Doktorat w filozofii
Boston College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Boston, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* W pełni finansowane przez zwolnienie z czesnego i stypendia
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Witamy na Wydziale Filozofii at Boston College
Boston CollegeProgramy filozofii dla absolwentów przyciągają utalentowanych studentów z całego świata. Oferujemy stopnie magisterskie i doktoranckie, obejmujące wszystkie okresy w historii filozofii iz różnorodnością ujęć filozoficznych.
Katedra Filozofii znana jest ze swojej siły w historii filozofii, współczesnej filozofii kontynentalnej oraz filozofii praktycznej, w tym etyki i filozofii społeczno-politycznej. Ponadto na wydziale prowadzone są dwa interdyscyplinarne kierunki: filozofia i prawo oraz filozofia i teologia. Program obejmuje również filozofię azjatycką i studia diaspory.
Każdego września na nasz program doktorancki przyjmowana jest niewielka grupa nowych studentów, którzy są od razu przyjmowani jako asystenci naukowi. Doświadczenie pracy z uznanym naukowcem ma na celu pomóc studentowi w nauce podstawowych umiejętności badań filozoficznych i nawiązaniu relacji mentorskiej z jednym lub kilkoma wydziałami. Elastyczność programu zapewnia zindywidualizowaną uwagę przy opracowywaniu planu powitania na wydziale filozofii na Boston College studiach. Wszyscy doktoranci studenci mają finansowanie przez piąty rok w programie (czwarty rok, jeśli wejdą na studia magisterskie), zakładając pomyślne spełnienie wymagań. Doktoranci zdobywają doświadczenie w nauczaniu na uniwersyteckim dwusemestralnym kursie podstawowym Filozofia osoby. W pierwszych dwóch latach programu odbywa się seminarium dydaktyczne, które ma pomóc w przygotowaniu doktorantów do opracowania własnych programów nauczania i udzielania informacji zwrotnych na temat nauczania; Od tego czasu odbywają się ciągłe wizytacje klasowe.
Studia magisterskie przyjmują dodatkową grupę studentów, którzy dzielą ten sam wydział, kursy i inne zasoby do studiowania filozofii, w tym przygotowania językowego.
Filozofia w Boston College korzysta z naszej lokalizacji w rejonie Bostonu, bogatego ośrodka życia akademickiego, w tym uniwersytetów, bibliotek i instytucji kulturalnych, które wspierają wszystkie aspekty naszych badań i wymiany naukowej. Na wybranych uczelniach istnieją możliwości studiowania za granicą.
Zachęcamy do rozważenia dołączenia do naszej kwitnącej społeczności intelektualnej, ponieważ nadal badamy odwieczne problemy filozofii.
Rekrutacja
Program
Absolwent
Wydział filozofii oferuje studia magisterskie, doktoranckie. oraz dwa programy interdyscyplinarne: wspólny magister filozofii i teologii oraz podwójne stopnie naukowe z filozofii i prawa (magister/JD i Ph.D./JD).
Istotną cechą tych programów jest szeroka i różnorodna oferta kursów dostępnych dla absolwentów w każdym semestrze. Obejmują historię i problemy filozofii, pozwalając na koncentrację w następujących obszarach: filozofia starożytna, filozofia średniowieczna, filozofia nowożytna, fenomenologia i współczesna filozofia kontynentalna, etyka, filozofia społeczna i polityczna, filozofia prawa, filozofia religii, epistemologia i Filozofia nauki. Wydział jest połączony z ośrodkami badawczymi, takimi jak Lonergan Institute, i jest domem dla kilku czasopism naukowych. Członkowie wydziału są znani w kraju i za granicą i biorą udział w nowatorskich badaniach.
Ponadto każdego roku wydział gości wielu prelegentów z USA i zagranicy (poprzez własne serie wykładów lub konsorcja, takie jak Boston Area Colloquium in Ancient Philosophy) i zaprasza wybitnego uczonego, aby został profesorem wizytującym Gadamer i nauczał dla czterech osób. sześć tygodni.
Ponadto studenci mogą uczęszczać na odpowiednie kursy na poziomie magisterskim na innych wydziałach Boston College (np. politologia, teologia) i mogą korzystać z szerszej oferty intelektualnej Bostonu dzięki udziałowi Boston College w Boston Area Consortium, co pozwala im na krzyżową rejestrację na jeden kurs w semestrze na Boston University, Tufts University lub Brandeis University. Poprzez zgłoszenie mogą również uczestniczyć w The Graduate Consortium in Women's Studies i Boston Theological Institute.
