PsyD w psychologii klinicznej

Pacifica Graduate Institute

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

PsyD w psychologii klinicznej

Pacifica Graduate Institute

PsyD w psychologii klinicznej

Zajęcia rozpoczynają się na początku października

The Psy.D. Misją programu jest przygotowanie psychologów klinicznych, którzy wprowadzają głębokie podejście psychologiczne do pracy z różnorodnymi społecznościami, a także wartości zdrowia psychicznego społeczności do głębokiej pracy psychologicznej.

Psy.D. w psychologii klinicznej

Co to jest Psy.D. w psychologii klinicznej?

The Psy.D. Program studiów obejmuje model praktyka-uczony, w którym nacisk kładziony jest na praktyczne zastosowanie materiału teoretycznego do konkretnych warunków, w których pracują psycholodzy. Osoby z Psy.D. absolwenci najczęściej pracują w środowiskowych placówkach agencyjnych, w prywatnej praktyce, w integracyjnych zakładach opieki zdrowotnej, ustawieniach organizacyjnych, służbie zdrowia i jako wykładowcy w programach z zakresu psychologii zawodowej. Psy.D. edukacja kładzie nacisk na autorefleksyjną praktykę oraz umiejętności interpersonalne i zdolność do angażowania się w interdyscyplinarne ramy. Umiejętności kliniczne, ocena projekcyjna i obiektywna oraz leczenie są głównymi obszarami zastosowań oprócz teorii i badań. Na tym koncentruje się zarówno wiedza podstawowa, jak i funkcjonalna. W Pacifica Graduate Institute , oprócz zapewnienia szerokiego i ogólnego kontekstu edukacyjnego, który jest wymagany w dziedzinie psychologii, psychologia głębi jest uhonorowana za długą żywotność skuteczności klinicznej, jej relacyjną koncentrację i jej wartość na rozszerzonym zrozumieniu złożoności rozwojowej, samoorganizacja oraz świadomość indywidualna i zbiorowa.

Czym jest psychologia głębi?

Głębokość podejść psychologicznych jest jedną z najstarszych form psychoterapii na świecie i obecnie obserwuje się ponowne zainteresowanie i walidację psychologii głębi, szczególnie w kontekście neurobiologii interpersonalnej, z praktykami / naukowcami, takimi jak dr Allan Schore. i inni składający datki. Psychologowie kliniczni, tacy jak dr Jonathan Shedler, teraz również prowadzą badania, które potwierdzają głębokie podejście psychologiczne do światła. Na przykład, zobacz artykuł doktora Shedlera na temat skuteczności psychodynamicznej psychoterapii (w PDF).

The Psy.D. Zaprogramuj odmienne szkolenie

Chociaż program jest stosunkowo nowy, jest zakorzeniony w programie psychologii klinicznej oferowanym przez Pacifica od końca lat 80. XX wieku. W ten sposób program łączy bogatą historię nauczania psychologii głębi ze współczesnym światem psychologii klinicznej. Ta praktyczna integracja kładzie nacisk na psychologiczną perspektywę głębi w obecnych obszarach badań psychologicznych, takich jak podejścia relacyjne i przywiązanie; praktyki oparte na dowodach; ocena integracyjna; neurobiologia interpersonalna i biopsychospołeczne podejście do integracyjnej opieki zdrowotnej; praktyki autorefleksyjne; praktyki oparte na społecznościach; i polityka publiczna w zakresie zdrowia psychicznego.

Program nauczania odzwierciedla zaangażowanie w dostarczanie współczującym i społecznie odpowiedzialnym stypendiom i wartościom ważnych pytań stawianych przez stosowaną psychologię kliniczną, w tym akcenty na nieświadome uwarunkowania zachowania. Program oferuje kursy, które zapewniają podstawową wiedzę z zakresu psychologii, a także te, które koncentrują się na głębokich psychologicznych metodach leczenia, społecznym zdrowiu psychicznym, różnorodności i rdzennych perspektywach w psychologii. W programie uwzględniono także uważność i wyobrażenia, somatyczne, ekologiczne i kontemplacyjne rozważania na temat pracy psychologicznej.

