Aby poprawić efekt uczenia się, zapewnić zróżnicowany tryb uczenia się, jak najwcześniej uczestniczyć w rzeczywistym środowisku pracy, połączyć teorię z praktyką, kształcić uczniów na talenty z profesjonalną wiedzą i umiejętnościami praktycznymi, sformułować Działania na rzecz realizacji Poza kampusem Praktyki studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetem Nanhua (dalej zwane Działaniami) zgodnie ze Środkami realizacji praktyk poza kampusem studentów Nanhua University.Zakres realizacji„Praktyki poza kampusem” w Działaniach obejmują dwa rodzaje: praktyki zawodowe i praktyki zawodowe. Miejsce pracy podzielone jest na praktyki domowe i zagraniczne. Zakres realizacji jest następujący:Doświadczenie w miejscu pracy: zorganizuj jednodniowy lub odpowiedni dojazd do miejsca pracy absolwenta, z naciskiem na doświadczenie w terenie, a następnie wizytę i staż. Umów uczniów, aby udali się do miejsca pracy w celu zdobycia doświadczenia i nauki, aby zapoznać się ze środowiskiem pracy i pogłębić efekt doświadczenia poprzez komunikację i dyskusję.
Staż w miejscu pracy: zgodnie z głównym planowaniem kariery, obowiązkowe (fakultatywne) kursy stażowe z więcej niż 2 punktami muszą być oferowane i można zastosować zróżnicowane metody promocji, takie jak staż zimowy i letni, staż semestralny, odwiedzanie firm na seminarium ( badania naukowe) i kredyty stażowe.Godziny stażuStudenci Wydziału muszą odbyć jednorazowe studium wiedzy z zakresu praktyki biznesowej i 240 godzin praktyki poza kampusem.Organizacja promocjiW celu promocji praktyk studenckich poza kampusem zespół prowadzący praktyki poza kampusem (zwany dalej zespołem opiekunów praktyk). Spotkanie odbywa się co najmniej raz w roku akademickim.
Zespół opiekunów praktyk opracuje i wdroży plan praktyk (Tabela 16) na rok lub semestr akademicki zgodnie z miernikami realizacji praktyk poza kampusem Uniwersytetu Nanhua.
W każdym miejscu pracy jeden nauczyciel będzie prowadził zajęcia dla uczniów.ProgramW sumie do ukończenia studiów potrzeba 36 godzin zaliczeniowych (w tym praca dyplomowa)
1. Wymagane kursy:Metody badawcze
Teoria optymalizacji
Seminarium na temat czasopism i artykułów2. Przedmioty do wyboru:Teoria podejmowania decyzji menedżerskich
Teoria statystyczna
Teoria badań operacyjnych
Planowanie zarządzania
Wiele odmian
Ekonometria
Teoria mikroekonomii
Teoria makroekonomii
Teoria pobierania próbek i ankiety
Teoria regresji
Pomiar i analiza danych
Analiza danych i decyzja statystyczna
Teoria badań marketingowych
Seminarium z zarządzania technologią
Seminarium na temat zarządzania zasobami ludzkimi
Seminarium na temat zarządzania operacyjnego
Seminarium z zarządzania finansami
Seminarium z zarządzania informacją
Seminarium z zarządzania marketingiem
Seminarium z teorii organizacji i zarządzania
Seminarium na temat zachowań organizacji
Metoda badań