Keystone logo
Japonia

Najlepsze uniwersytety dla doktorat Programy w Japonia 2024

Liczba instytucji: 243
    • Bunkyo City, Japonia

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Hiroshima, Japonia

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ghent, Belgia
    • Alcoi, Hiszpania
    • + 2 jeszcze

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Kyoto, Japonia

    Kyoto University Of Advanced Science (KUAS) może spoglądać wstecz na 50-letnią historię jako akredytowana prywatna instytucja edukacyjna w akademickim sercu Japonii. Aby podjąć kolejny krok i podjąć wyzwanie na skalę globalną, KUAS zaprosił na stanowisko prezesa najwyższej klasy dyrektora generalnego odnoszącej sukcesy na całym świecie firmy z siedzibą w Kioto, której celem jest oferowanie swoich zasobów akademickich na arenie międzynarodowej. Ustanowienie innowacyjnego programu inżynierskiego prowadzonego w języku angielskim jest jednym z głównych przykładów tych wysiłków, ponieważ KUAS nadal wzmacnia swoje zaangażowanie w bycie na szczycie nowoczesnej edukacji.

    • Rio de Janeiro, Brazylia
    • Bailrigg, Wielka Brytania
    • + 3 jeszcze

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Tokyo, Japonia
    • Singapore, Singapur

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Wielka Brytania
    • Budapest, Węgry
    • + 62 jeszcze

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Yamagata, Japonia

    Począwszy od otwarcia szkoły podstawowej w prefekturze Yamagata w 1878 roku, pięć instytucji edukacyjnych (Yamagata High School, Yamagata Normal School, Yamagata Youth Normal School, Yonezawa Technical College, Yamagata Prefectural) rozpoczęło działalność w 1949 roku. Uniwersytet Narodowy. W 2019 roku odziedziczyliśmy historię i tradycję obchodów 70. rocznicy naszego powstania i wysyłamy do społeczeństwa wiele doskonałych zasobów ludzkich.

    • Tottori, Japonia

    Znak symboliczny Uniwersytetu reprezentuje początkową literę „T” Tottori University , która ma postać dynamicznie lecącego ptaka. Płynne linie tworzące znak wyrażają dynamikę, z jaką Uniwersytet elastycznie dostosowuje się do nowej ery jako wyjątkowa i atrakcyjna uczelnia o wyrazistej tożsamości. Dwa skrzydła przecinające się w środku symbolizują nieskończoną (∞) możliwość i Połączenie Wiedzy i Praktyki, podstawowych zasad Uniwersytetu i reprezentują ciągły rozwój Uniwersytetu. Trzy koła składające się z dwóch skrzydeł i ogona reprezentują cele* działalności edukacyjnej i badawczej Uniwersytetu, podczas gdy kolory niebieski i zielony reprezentują niebo i morze lub ziemię i życie, które są symbolami Ziemi, sugerując że Uniwersytet rozwija się globalnie, pielęgnowany przez bogatą przyrodę. 1) Rozwój dobrze wykształconych zasobów ludzkich, które mogą odgrywać kluczowe role w społeczeństwie 2) Promowanie najnowocześniejszych badań mających na celu rozwiązywanie problemów globalnych, ludzkich i społecznych 3) Wkład w przemysł i kulturę społeczności lokalnej

    • Taito City, Japonia

    Tokyo Geidai to unikalny na skalę międzynarodową uniwersytet artystyczny, który oferuje programy nie tylko w zakresie sztuk pięknych i muzyki, ale także filmu i nowych mediów oraz zarządzania sztuką w ramach globalnych studiów artystycznych. Jako „źródło kreatywności, które może zmienić świat”, uniwersytet, wraz z kadrą wydziałową i administracją, będzie kontynuował wysiłki na rzecz wychowania następnej generacji wybitnych artystów, promowania siły japońskiej sztuki i kultury oraz przyczyniania się do globalny rozwój sztuki dzięki ścisłej współpracy z odpowiednimi organizacjami, w tym japońskim Ministerstwem Edukacji, Kultury, Sportu, Nauki i Technologii oraz Agencją ds. Kultury, co pozwala uniwersytetowi zmaksymalizować swoje możliwości i wartości.