Korzyści:

  • Przygotuj się na praktykę w różnych środowiskach i placówkach służby zdrowia z solidnym fundamentem umiejętności psychologii klinicznej, opartej na zasadach psychologii głębi.
  • Integracja szerokiej, ogólnej wiedzy z zakresu psychologii klinicznej, w tym podstawowych umiejętności klinicznych, z osobistym doświadczeniem nieświadomych i relacyjnych czynników, które motywują indywidualne i zbiorowe zachowanie.
  • Zbadaj psychologiczne perspektywy głębi, takie jak podejścia relacyjne i przywiązanie; praktyki oparte na dowodach, w tym krótkie podejścia psychodynamiczne; ocena integracyjna; neurobiologia interpersonalna i biopsychospołeczne podejście do integracyjnej opieki zdrowotnej; praktyki oparte na społecznościach; i polityka publiczna związana ze zdrowiem psychicznym.

"Kiedy byłem studentem, a później wykładowcą na dużej uczelni państwowej, myślałem, że moje życie wewnętrzne i moje życie zawodowe musiały zostać podzielone. Kiedy znalazłem Pacifikę i nasz program, byłem zachwycony pracą w miejscu, w którym możemy otwarcie integrować głębokie zasady psychologiczne we wszystkich aspektach naszego życia i pracy. Właśnie ta integracja jest dla mnie inspiracją, by być wspólnotą studentów, wykładowców i pracowników, którzy podzielają zaangażowanie w opiekę nad Duszą w świecie. "
-Oksana Yakushko, kierownik programu

Program FAQ

Co wyróżnia Psy.D. program i doktorat z psychologii klinicznej w Pacifica?

Program ten jest zakorzeniony w programie psychologii klinicznej oferowanym przez Pacifica od końca lat osiemdziesiątych. W ten sposób program łączy bogatą historię nauczania psychologii głębi ze współczesnym światem psychologii klinicznej. Ta praktyczna integracja kładzie nacisk na psychologiczną perspektywę głębi w obecnych obszarach badań psychologicznych, takich jak podejścia relacyjne i przywiązanie; praktyki oparte na dowodach; ocena integracyjna; neurobiologia interpersonalna i biopsychospołeczne podejście do integracyjnej opieki zdrowotnej; praktyki oparte na społecznościach; i polityka publiczna w zakresie zdrowia psychicznego.

Podążając za modelem szkolenia opartym na praktyce, ten program reprezentuje zaangażowanie Pacifica w ugruntowanie zasad psychologii głębi w praktyce klinicznej w środowisku społeczności. The Psy.D. Misją programu jest przygotowanie psychologów klinicznych (służba zdrowia) do zastosowania fundamentalnie oraz pogłębionej wiedzy i umiejętności psychologicznych w różnych środowiskach interdyscyplinarnych. Został opracowany z myślą o psychologach klinicznych, którzy są wykwalifikowani w szerokim zakresie prac klinicznych, w tym w psychoterapii, ocenie, superwizji i konsultacjach, a także w integracyjnym podejściu do zdrowia, świadomym i wzbogaconym o głębokie perspektywy psychologiczne. Pacifica szkoli studentów, aby osiągnąć udaną integrację szerokiej i ogólnej wiedzy z zakresu psychologii klinicznej, w tym podstawowych umiejętności klinicznych, z osobistym doświadczeniem nieświadomości i czynników relacyjnych, które motywują indywidualne i zbiorowe zachowanie.

Czy otrzymuje Psy.D. z programu psychologii klinicznej Pacifica spełniają kwalifikacje potrzebne do uzyskania licencji jako psycholog kliniczny w Kalifornii?

Nasz program nauczania ma na celu doprowadzić do uzyskania licencji jako psycholog kliniczny (w oparciu o wymagania edukacyjne dla psychologów w stanie Kalifornia). Aby otrzymać licencję psychologa California Clinical Psychologist, uczniowie muszą również spełnić wymagania godzinowe i wymagania egzaminacyjne państwa. W ramach otrzymywania stopnia z naszego programu, studenci są zobowiązani do ukończenia godzin stażu przed doktoratem, które spełniają wymagania California Board of Psychology. Wymagania dotyczące formalnych programów stażowych w Kalifornii są ustalane przez różne organizacje, w tym California Psychology Internship Council (CAPIC), która reguluje wiele klinicznych stron, które obejmują głębokie psychologiczne metody leczenia. Pacifica jest absolwentem CAPIC, a uczniowie będą prowadzeni przez formalny proces aplikacji do wszystkich takich stron. Po otrzymaniu dyplomu od Pacifica, uczniowie muszą przestrzegać wymagań stanowych, które obejmują nadzorowane godziny kliniczne po doktoracie i wyniki z egzaminów państwowych i państwowych (EPPP i CPLEE). Kandydaci i studenci są odpowiedzialni za przestrzeganie wymagań licencyjnych innych państw lub krajów, w których chcą mieszkać i ćwiczyć, co może różnić się od wymogów obowiązujących w Kalifornii.

Jak długo jest Psy.D. program?

Uczniowie uczęszczają na zajęcia w Psy.D. program na cztery lata w okresie jesiennym, zimowym i wiosennym. Każdego roku zajęcia odbywają się w kampusie podczas dziewięciu, czterech (4) dni sesji (trzy na kwartał). Nie ma letniego kwartału na terenie kampusu. Studenci uzupełniają swoje rozprawy w ciągu trzech i czterech lat, wraz z zajęciami. Istnieje osiem lat na ukończenie programu studiów. Proszę zobaczyć poniższy wykres, aby zobaczyć przegląd Psy.D. program.

Jaki jest ogólny format zajęć?

Zajęcia są połączeniem wykładów i formatów dyskusji i ogólnie występują na kampusie Pacifica's Lambert Road. Podczas wykładów prezentujących materiały wykładowe, czas jest przeznaczony na dyskusje i okresy pytań i odpowiedzi. Niektóre zajęcia obejmują prezentacje ekspertów, ćwiczenia empiryczne (np. Rytuały, ćwiczenia somatyczne), a także czas przetwarzania informacji w grupie. Kohortowy system w Pacifica zachęca do pogłębionego wspólnego uczenia się, które integruje wiele osobistych i kulturowych kontekstów wpływających na uczenie się i prowadzących dyskusje.

Ile pracy jest wymagane poza zajęciami?

Przypisania klas składają się z odczytów, opublikowanych refleksji / dyskusji, egzaminów, dokumentów lub projektów. Na każdą godzinę na zajęciach spodziewane są co najmniej trzy godziny pracy naukowej poza zajęciami. Czas ten może obejmować czytanie, refleksje, badania i pisanie. Zwykle studia magisterskie wymagają dwudziestu (20) godzin tygodniowo, a dodatkowe około 15-20 godzin zajęć tygodniowo w drugim, trzecim i czwartym roku. 1.500 godzin stażu odbywa się po czwartym roku studiów, kiedy rozprawa jest kompletna i zdano kompleksowe egzaminy.

Doświadczalne szkolenie kliniczne w pozaszkolnych ośrodkach szkolenia klinicznego jest istotną częścią programu doktoranckiego. Studenci kończą co najmniej 1000 godzin praktyki, 1500 godzin stażu i 60 godzin terapii osobistej. Dyrektor Klinicznego Kształcenia współpracuje ze studentami, aby ubiegać się o praktyki w pierwszym roku akademickim i rozpocząć praktykę na początku drugiego roku studiów akademickich. Studenci otrzymują superwizję i otrzymują informacje zwrotne w lokalizacjach poza miejscem pracy, jak również podczas zajęć w kampusie.

Gdy uczniowie ukończą swoje zajęcia i przejdą kompleksowy egzamin, uczniowie rozpoczynają praktyki pozaszkolne, gdzie otrzymują także superwizję i informacje zwrotne. Staże są realizowane w interdyscyplinarnym otoczeniu oferującym różnorodne doświadczenia szkoleniowe. Studenci są uprawnieni do ubiegania się o staże w czwartym roku, jeśli spełnili wszystkie wymagania programu i ustanowili gotowość do odbycia stażu. Po zaakceptowaniu na stażu mogą rozpocząć praktykę po zakończeniu zajęć i praktyce. Szkolenie w miejscach zróżnicowanych kulturowo jest zalecane. Istnieją różnice pomiędzy radami stanu psychologii w zakresie przyznawania licencji na podstawie różnic akredytacyjnych dla programów doktoranckich. Program doktorancki w Pacifica Graduate Institute jest tak skonstruowany, aby spełniał wytyczne Kalifornijskiej Rady stanu psychologii.

Kiedy studenci mają okazję spotkać się z wydziałem?

