Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach japońskich i koreańskich

Informacje ogólne

Opis programu

Tryb uczestnictwa: pełny etat lub niepełny etat


Departament jest w stanie nadzorować stopnie naukowe doktora habilitowanego i doktora na podstawie badań i pracy magisterskiej na szeroką gamę przedmiotów kulturalnych i językowych. Zamierzający studenci nie powinni czuć się ograniczeni do ograniczania wyboru tematów do wskazanych w stosunku do nazwisk obecnych pracowników (doktoranci pracowali ostatnio nad szeregiem tematów obejmujących japońskie kino, teksty Kabuki, współczesną japońską językoznawstwo i literaturę, Meiji teksty historyczne, językoznawstwo i literatura koreańska, koreański kolonialny i XVIII-wieczna historia). Badania prowadzone na poziomie MPhil i PhD oparte są na materiałach literackich, dokumentalnych i archiwalnych dostępnych w SOAS a także zebranych podczas prac terenowych w Japonii i Korei.

Struktura

Wszyscy uczniowie rejestrują się w pierwszym roku programu jako studenci MPhil. Ulepszenie z MPhil na doktorat ma miejsce pod koniec pierwszej sesji akademickiej dla studentów studiów stacjonarnych (lub pod koniec drugiej sesji akademickiej dla studentów studiów zaocznych).

Wszyscy nowi studenci MPhil / doktoranci otrzymują komitet nadzorczy złożony z trzech członków, obejmujący głównego lub pierwotnego przełożonego oraz drugiego i trzeciego przełożonego. Podział na czas w komitecie nadzorczym to 60:25:15. W pierwszym roku od studentów oczekuje się spotkania ze swoim głównym przełożonym co dwa tygodnie, przez co najmniej godzinę.

Podstawowym opiekunem studenta jest zawsze członek Departamentu, w którym student jest zarejestrowany. Drugi i trzeci nadzorca, pełniąc funkcję doradczą uzupełniającą, mogą pochodzić z tego samego Wydziału lub innych wydziałów / ośrodków na Wydziale Języków i Kultur lub w departamentach / ośrodkach na innych wydziałach Szkoły. Postępy ucznia są dalej nadzorowane przez Departamentalnego Nauczyciela Badań.

W pierwszym roku studenci przygotowują się do badań, biorąc udział w serii seminariów szkoleniowych z zakresu badań (RTS), zwoływanych na poziomie wydziału przez dziekana ds. Badań i wspieranych przez ogólne szkolenie oferowane w Szkole Doktorskiej.

Studenci pracujący w dziedzinie literatury i kulturoznawstwa są również zapraszani do udziału w dodatkowych szkoleniach oferowanych w Centrum Studiów Kulturalnych, Literackich i Postkolonialnych (CCLPS).

Uczniowie mogą również być zachęcani przez superwizorów do wzięcia udziału w dodatkowych kursach nauczania odpowiednich dla ich badań i ich potrzeb szkoleniowych. Mogą to być specjalistyczne dyscyplinarne, językowe lub regionalne kursy kultury lub szkolenia badawcze w innych departamentach spoza Wydziału.

Pod koniec pierwszego semestru studenci studiów stacjonarnych są zobowiązani do przedstawienia przeglądu literatury obejmującego około 5000 słów. Instrukcje na ten temat znajdują się na seminariach szkoleniowych z zakresu badań naukowych, a studenci dyskutują ze swoimi przełożonymi, w jaki sposób ten przegląd literatury można zintegrować z propozycją badań nad ulepszeniem, a później z rozprawą.

W przypadku procesu uaktualnienia 1. roku, studenci studiów stacjonarnych (2. rok dla studentów niestacjonarnych) są zobowiązani do złożenia 10 000-słowowego portfolio uaktualnień składającego się z propozycji badań i głównego rozdziału. Względną liczbę słów w tych dwóch elementach należy ustalić między uczniem a komitetem nadzorczym, ale oczekuje się, że rozdział główny powinien mieć nie mniej niż 3000 słów. Termin składania tego portfela upływa 15 maja każdego roku.

Propozycja badań zwykle zawiera następujące elementy:

  1. Uzasadnienie badań i kontekst proponowanych badań
  2. Główne pytania badawcze
  3. Przegląd literatury
  4. Teoretyczne i metodologiczne ramy i rozważania
  5. Proponowane metody badawcze
  6. Kwestie etyczne (w stosownych przypadkach)
  7. Zarys struktury dysertacji doktorskiej
  8. Harmonogram badań i pisania
  9. Bibliografia

Dostosowania do jednej lub więcej tych sekcji, w tym w stosownych przypadkach uzupełnień lub skreśleń, są możliwe po uprzednim uzgodnieniu między uczniami a przełożonymi.

Najlepszym rozdziałem powinien być analityczny tekst, w którym student studiujący studium przypadku pokazuje, w jaki sposób propozycja badań przekłada się na rzeczywiste badania. W zależności od charakteru projektu badawczego dostęp do pierwotnego materiału źródłowego może być trudny, zanim student podejmie badania drugiego roku iw takich przypadkach treść powinna zostać uzgodniona między studentem a komitetem nadzorczym.

