1 Studia doktoranckie (PhD) Programy w Komunikacja marketingowa 2024
Filtry
Filtry
- Studia doktoranckie (PhD)
- Dziennikarstwo i komunikacja masowa
- Komunikacja
- Komunikacja marketingowa
1 Studia doktoranckie (PhD) Programy w Komunikacja marketingowa 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Popular locations
Studia doktoranckie (PhD) Programy w Komunikacja marketingowa
Doktor lub dr filozofia jest zaawansowanym stopniem, który trwa około czterech lat. Dostępne w wielu dziedzinach, większość programów obejmuje wiele badań w konkretnym temacie i końcową tezę.
Co jest doktoratem komunikacji marketingowej? W tym programie studenci badają wielodyscyplinarne podejście do reklamy i marketingu. Każdy program różni się, ale niektóre mogą skupiać się na społecznie odpowiedzialnych postępach w dziedzinie komunikacji cyfrowej, kwestii związanych z brandingiem, marketingu korporacyjnego, relacji marketingowych, marketingu społecznego i marketingu zainteresowanych stron. Większość programów może łączyć zorganizowane klasy, takie jak teorie społeczeństwa i epistemologia nauk społecznych, z indywidualnymi pracami badawczymi. Wraz z pisaniem pracy doktorskiej studenci mogą być zobowiązani do napisania artykułu naukowego.
Zdobywanie doktoratu może przynieść studentowi większe otwarcie możliwości kariery.Posiadanie zaawansowanego stopnia może również dać absolwentom przewagę konkurencyjną na rynku i kwalifikować się do wyższej płacy.
Decydując się na którą szkołę wziąć udział, koszt jest zazwyczaj dużym czynnikiem. Ponieważ czesne i opłaty różnią się w zależności od instytucji, zachęcamy uczniów do bezpośredniego kontaktu z szkołami. Oprócz pytań o wymagania finansowe, studenci mogą chcieć zapytać o możliwości pomocy finansowej, takie jak dotacje, stypendia i pożyczki studenckie.
Istnieje wiele karier, które absolwenci z tego stopnia mogą kwalifikować się do. Możliwości można znaleźć w obszarach badań lub zarządzania. Niektóre tytuły mogą obejmować wykonawcę konta reklamowego, analityka badawczego, konsultanta ds. Marketingu, specjalisty ds. Relacji z mediami, doradcy ds. Marki mediów i menedżera ds. Mediów społecznościowych. Pracodawcy mogą pochodzić z różnych dziedzin, takich jak biznes, rząd, uczelnie wyższe, organizacje pozarządowe i przemysł.
Czy jesteś gotowy, aby uczyć się na wyższym poziomie?Teraz jest idealny moment na rozpoczęcie nauki w szkołach. Korzystając z internetowego katalogu, wyszukaj swój program poniżej i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz wstępny.