Każdy członek wykładowcy posiada godziny pracy w czasie, gdy studenci uczęszczają na kampus, a także w określonych godzinach w ciągu tygodnia. Harmonogramy godzin pracy i arkusze rejestracji są udostępniane podczas każdej sesji nauki. Ponadto istnieje stała i spójna komunikacja między wykładowcami i studentami między sesjami stacjonarnymi. Uczniom przydzielany jest również główny doradca wydziału, który łączy się z nimi w zakresie różnych aspektów ich rozwoju akademickiego i zawodowego. Podczas wiosennego kwartału doradcy wydziału oceniają postępy, jakie każdy uczeń czyni w programie w ramach rocznych ocen studenta.

Co to jest Psy.D. Rozprawa w Pacifica?

Programy doktoranckie w dowolnej dziedzinie wymagają końcowego doktoratu, który odzwierciedla naukowy charakter tak zaawansowanego stopnia. W naszym praktykującym, Psy.D. Program Psychologii Klinicznej, projekt ten obejmuje ukończenie Psy.D. Rozprawa. Chociaż ma podobieństwa do rozpraw w innych dyscyplinach akademickich lub do rozpraw w klinicznej pracy doktorskiej. program, Pypsy Pacifica. Rozprawa wyraźnie odzwierciedla charakter naszego programu nauczania.

  • Rozprawa koncentruje się na klinicznie istotnym temacie
  • Badanie musi przyczynić się do pracy klinicznej
  • Rozprawa doktorska wspomaga literaturę naukową z dziedziny psychologii klinicznej w przeglądzie literatury
  • Badania te są zazwyczaj bardziej zwięzłe, oferując szczególny nacisk na jego temat
  • Rozprawa, jeśli wykorzystuje uczestników, może służyć jako badanie pilotażowe (tj. Obejmować mniej uczestników)
  • Psy.D. Rozprawa może odzwierciedlać doświadczenia lub cele praktyki klinicznej uczniów

Kolejny aspekt, który sprawia, że ​​Psy.D. Rozprawa jest wyraźnym doświadczeniem, gdy pojawia się podczas treningu. Uznanie naszego skupienia praktyka-uczonego, a także zachęcanie do aktywnej integracji praktyki i nauki, Psy.D. Pisanie rozprawy jest osadzone w ciągu czterech lat zajęć. Oferujemy kilka kursów, które koncentrują się na opracowaniu rozprawy i pisaniu (w tym wspieranie i mentoring studentów podczas pracy nad ich rozprawami). Prowadzimy również aktywny proces doradztwa, który obejmuje regularne spotkania z przewodniczącymi rozpraw, a także koordynatorów badań. Jest skonstruowany tak, aby rozprawa została zakończona po zakończeniu czterech lat zajęć.

W Pacifica stawiamy na własne zainteresowania uczniów, zapraszając uczniowskie pasje, a także reagując na potrzeby świata, aby informować ich o rozwoju pomysłów. Zachęcamy także do aktywnej integracji głębokich soczewek psychologicznych i perspektyw w ich pisaniu rozpraw, które mogą obejmować ich uwagę na ich sny, wewnętrzne marzenia, wyobraźnię lub empatyczną relacyjną reakcję na ludzkie cierpienie.

Podobnie jak w przypadku wszystkich rozpraw, Psy.D. Proces rozprawy doktorskiej w Pacifica jest intensywny i intensywny. Jest również istotny klinicznie i opiera się na podejściu psychologicznym, zarówno klinicznym, jak i badawczym. Na koniec, traktujemy rozprawę, jako inną część naszego szkolenia, jako znaczącą i transformującą podróż, która nie tylko stara się przyczynić do poprawy życia ludzi lub społeczności, ale także zachęca do udanego wzrostu dla samych studentów.

Gdzie student musi spełnić 2,500-godzinny wymóg praktyki / stażu?