Boston College to podmiejski kampus położony na zachodnim skraju miasta Boston. Kilka szkół wyższych i uniwersytetów, w tym Boston University, MIT i Harvard University, jest łatwo dostępnych środkami transportu publicznego. Wymiana pomysłów między wykładowcami a studentami kolegiów i uniwersytetów w rejonie Bostonu jest bogata i różnorodna.
Doktorski
Program studiów doktoranckich od dawna zajmuje się badaniem historii filozofii, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju współczesnej myśli europejskiej. Niemniej jednak jest oddany pluralizmowi, różnorodności i integracji, z szeregiem kursów z filozofii anglo-amerykańskiej oraz wieloma uczonymi ściśle współpracującymi ze współczesną etyką, filozofią społeczną i polityczną, krytyczną filozofią rasy, epistemologią, filozofią nauki, i filozofia religii. Jesteśmy przekonani o znaczeniu pracy interdyscyplinarnej, z aktywnymi, formalnymi programami w zakresie filozofii i prawa, studiów psychoanalitycznych, studiów lonerganowskich, myśli średniowiecznej oraz filozofii i teologii. Kultywujemy silne poczucie kontekstu amerykańskiego i międzynarodowego dla naszej pracy, z wieloma wykładowcami związanymi z Europą, Azją, Ameryką Południową i Australią.
Życie studenckie na Wydziale
W danym momencie na różnych etapach programu aktywnie pracuje około czterdziestu studentów, z czego ponad połowa jest obecna na terenie kampusu. Wielu naszych studentów pochodzi z innych krajów, w tym z Chile, Chin, Kolumbii, Kongo, Indii, Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Wietnamu. Ci, którzy pochodzą ze Stanów Zjednoczonych, wywodzą się z wielu różnych kolegiów sztuk wyzwolonych i uniwersytetów od wybrzeża do wybrzeża. Wielu z nich spędza część czasu w programie prowadząc badania za granicą (np. w ostatnich latach Belgia, Dania, Francja, Niemcy, Wielka Brytania). Studenci każdego roku prowadzą kilka żywych grup studyjnych i organizują co najmniej jedną główną konferencję w każdym semestrze (np. Warsztaty z filozofii współczesnej jesienią i konferencję absolwentów na wiosnę; patrz Działania absolwentów). Odbywa się również dwa razy w roku pozakampusowy dzień społeczności, podczas którego studenci i doktoranci podejmują poszerzoną dyskusję o wybranych przez studentów problemach zawodowych i społecznych. Niektóre fundusze są dostępne, aby pomóc studentom studiów magisterskich, którzy wygłaszają artykuły na konferencjach naukowych. Zobacz także rozdział „Zasoby” w Podręczniku studiów magisterskich.
Dodatkowe informacje
Kurs pracy
Całkowita praca kursu wymagana do uzyskania stopnia doktora. to 16 kursów (48 punktów). Studenci przystępujący do programu z tytułem magistra filozofii mogą otrzymać zaliczenie maksymalnie sześciu kursów (18 punktów) w ramach tego wymogu, ale muszą wziąć udział w co najmniej dziesięciu kursach (30 punktów) w programie. Studenci rozpoczynający studia bez tytułu magistra uzyskują tytuł magistra w drodze na studia doktoranckie.
Asystentura naukowa
Doktoranci finansowani przez BC są asystentami naukowymi na pierwszym roku i są odpowiedzialni za łącznie do 20 godzin tygodniowo służby dla członków wydziału filozofii.
Nauczanie Drużyny
Doktoranci finansowani przez BC służą jako Teaching Fellows od drugiego do czwartego roku (trzeci rok dla studentów, którzy mieli już tytuł magistra w momencie przystąpienia do programu). Teaching Fellows są odpowiedzialni za nauczanie jednej jednostki Filozofii Osoby I w semestrze jesiennym oraz Filozofii Osoby II w semestrze letnim. Opis kursu jest obecnie następujący:
Kurs wprowadza studentów w refleksję filozoficzną i jej historię poprzez prezentację i dyskusję pism głównych myślicieli z okresów starożytnych, średniowiecznych, nowożytnych i współczesnych. Kurs ma na celu pokazanie, w jaki sposób podstawowe i trwałe pytania dotyczące wszechświata i istot ludzkich powracają w różnych kontekstach historycznych oraz z różnych podejść i metod. Nacisk kładzie się na tematy etyczne, takie jak natura osoby ludzkiej, podstawa praw człowieka i odpowiadającej im odpowiedzialności oraz problemy sprawiedliwości społecznej.
