
Program doktorancki z islamistyki
American International Theism University

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Englewood, Stany Zjednoczone
Języki
Awestyjski
Forma badania
Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
1 - 3 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 7950 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Definicja programu i jego cel
Konflikty międzynarodowe, zwłaszcza te, które wynikają ze zderzenia cywilizacji, wynikają z ideologii lub sposobu myślenia, który rządzi umysłami decydentów, którzy wyobrażają sobie, że świat powinien postępować w ramach zderzenia cywilizacji.
Na podstawie stwierdzenia, że prawo islamskie jest obowiązującym prawem, które ma zastosowanie w każdym czasie i miejscu, i że islam nie sprzeciwia się rozwojowi i innowacjom w różnych dziedzinach życia, czy to intelektualnych, kulturowych, społecznych czy innych, potrzeba nowego dyskursu religijnego, który omawia wiele współczesnych zagadnień intelektualnych I aktualny rozwój zgodnie z zapisami i zasadami prawa islamskiego Potrzebne jest stworzenie nowego dziedzictwa, które będzie można poddać krytyce i ocenie.
Stąd idea tego programu, który różni się od innych tradycyjnych programów studiów islamskich, zrodziła się z zainteresowania stosowanymi i praktycznymi programami, na których opiera się badanie, bez zadowalania się teoretycznym i tradycyjnym aspektem, który jest uznawany. i te stosowane programy, na których można polegać w badaniu tego programu Poniżej: -
- Prowadzenie eksploracyjnych dyskusji, poprzez stawianie problemu i pytań oraz odpowiadanie na nie.
- Zbieranie i analizowanie danych dotyczących grupy osób.
- Zbadaj dane ilościowe i jakościowe związane z wieloma czynnikami, takimi jak instytucje i osoby.
- Wyznaczanie naukowców do prowadzenia zadań i badań z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
- Wyznaczanie badaczy do przygotowania pisemnych raportów dotyczących wielu zagadnień związanych z badaniem.
- Przetestuj próbki do badań, aby uzyskać wyniki, które można zastosować w procesie doskonalenia i rozwoju społeczności.
- Przestudiuj wiele przykładów i dowodów z faktów wymienionych w Świętym Koranie i zastosowania wspomniane przez Proroka, niech Bóg będzie z nim i Jego Towarzyszami modlitwy i pokój, niech Bóg będzie z nich zadowolony.
- Dialog i dyskusja.
- Prowadź bezpłatne dyskusje w grupach.
- Badanie zjawisk w ich warunkach naturalnych oraz prowadzenie ich badań i studiów stosowanych.
- Wyświetl modele badawcze do symulacji i krytyki.
- Zastosowanie zasad w rozwiązywaniu codziennych i rzeczywistych problemów.
- Odkrycie poznawcze.
- Analizowanie tekstów intelektualnych dotyczących współczesnych zagadnień i szkolenie w ich krytyce.
- Prowadzenie badań opisowych.
- Szczegółowy, pogłębiony opis badanych przypadków.
- Wyznaczenie kilku wizyt terenowych i sporządzenie z nich raportów
- Podsumowuj i analizuj informacje oraz wyświetlaj je na projektorach.
Ten program różni się również od innych tradycyjnych programów wieloma celami, do których osiągnięcia przyczynia się: -
- Rozwój kariery poprzez osiągnięcie równowagi między wiedzą akademicką a realistycznymi doświadczeniami, które pozwalają być zaawansowanym i wyrafinowanym w swojej dziedzinie pracy, a także rozwijać odpowiedzialność społeczną i osobistą.
- Promuj wartości i etykę w świetle prawa islamskiego oraz studiuj szariat oraz nauki i studia islamskie.
- Danie badaczowi pełnego obrazu nauk islamu, które odnoszą się do systemu islamskiego i jego podejścia do tolerancji, wolności, miłosierdzia i uznania praw człowieka, w świetle zakorzenienia przejętego z Koranu i Sunny.
- Przestudiuj najważniejsze islamskie wartości moralne, które wpływają na życie jednostki i społeczeństwa, które określają rodzaj interakcji z innymi, zdobądź dobry przykład i zaszczep miłość w duszach innych.
- Poznanie prawdy o islamie oraz ducha islamskiej kultury i cywilizacji, tak aby badacze mogli stosować zasady i reguły prawa islamskiego w różnych dziedzinach życia społecznego, kulturowego, politycznego i gospodarczego.