Studenci doktoranckiego programu klinicznego muszą uzyskać łącznie 2500 godzin zatwierdzonego i nadzorowanego doświadczenia klinicznego. Te godziny są uzyskiwane na dwóch "poziomach" szkolenia: Practicum (wymagane 1000 godzin) i staż (wymagane 1500 godzin). Oba poziomy szkolenia są uzyskiwane w lokalizacjach poza kampusem, takich jak, ale nie wyłącznie, kliniki, szpitale, ośrodki leczenia lub inne agencje, w których psychologowie świadczą usługi. Trening praktyczny to niższy poziom treningu z intensywniejszym nadzorem i nadzorem nad nim, uzyskany podczas drugich, trzecich i czwartych klas w Pacifica. Podręcznik szkolenia klinicznego określa wymagania dotyczące rozpoczęcia szkolenia klinicznego. Podczas zajęć w kampusie studenci uczestniczą w czwartkowych wieczornych seminariach praktycznych, mających na celu zebranie ich doświadczenia w treningu klinicznym w dyskusjach w małych grupach, konferencjach przypadków i intensywnym nadzorze ze strony wydziałów. W przeciwieństwie do treningu praktycznego, szkolenie w zakresie stażu jest wyższym poziomem szkolenia z większą niezależnością i odpowiedzialnością i jest podejmowane po ukończeniu przez studenta wszystkich zajęć i zdaniu kompleksowych egzaminów. Staż, w przeciwieństwie do praktyki, jest treningiem podsumowującym i zwieńczeniem, w którym ćwiczone są umiejętności i wiedza zdobyta podczas zajęć i doświadczeń praktycznych. Wszystkie opisane tutaj działania szkoleniowe są koordynowane i wspierane przez Biuro Szkoleniowe Pacifica, w tym Koordynatora Szkolenia i Dyrektora Kształcenia Klinicznego.

Czy uczeń może korzystać z wcześniejszych godzin terapii osobistej, aby spełnić 60-godzinny wymóg terapii osobistej?

Wymóg terapii osobistej jest integralną częścią programu, niezbędną do rozwoju klinicystów, którzy wykorzystują się jako narzędzie leczenia innych osób. Ponadto osobista samoświadomość jest niezbędna dla innych procesów bycia studentem, w tym przeprowadzania badań z udziałem ludzi lub angażowania się w dialog kliniczny i naukowy w dziedzinie, która poszerza wiedzę psychologiczną. W związku z tym minimum 60 godzin terapii osobistej musi zostać ukończone, gdy student jest zapisany do programu. Godziny te można wypełnić w ustawieniach indywidualnych, grupowych, rodzinnych lub rodzinnych.

Przegląd programu nauczania

Psychologia kliniczna Psy.D. Zajęcia odbywają się w czterodniowych sesjach (od czwartku wieczorem do niedzielnego popołudnia) raz w miesiącu podczas jesieni, zimy i wiosny przez okres czterech lat. Pomiędzy sesjami edukacyjnymi kontynuuj naukę i instruktaż przez indywidualny mentorowanie z wydziałów, uczenia się przez Internet i grup wsparcia kohortowego. Staż przedodbiciowy powinien odbyć się podczas piątego roku szkolenia w programie, po zakończeniu zajęć i rozprawy.

PIĘĆDZIESIĄT DZIAŁALNOŚCI

Ukończenie 1500 godzin stażu przed doktoratem w psychologii klinicznej - CY 980, 3 jednostki

Wybrane kursy mogą zawierać składniki online. Ten program nie jest przeznaczony do spełnienia wszystkich wymagań każdego stanu w zakresie licencjonowania w psychologii klinicznej. Ten program nauczania może się różnić w zależności od zmieniających się potrzeb akademickich.

Pierwszy rok

Kursy

  • Cognitive and Intellectual Assessment - CY 930, 3 jednostki
  • Obiektywna ocena osobowości - CY 931, 3 jednostki
  • Wywiady kliniczne - CY 940, 1 jednostka
  • Zaawansowana psychopatologia I - CY 730, 2 jednostki
  • Praktyka prawnicza, etyczna i zawodowa - CY 832, 2 jednostki
  • Wprowadzenie do psychologii głębi i tradycji nauk humanistycznych - CY 819, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na jungowinie I - CY 810, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na psychoanalityce I - CY 711, 2 jednostki
  • Seminarium rozwoju zawodowego I - CY 755, 1 jednostka
  • Seminarium rozwoju zawodowego II - CY 756, 1 jednostka
  • Seminarium rozwoju zawodowego III - CY 757, 1 jednostka
  • Statystyka i badania ilościowe Wzory i metody I - CY 950, 3 jednostki
  • Statystyka i badania ilościowe Wzory i metody II - CY 951, 3 jednostki
  • Roczna ocena roczna programu Advancement - CY 758, jednostki

