Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach japońskich i koreańskich
SOAS University of London
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 4670 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłaty za pełny etat za rok akademicki: UK / UE 4 396 £; Za granicą 17 967 £. Opłaty za studia niestacjonarne za rok akademicki: 2 198 GBP w Wielkiej Brytanii / UE; Za granicą 8984 £.
Wstęp
Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat
Departament jest w stanie nadzorować stopnie naukowe doktora habilitowanego i doktora na podstawie badań i pracy magisterskiej na szeroką gamę przedmiotów kulturalnych i językowych. Zamierzający studenci nie powinni czuć się ograniczeni do ograniczania wyboru tematów do wskazanych w stosunku do nazwisk obecnych pracowników (doktoranci pracowali ostatnio nad szeregiem tematów obejmujących japońskie kino, teksty Kabuki, współczesną japońską językoznawstwo i literaturę, Meiji teksty historyczne, językoznawstwo i literatura koreańska, koreański kolonialny i XVIII-wieczna historia). Badania prowadzone na poziomie MPhil i PhD oparte są na materiałach literackich, dokumentalnych i archiwalnych dostępnych w SOAS a także zebranych podczas prac terenowych w Japonii i Korei.
Struktura
Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.
Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły. Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Szkole Doktorskiej.
Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.
Pod koniec pierwszego semestru studenci studiów stacjonarnych są zobowiązani do przedstawienia przeglądu literatury obejmującego około 5000 słów. Instrukcje na ten temat znajdują się na seminariach szkoleniowych z zakresu badań naukowych, a studenci dyskutują ze swoimi przełożonymi, w jaki sposób ten przegląd literatury można zintegrować z propozycją badań nad ulepszeniem, a później z rozprawą.
W przypadku procesu uaktualnienia 1. roku, studenci studiów stacjonarnych (2. rok dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do złożenia 10 000-słowowego portfolio uaktualnień składającego się z propozycji badań i głównego rozdziału. Względną liczbę słów w tych dwóch elementach należy ustalić między uczniem a komitetem nadzorczym, ale oczekuje się, że rozdział główny powinien mieć nie mniej niż 3000 słów. Termin składania tego portfela upływa 15 maja każdego roku.
Propozycja badań zwykle zawiera następujące elementy:
- Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
- Główne pytania badawcze
- Przegląd literatury
- Teoretyczne i metodologiczne ramy i rozważania
- Proponowane metody badawcze
- Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
- Zarys struktury dysertacji doktorskiej
- Harmonogram badań i pisania
- Bibliografia
Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.
Najlepszym rozdziałem powinien być analityczny tekst, w którym student studiujący studium przypadku pokazuje, w jaki sposób propozycja badań przekłada się na rzeczywiste badania. W zależności od charakteru projektu badawczego dostęp do pierwotnego materiału źródłowego może być trudny, zanim student podejmie badania drugiego roku iw takich przypadkach treść powinna zostać uzgodniona między studentem a komitetem nadzorczym.
Proces aktualizacji z MPhil na stopień doktora jest oparty na ocenie portfela aktualizacji przez komitet badawczy studenta i na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentację ustną otrzymują pracownicy wydziałowi i studenci studiów. Trzej przełożeni spotykają się osobno, aby omówić wyniki aktualizacji i poinformować o tym studenta. Po pomyślnym ukończeniu aktualizacji, uczniowie są formalnie odnawiani do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że istnieją braki w portfelu, studenci zostaną poproszeni o poprawienie go pod kątem satysfakcji przed potwierdzeniem uzyskania stopnia doktora.) Uczniowie zwykle nie mogą przejść do drugiego roku, dopóki proces aktualizacji nie zostanie zakończony. zostało zakończone.
Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).
Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).
Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna ma doświadczenie w badaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a przynajmniej jedna z nich jest zewnętrzna w stosunku do SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
Badania rekrutacyjne i aplikacje
Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.
Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.
Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.
Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego
Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.
Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych |
Wnioskodawcy z EOG i UE
Test | Wpis bezwarunkowy | Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym |
IELTS (akademicki) | 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. | 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych. |
TOEFL IBT | 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. | 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi. LUB 100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach. |
Pearson Test of English (Academic) | 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. | 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi. |
Galeria
Rekrutacja
Program
Struktura
Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).
Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.
Opiekunem podstawowym studenta jest zawsze członek Wydziału, w którym student jest zarejestrowany. Promotory drugi i trzeci, pełniący funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Katedry lub z innych Katedr/Centrów na Wydziale Języków i Kultur lub z Katedr/Centrów na innych Wydziałach Uczelni. Postępy studenta są dodatkowo nadzorowane przez Opiekuna Wydziałowego.
W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Szkole Doktorskiej.
Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).
Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.
Pod koniec pierwszego semestru studenci studiów stacjonarnych są zobowiązani do przedstawienia przeglądu literatury obejmującego około 5000 słów. Instrukcje na ten temat znajdują się na seminariach szkoleniowych z zakresu badań naukowych, a studenci dyskutują ze swoimi przełożonymi, w jaki sposób ten przegląd literatury można zintegrować z propozycją badań nad ulepszeniem, a później z rozprawą.
W przypadku procesu uaktualnienia 1. roku, studenci studiów stacjonarnych (2. rok dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do złożenia 10 000-słowowego portfolio uaktualnień składającego się z propozycji badań i głównego rozdziału. Względną liczbę słów w tych dwóch elementach należy ustalić między uczniem a komitetem nadzorczym, ale oczekuje się, że rozdział główny powinien mieć nie mniej niż 3000 słów. Termin składania tego portfela upływa 15 maja każdego roku.
Propozycja badań zwykle zawiera następujące elementy:
- Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
- Główne pytania badawcze
- Przegląd literatury
- Teoretyczne i metodologiczne ramy i rozważania
- Proponowane metody badawcze
- Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
- Zarys struktury dysertacji doktorskiej
- Harmonogram badań i pisania
- Bibliografia
Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.
Najlepszym rozdziałem powinien być analityczny tekst, w którym student studiujący studium przypadku pokazuje, w jaki sposób propozycja badań przekłada się na rzeczywiste badania. W zależności od charakteru projektu badawczego dostęp do pierwotnego materiału źródłowego może być trudny, zanim student podejmie badania drugiego roku iw takich przypadkach treść powinna zostać uzgodniona między studentem a komitetem nadzorczym.
Proces podwyższenia statusu ze statusu MPhil do doktoratu opiera się na ocenie portfolio podwyższeń przez komitet badawczy studenta oraz na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentację ustną wygłaszają pracownicy wydziału i studenci. Trzech opiekunów spotyka się osobno, aby omówić wynik aktualizacji i poinformować studenta. Po pomyślnym ukończeniu portfolio uaktualnień studenci są formalnie podnoszeni do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeżeli asesorzy uznają, że portfolio zawiera braki, studenci zostaną poproszeni o zrewidowanie go w sposób satysfakcjonujący przed potwierdzeniem podwyższenia do stopnia doktora). została zakończona.
Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).
Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).
Teza – o długości nieprzekraczającej 100 000 słów – jest sprawdzana przez dwa wiodące autorytety w tej dziedzinie, z których jeden ma doświadczenie w egzaminowaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a przynajmniej jeden jest poza SOAS .
Ważna uwaga
Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.