Proces aktualizacji z MPhil na stopień doktora jest oparty na ocenie portfela aktualizacji przez komitet badawczy studenta i na 20-30 minutowej prezentacji ustnej, po której następuje dyskusja. Prezentację ustną otrzymują pracownicy wydziałowi i studenci studiów. Trzej przełożeni spotykają się osobno, aby omówić wyniki aktualizacji i poinformować o tym studenta. Po pomyślnym ukończeniu aktualizacji, uczniowie są formalnie odnawiani do stopnia doktora i przechodzą do drugiego roku. (Jeśli oceniający uznają, że istnieją braki w portfelu, studenci zostaną poproszeni o poprawienie go pod kątem satysfakcji przed potwierdzeniem uzyskania stopnia doktora.) Uczniowie zwykle nie mogą przejść do drugiego roku, dopóki proces aktualizacji nie zostanie zakończony. zostało zakończone.

Drugi rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) jest zwykle spędzany na badaniach. Może to być dowolna kombinacja badań terenowych i badań w bibliotekach oraz gromadzenia materiałów, jak uzgodniono między studentem a opiekunem (-ami).

Trzeci rok (lub ekwiwalent w niepełnym wymiarze godzin) poświęcony jest napisaniu badań do pracy doktorskiej. W tym czasie studenci zwykle wygłaszają prezentację na seminarium badawczym zorganizowanym przez opiekuna działu badań, w skład którego wchodzi wybrana liczba pracowników o specjalnej wiedzy w tej dziedzinie oraz inni studenci badań. Podczas trzeciego roku (lub w niepełnym wymiarze godzin) studenci przedstawią swoje projekty głównemu przełożonemu w celu skomentowania, przed ukończeniem ostatecznego projektu pracy magisterskiej. Po ukończeniu pełnego projektu praca jest oceniana przez wszystkich członków komitetu nadzorczego, a student może albo złożyć pracę magisterską, albo przejść do Statusu kontynuacji, aby otrzymać kolejne 12 miesięcy na jej ukończenie i poddanie się egzaminowi. Praca musi zostać ukończona w ciągu 48 miesięcy od momentu rejestracji (lub w niepełnym wymiarze godzin).

Teza - aby nie przekroczyć 100 000 słów - jest badana przez dwóch wiodących autorytetów w tej dziedzinie, z których jedna ma doświadczenie w badaniu na Uniwersytecie Londyńskim, a przynajmniej jedna z nich jest zewnętrzna w stosunku do SOAS .

Ważna uwaga

Informacje na stronie programu odzwierciedlają zamierzoną strukturę programu w stosunku do danej sesji akademickiej.

Badania rekrutacyjne i aplikacje

Przyjmujemy zgłoszenia od wykwalifikowanych studentów posiadających dobry tytuł magistra (lub odpowiednik za granicą) z odpowiedniego przedmiotu na stopnie naukowe w SOAS . Wnioski należy składać online.

Ważne jest, aby złożyć podanie na długo przed rozpoczęciem roku akademickiego, w którym chcesz się zapisać, aby dać nam czas na rozpatrzenie Twojego wniosku. Jeśli ubiegasz się o stypendium, mogą obowiązywać wcześniejsze terminy.

Program doktorancki SOAS jest konkurencyjny, a kandydaci powinni wykazać się wysokimi osiągnięciami akademickimi i wykonalną propozycją, która przyczyni się do realizacji zainteresowań badawczych Wydziału. Uwaga: odradzamy aplikacje czysto spekulacyjne. Przyjmowane są wnioski o przeprowadzenie badań interdyscyplinarnych, ale można złożyć tylko jeden wniosek do jednego Wydziału.

Bezwarunkowe wymagania dotyczące języka angielskiego

Osoby ubiegające się o wizę Tier 4, aby studiować w Wielkiej Brytanii, muszą przedstawić certyfikat akademicki UKVI IELTS wydany przez centrum egzaminacyjne zatwierdzone przez UKVI.

Międzynarodowi wnioskodawcy wymagający wizy Tier-4 na studia w Wielkiej Brytanii

Test Wpis bezwarunkowy Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym
IELTS (akademicki) 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w wynikach cząstkowych. 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych

Wnioskodawcy z EOG i UE

Test Wpis bezwarunkowy Bezwarunkowe wejście ze wsparciem sesyjnym
IELTS (akademicki) 7,0 ogółem lub więcej, z 7,0 w każdym wyniku cząstkowym. 7,0 ogółem lub więcej, z co najmniej 6,5 punktów cząstkowych.
TOEFL IBT 105 ogółem lub więcej, przy co najmniej 25 punktach cząstkowych. 105 ogółem z co najmniej 22 punktami cząstkowymi.
LUB
100 ogólnie z co najmniej 25 na piśmie i 22 w innych podwynikach.
Pearson Test of English (Academic) 75 punktów ogółem lub więcej, z wynikiem co najmniej 70 w wynikach cząstkowych. 70 ogółem lub więcej, z minimum 65 punktami cząstkowymi.
Ostatnia aktualizacja Sie 2019

Informacje o uczelni

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues.

SOAS University of London welcomes the brightest minds to study on its central London campus with like-minded individuals who feel passionately about contemporary world issues. Pokaż mniej
Londyn , Singapur + 1 Więcej Mniej