The Cyprus Institute","author_url":"","source":""}" />
Program promuje doskonałość badawczą i kształci studentów na pograniczach naukowych i zaawansowanych metodologiach w awangardzie powiązanych ze sobą zagadnień związanych z naukami o klimacie i atmosferze, energią, hydrologią, zrównoważonym środowiskiem budowlanym i zrównoważoną polityką.
Program obejmuje zarówno badania podstawowe, jak i rozwój technologii i innowacji. Szczególną uwagę zwraca się na kontekst regionalny EMME (wschodnia część Morza Śródziemnego i Bliski Wschód) w kontekście globalnych zmian klimatycznych, zajmując się skutkami i możliwymi strategiami łagodzenia i adaptacji.
Programy nauczania obejmują obowiązkowy przedmiot mający na celu zbudowanie wspólnej podstawy wśród studentów z różnych dyscyplin, a także szereg przedmiotów do wyboru, które zapewniają wgląd w wiele bardziej specjalistycznych ważnych tematów. Program jest oferowany przez Instytut jako całość, ale koncentruje się wokół działań badawczo-innowacyjnych dwóch z jego czterech Centrów Badawczych; Centrum Badań nad Klimatem i Atmosferą (CARE-C) oraz Centrum Badań nad Energią, Środowiskiem i Wodą (EEWRC) to uznane na arenie międzynarodowej ośrodki zajmujące się ważnymi interdyscyplinarnymi zagadnieniami naukowymi i technologicznymi dotyczącymi regionalnych problemów o znaczeniu globalnym. W związku z tym program skorzysta z udziału EEWRC i CARE-C w dużych europejskich infrastrukturach badawczych, takich jak EU-ACTRIS (w zakresie obserwacji atmosferycznych związanych z klimatem) i EU-SOLARIS (w zakresie technologii skoncentrowanej energii słonecznej). Oferuje międzynarodową ekspozycję poprzez aktywny udział czołowych światowych ekspertów ze współpracujących czołowych instytucji badawczych, takich jak Instytut Chemii im. Maxa Plancka (Niemcy), Narodowe Obserwatorium w Atenach (Grecja), Komisja Energii Atomowej (CEA, Francja) oraz regionalne uniwersytety, takie jak jako Uniwersytet Narodowy i Kapodistrian w Atenach (Grecja) oraz Uniwersytet św. Józefa w Bejrucie (Liban).
Kluczowym priorytetem programu jest zapoznanie studentów z koncepcją kilku Celów Zrównoważonego Rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNSDG) istotnych dla regionu EMME, takich jak działania na rzecz klimatu, zrównoważone zarządzanie wodą, przystępna i czysta energia, zrównoważone miasta i społeczności. Narazi również studentów na szerokie spektrum pionowych i poprzecznych priorytetów strategii inteligentnej specjalizacji Cypru (S3Cy), zapewniając unikalne interdyscyplinarne podejście do rozwiązywania krytycznych wyzwań społecznych. Międzysektorowy charakter tematów wymaga interdyscyplinarnych strategii badawczych, które umożliwiają szczególnie innowacyjne doktoraty. badania naukowe i publikacje wysokiego kalibru.
Jest to wyjątkowy program na Cyprze i w regionie, którego celem jest dostarczenie studentom nowej wiedzy naukowej do kontynuowania badań i kariery akademickiej, a także wyposażenie ich w szeroką gamę praktycznych i zbywalnych umiejętności praktycznych w terenie / laboratorium i modelowania numerycznego co zapewni im przewagę na konkurencyjnym rynku pracy przyszłości.Wyniki naukiProgram podzielony jest na specjalistyczne ścieżki związane z kierunkami badawczymi CARE-C i EEWRC.
Efekty uczenia się dla każdej ścieżki obejmują:Ścieżka nauk o klimacie i atmosferzeWszechstronne zrozumienie podstawowych procesów fizycznych związanych z utrzymywaniem globalnej cyrkulacji atmosfery, działania pogody i klimatu powierzchniowego.
Wprowadzenie do modeli pogody i klimatu, zrozumienie rządzących zasadami fizycznymi i ich wykorzystanie do celów prognozowania klimatu i pogody.
Zasady fizyki atmosfery, chemii i biologii; Główne źródła zanieczyszczenia powietrza oraz metody pomiaru, zbierania danych i analizy próbek atmosferycznych.