- Dostarczanie badaczom różnych islamskich wartości prawnych i wzmacnianie wartości wszystkich cząstek szariatu poprzez aplikacje, które pracują nad łączeniem tego, co jest wspomniane w prawie islamskim i różnych dziedzinach życia.
pola pracy
Po ukończeniu studiów doktoranckich możliwa jest praca na wielu polach: -
- Doradca religijny i prawny w badaniach oraz międzynarodowych organach i agencjach rozsianych po całym świecie.
- Członek kadry dydaktycznej instytutów i uniwersytetów
- Zajmuje się mediami edukacyjnymi i religijnymi.
- Pełnienie funkcji ambasadora społeczności islamskiej.
- Dyplomata w ambasadach i instytucjach państwowych.
- Stypendium do pracy w międzynarodowych ośrodkach islamskich i kulturalnych.
- Przygotowywanie programów kulturalno-religijnych z zakresu mediów na różnych jej poziomach.
- Recenzja redakcyjna i lingwistyczna w gazetach i różnych mediach.
- Nauczyciel i opiekun pedagogiczny w organach i na uczelniach.
- Pracuj w przemówieniach publicznych i głoszeniu.
- Dobry członek społeczności, który przyczynia się do rozwoju i budowania społeczeństwa.
- Praca w dziedzinie arbitrażu w wielu międzynarodowych ośrodkach i instytucjach.
- Pracownik i przełożony w międzynarodowych organach i instytucjach.
- Członek rady doradczej przy recenzowanych czasopismach naukowych.
- Członkowie i technicy Islamskiej Akademii Badawczej.
- Badacz szariatu w komitetach Dar Al Ifta i Fatwa
- Badania i kontrola językowa na uniwersytetach i ośrodkach naukowo-badawczych
Materiały programowe
Program obejmuje oprócz rozprawy doktorskiej 10 semestrów, które są studiowane poprzez stałą komunikację między pracownikiem naukowym a wykładowcą za pośrednictwem wszelkich dostępnych środków komunikacji, a materiały te są następujące: -
1- Prawa człowieka w prawie islamskim i umowach międzynarodowych
(Uznanie praw człowieka przez religię islamską)
Ten artykuł dotyczy badań nad stopniem, w jakim prawo islamskie uznaje prawa człowieka, ponieważ teksty Koranu i hadisy szlachetnego Proroka ilustrują znaczenie ochrony życia ludzkiego w ogóle, a studium tego artykułu jest podsumowane poprzez dotarcie do eksploracji dyskusje badawcze i studiowanie wielu przypadków z tego badania Wynika: -
- Opracowanie praw zarówno muzułmanów, jak i innych członków społeczności muzułmańskiej, małżonków i dzieci, a także osób o specjalnych potrzebach, poprzez teksty zawarte w Koranie Szlachetnym i Sunnie Szlachetnego Proroka.
- Badanie cech i cech, które charakteryzują prawa człowieka w islamie, pod względem bycia prawami boskimi, których celem i celem jest zadowolenie Boga Wszechmogącego oraz praw człowieka, oprócz tego, że są to wszechstronne prawa we wszystkich dziedzinach życia ludzkiego, stałe i permanentne, które nie akceptuje zmian, a także ma zagwarantowane prawa, w ramach prawa islamskiego i wrodzone prawa moralne do osiągnięcia ludzkiej godności.
- Zajmował się wieloma prawami i wolnościami muzułmanów i innych, w tym prawem do życia, wolności i równości, sprawiedliwości, prawem do wolności religijnej, prawem do pracy, prawem do udziału w życiu publicznym, prawem do godności, bezpieczeństwa, i prywatności, a także wolności zgromadzeń, praw rodzinnych itd. Jest to jedno z podstawowych praw i wolności w świetle przepisów prawa islamskiego oraz dowodów zawartych w Koranie Szlachetnym i Sunnie.
2- Stosunki międzynarodowe w islamie (pokój jest podstawą stosunków międzynarodowych)
Badanie tego tematu polega na przeprowadzeniu wielu swobodnych dyskusji grupowych i wielu stosowanych programów dotyczących stosunków międzynarodowych w islamie oraz relacji między muzułmanami i innymi osobami, aby poprzez niniejsze studium dotrzeć do następujących kwestii:
- Opracowanie wielu zasad rządzących relacjami między muzułmanami a innymi osobami.
