Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Wstęp

Misja i cele

Pogłębianie wiedzy i zrozumienia: staramy się pogłębiać wiedzę i rozumienie poprzez długotrwałą współpracę badawczą z kilkoma uniwersytetami oraz poprzez analizę tematyczną rosnącego i unikalnego repertuaru studiów przypadku w zakresie przywództwa podłużnego opracowanych przez absolwentów DBL, dla których przygotowaliśmy dla CSU.

Umożliwienie osobom uczenia się przez całe życie (dla osobistego rozwoju i spełnienia, efektywnego udziału w sile roboczej i konstruktywnego wkładu w społeczeństwo): przyczyniliśmy się do rozwoju, w ciągu ostatnich 40 lat, kilku tysięcy menedżerów średniego i wyższego szczebla w wielu australijskich firmach i departamenty rządowe. Niedawno wdrożyliśmy serię 12-tygodniowych, intensywnych programów strategicznego przywództwa w miejscu pracy dla dużego banku australijskiego. Nasze poglądy na temat znaczenia ciągłego uczenia się w ramach rozważań na temat równowagi między życiem zawodowym a prywatnym przedstawiono w raporcie z badania, które przeprowadziliśmy w ciągu ostatnich trzech lat sponsorowanego przez Pracującą NSW w przyszłość pracy 2020. (ISBN 9780980499100) dostępne na naszej stronie internetowej.

Spełnianie wymagań rynku pracy poprzez wysokiej jakości edukację: Wprowadziliśmy szereg innowacji w zakresie kursów i treści opracowanych w celu poprawy jakości rozwoju zapewnianego uczestnikom kursów. Korzystamy z przydatnych informacji z sesji dyskusyjnych w małych grupach i indywidualnych wywiadów pogłębionych z wcześniejszymi uczestnikami i członkami Rady Doradczej. Rozpoznajemy i włączamy w nasze kursy, w miarę możliwości, tendencję do „personalizacji kursu”. Staramy się skuteczniej wypełniać lukę między teorią a praktyką i zapewnić znacznie silniejszą wartość, która stanowi podstawę obu.

Wyposażenie społeczności w wiedzę społeczną, kulturową i międzynarodową, umiejętności i postawy w celu poprawy jakości życia wszystkich obywateli: Jesteśmy wyspecjalizowaną dojrzałą instytucją. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że mamy potencjał, by osiągnąć większy wpływ niż nasza wielkość może sugerować w wyposażeniu liderów społeczności w wiedzę społeczną, kulturową i międzynarodową, umiejętności i postawy, które pomagają im w lepszej jakości życia dla wszystkich obywateli.

Przyczynianie się do demokratycznego, sprawiedliwego i cywilizowanego społeczeństwa: realia przywództwa, które uczestnicy odkrywają podczas swojej podróży edukacyjnej, zazwyczaj podkreślają przejście, które ma miejsce w przywództwie organizacyjnym od autokratycznego skupienia się na generowaniu krótkoterminowej rentowności przede wszystkim na korzyść ograniczonego zestawu interesariuszy w kierunku wspólnie dystrybuowanego przywództwa, które przyjmuje całościowe, sprawiedliwe i kompleksowe podejście do usług dla wszystkich zainteresowanych stron w odniesieniu do wszystkich zainteresowanych stron, niezależnie od ich względnej siły i wpływu.

Przyczynianie się do poprawy gospodarki narodowej poprzez wysoki poziom umiejętności, wiedzy i badań (w tym wspólne badania z biznesem, przemysłem i rządem): początkową racją bytu organizacji 40 lat temu było stworzenie pomostu między środowiskiem biznesu a wiodącym światem klasa akademicka. Ten most został założony przez pięć największych znanych australijskich korporacji. Nasza ciągła intensywna współpraca z biznesem i nasze zaangażowanie w łączenie teorii z praktyką w ciągu ostatnich 40 lat uzasadniają nasze pozycjonowanie jako pomost między światem akademickim a przywództwem biznesowym na wyższych szczeblach. Niedawno włączyliśmy sektor społeczeństwa obywatelskiego jako ważnego partnera do cementowania tego mostu.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Przegląd i historia

Międzynarodowy Instytut Marketingu Australii Ltd (IMIA) został założony w 1970 roku przez pięć największych australijskich korporacji: Amatil, APM, CSR, ICI i Bank of New South Wales (obecnie Westpac). Korporacje te były mocno zaangażowane do 1990 r., Kiedy IMIA stała się niezależnym ośrodkiem studiów podyplomowych w zakresie strategicznych studiów biznesowych. W 2010 r. IMIA została Australian Graduate School of Leadership (AGSL), a wraz ze swoją spółką zależną IMIA Center for Strategic Business Studies nadal oferuje rozwój przywództwa i doradztwo strategiczne organizacjom i osobom indywidualnym.

Wydział IMIA był początkowo zatrudniony w Harvard Business School i innych dużych amerykańskich i europejskich szkołach biznesu. Pod koniec lat osiemdziesiątych wprowadzono silny australijski komponent wydziału. Pierwszym dyrektorem Wydziału IMIA był były Dziekan Wydziału Przyjęć w Harvard Business School. Dr Ramzi Fayed został mianowany dyrektorem wydziału w 1984 r., Aw 1990 r. Został dyrektorem Instytutu. W 1991 r. Założono kampus IMIA w Sydney CBD.

Oprócz krótkich kursów, odpraw biznesowych i innowacji oraz usług doradczych, IMIA rozwija i oferuje akredytowane studia podyplomowe w imieniu i we współpracy z partnerami uniwersyteckimi. Materiały szkoleniowe są udostępniane online, dzięki czemu uczestnicy mogą uczyć się w dowolnym czasie i gdziekolwiek mają dostęp do Internetu. Umożliwiło to dzisiejszym menedżerom, z nieprzewidywalnymi zobowiązaniami związanymi z podróżowaniem i obciążeniem pracą, z powodzeniem zintegrować swoje zobowiązania badawcze z ich życiem.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Lokalizacje

  • Sydney

    Level 25, 88 Phillip Street, NSW 2000, Sydney

pytania