Stopnie naukowe (MPhil / doktor) w zakresie badań bliskiego i środkowego wschodu
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłaty za pełny etat za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £.
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Struktura
Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.
Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły.
W zależności od charakteru badań zaleca się czasami wspólny nadzór pod kierunkiem dwóch głównych organów nadzoru. W takich przypadkach student ma tylko jednego dodatkowego przełożonego w swojej komisji.
Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenia oferowane w dyrekcji ds. Rozwoju akademickiego (ADD).
Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.
Uczniowie w pełnym wymiarze godzin (rok 2 dla studentów studiów zaocznych) są zobowiązani do złożenia podstawowego rozdziału i propozycji badań (około 10 000 słów) do piątku 12 maja 2017 r., Zazwyczaj z uwzględnieniem następujących elementów:
- Uzasadnienie badań (1000 słów): krótki opis zakresu badań, ich znaczenia i kontekstu, podkreślając pytania badawcze projektu, ramy koncepcyjne i metodologię oraz odnosząc się do wszelkich zidentyfikowanych problemów etycznych. (Uwaga: kwestie etyczne są szczególnie ważne, gdy pracujesz z badaniami na ludziach.
- Zarys proponowanej rozprawy (250 słów).
- Harmonogram ukończenia (250 słów).
- Bibliografia (wykluczona z liczby słów).
- Szkic rdzenia rozdziału (8500 słów): okaz pisma analitycznego przedstawiający argument, który ma stanowić integralną część pracy magisterskiej. Argument ten powinien opierać się na jasno sformułowanej metodologii, uwzględniać zarówno kwestie faktyczne, jak i teoretyczne oraz przytaczać dowody pochodzące zarówno ze źródeł pierwotnych, jak i wtórnych.
Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.
Proces przejścia z statusu MPhil na doktorat opiera się na ocenie głównego rozdziału przez komisję badawczą studenta oraz na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentacja ustna jest przekazywana pracownikom Departamentu i studentom badań. Zazwyczaj opiekun naukowy PG i trzej członkowie komitetu nadzorczego są obecni oprócz innych doktorantów lub zainteresowanych członków wydziału. Viva śledzi prezentację przez kolejne 15-20 minut. Po pomyślnym zakończeniu rozszerzonej propozycji studenci są formalnie przechodzeni na doktorat i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że w propozycji uaktualnienia są jakieś niedociągnięcia, studenci zostaną poproszeni o ich poprawienie, zanim będzie można potwierdzić uaktualnienie do stopnia doktora.) Studenci zwykle nie mogą przejść do drugiego roku aż do procesu uaktualnienia została ukończona.
Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).
Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).
Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna jest wewnętrzna na Uniwersytecie Londyńskim, a jedna z nich jest zewnętrzna dla Uniwersytetu.
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Wszyscy studenci rejestrują się na pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Awans z MPhil na doktorat następuje pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów niestacjonarnych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, składający się z głównego lub głównego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział zaangażowania czasowego w komitecie nadzorczym wynosi 60:25:15. W pierwszym roku studenci powinni spotykać się ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie przez okres co najmniej jednej godziny.
Opiekunem podstawowym studenta jest zawsze członek Wydziału, w którym student jest zarejestrowany. Promotory drugi i trzeci, pełniący funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Katedry lub z innych Katedr/Centrów na Wydziale Języków i Kultur lub z Katedr/Centrów na innych Wydziałach Uczelni.
W zależności od charakteru badań niekiedy zalecany jest promotor wspólny, pod kierunkiem dwóch promotorów podstawowych. W takich przypadkach student ma w swojej komisji tylko jednego dodatkowego opiekuna.
Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Opiekuna Wydziałowego.
1 rok
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, uczestnicząc w serii seminariów szkoleniowych (RTS) zwołanych na poziomie Wydziału przez Prodziekana ds. Badań Naukowych i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Dyrekcji ds. Rozwoju Akademickiego (ADD).
