Keystone logo
Nipissing University Doktorat w dziedzinie edukacji (z naciskiem na trwałość edukacyjnego)
Nipissing University

Doktorat w dziedzinie edukacji (z naciskiem na trwałość edukacyjnego)

Toronto, Kanada

Request duration

Język angielski

Pełny etat

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

W kampusie

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia

Wstęp

Doktor Edukacji (Educational Sustainability)

Zakorzenione w kontekście postmodernistycznym społeczeństwie, oraz uznając znaczenie różnych perspektyw, w tym dr Program Zrównoważonego Rozwoju Edukacji będzie w przygotowanie studentów z różnych dziedzin, takich jak edukacja, ochrona zdrowia, pracy socjalnej, sprawiedliwości społecznej i kierownictwa administracyjnego, zrównoważonych praktyk edukacyjnych w 21 wieku.

Dzięki zrównoważonej praktyce mamy na myśli prowadzenie badań, nauczania i uczenia się różnych dyscyplin, kultur i narodowości, a obejmującego globalną wizję edukacji, który rozwija samoświadomość i zrozumienie, że relacje z siebie dla ludzi, do przyrody, a także do zaprojektowane środowisko jest podstawowym stając wykształconych osób. Zrównoważony rozwój oznacza, że ​​edukacyjne w ramach programu studenci i wykładowcy będą zadawać pytania, które biorą pod uwagę kontekst społeczny, w którym żyjemy, i zastanowić się, w jaki sposób świat jest ze sobą powiązane. Celem jest zbudowanie zdolności do zaspokojenia potrzeb obecnych i przyszłych naukowców i specjalistów pracujących w różnych dziedzinach nauk społecznych, którzy opuszczają program przygotowany wyjść poza status quo 20 wieku standardową praktyką do tworzenia realnych i wirtualnych środowisk edukacyjnych, gdzie aktywne uczenie się i wiele perspektywy są fundamenty indywidualnej i instytucjonalnej działania. Stopnia jest przeznaczony dla nauczycieli w ramach systemu szkolnego, oraz w zawodach bardziej ogólnie, którzy angażują obywateli, którzy mogą myśleć krytycznie i są gotowi przyjąć osobistą odpowiedzialność za dobro społeczeństwa.

GH Throu różne kursy, kompleksową egzaminu i dysertacji (praca badawczego), Ph.D. Program Zrównoważonego Rozwoju Edukacji w ma następujące efekty uczenia się dla uczniów:

  • Remis na różnych literatury teoretycznej i praktycznej rozwijać szerokie rozumienie krajobrazu edukacyjnego poprzez odczyty kursu i przez indywidualnych projektów badawczych.
  • Prowadzenia rozmowy o krytycznych w dziedzinie edukacji ucznia podczas zajęć i seminariów w ramach prezentacji badań naukowych.
  • Zakładamy stanowisko śledczych w zakresie nauczania i uczenia się w porządku, że studenci mogą rozwijać stypendium nauczania i uczenia się poprzez możliwości prowadzenia seminariów i zaangażowania się w badania związane z praktyk dydaktycznych w wielu pól.
  • Wykazać się zrozumieniem różnych metod badawczych, które wyświetlają uznanie złożoności wiedzy i potencjalnego wkładu różnych metod i dyscyplin interpretacje zarówno w trakcie pracy, a poprzez rozwój w projekcie badawczym głębokość.
  • Weź udział w oryginalnych badań, które przyczynia się do wiedzy w dziedzinie edukacyjnej ucznia.
  • Opracowanie cechy i umiejętności niezbędne do niezbywalne zatrudnienia wymagających korzystania z osobistej odpowiedzialności i inicjatywy w dużej mierze autonomiczne i nieprzewidywalnych sytuacjach złożonych w środowiskach zawodowych lub równoważnych.

Minimalne wymagania wstępne

Normalne minimalny wymóg wstęp jest tytuł magistra lub równorzędny, uznanego przez Nipissing University w odpowiedniej dyscypliny, z minimalną A- sytuacji. Od ukończenia pracy doktorskiej jest wymaganym elementem programu studiów doktoranckich, preferowane będą wnioskodawcom, których magister zawarte niezależną część badań, takich jak pracy lub poważnej pracy naukowej.

Wnioskodawcy, których praca magisterska nie obejmują pracę lub istotnych referatu może, w chwili składania wniosku, przedstawienia kolejny kawałek oryginalnego badania odpłatnie. Jeżeli w chwili składania wniosku, wnioskodawca nie może dostarczyć dowody, które przeprowadził własne badania na akceptowalnym poziomie, może on zostać zobowiązany do zakończenia znaczny pakiet badań papieru (QRP) przed przyjęciem.

Wszyscy wnioskodawcy są zobowiązani do zapewnienia up-to-date życiorys. Wszyscy kandydaci zobowiązani są do napisania oświadczenia o około 1000 słów, wyjaśniające wartość przedsiębiorstwa stopień doktora na ich szczególne okoliczności, ich zainteresowań badawczych i ich wybranym obszarze badań pracy magisterskiej.

Wszyscy wnioskodawcy są zobowiązani do dostarczenia trzech akademickich i zawodowych listy polecające od profesorów lub odpowiednich specjalistów, którzy mogą mówić do ich poziomu przygotowania i gotowości do studiów podyplomowych na poziomie doktoranckim. Co najmniej dwa listy referencyjne muszą być od tych kwalifikacje do zajęcia się zdolność akademickiej i kompetencji kandydata. Listy referencyjne nie mogą być od każdego, kto jest osobiście związany z wnioskodawcą, a najlepiej będzie pochodzić z więcej niż jednej instytucji.

Ponieważ program ten będzie prowadzony w języku angielskim, dowody zdolności wnioskodawcy do wykonania pracy naukowej niezależnie w języku angielskim będą wymagane. Wnioskodawcy mogą również zostać poproszeni o przedstawienie informacji uzupełniających się odpowiednio.

Zrozumiałe jest, że dostęp do programu studiów doktoranckich jest ograniczona, dlatego wnioskodawcom, którzy spełniają lub przekraczają minimalne wymogi przyjęcia nie są gwarantowane wstęp.

English Language Requirements

Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Doktorat z badań w technologii edukacji
    • London, Wielka Brytania
    • Bologna, Włochy
  • PhD Computer-Integrated Education
    • Pretoria, Republika Południowej Afryki
  • Doktorat z rozwoju psychologicznego, uczenia się i zdrowia
    • Santiago de Compostela, Hiszpania