Zapoznanie się z historią, przyczynami i perspektywami nauki o zmianach klimatu oraz programem IPCC.Ścieżka hydrologii i ekosystemów lądowychZrozumienie dystrybucji i ruchu wody na całym świecie oraz wiedza, jak mierzyć i modelować procesy hydrologiczne i zarządzać zasobami wodnymi
Szerokie zrozumienie interakcji między ekosystemami a środowiskiem oraz praktyczne umiejętności opracowywania i stosowania równań do opisu procesów ekosystemowych.Ścieżka zrównoważonego środowiska zbudowanegoDogłębna znajomość zaawansowanych koncepcji zrównoważonego rozwoju i zrównoważonego rozwoju środowiska zabudowanego przy użyciu szerokiej gamy metod w celu (i) identyfikacji i wyboru odpowiednich zrównoważonych rozwiązań w celu poprawy projektowania i eksploatacji budynków; (ii) ulepszać istniejące rozwiązania techniczne; oraz (iii) stymulować krytyczne rozumowanie.
Zapoznanie się z komputerowymi narzędziami symulacji i analizy, interaktywnymi modalnościami wizualizacji danych (w tym opisami opartymi na danych przestrzennych i środowiskowych), literaturą i zasobami obliczeniowymi w celu zaangażowania się w interdyscyplinarne działania związane ze środowiskiem zbudowanym.Ścieżka energiiKompleksowe zrozumienie podstaw analizy i modelowania systemów energetycznych w planowaniu energetycznym, praktyczna wiedza na temat analizy trendów, wykorzystania i optymalizacji różnych modeli oddolnych i odgórnych oraz połączeń między energią, gruntem i wodą.
Zaawansowana wiedza na temat zagadnień energetycznych i środowiskowych oraz metod obliczeniowych, w połączeniu ze znajomością zasad ekonomicznych w celu rozwiązywania problemów zarządzania energią i środowiskiem w różnych skalach – na poziomie korporacyjnym, krajowym i globalnym.
Dobre zrozumienie stanu światowego systemu energetycznego, konieczność przejścia z obecnego systemu do nowego światowego systemu energetycznego, który jest znacznie bardziej przyjazny dla środowiska i zrównoważony oraz istotna rola technologii energetycznych opartych na wykorzystaniu Odnawialnych Źródeł Energii a szczególnie Energia Słoneczna będzie odgrywać rolę w tej transformacji energetycznej iw światowym systemie energetycznym przyszłości.
Dobre zrozumienie stanu systemów energetycznych opartych na wykorzystaniu Odnawialnych Źródeł Energii, aw szczególności stanu technologii skoncentrowanej energii słonecznej, która ma odegrać znaczącą rolę w transformacji energetycznej w regionie EMME.
Kompleksowe zrozumienie całego procesu projektowania, modelowania i optymalizacji elektrowni i innych systemów opartych na odnawialnych źródłach energii, w szczególności systemów CST (Concentrating Solar Thermal).
Praktyczna wiedza i know-how w zakresie metodologii i narzędzi obliczeniowych do wykorzystania w projektowaniu, modelowaniu i optymalizacji systemów CST i innych systemów energii odnawialnej, takich jak elektrownie fotowoltaiczne czy systemy turbin wiatrowych.Struktura programu i wymaganiaAby spełnić wymagania Ph.D. program, student musi uzyskać łącznie 180 punktów ECTS, z czego 50 punktów ECTS pochodzi z kursów. Program trwa co najmniej trzy lata. Ogólny orientacyjny harmonogram programu przedstawiono w poniższej tabeli.1 rok Rok 2 Rok 31 semestr1 kurs obowiązkowy (10 ECTS) zdawany w semestrze 1
Komponent badawczy (160 ECTS)Semestr 21 lub 2 przedmioty do wyboru (w sumie 10 ECTS) w semestrze 1-3
Komponent badawczy (160 ECTS)
Na koniec roku 1 student przystępuje do egzaminu kompleksowego
Semestr 31 lub 2 przedmioty do wyboru (w sumie 10 ECTS) w semestrze 1-3
Komponent badawczy (160 ECTS)Semestr 4Komponent badawczy (160 ECTS)
Semestr 5Komponent badawczy (160 ECTS)Semestr 6Komponent badawczy (160 ECTS)
Pod koniec programu studenci muszą zdać egzamin doktorski
* Zanim student będzie mógł obronić doktorat. pracy dyplomowej, muszą pomyślnie ukończyć zajęcia, zdać egzamin kompleksowy i przedłożyć dwie publikacje naukowe (jedna przesłana, jedna zaakceptowana) nieodpowiednie dla każdego programu doktoranckiego w czasopismach międzynarodowych.
