Doktor w marketingu
The Hong Kong University of Science and Technology
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 6 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
HKD 42 100 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ph.D. Program kontynuuje silną tradycję intensywnych badań w modelu północnoamerykańskim. Został zaprojektowany, aby umożliwić studentom zdobycie dogłębnej wiedzy na temat zarządzania w ogóle, rozwinąć koncentrację w wyspecjalizowanej dziedzinie i zapewnić studentom możliwości przeprowadzenia znaczących oryginalnych badań w wybranej dziedzinie. Ph.D. studentom oferuje się intensywne i ukierunkowane szkolenia badawcze oraz wyjątkowe możliwości współpracy z wykładowcami w celu przygotowania ich do przyszłej kariery w nauczaniu i / lub badaniach. Podkreśla rozwój wyrafinowanych, najnowocześniejszych umiejętności badawczych, które pomagają w tworzeniu nowej wiedzy w wybranym obszarze alt = "marketing: zachowania konsumentów, które są głównie oparte na psychologii i modelowanie ilościowe, które jest w dużej mierze oparte na teoriach ekonomicznych i statystycznych.
Posiadacze Non-MPhil mogą zostać przyjęci przez zintegrowany MPhil i Ph.D. program studiów.
Program jest oferowany przez Dział Marketingu z następującymi ośrodkami badawczymi:
Research Foci
Obszary badań obejmują przetwarzanie informacji konsumenckich, podejmowanie decyzji konsumenckich, nieświadomy wpływ na zachowanie, afekt i emocje, obrazy i uwagę wizualną, postawy i perswazję, cele i samoregulację konsumentów, tożsamość społeczną i samoocenę konsumentów, międzykulturowe badania, świeckie przekonania, psychologia żywności i alt = "marketing, eksperymenty terenowe, modele empiryczne konsumentów i firm, śledzenie wzroku i modelowanie przestrzenne, modele wyboru, modele empiryczne oparte na teorii, analiza danych bayesowskich, ekonomia informacji, handel detaliczny i alt = „strategia marketingowa, informacje i umowa, strategia medialna, online alt =” marketing, media społecznościowe i online alt = „marketing, reklama, ceny, zrównoważony rozwój, uczenie maszynowe, analityka biznesowa, przetwarzanie języka naturalnego i wnioskowanie przyczynowe.
Warunki przyjęć
Aby zakwalifikować się do przyjęcia, kandydaci muszą spełnić wszystkie poniższe wymagania. Wstęp jest selektywny, a spełnienie tych minimalnych wymagań nie gwarantuje przyjęcia.
ja. Ogólne warunki przyjęcia na uniwersytet
- Wnioskodawcy ubiegający się o przyjęcie na studia doktoranckie powinni uzyskać tytuł licencjata o udokumentowanej historii wybitnych osiągnięć uznanej instytucji; lub przedstawił dowody satysfakcjonującej pracy na studiach podyplomowych w pełnym wymiarze godzin przez co najmniej jeden rok lub w niepełnym wymiarze godzin przez co najmniej dwa lata.
ii. Wymagania dotyczące przyjmowania w języku angielskim
Kandydaci muszą spełniać wymagania języka angielskiego z jednym z następujących osiągnięć biegłości:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- Test dostarczony w wersji TOEFL: 60 (łączna liczba punktów za czytanie, słuchanie i pisanie)
- IELTS (moduł akademicki): Ogólna ocena: 6,5 i Wszystkie pod-oceny: 5,5
* odnosi się do całkowitego wyniku w jednej próbie
Kandydaci nie są zobowiązani do przedstawiania wyniku TOEFL lub IELTS, jeśli:
- ich pierwszym językiem jest angielski lub
- uzyskali tytuł licencjata (lub równoważny) od instytucji, w której językiem wykładowym był angielski.
iii. Specyficzne dla programu warunki przyjęcia
- Zadowalający wynik w GMAT lub GRE
Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie pg.ust.hk/programs
O szkole
pytania
Podobne kursy
Program studiów doktoranckich w zakresie zarządzania
- Toulouse, Francja
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Wielka Brytania
Doctorate in Marketing and Strategy (Taught in English)
- Aveiro, Portugalia