Drugi rok

Kursy

  • Cognitive Podstawy ludzkiego zachowania - CY 837, 3 jednostki
  • Biologiczne podstawy zachowania człowieka - CY 735, 3 jednostki
  • Płeć i ludzka seksualność - CY 901, 1 jednostka
  • Płeć i ludzka seksualność - CY 700, 2 jednostki
  • Alkohol, chemiczna zależność i uzależniające zachowania - CY 900, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na dowodach - CY 913, 2 jednostki
  • Psychoterapia z różnorodnymi populacjami - CY 845, 2 jednostki
  • Metody integracyjne i interdyscyplinarne - CY 920, 1 jednostka
  • Assessment Practicum Seminarium I - CY 759, 1 jednostka
  • Assessment Practicum Seminar II - CY 760, 1 jednostka
  • Assessment Practicum Seminarium III - CY 761, 1 jednostka
  • Jakościowe projekty badawcze i metody - CY 952, 2 jednostki
  • Opracowanie rozprawy - CY 955, 2 jednostki
  • Teorie pomiarów psychometrycznych - CY 933, 3 jednostki
  • Roczna ocena roczna za postęp w programie - CY 762, 0 jednostek

Trzeci rok

Kursy

  • Ocena osobowości projekcyjnej - CY 938, 2 jednostki
  • Zaawansowana Psychopatologia II - CY 731, 2 jednostki
  • Porównawcze podejście do psychoterapii - CY 770, 2 jednostki
  • Społeczne podstawy ludzkiego zachowania I - CY 800, 3 jednostki
  • Psychologia rozwojowa I: Dzieciństwo w okresie dorastania - CY 830, 2 jednostki
  • Społeczne zdrowie psychiczne, polityka publiczna i psychologia głębi - CY 825, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na psychoanalityce II - CY 712, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na psychoanalityce III - CY 715, 2 jednostki
  • Seminarium z praktyki psychoterapeutycznej I - CY 763, 1 jednostka
  • Psychotherapy Practicum Seminar II - CY 764, 1 jednostka
  • Psychotherapy Practicum Seminar III - CY 765, 1 jednostka
  • Zaawansowane metody badawcze w psychologii klinicznej I - CY 956, 3 jednostki
  • Zaawansowane metody badawcze w psychologii klinicznej II - CY 957, 2 jednostki
  • Rozprawa doktorska I - CY 958, 3 jednostki
  • Trzecia roczna ocena postępu programu - CY 766, 0 jednostek
  • Kompleksowa oferta - CY 989, 0 jednostek

Czwarty rok

Kursy

  • Psychologia rozwojowa II: Dorosłość przez starość - CY 801, 3 jednostki
  • Społeczne podstawy ludzkiego zachowania II: procesy grupowe - CY 802, 3 jednostki
  • Zasady nadzoru klinicznego i konsultacji - CY 752, 2 jednostki
  • Zasady psychofarmakologii - CY 873, 3 jednostki
  • Indigenous Approaches to Psychology - CY 803, 1 jednostka
  • Afektywne podstawy zachowania człowieka - CY 838, 2 jednostki
  • Przemoc i trauma - CY 834, 3 jednostki
  • Uważność i obrazowanie w leczeniu integracyjnym - CY 923, 1 jednostka
  • Psychoanalityczna psychoterapia IV - CY 716, 2 jednostki
  • Psychoterapia popu-jungowska - CY 815, 2 jednostki
  • Psychoterapia oparta na Jungian II - CY 811, 2 jednostki
  • Rozprawa II - CY 959, 3 jednostki

Wymagania dotyczące ukończenia studiów

Wymagania stopnia do ukończenia szkoły

  1. Uczniowie muszą ukończyć w sumie 116 jednostek ćwiartek, aby spełnić wymagania jednostki dotyczące ukończenia studiów. W sumie 107 jednostek akademickich i 9 jednostek przygotowujących doktorantów.
  2. W każdym ukończonym kursie wymagana jest minimalna ocena "B".
  3. Skumulowana średnia ocen 3,0 musi być zachowana.
  4. Uczniowie muszą spełniać wymagania dotyczące obecności, określone w podręczniku dla studentów. Uczniowie mogą pominąć tylko cztery zajęcia w ciągu roku akademickiego i nie więcej niż 1/3 godzin zajęć ogółem.
  5. Studenci muszą złożyć i obronić rozprawę zaakceptowaną przez wydział.
  6. Studenci są zobowiązani do ukończenia co najmniej 1000 godzin praktyki.
  7. Studenci są zobowiązani do odbycia 1500 godzin praktyki.
  8. Studenci są zobowiązani do ukończenia 60 godzin osobistej terapii.
  9. Studenci muszą pomyślnie zdać kompleksowy egzamin pod koniec trzeciego roku.
  10. Uczniowie muszą przestrzegać wszystkich zasad i procedur wymienionych w Studenckim, Rozprawie i podręcznikach klinicznych.

