Stopnie naukowe (MPhil / doktor) w zakresie studiów afrykańskich
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłaty za pełny etat za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £.
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Nadzór zapewnia badania prowadzące do uzyskania tytułów magisterskich i doktoranckich w szeroko pojętym obszarze studiów afrykańskich. Tematy badawcze, takie jak nauka języka (z punktu widzenia opisowego, porównawczego, filologicznego lub tekstowego), lub literatury (zarówno autorskiej, tematycznej lub porównawczej), jak i dowolnej sztuki scenicznej, która mieści się w naszym własna podstawowa wiedza specjalistyczna jest w całości nadzorowana w Departamencie. Istnieje jednak duży potencjał rozszerzenia zakresu tematów poprzez wspólny nadzór z kolegami z innych działów i ośrodków.
Struktura
Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.
Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły.
W zależności od charakteru badań zaleca się czasami wspólny nadzór pod kierunkiem dwóch głównych organów nadzoru. W takich przypadkach student ma tylko jednego dodatkowego przełożonego w swojej komisji.
Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, uczestnicząc w serii seminariów badawczych (RTS) zwołanych na poziomie wydziału przez prodziekana ds. Badań naukowych i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Centrum Innowacji w Uczeniu się i Nauczaniu (CILT) .
Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.
Studenci pierwszego roku w pełnym wymiarze godzin (drugi rok dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do przesłania podstawowego rozdziału (około 10 000 słów) i powiązanych materiałów do prezentacji uaktualnienia. Format / treść rozdziału głównego jest uzgadniany między opiekunem i uczniem, ale zazwyczaj obejmuje następujące elementy:
- Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
- Główne pytania badawcze
- Przegląd literatury (może to być odrębna sekcja lub odpowiednie materiały zostaną włączone do rozdziału)
- Bibliografia
Prezentacja aktualizacji (nie dłużej niż 20–25 minut) będzie oparta na głównym rozdziale i zapewni przegląd, a być może wyróżni część rozdziału. Materiały prezentacyjne należy przesłać wraz z rozdziałem głównym jako załącznik: tutaj należy również zamieścić wszelkie materiały informacyjne / PowerPoint, a także szczegółowe informacje na następujące tematy:
- Proponowane metody badawcze
- Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
- Zarys struktury dysertacji doktorskiej
- Harmonogram badań i pisania
Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.
Proces podwyższenia kwalifikacji z MPhil na stopień doktora jest oparty na ocenie rozdziału głównego przez komitet badawczy studenta i na 20-30-minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Ustna prezentacja jest przekazywana pracownikom wydziałowym i studentom badawczym. Po prezentacji prezentowana jest mini viva z komitetem nadzorczym. Po pomyślnym ukończeniu rozszerzonej propozycji, uczniowie są formalnie odnawiani do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli asesorzy uznają, że istnieją braki w propozycji uaktualnienia, studenci zostaną poproszeni o jej poprawienie pod kątem satysfakcji, zanim można będzie potwierdzić podwyższenie statusu doktora.) Zazwyczaj studenci nie mogą przejść do drugiego roku, dopóki proces aktualizacji nie zostanie zakończony. została ukończona.
Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).
Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).
Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna jest wewnętrzna na Uniwersytecie Londyńskim, a jedna z nich jest zewnętrzna dla Uniwersytetu.
Stopnie doktoranckie są przyznawane przez SOAS z rejestracji w 2013 r. I podlegają przepisom SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Wszyscy studenci rejestrują się na pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Awans z MPhil na doktorat następuje pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów niestacjonarnych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, składający się z głównego lub głównego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział zaangażowania czasowego w komitecie nadzorczym wynosi 60:25:15. W pierwszym roku studenci powinni spotykać się ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie przez okres co najmniej jednej godziny.
Opiekunem podstawowym studenta jest zawsze członek Wydziału, w którym student jest zarejestrowany. Promotory drugi i trzeci, pełniący funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Katedry lub z innych Katedr/Centrów na Wydziale Języków i Kultur lub z Katedr/Centrów na innych Wydziałach Uczelni.
