Lekarz farmacji
American University of Health Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Signal Hill, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Wstęp
AUHS School of Pharmacy oferuje trzyletni przyspieszony program Doctor of Pharmacy (PharmD) w wysoce zorientowanym na studenta środowisku edukacyjnym. Program PharmD ma na celu zaszczepienie uczniom silnych wartości chrześcijańskich, przygotowanie ich do praktyki opartej na faktach opieki nad pacjentem, wspieranie kultury badań i stypendiów oraz umożliwienie im zaspokojenia potrzeb zdrowotnych różnych populacji pacjentów. Program nauczania jest zgodny z zaleceniami zawartymi w standardach akredytacji i wytycznych zawodowych, w tym w standardach ACPE 2016, procesie opieki nad pacjentami JCPP Pharmacists, rezultatami edukacyjnymi CAPE 2013 i zarysami treści egzaminów licencyjnych.
Trzyletni program nauczania obejmuje równowartość 12 kwartałów (cztery kwartały w roku). Każdy kwartał trwa 11 tygodni (składa się z 10 tygodni nauki i jednego tygodnia ocen końcowych), po którym następuje przerwa przed rozpoczęciem kolejnego kwartału. Minimalna liczba godzin zaliczenia wymagana do ukończenia programu to 183. Program nauczania jest połączeniem wymaganych i fakultatywnych zajęć dydaktycznych i eksperymentalnych.
Program dydaktyczny pierwszego roku składa się z podstawowych kursów biomedycznych i farmaceutycznych (np. Biochemia, immunologia, chemia medyczna, mikrobiologia, patofizjologia, farmacja, farmakokinetyka, farmakologia), wprowadzające kursy kliniczne (np. Proces opieki nad pacjentem, ocena fizyczna, opieka) oraz podstawowe kursy z nauk społecznych i administracyjnych (np. biostatystyka, komunikacja, etyka, systemy opieki zdrowotnej, informatyka zdrowotna, wartości judeochrześcijańskie w opiece zdrowotnej, ilustracja medyczna).
Część merytoryczną programu dydaktycznego II roku stanowią cykl kursów Farmakoterapii Zintegrowanej. „Zintegrowany” odnosi się do połączenia nauk podstawowych i klinicznych oraz innych tematów. Zamiast korzystać z oddzielnych kursów do nauczania różnych tematów w izolacji, kursy zintegrowanej farmakoterapii wykorzystują model, w którym takie tematy jak chemia medyczna, farmakologia i farmakoterapia są nauczane razem w kontekście stanów chorobowych. Ta integracja sprawia, że uczenie się jest bardziej adekwatne, zachęca do krytycznego myślenia, umożliwia rozwój solidniejszych modeli mentalnych, sprzyja długoterminowemu zatrzymywaniu materiału i ułatwia przenoszenie nauki do rzeczywistych sytuacji związanych z opieką nad pacjentem.