Stopnie naukowe w badaniach japońskich i koreańskich

Tryb obecności: w pełnym wymiarze godzin lub w niepełnym wymiarze godzin

Departament jest w stanie nadzorować MPhil i stopień doktora dzięki badaniom i pracy magisterskiej w szerokim zakresie tematów kulturowych i językowych. Integrujący studenci nie powinni ograniczać się do wyboru tematów wskazanych na podstawie nazwisk obecnych członków personelu (studenci podyplomowi pracowali ostatnio nad szeregiem tematów obejmujących japońskie kino, teksty kabuki, współczesną lingwistykę japońską i literaturę, Meiji teksty historyczne, koreańskie językoznawstwo i literatura, koreańska kolonialna i XVIII-wieczna historia). Badania prowadzone na poziomie MPhil i PhD oparte są na materiałach literackich, dokumentalnych i archiwalnych dostępnych w SOAS a także zebrane podczas badań terenowych w Japonii i Korei.

Struktura

Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).

Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.

Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły. Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.

W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Szkole Doktorskiej.

Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).

Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.

Pod koniec pierwszej kadencji studenci studiów stacjonarnych muszą przedłożyć przegląd literatury zawierający około 5000 słów. Instrukcje na ten temat znajdują się na seminariach szkoleniowych na temat wydziałów badawczych i uczniowie omawiają ze swoimi przełożonymi, w jaki sposób przegląd literatury może zostać włączony do ich propozycji badań nad uaktualnieniem, a następnie do ich rozprawy.

W przypadku roku modernizacji 1 student w pełnym wymiarze godzin (rok 2 dla studentów studiów zaocznych) musi złożyć portfel uaktualnień o objętości 10 000 słów składający się z propozycji badawczej i głównego rozdziału. Względna liczba słów tych dwóch elementów powinna być ustalona między studentem a komitetem nadzoru, ale oczekuje się, że główny rozdział powinien wynosić nie mniej niż 3000 słów. Termin składania tego portfela upływa 12 maja 2017 r.

Propozycja badań zwykle zawiera następujące elementy:

  1. Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
  2. Główne pytania badawcze
  3. Przegląd literatury
  4. Teoretyczne i metodologiczne ramy i rozważania
  5. Proponowane metody badawcze
  6. Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
  7. Zarys struktury dysertacji doktorskiej
  8. Harmonogram badań i pisania
  9. Bibliografia.

Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.

Najlepszym rozdziałem powinien być analityczny tekst, w którym student studiujący studium przypadku pokazuje, w jaki sposób propozycja badań przekłada się na rzeczywiste badania. W zależności od charakteru projektu badawczego dostęp do pierwotnego materiału źródłowego może być trudny, zanim student podejmie badania drugiego roku iw takich przypadkach treść powinna zostać uzgodniona między studentem a komitetem nadzorczym.

Proces aktualizacji z MPhil na stopień doktora jest oparty na ocenie portfela aktualizacji przez komitet badawczy studenta i na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentację ustną otrzymują pracownicy wydziałowi i studenci studiów. Trzej przełożeni spotykają się osobno, aby omówić wyniki aktualizacji i poinformować o tym studenta. Po pomyślnym ukończeniu aktualizacji, uczniowie są formalnie odnawiani do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że istnieją braki w portfelu, studenci zostaną poproszeni o poprawienie go pod kątem satysfakcji przed potwierdzeniem uzyskania stopnia doktora.) Uczniowie zwykle nie mogą przejść do drugiego roku, dopóki proces aktualizacji nie zostanie zakończony. zostało zakończone.

Drugi rok (lub odpowiednik w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle wydawany na badania. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenie materiałów, zgodnie z ustaleniami między uczniem a opiekunem (ami).

Trzeci rok (lub odpowiednik w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest pisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie uczniowie zwykle będą prezentować prezentację na seminarium badawczym organizowanym przez Departamentalny Nauczyciel Badań, składający się z wybranej liczby pracowników ze specjalistyczną wiedzą w tym temacie i innych studentów badawczych. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) uczniowie przedstawią projekty rozdziałów do ich głównego przełożonego za komentarz, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może złożyć pracę magisterską lub przejść do statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na zaliczenie pracy i złożenie do egzaminu. Praca musi być zakończona w ciągu 48 miesięcy od daty rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).

Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna ma doświadczenie w badaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a przynajmniej jedna z nich jest zewnętrzna w stosunku do SOAS .

Stopnie doktoranckie są przyznawane przez SOAS z rejestracji w 2013 r. I podlegają przepisom SOAS .

Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 19 więcej kursów w SOAS University of London »

Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Duration
3 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
4,271 GBP
Opłaty za cały pobyt w Zjednoczonym Królestwie / UE: 4 271 £; Opłaty zagraniczne w pełnym wymiarze godzin: 16.950 £ na rok akademicki
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data początkowa
Data końcowa
Wrz 1, 2021
Termin nadsyłania zgłoszeń
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Wrz 1, 2021
Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa