MagisterskieLawlicencjatMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership Doctor of Business Leadership
Australian Graduate School of Leadership

Doctor of Business Leadership

Sydney, Australia

2 up to 5 Years

Język angielski

Pełny etat, Niepełny etat

Termin składania wniosków

Jun 2024

AUD 99 804 / per year

Nauka na odległość

Wstęp

Ważny punkt orientacyjny kariery

Doctor of Business Leadership (DBL) ma na celu przygotowanie kadry kierowniczej wyższego szczebla do skuteczniejszego przejęcia ogólnej odpowiedzialności za kierownictwo w dużej organizacji złożonej z wielu jednostek biznesowych działającej na silnie konkurencyjnych rynkach krajowych i globalnych. DBL obejmuje podróż edukacyjną, która została zidentyfikowana przez liderów korporacji, ich zarządy i byłych uczestników DBL jako niezbędne przygotowanie do radzenia sobie ze środowiskiem organizacyjnym, które ulegnie radykalnej transformacji w ciągu najbliższych kilku lat.

Wielu liderów korporacyjnych zdobyło formalne stanowiska organizacyjne w wyniku swoich osiągnięć i osiągnięć merytorycznych, uzupełnionych ogólną edukacją w zakresie zarządzania na kursach takich jak MBA, ale często nie miało możliwości podjęcia kursów kierowniczych wyższego szczebla w celu przygotowania kadry kierowniczej wyższego szczebla do radzić sobie z powstającym środowiskiem korporacyjnym. . DBL przygotowuje kandydatów do przyspieszenia rozwoju przywództwa, pomagając im w wyraźnym wyrażeniu ukrytego osobistego przywództwa w oparciu o ich osobistą drogę przywództwa.

DBL zapewnia osobiste wyzwania i możliwości poprawy umiejętności doświadczonym menedżerom, którzy wykazali zdolność do przyczyniania się do sukcesu swoich przedsiębiorstw przez co najmniej dziesięć lat i którzy ukończyli studia magisterskie w odpowiedniej dyscyplinie biznesowej lub przywódczej. DBL odzwierciedla twierdzenie, że „gdy teorię wywnioskuje się na podstawie badań praktycznych, bardziej prawdopodobne jest, że z powodzeniem pokieruje przyszłą praktyką”. W gruncie rzeczy dobra teoria jest dobrą praktyką.

Wyniki kursu

Po zakończeniu kandydaci będą mieli:

  • Kompleksowe zrozumienie teorii przywództwa i jej implikacji dla praktyki przywództwa;
  • Większa pewność siebie i zdolność do innowacji i prowadzenia adaptacji do coraz bardziej złożonych i niepewnych kontekstów dla wielu interesariuszy;
  • Wrażliwość na zmiany kulturowe, społeczne, demograficzne i gospodarcze oraz różnorodność odzwierciedlona w podejmowaniu decyzji i komunikacji;
  • Zdolność do krytycznej analizy z holistycznych perspektywicznych problemów przywódczych, które mogą się pojawić i wpłynąć na przyszłe wyniki ich organizacji;
  • Uznanie roli, jaką przywództwo korporacyjne odgrywa w zabezpieczaniu społecznie odpowiedzialnych wyników; i
  • Wykazano i uzasadniono oryginalny i znaczący wkład w praktykę przywództwa.

Czas trwania kursu

(a) Minimalny czas ukończenia zwykle wynosi dwa lata równorzędnego kształcenia w pełnym wymiarze godzin. (Około 40 godzin tygodniowo podczas trymestrów)

(b) Maksymalny czas na ukończenie DBL (bez uwzględnienia okresów zatwierdzonego zawieszenia rejestracji) zwykle wynosi trzy lata kalendarzowe dla kandydata na pełny etat.

