State University - Graduate School

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Fargo, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 5 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 421 / per credit *
Termin składania wniosków
02 Feb 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2024
* stawki wstępne: mieszkańcy Północnej Dakoty 405,18 USD za kredyt | Mieszkańcy Minnesoty 514,58 USD za kredyt | Osoby spoza USA 607,77 USD za kredyt | międzynarodowy 709,07 USD za kredyt
Wstęp
Edukacyjne programy doktoranckie przygotowują naukowców, którzy rozwijają badania naukowe i praktykę oraz utrzymują integralność i witalność zawodu. Nasi absolwenci to opiekunowie dyscypliny, osoby, którym powierzono zachowanie, tworzenie i stosowanie wiedzy w edukacji oraz przekazywanie wiedzy edukacyjnej innym.
North Dakota State University oferuje zarówno doktorat. i Ed.D. stopnie naukowe z edukacji, z naciskiem na edukację dorosłych i edukację społeczną, skuteczność instytucjonalną lub uczenie się i przywództwo organizacyjne. Doktorat kładzie nacisk na studiowanie i syntezę teorii i badań. Celem pracy doktorskiej jest tworzenie oddanych naukowców-badaczy zaangażowanych w rozwój wiedzy i stypendiów w tej dziedzinie oraz naukowców-praktyków z dużą głębią w przygotowaniu badawczym do praktyki. Ed.D. Stopień koncentruje się na przekładaniu teorii i badań na praktykę i ma większy cel, jakim jest przygotowanie naukowców-praktyków, którzy będą dobrze poinformowanymi, wiarygodnymi liderami w tej dziedzinie.
Edukacja dorosłych i edukacja społeczna
Program nauczania edukacji dorosłych i edukacji społecznej ma na celu dostarczenie wiedzy, umiejętności i doświadczeń wymaganych do rozwoju charakteru, funkcji i zakresu uczenia się dorosłych we wszystkich kontekstach edukacyjnych. Program ten przygotowuje absolwentów do bycia liderami w branżach dochodowych i non-profit. Absolwenci stają się profesorami edukacji dorosłych lub społeczności, liderami organizacji non-profit i konsultantami programów rozwoju szkoleń.
Skuteczność instytucjonalna
Program nauczania na temat efektywności instytucjonalnej ma na celu dostarczenie wiedzy, umiejętności i doświadczeń potrzebnych do zrozumienia funkcjonowania instytucji we wszystkich kontekstach edukacyjnych. Program ten koncentruje się na roli oceny, ewaluacji i innych technik analizy potrzebnych do wspierania planowania instytucjonalnego, kształtowania polityki i podejmowania decyzji. Absolwenci zostają dyrektorami ds. oceny w szkołach policealnych i konsultantami ds. edukacji.
Uczenie się i przywództwo organizacyjne
Program nauczania organizacyjnego i przywództwa ma na celu dostarczenie wiedzy, umiejętności i doświadczeń niezbędnych do promowania zmian organizacyjnych we wszystkich środowiskach edukacyjnych. Program ten przygotowuje absolwentów do zostania skutecznymi liderami w kontekstach edukacyjnych poprzez integrację teorii przywództwa z praktyką. Absolwenci zostają administratorami w szkołach podstawowych i policealnych, muzeach i organizacjach rozwoju młodzieży.
Rekrutacja
Program
Wymagania dotyczące stopnia
Kursy
Wszystkie rejestracje na edukacyjne kursy doktoranckie muszą być zatwierdzone przez doradcę studenta. W ostatecznym planie studiów prowadzących do uzyskania dyplomu mogą znaleźć się tylko te przedmioty, które zostały zatwierdzone przez studencką komisję nadzoru.
Godziny kredytowe
Edukacyjne studia doktoranckie wymagają minimum 90 godzin semestru poza tytułem licencjata (minimum 60 godzin semestru poza tytułem magistra). Komitet doradczy ma uprawnienia do zatwierdzenia maksymalnie 30 godzin kredytowych z tytułu magistra lub równoważnego. Dodatkowe dziesięć (10) godzin może być przyznane, jeśli kandydat ma wiele stopni magisterskich lub zajęć po pierwszym stopniu magisterskim. Ustalenie będzie oparte na przeglądzie oficjalnych zapisów kandydata. Główny doradca i komisja kandydata są odpowiedzialne za zatwierdzenie programu studiów i poświadczenie, że kandydat spełnił wymagania akademickie wymagane do uzyskania stopnia doktora. Stopień doktora jest przyznawany za wiedzę fachową i doskonałość w wybranym przez kandydata kierunku studiów, uznaną i zatwierdzoną przez doradcę i komisję, a nie tylko za akumulację punktów.