- Jest to zabronione przez krew, ochronę honoru i mienia. Islam zagwarantował nie-muzułmanom w społeczeństwie ich bezpieczeństwo dla siebie, ich pieniędzy i honoru, a także podkreślił karanie tych, którzy naruszają ich krew lub narażają ich na krzywdę, oraz hadisy relacjonowane na temat Proroka, niechaj Boże modlitwy i pokój będą z nim, są liczne w tym względzie.
- Zajmij się prawidłowym zrozumieniem nauk islamu, ponieważ islam nie jest winny zachowań przestępczych i grup terrorystycznych, które twierdzą, że należą do islamu, i zezwala na ataki na niemuzułmanów.
- Odwołanie się do więzi jednostki z innymi i jej stanu w islamie. Podstawą przynależności do islamu jest więź braterstwa, które nie zna dyskryminacji ze względu na ojczyznę lub cokolwiek innego.
3- Podejście prawa islamskiego do zwalczania przestępczości (rola prawa islamskiego w zapobieganiu przestępczości)
Ten kurs dotyczy podejścia islamu do walki z przestępczością, które jest uważane za wyjątkowe, zintegrowane podejście, które bierze pod uwagę naturę ludzi i ich cechy, poprzez zasady i przepisy, w których ludzie są chronieni ze względu na ich bezpieczeństwo, prawa i wolności oraz badanie tego artykułu podsumowano w następujących osiach: -
- Gromadzenie i analiza danych związanych z wyjaśnianiem przyczyn przestępstw i metodami ich eliminacji.
- Skoncentrowanie się na doprecyzowaniu aspektu prewencyjnego, oprócz aspektu naprawczego, w eliminowaniu przyczyn przestępstw.
- Przedstawienie modeli badawczych związanych z wieloma przestępstwami oraz wyjaśnienie podejścia prawa islamskiego do ich zwalczania.
- Prowadzenie odkrywczych dyskusji zmierzających do wyciągnięcia wniosków, które dotyczą przyczyn przestępstw związanych z zachowaniem duszy, religii, rozumu i honoru.
- Nakazywanie dobra i zakazanie zła, współdziałanie w sprawiedliwości i pobożności, a także okazywanie cierpliwości, prawdy i miłosierdzia, ponieważ każdy z nich ma bliski kontakt ze społeczeństwem i jego bytem.
- Badanie metod i zasad solidarności społecznej i współpracy między członkami społeczeństwa w celu niesienia dobra i zapobiegania złu oraz dążenia do jedności społeczeństwa. Koran Szlachetny miał na celu wyłonienie się silnego islamskiego społeczeństwa solidarności, zjednoczeni w szlachetnych i prawych celach, dzięki którym osiąga się jego godność, siłę i szczęście.
4- Zasada Szury w świetle Księgi i Sunny (Szura i demokracja w myśli islamskiej)
W artykule omówiono zasadę szury w prawie islamskim, aby poprzez jej praktyczne i teoretyczne badanie osiągnąć następujące punkty:
- Rozwijanie umiejętności myślenia jednostki i społeczeństwa oraz opis metod i czynników jego sukcesu.
- Docieranie, stosując metodologię Shura, do najlepszych opinii i rozwiązań współczesnych problemów i zagadnień, które przyczyniają się do procesu budowania i rozwoju społeczeństwa.
- Zajmował się zasadą zasad i jedną z zasad prawa islamskiego, jaką jest zasada szura, polegająca na zaproponowaniu ogólnej kwestii, w odniesieniu do której żaden ostateczny tekst nie został wymieniony w Koranie i Sunnie, do dyskusji i wymiany poglądów i pokazując najlepsze rezultaty po zbieżności różnych opinii w świetle przepisów prawa islamskiego.
- Przykłady są podane przez wyjaśnienie faktów szury zawartej w Koranie i zastosowania wspomniane w erze Proroka, niech Bóg będzie z nim i Jego Towarzyszami modlitwy i pokój, niech Bóg będzie z nich zadowolony.
5- System ekonomiczny w islamie (Podstawy ekonomii islamskiej w Świętym Koranie)
Studium tego tematu polega na przeprowadzeniu wielu swobodnych dyskusji grupowych i wielu zastosowanych programów w odniesieniu do podstaw i zasad ekonomii w świetle przepisów prawa islamskiego, aby poprzez niniejsze opracowanie dotrzeć do:
- Pojęcie ekonomii islamu oraz określenie podstawowych zasad i reguł dla niej
- Zasady szariatu i wartości islamskie, które dotyczą szczególnych elementów problemu gospodarczego.
- Prawo szariatu i aktywa umowne oraz proces analizy ekonomicznej poprzez gromadzenie danych, informacji i statystyk.
- Kontrola wydatków w gospodarce islamskiej
- Identyfikacja problemów związanych z zaspokajaniem potrzeb myśli pozytywistycznej i islamskiej.
6- Rola prawa islamskiego w zwalczaniu terroryzmu elektronicznego
(Terroryzm intelektualny i jego traktowanie w świetle Koranu)
Terroryzm stał się zjawiskiem globalnym, ponieważ organizacje i grupy terrorystyczne, ze względu na swoją przestępczą wagę, wykorzystują swoją energię, aby wykorzystać komunikatywny charakter sieci informacyjnej w swoich operacjach terrorystycznych, rozpowszechniając swoje cele i przekonania oraz stosując pewne praktyki, które zagrażają bezpieczeństwu krajów korzystających z mediów społecznościowych i nowoczesnych technologii. Wiele grup ekstremistycznych uciekło się do aktów zastraszania, agresji i zagrożenia moralnego lub materialnego, wykorzystując środki elektroniczne w celu atakowania państw lub osób, a badanie tego artykułu dotyczy wielu osi zwalczania terroryzmu intelektualnego i elektronicznego poprzez badanie następujące punkty: -
- Pojęcie terroryzmu w ogóle, aw szczególności terroryzmu elektronicznego popełnianego przy użyciu środków technologii informacyjnej.
- Zbieraj raporty i dane oraz prowadź dyskusje, aby poznać przyczyny polityczne, gospodarcze, społeczne, technologiczne i religijne, które prowadzą do rozprzestrzeniania się zjawiska terroryzmu elektronicznego, i pracuj nad jego zwalczaniem w świetle celów i zadań prawa islamskiego.
- Zlecanie badań i opracowań oraz wyjaśnianie spostrzeżeń i propozycji rozwiązania problemów stojących przed społeczeństwem, które są jedną z przyczyn rozprzestrzeniania się tego zjawiska.
- Prowadzenie wielu opracowań, statystyk i raportów międzynarodowych dotyczących badania aktualnej sytuacji zjawiska terroryzmu elektronicznego i intelektualnego, prowadzenie dyskusji grupowych oraz zadawanie pytań i rozwiązań odnoszących się do najważniejszych aspektów związanych z tym zjawiskiem, praca nad jego zwalczaniem i testowaniem próbki i badania dla wielu badanych przypadków.
7- Zasada równości w świetle przepisów prawa islamskiego (podstawy równości w administracji i sądownictwie)
Kurs dotyczy zasady równości w prawie islamskim i jej zastosowań we wszystkich dziedzinach, z których sądownictwo i administracja są przygotowane do osiągnięcia, poprzez praktyczne i teoretyczne badanie, następujących punktów: -
- Zasada równości jest ogólną i kompleksową zasadą, która nie ogranicza się tylko do relacji między muzułmaninem a jego muzułmańskim bratem, ale obejmuje również muzułmanów i inne osoby.
- Główne podstawy i zasady równości muzułmanina i niemuzułmanina w wymiarze sprawiedliwości
- Posłaniec, niech Boże modlitwy i pokój będą z nim, oświadczył i potwierdził potrzebę przestrzegania zasady równości, a nie rozróżniania między ludźmi lub różnicowania ich kolorem lub rasą.
- Równość praw i obowiązków oraz równość wobec prawa, między muzułmanami i innymi osobami, ponieważ wszyscy w państwie nie dyskryminują ich w zakresie praw i obowiązków.
- Zastosowania i przykłady tego z działań Posłańca, niech Bóg mu błogosławi i obdarzy go pokojem i Towarzyszami, niech Bóg będzie z nich zadowolony.
8- Rola prawa islamskiego w zwalczaniu przemocy ekonomicznej wobec kobiet (prawa finansowe i honor islamu dla kobiet)
W artykule podjęto temat zjawiska przemocy ekonomicznej wobec kobiet, prowadząc wiele badań stosowanych i badawczych w celu omówienia najważniejszych aspektów związanych z walką z tym zjawiskiem, co podsumowano w następujący sposób: -
- Pojęcie zjawiska przemocy ekonomicznej wobec kobiet oraz poszukiwanie przyczyn tego zjawiska i metod jego zwalczania.
- Prawa ekonomiczne kobiet w świetle przepisów prawa islamskiego
- Charakter praw wynikających z umowy małżeńskiej i odpowiedzialność finansowa mężczyzny wobec żony w świetle przepisów prawa islamskiego, ponieważ jest oczywiste, że prawo islamskie zajmowało się przemocą wobec kobiet i znalazło radykalne rozwiązania mające na celu wyeliminowanie przemocy ekonomicznej przeciwko kobietom.
- Kobieta ma prawo do posagu, czyli pieniędzy, które żona jest prawnie zobowiązana wobec swojego męża i który świadczy o honorze islamu dla niej.
- Obowiązek żony do wydawania mężowi alimentów jest jednym z praw majątkowych kobiety, które jest zapisane w Koranie, tak jak islamski szariat zobowiązuje męża do wydawania na żonę, zapewniając jej to, co musi zapewnić sobie przyzwoite życie, takie jak mieszkanie, jedzenie, odzież i tak dalej.
- Badania w aspektach związanych z alimentami w ogóle
- Fundamenty, na których oparto system spadkowy i zwalczanie przemocy ekonomicznej wobec kobiet.
- Cel ustalenia dziedziczenia małżonków po sobie
9- Etyka i wartości w kulturze islamu (wartości edukacyjne w Sunnie Proroka)
Ten kurs dotyczy etyki i wartości w kulturze islamu, w zakresie wyjaśniania pojęcia islamu i jego cech odróżniających go od stabilności, uniwersalności i elastyczności, aby poprzez praktyczne i teoretyczne badanie go osiągnąć wiele osi które pracują nad rozwojem i budowaniem społeczeństwa, a osie te są następujące: -
- Przywiązanie do wartości islamskich oraz ich znaczenia i wpływu na jednostkę, społeczeństwo i ludzkość.
- Zachęcanie do słusznej moralności, jaką muzułmanin musi przejawiać w kategoriach uczciwości, skromności, czystości, uczciwości, wypełniania przymierza i zachęcania do pobożności Bożej oraz innych cech, które Wysłannik Boży, niech Bóg mu błogosławi i obdarzy go pokojem charakteryzować się, tworzyć z nimi i wzywać ich w celu stworzenia silnej wspólnoty solidarności, zjednoczonej w szlachetnych i prawych celach.
- Wzorce i zastosowania, które wskazują na miłosierdzie Proroka, niech Bóg Wszechmogący połączy przykazanie z życzliwością, aby Bóg w nim spoczął, zachęcając do połączenia pokrewieństwa z miłosierdziem oraz odnosząc się do prawości rodziców i życzliwości wobec nich, tak jak Bóg Wszechmogący połączył przykazanie z życzliwością do rodziców, oddając mu cześć i jednocząc go, jak wiele hadisów opowiadało o Posłańcu, niech Bóg błogosławi modlitwy i pokój z nim. Szlachetny Prorok, który odnosi się do uczciwości i życzliwości dla rodziców, a także do współczucia i współczucia dla zwierząt.
10- Metody i metody badań
Zapoznanie się z tym materiałem polega na wyjaśnieniu koncepcji badań i zidentyfikowaniu ich metod w celu zrozumienia podstaw badań oraz poznania artykułów i propozycji badawczych.
Czas trwania nauki
Ten program jest studiowany przez 10 semestrów, w sumie 68 godzin, z 6 godzinami zaliczenia na każdy przedmiot, studiowany w ciągu 6 tygodni, oprócz pracy magisterskiej, która zawiera artykuły naukowe i propozycje, i jest zakończony w ciągu 8 akredytowanych godzin i studium można ukończyć Ten program odbędzie się w ciągu jednego roku, w zależności od zdolności ucznia do zrozumienia i zrozumienia, co umożliwia mu zaliczenie tego programu w tym okresie.
Wymagania rejestracyjne
- Uzyskanie tytułu licencjata, licencjata lub równoważnego
- Uzyskaj tytuł magistra
Jak zarejestrować
- Przesłanie uzyskanych przez studenta zaświadczeń i wymagań dotyczących rejestracji do biura rejestracji
- Rejestracja na pierwszy semestr
- Pokrywaj wydatki