W zależności od charakteru badań niekiedy zalecany jest promotor wspólny, pod kierunkiem dwóch promotorów podstawowych. W takich przypadkach student ma w swojej komisji tylko jednego dodatkowego opiekuna.
Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Opiekuna Wydziałowego.
1 rok
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, uczestnicząc w serii seminariów szkoleniowych (RTS) zwołanych na poziomie Wydziału przez Prodziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Centrum Innowacji w Uczeniu się i Nauczaniu (CILT) .
Studenci zajmujący się literaturoznawstwem i kulturoznawstwem zapraszani są również do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Studenci mogą być również zachęcani przez przełożonych do uczęszczania na dodatkowe kursy, które są odpowiednie dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne kursy dyscyplinarne, językowe lub kulturowe lub szkolenia badawcze w innych wydziałach poza Wydziałem.
Studenci pierwszego roku studiów stacjonarnych (rok 2 dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do przesłania głównego rozdziału (około 10 000 słów) i powiązanych materiałów do prezentacji uaktualnienia. Format/treść rozdziału zasadniczego jest uzgadniana między promotorem a uczniem, ale zazwyczaj zawiera ona następujące elementy:
- uzasadnienie badawcze i kontekst proponowanych badań
- główne pytania badawcze
- przegląd literatury (może to być osobna sekcja lub odpowiedni materiał zostanie włączony do rozdziału)
- bibliografia
Prezentacja aktualizacji (nie dłużej niż 20-25 minut) będzie oparta na głównym rozdziale i zapewni przegląd i być może podkreśli część rozdziału. Materiały prezentacyjne należy przedłożyć wraz z głównym rozdziałem jako załącznikiem: wszelkie materiały informacyjne/punkty programu PowerPoint również powinny być zawarte w tym miejscu, a szczegóły dotyczące następujących kwestii mogą być również uwzględnione:
- proponowane metody badawcze
- kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
- zarysowanie struktury rozprawy doktorskiej
- harmonogram badań i pisania
Korekty jednej lub więcej z tych sekcji, w tym dodanie lub usunięcie, w stosownych przypadkach, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami i głównymi przełożonymi.
Proces podwyższenia statusu ze statusu MPhil do doktoratu opiera się na ocenie głównego rozdziału przez komitet badawczy studenta oraz na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentacja ustna jest przekazywana pracownikom Wydziału i studentom. Po prezentacji odbywa się mini viva z udziałem wyłącznie komisji nadzorczej. Po pomyślnym zakończeniu rozszerzonego wniosku studenci są formalnie podnoszeni do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeżeli asesorzy uznają, że w propozycji podwyższenia poziomu istnieją uchybienia, studenci zostaną poproszeni o zrewidowanie jej w sposób satysfakcjonujący przed potwierdzeniem podwyższenia do stopnia doktora). została ukończona.
Rok 2
Drugi rok (lub jego odpowiednik w niepełnym wymiarze godzin) zwykle spędza się na badaniach. Może to być dowolne połączenie prac terenowych i badań w bibliotekach oraz zbioru materiałów, zgodnie z ustaleniami między uczniem a przełożonym.
Rok 3
Trzeci rok (lub równowartość w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest na pisanie badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez wydziałowego opiekuna badawczego, składającego się z wybranej liczby pracowników posiadających specjalną wiedzę na ten temat i innych studentów badawczych. Na trzecim roku (lub równowartości w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią projekt rozdziałów swojemu głównemu promotorowi w celu zaopiniowania, przed ukończeniem ostatecznej wersji pracy dyplomowej. Gdy pełny projekt jest gotowy, praca jest oceniana przez wszystkich członków komisji nadzorczej, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na ukończenie pracy i przedłożenie jej do egzaminu. Praca dyplomowa musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub równowartość w niepełnym wymiarze godzin).
Teza – o długości nieprzekraczającej 100 000 słów – jest oceniana przez dwa wiodące autorytety w tej dziedzinie, z których jeden jest wewnątrz Uniwersytetu Londyńskiego, a drugi poza Uniwersytetem.
Stopnie doktorskie są przyznawane przez SOAS od rejestracji w 2013 r. i podlegają przepisom SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.