Szkolenie kliniczne

Wymagane jest co najmniej 1000 godzin praktyki i 1500 godzin praktyki. Studenci zostaną umieszczeni w praktyce przez Dyrektora Klinicznego. Studenci muszą uzyskać praktykę poprzez konkurencyjny proces aplikacji. Zaleca się ukończenie staży w wielodyscyplinarnym otoczeniu oferującym różnorodne doświadczenia szkoleniowe. Zaleca się wybór zróżnicowanej kulturowo strony. Pełny opis wszystkich wymogów szkolenia klinicznego znajduje się w aktualnym wydaniu Podręcznika szkolenia klinicznego.

Mentorship Wydziału

Każdemu uczniowi przydzielany jest doradca wydziału do mentoringu w całym programie. Doradcy z wydziału regularnie spotykają się ze swoimi doradcami studenckimi, aby monitorować ich wyniki w nauce, omawiać zainteresowania badawcze, nadzorować rozwój kliniczny, asystować przy postępach w rozprawie oraz udzielać osobistego i profesjonalnego wsparcia. Podczas fazy rozprawy doktorskiej, przewodniczący komisji ds. Rozprawy doktorskiej zostaje przydzielony do roli doradcy wydziału, aby pomóc uczniom aktywnie integrować ich akademickie, kliniczne i dysertacyjne aspekty uczenia się.

Przygotowanie do psychologii klinicznej

Ten program może nie spełniać wszystkich wymagań każdego stanu w zakresie licencjonowania w psychologii klinicznej. Studenci ubiegający się o licencję w Kalifornii nabywają regionalne akredytowane studia doktoranckie, uprawniające ich do zdobywania licencji jako psycholog kliniczny w Kalifornii; jednak ponieważ wymagania się zmieniają, uczniowie są odpowiedzialni za zachowanie aktualnych przepisów dotyczących licencjonowania. Inni studenci mogą potrzebować spełnienia dodatkowych wymagań dotyczących licencjonowania w swoich macierzystych stanach i są również odpowiedzialni za zapoznanie się z obowiązującymi wymaganiami dotyczącymi licencji na stan.

Warunki przyjęć

  • Oczekuje się, że kandydaci wniosą solidne fundamenty w dziedzinie psychologii oraz wykazali zainteresowanie i umiejętności studiowania psychologii głębi, które zostaną ocenione podczas składania wniosku o licencjata na poziomie licencjackim.
  • Program poszukuje osób, które są psychologicznie nastawione i dowodzą odporności emocjonalnej niezbędnej do pracy w relacyjnych dziedzinach z różnymi osobami i społecznościami, w tym w środowiskowych środowiskach zdrowia psychicznego.
  • Oprócz zaawansowanego pisania i umiejętności stypendialnych, wybrani kandydaci będą mieli nadzorowane doświadczenie kliniczne i przejawiają zainteresowanie relacjami między psychologią, naukami humanistycznymi oraz przyrodniczymi i humanistycznymi.
  • Doświadczenie osobistej psychoterapii głębi jest wysoko cenione.
  • Wymagania aplikacyjne:
    • Osobiste oświadczenie (3-5 stron)
    • Resumé / CV
    • Minimum 10 stron Academic Writing Sample i dodatkowa próbka do pisania na temat nieprzytomności
    • 3 litery z formularzem rekomendacji
    • Oficjalne stenogramy - muszą mieć tytuł licencjata / magistra z akredytowanej regionalnie lub zatwierdzonej przez państwo instytucji szkolnictwa wyższego
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja March 11, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Paźdz. 2019
Duration
Czas trwania
4 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Stany Zjednoczone - Carpinteria, California
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Santa Barbara, California
Data rozpoczęcia : Paźdz. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Paźdz. 2019
Stany Zjednoczone - Carpinteria, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - Santa Barbara, California
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą