
Doktor filozofii w zakresie przywództwa zarządzania systemem edukacyjnym
Bangkok, Tajlandia
CZAS TRWANIA
3 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
THB 97 500 / per semester *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* semestr 1-4: 97 500 THB dla studentów z Tajlandii i 158 200 THB za semestr dla studentów zagranicznych. Semestr 5 i dalsze: 34 500 THB dla studentów z Tajlandii i 95 200 THB za semestr dla studentów zagranicznych
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Filozofia, racjonalność i cele programu oraz pożądane cechy absolwenta
1. Filozofia programu nauczania
Ten kurs jest nowym programem opracowanym zgodnie z filozofią, że system edukacji musi być wiodącym czynnikiem rozwoju systemów ekonomicznych, społecznych i politycznych. Dlatego też, pożądani administratorzy oświaty i administratorzy szkół w przyszłości muszą być liderami w przekształcaniu systemu edukacji, aby rozwijać wysokiej jakości ludzi, którzy będą napędzać gospodarkę, społeczeństwo i politykę innowacjami na rzecz zrównoważonego rozwoju.
2. Uzasadnienie programu nauczania
Wśród drastycznych zmian w gospodarce, społeczeństwie, środowisku i technologii we współczesnym świecie; w związku z tym system edukacji musi zostać radykalnie zmieniony, aby pozyskać nowych jakościowych ludzi, którzy będą w stanie sprostać obecnym zmianom i być przyszłymi liderami zmian. Takie zmiany wymagają liderów edukacyjnych z umiejętnościami przywódczymi i zarządzania oświatą, co będzie ważnym mechanizmem napędzania systemu edukacji zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Dlatego program doktora filozofii w przywództwie zarządzania systemem edukacyjnym (program międzynarodowy) to proaktywny program tworzenia administratorów oświaty i administratorów szkół zgodnie z filozofią programu, którego celem jest tworzenie nowej wiedzy i sieci na poziomie międzynarodowym w celu podnieść standard administratorów szkół, aby byli lepiej wyrozumiali i wizjonerami, którzy mogą wnieść nowe odkrycia do rozwoju kraju, a także regionu ASEAN.
3. Cele programu
1.3.1 Tworzenie absolwentów studiów doktoranckich z kierownictwem w administracji systemu oświaty i badaniach w celu rozwoju administracji systemu oświaty, aby mieć uprawnienia do przekształcenia systemu oświaty. Aby ludzie wysokiej jakości mogli rozwijać się w celu rozwijania systemów gospodarczych, społecznych i politycznych z innowacjami, które prowadzą do zrównoważonego rozwoju
1.3.2 Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w administracji oświatowej w celu przekształcenia systemu edukacji, który poprawia jakość ludzi w rozwoju systemów gospodarczych, społecznych i politycznych.
Dlaczego my?
1. Jesteśmy filarami tajskiej edukacji
Chulalongkorn University to 100 najlepszych na świecie pod względem reputacji akademickiej QS 2021 i nr 1 w Tajlandii w edukacji.
2. Najlepsi profesorowie Tajlandii
Nasi profesorowie będą Cię zachęcać do badania tematu na froncie i poprowadzą Cię do lepszego zrozumienia świata i tajskiego systemu edukacji.
3. Obiekty światowej klasy
z nowoczesną, zaawansowaną technologicznie biblioteką i kampusem, w tym centrami sportowymi, domem międzynarodowym, Chula Wifi, centrum e-learningowym, elektrycznym autobusem POP itp.
4. Doświadczanie ekskluzywnych kontekstów szkolnych w Tajlandii i za granicą
Zdobędziesz kontakty zawodowe, są absolwenci, którzy są liderami krajowymi.
5. Lokalizacja
Chula to idealna lokalizacja. Bangkok, miasto słynie z życia ulicznego i zabytków kultury. Chula jest popularna wśród mieszkańców Bangkoku, a nawet turystów zagranicznych, takich jak Chamchuri Square, Siam Square, Siam Center, Siam Discovery Center MBK Center, Siam Paragon, a także wiele centrów handlowych w odległości 15 minut spacerem, takich jak Central World Gaysorn Plaza, Amarin Plac itp.
Kwalifikacje studenckie
1. Typ programu 1.1
- Ukończył z tytułem magistra krajowej lub międzynarodowej instytucji akredytowanej przez Komisję Szkolnictwa Wyższego Tajlandii.
- Mają doświadczenie w zarządzaniu oświatą i/lub badania w zakresie zarządzania oświatą.
- Uzyskaj wynik testu znajomości języka angielskiego zgodnie z kryteriami określonymi przez Chulalongkorn University .
- Inne kwalifikacje ogłoszone przez Chulalongkorn University które będą ogłaszane corocznie lub komisja programowa rozważy kwalifikacje i uzasadnia przyjęcie.
2. Typ programu 2.1
- Ukończył z tytułem magistra krajowej lub międzynarodowej instytucji akredytowanej przez Komisję Szkolnictwa Wyższego Tajlandii.
- Uzyskaj wynik testu znajomości języka angielskiego zgodnie z kryteriami określonymi przez Chulalongkorn University .
- Inne kwalifikacje ogłoszone przez Chulalongkorn University które będą ogłaszane corocznie lub komisja programowa rozważy kwalifikacje i uzasadnia przyjęcie.
Rekrutacja
Program
Zarys programu
Suma punktów za program
- Typ programu 1.1: 54 punkty w 3 lata
- Typ programu 2.1: 54 punkty w 3 lata
Typ programu 1.1:
Suma punktów za program: 54 punkty
- Zaliczenie pracy doktorskiej: 54 punkty
Typ programu 2.2
Suma punktów za program: 54 punkty
- Kredyty w klasie: 18 kredytów
- Kurs podstawowy: 6 punktów
- Do wyboru: 12 kredytów
- Kurs podstawowy: 6 punktów
- Do wyboru: 12 kredytów
- Kredyty dysertacji: 36 kredytów
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktorat w edukacji
- Astana, Kazachstan
Doktorat z edukacji
- Englewood, Stany Zjednoczone
Ed. D Edukacja wiejska, zmiana organizacyjna
- Livingston, Stany Zjednoczone