Studenci zajmujący się literaturoznawstwem i kulturoznawstwem zapraszani są również do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Studenci mogą być również zachęcani przez przełożonych do uczęszczania na dodatkowe kursy, które są odpowiednie dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne kursy dyscyplinarne, językowe lub kulturowe lub szkolenia badawcze w innych wydziałach poza Wydziałem.
Studenci pierwszego roku studiów stacjonarnych (rok 2 dla studentów studiów niestacjonarnych) są zobowiązani do złożenia głównego rozdziału i propozycji badawczej (około 10 000 słów), zazwyczaj zawierającej następujące elementy:
- Uzasadnienie badania (1000 słów) : krótki opis zakresu badania, jego znaczenia i kontekstu, z podkreśleniem pytań badawczych projektu, ram koncepcyjnych i metodologii oraz odniesienie się do wszelkich zidentyfikowanych problemów etycznych. (Kwestie etyczne są szczególnie ważne, gdy pracujesz z podmiotami badawczymi z udziałem ludzi. Zobacz Kodeks postępowania w zakresie etyki badawczej.)
- Zarys proponowanej rozprawy (250 słów)
- Harmonogram realizacji (250 słów)
- Bibliografia (wyłączona z liczby słów)
- Szkic rozdziału głównego (8500 słów) : wzór pisma analitycznego przedstawiający argument, który ma stanowić integralną część pracy. Argument powinien opierać się na jasno wyartykułowanej metodologii, odnosić się zarówno do kwestii faktycznych, jak i teoretycznych oraz cytować dowody zarówno ze źródeł pierwotnych, jak i wtórnych.
Korekty jednej lub więcej z tych sekcji, w tym dodanie lub usunięcie, w stosownych przypadkach, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami i głównymi przełożonymi.
Proces podwyższenia statusu ze statusu MPhil do doktoratu opiera się na ocenie głównego rozdziału przez komitet badawczy studenta oraz na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentacja ustna jest przekazywana pracownikom Wydziału i studentom naukowym. Zazwyczaj oprócz studentów studiów podyplomowych lub zainteresowanych członków wydziału są obecni opiekun naukowy PG i trzej członkowie komitetu nadzorczego. Viva śledzi prezentację przez kolejne 15-20 minut. Po pomyślnym zakończeniu rozszerzonego wniosku studenci są formalnie podnoszeni do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeżeli asesorzy uznają, że w propozycji podwyższenia poziomu istnieją uchybienia, studenci zostaną poproszeni o zrewidowanie jej w sposób satysfakcjonujący przed potwierdzeniem podwyższenia do stopnia doktora). została ukończona.
Rok 2
Drugi rok (lub jego odpowiednik w niepełnym wymiarze godzin) zwykle spędza się na badaniach. Może to być dowolne połączenie prac terenowych i badań w bibliotekach oraz zbioru materiałów, zgodnie z ustaleniami między uczniem a przełożonym.
Rok 3
Trzeci rok (lub równowartość w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest na pisanie badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez wydziałowego opiekuna badawczego, składającego się z wybranej liczby pracowników posiadających specjalną wiedzę na ten temat i innych studentów badawczych. Na trzecim roku (lub równowartości w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią projekt rozdziałów swojemu głównemu promotorowi w celu zaopiniowania, przed ukończeniem ostatecznej wersji pracy dyplomowej. Gdy pełny projekt jest gotowy, praca jest oceniana przez wszystkich członków komisji nadzorczej, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na ukończenie pracy i przedłożenie jej do egzaminu. Praca dyplomowa musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub równowartość w niepełnym wymiarze godzin).
Teza – o długości nieprzekraczającej 100 000 słów – jest oceniana przez dwa wiodące autorytety w tej dziedzinie, z których jeden jest wewnątrz Uniwersytetu Londyńskiego, a drugi poza Uniwersytetem.
Stopnie doktorskie są przyznawane przez SOAS od rejestracji w 2013 r. i podlegają przepisom SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej. Jeśli jesteś obecnym studentem, możesz znaleźć informacje o strukturze w poprzednim roku link na górze strony lub w swoim Dziale.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.