(c) Kandydaci zapisani na pół etatu podlegają dwóm ramom czasowym, o ile wspomniano w punktach powyżej. (Około 20 godzin tygodniowo podczas trymestrów)

(d) Kandydat, który z powodzeniem ukończy wymagane podwójne przedmioty z oceną zaliczeniową lub wyższą, ale nie przejdzie do „etapu pracy dyplomowej”, może wyjść z Dyplomem Dyplomu Kierownictwa Biznesowego.

Kryteria przyjęcia

Od kandydatów na studia doktoranckie oczekuje się spełnienia następujących kryteriów akademickich:

  • Posiadanie dyplomu magisterskiego na podstawie pracy lub rozprawy odpowiedniej do dziedziny zawodowej wnioskodawcy; lub
  • Posiadanie dyplomu magistra w formie zajęć odpowiednich do dziedziny zawodowej kandydata ukończone na wyższym poziomie; lub
  • Posiadanie dyplomu licencjata z wyróżnieniem (zazwyczaj poziom z wyróżnieniem 1 klasy lub klasy 2A lub równoważny); lub
  • W wyjątkowych okolicznościach równoważne wykształcenie akademickie uważane przez Uniwersytet za odpowiednie przygotowanie do samodzielnej nauki i pracy badawczej na poziomie doktoranckim.

Wnioskodawca może być zobowiązany do upewnienia się, że Uniwersytet jest w stanie zrozumieć i porozumiewać się w języku angielskim w mowie i piśmie zarówno na poziomie odpowiednim do celów prowadzenia badań na poziomie doktoranckim. Aby przejść do etapu 2, kandydat będzie musiał przedstawić propozycję krytyki, która spełnia jego panel kontrolny.

Oprócz wymienionych powyżej kryteriów akademickich, oczekuje się, że kandydaci będą mieli co najmniej 10 lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego w zakresie przywództwa, aby mogli zostać przyjęci na kurs.

Wymagany wstęp do języka angielskiego to Academic IELTS 7.0 (bez pasma mniejszego niż 7.0) lub równoważny.

Osoby ubiegające się o obywatelstwo lub stałe miejsce stałego pobytu (minimum dziesięć lat) oraz ukończone studia średnie lub wyższe (wyższe) w następujących krajach są zwolnione z obowiązku przedstawienia dowodu znajomości języka angielskiego: Samoa Amerykańskie, Australia, Botswana, Kanada ( z wyłączeniem Quebecu), Fidżi, Ghany, Gujany, Irlandii, Jamajki, Kenii, Lesotho, Liberii, Nowej Zelandii, Nigerii, Papui Nowej Gwinei, Samoa, Singapuru, Wysp Salomona, RPA, Tonga, Trynidadu i Tobago, Wielka Brytania (w tym północna Irlandia), Stanach Zjednoczonych Ameryki, Zambii, Zimbabwe lub gdzie nauka wcześniejszych kwalifikacji (nauczania, oceny i egzaminu) była w całości w języku angielskim. Australijscy kandydaci mogą ubiegać się o pożyczkę FEE-HELP od australijskiego rządu federalnego w celu uiszczenia całości lub części opłat za wpis.

Aby uzyskać więcej informacji na temat pomocy związanej z opłatami, zobacz: https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help

Referencje

123772_ScreenShot2019-10-29at11.36.51AM.png

Lisa Griffiths

Moje doświadczenie w podejmowaniu programu DBL było wiarygodne, ekscytujące, wyczerpujące i niezwykle satysfakcjonujące.

Nie mogę zacząć podkreślać bezpośredniego wpływu, jaki DBL wywarła na moją praktykę przywódczą. Przyczyniła się ona nie tylko do mnie jako lidera, ale także do niesamowitego rozwoju i sukcesu wspaniałej organizacji, którą mam przywództwo. OzChild odniósł największe sukcesy w latach, w których ukończyłem DBL.

Jestem wdzięczny za naukę i mam nadzieję, że mogę w przyszłości zaoferować AGSL.

123786_Jessica.png

Jessica Murphy

Doktor przywództwa w biznesie miał zasadnicze znaczenie dla mojego rozwoju jako lidera i ciągłego wpływu, jaki mam jako lider. Kurs był okazją do powstrzymania się i refleksji nad związkiem między teorią przywództwa a praktyką, pojawiającymi się wyzwaniami i szansami biznesowymi.

W skrócie, byłem w stanie wygenerować spostrzeżenia, które pomogły mi w skuteczniejszym reagowaniu na problemy związane z przywództwem - co przyniosło korzyści nie tylko mojemu rozwojowi jako lidera, ale także wpływowi organizacyjnemu i ciągłemu rozwojowi, za który byłem odpowiedzialny.

Zdobyta wiedza nadal jest dla mnie równie istotna w mojej ostatniej roli jako przedsiębiorcy w mojej własnej firmie - doradzaniu innym korporacjom i agencjom rządowym, w ich roli jako kierowniczych zespołów wykonawczych.

123774_ScreenShot2019-10-29at11.41.25AM.png

Profesor Frank Billson

Zainteresowałem się głębszym zaangażowaniem w badania nad przywództwem i ostatecznie zdecydowałem się podjąć DBL poza osobistym zainteresowaniem. Podążyłem za wieloma przykładami, w których mój wkład kierownictwa został wzbogacony przez moje zaangażowanie w kurs DBL, w tym określenie struktury zarządzania dla globalnej inicjatywy na rzecz wyeliminowania ślepoty, której można uniknąć, wspólny program Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i Międzynarodowej Agencji na rzecz zapobiegania ślepocie (IAPB) z międzynarodowym członkostwem w organizacjach pozarządowych, stowarzyszeniach zawodowych, instytucjach ochrony oczu i korporacjach.

Profesor Frank Billson AO
Profesor okulistyki, University of Sydney
Dyrektor, Sight for Life Foundation Surgical Skills Laboratory, Sydney Hospital

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

John Harvey

Po ukończeniu DBL otrzymałem pewność siebie i zdolność do przyjmowania i skutecznego rozwiązywania wyzwań przywódczych, których inaczej bym nie podjął.

Jedną z głównych korzyści wynikających z ukończenia DBL jest poprawa mojej zdolności do mentorowania innych liderów. Odkąd ukończyłem DBL, zostałem wezwany do zapewnienia przywództwa w pokonywaniu znaczących wyzwań, przed którymi stoi szereg organizacji, z którymi byłem zaangażowany. Moja zdolność do zapewnienia tego przywództwa została znacznie wzmocniona przez mój udział w DBL.

DBL umożliwił mi także lepsze rozpoznanie, ustalenie priorytetów i krytyczną ocenę pojawiających się problemów z przywództwem o wysokim priorytecie, a także zrozumienie i zastosowanie odpowiednich strategii przy opracowywaniu argumentów w głównych negocjacjach. ”

Dr John Harvey AO, były dyrektor IBM

123775_ScreenShot2019-10-29at11.42.36AM.png

Dale Blyth

Moja kariera opiera się na dwóch dekadach doświadczenia technicznego i praktycznego; chociaż to nie spełniło mojej osobistej intrygi z tym, czym jest przywództwo. DBL umożliwił mi krytyczną refleksję na temat moich przeszłych i obecnych doświadczeń, a następnie zastosowanie teorii w celu konsekwentnego ich analizy. DBL było kluczowym doświadczeniem w nauce, które pozwoliło mi przyjąć metodyczne podejście do zakłóceń i zmian w miarę ich pojawiania się i efektywniejszego przeprowadzania. Moja zdolność do trenowania, rozwijania i mentorowania członków zespołu znacznie się poprawiła w wyniku tego programu, pozostawiając dziedzictwo z mojego wkładu w organizacjach, z którymi współpracuję. Zastosowanie mojej pracy z DBL wciąż ewoluuje i zapewnia, że moje atrybuty przywództwa są skuteczne w ciągle zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Czytaj więcej na stronie uczelni

Rekrutacja

Program

Wynik programu

Referencje studentów

O szkole

pytania