Seminarium w nauczaniu
Aby zapewnić doktorat studenci z wymaganym kierunkiem pedagogicznym i nadzorem pedagogicznym, na wydziale wymagane są studia doktoranckie I i II roku. studenci, którzy są lub będą stypendystami dydaktycznymi, aby uczestniczyć przez cztery semestry w serii seminariów szkoleniowych. Kurs ten należy odbyć w roku akademickim poprzedzającym pierwszy rok nauczania i pierwszy rok nauczania (tj. zasadniczo pierwsze dwa lata programu). Seminaria te dotyczą m.in. przygotowania programów nauczania i planów egzaminów, podstaw sztuki nauczania, oceniania i doradztwa. Każdy uczeń przedstawia przykładowy program nauczania, który jest następnie omawiany przez grupę. Seminarium z nauczania spotyka się sześć razy w semestrze, zazwyczaj w poniedziałkowe popołudnia. Seminarium nie wlicza się do wymogu doktoratu 16 przedmiotów (48 punktów).
Biegłość logiczna
Doktorat student musi wykazać się biegłością w logice, zdając PHIL5577 Wprowadzenie do logiki symbolicznej z oceną „B” lub lepszą lub uzyskując wynik 80% lub lepszy na egzaminie Logic Proficiency Examination, lub przedstawiając dowód porównywalnej wcześniejszej pracy na kursie.
Znajomość języka
doktorat studenci muszą wykazać się biegłą znajomością dwóch z następujących języków obcych: łaciny, greckiego, francuskiego lub niemieckiego, uzyskując z kursu językowego ocenę „B” lub lepszą (dwa semestry na poziomie szkoły podstawowej lub jeden semestr na poziomie średniozaawansowanym). na poziomie college'u lub na 12-tygodniowych letnich zajęciach językowych dla absolwentów w Boston College ) lub poprzez zdanie własnego egzaminu językowego wydziałowego. Mogą uczęszczać na kursy językowe w cenie Boston College po obniżonej stawce czesnego, zarówno w roku akademickim, jak iw okresie letnim.
Wstępny kompleksowy egzamin
doktorat od studentów oczekuje się zdania tego egzaminu na koniec pierwszego roku studiów, aby uzyskać uprawnienia do nauczania w kolejnym roku.
Kompleksowy egzamin doktorski
Egzamin ten, zdawany na czwartym roku (trzeci rok dla studentów, którzy w momencie rozpoczęcia studiów posiadali już tytuł magistra), składa się z dwóch części: 1. pracy kwalifikacyjnej, 2. propozycji pracy dyplomowej.
Rozprawa
Doktorat od studenta oczekuje się ukończenia pracy doktorskiej, która zawiera oryginalne i niezależne badania oraz wykazuje zaawansowane osiągnięcia naukowe. Badania muszą być przeprowadzone, a rozprawa napisana pod kierunkiem wydziału etatu na Wydziale Filozoficznym. Po zatwierdzeniu przez promotora i drugiego czytelnika rozprawa jest broniona w publicznym egzaminie ustnym.
Limit czasu
Wszystkie wymagania dotyczące doktoratu muszą zostać spełnione w ciągu ośmiu kolejnych lat od rozpoczęcia studiów doktoranckich. Przedłużenia poza ten limit można dokonać wyłącznie za rekomendacją wydziału i za zgodą Dziekana Graduate School of Arts and Sciences.
Wynik programu
Wyniki nauki
Programy dla absolwentów
Studenci w trakcie studiów magisterskich i doktoranckich. programy w filozofii:
- wykazać się szerokim i wyrafinowanym zrozumieniem historii filozofii zachodniej (starożytnej, średniowiecznej, nowożytnej i współczesnej), tj. potrafić przekazać informacje o poszczególnych autorach i tekstach, określić powiązania między głównymi autorami a tekstami, ale także wyjaśnić, w jaki sposób poszczególne teksty i autorzy wpisują się w ogólny ruch filozofii zachodniej; umiejętność wyartykułowania narracji tej tradycji; w przypadku studentów studiów magisterskich i doktoranckich. studenci kończący pierwszy rok programu, umiejętność konwersacji z wiedzą na temat historii filozofii zachodniej, a także dwóch głównych obszarów systematycznych w filozofii (metafizyka, epistemologia, etyka, teologia naturalna/filozofia religii, filozofia społeczna/polityczna) .
