Keystone logo

1 Studia doktoranckie (PhD) Programy w Komunikacja marketingowa 2024

Filtry

Filtry

  • Studia doktoranckie (PhD)
  • Dziennikarstwo i komunikacja masowa
  • Komunikacja
  • Komunikacja marketingowa
Kierunki studiów
  • Dziennikarstwo i komunikacja masowa (1)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

    Studia doktoranckie (PhD) Programy w Komunikacja marketingowa

    Doktor lub dr filozofia jest zaawansowanym stopniem, który trwa około czterech lat. Dostępne w wielu dziedzinach, większość programów obejmuje wiele badań w konkretnym temacie i końcową tezę.

    Co jest doktoratem komunikacji marketingowej? W tym programie studenci badają wielodyscyplinarne podejście do reklamy i marketingu. Każdy program różni się, ale niektóre mogą skupiać się na społecznie odpowiedzialnych postępach w dziedzinie komunikacji cyfrowej, kwestii związanych z brandingiem, marketingu korporacyjnego, relacji marketingowych, marketingu społecznego i marketingu zainteresowanych stron. Większość programów może łączyć zorganizowane klasy, takie jak teorie społeczeństwa i epistemologia nauk społecznych, z indywidualnymi pracami badawczymi. Wraz z pisaniem pracy doktorskiej studenci mogą być zobowiązani do napisania artykułu naukowego.

    Zdobywanie doktoratu może przynieść studentowi większe otwarcie możliwości kariery.Posiadanie zaawansowanego stopnia może również dać absolwentom przewagę konkurencyjną na rynku i kwalifikować się do wyższej płacy.

    Decydując się na którą szkołę wziąć udział, koszt jest zazwyczaj dużym czynnikiem. Ponieważ czesne i opłaty różnią się w zależności od instytucji, zachęcamy uczniów do bezpośredniego kontaktu z szkołami. Oprócz pytań o wymagania finansowe, studenci mogą chcieć zapytać o możliwości pomocy finansowej, takie jak dotacje, stypendia i pożyczki studenckie.

    Istnieje wiele karier, które absolwenci z tego stopnia mogą kwalifikować się do. Możliwości można znaleźć w obszarach badań lub zarządzania. Niektóre tytuły mogą obejmować wykonawcę konta reklamowego, analityka badawczego, konsultanta ds. Marketingu, specjalisty ds. Relacji z mediami, doradcy ds. Marki mediów i menedżera ds. Mediów społecznościowych. Pracodawcy mogą pochodzić z różnych dziedzin, takich jak biznes, rząd, uczelnie wyższe, organizacje pozarządowe i przemysł.

    Czy jesteś gotowy, aby uczyć się na wyższym poziomie?Teraz jest idealny moment na rozpoczęcie nauki w szkołach. Korzystając z internetowego katalogu, wyszukaj swój program poniżej i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz wstępny.