    • Nisshin, Japonia

    W dzisiejszym, globalizującym się społeczeństwie współistnienia wielu języków i kultur, znaczenie przywiązuje się nie tylko do angielskiego jako języka globalnego, ale także do innych języków. Podobnie jak języki, postawa akceptacji wielu kultur jest również postrzegana jako niezbędna. W związku z tym środowiskiem społecznym Szkoła Studiów Zagranicznych przyjmuje akademickie podejście do poznawania języków i kultur świata. Studenci angażują się w naukę akademicką dotyczącą języków, literatury, kultur, społeczeństw i innych cech obszaru językowego, na którym się specjalizują, zagłębiając się w sposoby myślenia i zachowania ludzi z różnych środowisk kulturowych. Oprócz języka głównego, uczą się również wielu języków, aby zyskać wieloaspektową perspektywę i stać się globalnymi zasobami ludzkimi o doskonałej znajomości języka i umiejętnościach interpersonalnych.

    • Kobe, Japonia

    Le Cordon Bleu od 125 lat pomaga pasjonującym studentom realizować ich kulinarne marzenia. Do Le Cordon Bleu przyjeżdżają studenci ze wszystkich środowisk. Są początkującymi entuzjastami sztuki kulinarnej, ale całkowicie niedoświadczeni; są daleko na jednej ścieżce kariery i są gotowi na następną; są uznanymi profesjonalistami, którzy chcą się doskonalić. Bez względu na ostateczny cel – prowadzenie restauracji lub firmy cateringowej, zarządzanie hotelem lub handlem detalicznym, dziennikarstwo, doradztwo, stylizacja żywności – studenci Le Cordon Bleu przyjeżdżają po edukację kulinarną, która pozwoli im odnieść sukces.

    • Shibuya City, Japonia

    United Nations University (UNU) to globalny think tank i organizacja nauczania podyplomowego z siedzibą w Japonii. Misją Uniwersytetu ONZ jest przyczynianie się, poprzez wspólne badania i edukację, do wysiłków na rzecz rozwiązania palących globalnych problemów ludzkiego przetrwania, rozwoju i dobrobytu, które są przedmiotem troski Organizacji Narodów Zjednoczonych, jej narodów i państw członkowskich. Realizując tę misję, Uniwersytet ONZ współpracuje z wiodącymi uczelniami i instytutami badawczymi w państwach członkowskich ONZ, pełniąc funkcję pomostu między międzynarodową społecznością akademicką a systemem Narodów Zjednoczonych.

    • Chiyoda, Japonia

    Rozprzestrzenianie się na całym świecie zakażenia nowym koronawirusem wymusza zmiany w sposobie, w jaki powinna wyglądać edukacja uniwersytecka. W szczególności ograniczenie realnych wymian zagranicznych było bolączką dla Sophia University , który promuje globalizację, ale zapewnialiśmy wsparcie nie tylko zagranicznym studentom w Japonii, ale także za granicą, skoncentrowanym na naszych zagranicznych bazach. W szczególności ASEAN Hub Center w Bangkoku, które założyło firmę biznesową w celu dalszego rewitalizacji funkcji edukacyjnych z zeszłego roku, pracuje nad kontynuacją swojej działalności poprzez wprowadzenie kompletnych zajęć online. Największą zmianą spowodowaną katastrofą Corony jest szybki postęp w dostępie online na uniwersytetach na całym świecie. W rezultacie możemy spodziewać się bezprecedensowych wymian badawczych, takich jak zdalne zapraszanie profesorów, którzy prowadzą nowatorskie badania na zagranicznych uniwersytetach. Nasza uczelnia również pracuje nad stworzeniem takiej możliwości jako systemu.

    • Toshima City, Japonia

    Rikkyo University siedzibą w Tokio i założony w 1874 roku rozpoczął swoją działalność od Szkoły św. Pawła. Została założona przez misjonarza Kościoła Episkopalnego, biskupa Channinga Moore'a Williamsa, jako prywatna szkoła, która nauczała chrześcijańskich studiów biblijnych i angielskiego. W tym czasie Japonia pędziła, by dogonić zaawansowane narody Zachodu, a dziedzina edukacji również miała silną tendencję utylitarną. Wiedza i technologia były często postrzegane jako narzędzia materialnego dobrobytu i samorozwoju. Rikkyo poszedł wbrew trendom epoki, wzorując się na tradycyjnych uczelniach sztuk wyzwolonych na Zachodzie, które z powodzeniem rozwijają się do dziś.