- wykazać się wyrafinowaną lekturą i interpretacją tekstów filozoficznych, tj. zidentyfikować główną tezę tekstu, wyjaśnić tezę, szczegółowo zarysować główne argumenty na poparcie tezy oraz zidentyfikować główne założenia leżące u podstaw tekstu; w dość wyrafinowany sposób kontekstualizować teksty i zagadnienia filozoficzne, tj. umieszczać je w odpowiednich kontekstach historycznych, wykazywać świadomość historycznego tła problematyki filozoficznej, zwracać uwagę na różnice między gatunkami filozoficznymi.
- wykazać się wyrafinowanym rozumieniem i oceną argumentów filozoficznych, tj. rozróżniać przesłanki i wnioski, odróżniać kwestie logicznej ważności od kwestii dotyczących prawdziwości lub fałszywości przesłanek, wybierać i wyjaśniać terminy niejednoznaczne, identyfikować założenia i podkreślać najistotniejsze mocne lub słabe strony argumentu.
- wykazać się wyrafinowaną umiejętnością pisania o tekstach i zagadnieniach filozoficznych, tj. stawiania tezy filozoficznej, wyjaśniania tezy, konstruowania argumentu lub argumentów na poparcie tezy, reagowania na ewentualne nieporozumienia lub zastrzeżenia do tezy co do alternatywnych interpretacji tekstów i alternatywnych stanowisk w tych kwestiach.
- wykazać się umiejętnością badania i wybierania literatury wtórnej, która jest odpowiednia dla ich pracy, oraz uczciwego i efektywnego korzystania z tej literatury wtórnej.
- wykazać się wyrafinowaną umiejętnością odróżniania twierdzeń filozoficznych od innych typów twierdzeń, tj. rozpoznawania i wyrażania różnic między twierdzeniami filozoficznymi a np. twierdzeniami historycznymi i naukowo-przyrodniczymi, gdy są przedstawiane z tymi różnymi rodzajami twierdzeń; być w stanie wyjaśnić teksty, w których różnego rodzaju twierdzenia nie tylko znajdują się obok siebie, ale są nawet mylone.
- wykazać się dość wyrafinowanym rozumieniem takich zagadnień filozoficznych, jak istota i zakres ludzkiej wiedzy, sens ludzkiej osoby, dobre życie i obowiązek moralny, społeczny i polityczny wymiar ludzkiej egzystencji, relacja wiary i rozumu, egzystencja i natura Boga. To dość wyrafinowane zrozumienie wymagałoby umiejętności określenia, jakie są główne pytania w większości, jeśli nie we wszystkich tych obszarach, jakie są główne odpowiedzi na te pytania, jakie są główne źródła dowodów, do których te odpowiedzi przemawiają; ustosunkować się do przynajmniej niektórych z tych pytań i wykazać zrozumienie tego, co robią, a czego nie wiedzą o tych różnych kwestiach.
- w przypadku dr. studenci, wykazać się umiejętnością jasnego i skutecznego komunikowania się na temat ww. tekstów filozoficznych i zagadnień.
Wspólny magister filozofii i teologii
- Wykazać robocze zrozumienie podstawowych tekstów, głosów, rozmów i debat, które ukształtowały historię filozofii i teologii w tradycji zachodniej (starożytnej, średniowiecznej, nowożytnej i współczesnej);
- Doceniać i systematycznie angażować się w historyczną i ciągłą interakcję między filozofią i teologią w tradycji zachodniej, szczególnie w odniesieniu do kwestii Boga, rozumu, objawienia, wiary, języka, doktryny, kultury i ludzkiego doświadczenia;
- Doceniać i konstruktywnie angażować różne gatunki, metody, style, cele i konteksty historyczne dociekań filozoficznych i teologicznych;
- Opracuj program studiów w porozumieniu z doradcą, który obejmuje koncentrację w jednym z następujących obszarów: Wiara, Nauka i Filozofia; Podstawy w filozofii i teologii; filozofia i teologia średniowieczna; oraz Filozofia i Religie.
- Zademonstruj zaawansowaną umiejętność pisania i mówienia o tekstach i zagadnieniach filozoficznych i teologicznych poprzez seminaria magisterskie, naukę języka, wszechstronny egzamin i opcjonalną pracę magisterską.
Stypendia i Finansowanie
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doktor filozofii
- Santiago de Compostela, Hiszpania
Doktor filozofii w dziedzinie filozofii
- Vienna, Austria
Doktor filozofii w dziedzinie nauk o sieciach
- Vienna, Austria