Informacje zawarte w tej tabeli mają charakter orientacyjnyKursy programowePodstawy, granice i metodologie EAS 500 w naukach o środowisku, energii odnawialnej i zrównoważonym środowisku budowlanym
EAS 511 Monitorowanie i modelowanie ekosystemów lądowych i procesów hydrologicznych
EAS 513 Ekosystemy lądowe
EAS 515 Odnawialne źródła energii
EAS 518 Energia i środowisko zbudowane
EAS 521 Analiza i modelowanie systemów energetycznych
EAS 522 Polityka energetyczna i środowiskowa
EAS 523 Interaktywna wizualizacja środowiska zbudowanego
EAS 524 Projektowanie, modelowanie i optymalizacja elektrowni CSTThe Cyprus Institute","author_url":"","source":""}" />Ogólne informacje o przyjęciach i wymaganiaProgramy doktoranckie są wysoce selektywne i są przeznaczone dla studentów zorientowanych na badania, którzy chcą zostać liderami w swoich dziedzinach studiów. Studenci przyjęci do programu są zanurzeni w rygorystycznym międzynarodowym środowisku badawczym, które będzie wymagać zaangażowania w pełnym wymiarze godzin na czas trwania programu.
Do rozważenia przyjęcia na studia doktoranckie program, student musi posiadać:
1. Stopień magistra uznanej akredytowanej instytucji, z silnym doświadczeniem akademickim na głównym kierunku studiów i wykształcenie odpowiednie dla proponowanych studiów wyższych.
2. Dowód znajomości języka angielskiego
Jeśli twoim pierwszym językiem nie jest angielski, musisz przedstawić aktualne dowody, że mówiona i pisemna znajomość języka angielskiego jest odpowiednia dla programu, do którego aplikujesz. Dowód biegłości w języku angielskim można wykazać, składając jeden z następujących certyfikatów (lub równoważny, uznany przez Komitet Rekrutacyjny).Wersja akademicka IELTS: co najmniej 6,5 (wykonane w ciągu ostatnich 2 lat)
Test internetowy TOEFL: co najmniej 79 (wykonano w ciągu ostatnich 2 lat)
GCSE / IGCSE: klasa C lub wyższa (najlepiej z mówieniem)Preferowany jest IELTS lub TOEFL.
Wymóg testu biegłości z języka angielskiego może zostać zniesiony, jeśli ukończyłeś / -aś ukończenie szkoły wyższej, w której angielski jest środkiem nauczania i komunikacji lub jeśli masz co najmniej 18 miesięcy doświadczenia zawodowego w kraju, który CyI uważa za „Większość anglojęzyczna”, nie później niż dwa lata przed proponowaną datą rejestracji.
3. Ze względu na charakter pracy doktorskiej. program, wymagane są silne umiejętności obliczeniowe .
The Cyprus Institute","author_url":"","source":""}" />Proces przeglądu i selekcji do programu doktoranckiegoKomisja Rekrutacyjna rozpatruje wnioski i podejmuje decyzje na podstawie osiągnięć akademickich studenta i dopasowania działalności badawczej Instytutu do zainteresowań badawczych studenta, tj. Zdolności Cyi do wspierania badań magisterskich studentów w zakresie wyposażenia, infrastruktury i nadzoru .
Kandydaci mogą zostać poproszeni o rozmowę kwalifikacyjną. Jeśli studenci przebywają za granicą, można z nimi przeprowadzić rozmowę podczas wideokonferencji.
Kryteria i procesy uznawania wcześniejszych badań i poleceń przelewu
All CyI's Ph.D. studia magisterskie i magisterskie są zgodne ze stopniami drugiego i trzeciego stopnia Procesu Bolońskiego i korzystają z systemu punktów ECTS, co gwarantuje uznanie ich stopni na całym świecie. System ECTS wykorzystuje koncepcję punktów, aby porównać kursy według nakładu pracy dla typowego studenta. W CyI jeden (1) ECTS jest obliczany jako równowartość 25 godzin nakładu pracy, zarówno godzin kontaktowych, jak i bezkontaktowych.
Poprzednie stopnie naukowe są uznawane, jeśli studenci uczęszczali do instytucji, która jest akredytowana przez odpowiedni właściwy organ w kraju, w którym prowadzi działalność. Jest to wyraźnie określone w sekcji przyjęć na naszej stronie internetowej.
Uznawanie punktów ECTS
W przypadkach, gdy student chce przenieść punkty ECTS zdobyte wcześniej na inny stopień lub poza jakiś stopień, Komitet Doradczy Mentor / Rozprawa studenta oceni adekwatność poszczególnych punktów pod względem celów uczenia się i zostanie podjęta decyzja dotycząca transfer. Decyzja będzie musiała zostać zatwierdzona przez Komitet Naukowy. Kwotę do 1/3 wymagań programowych można przelać z kredytów transferowych, jeśli Komitet Akademicki wyrazi zgodę.Jak się zgłosićThe Cyprus Institute oferuje możliwość ubiegania się o doktorat. program za pośrednictwem naszego internetowego systemu aplikacji.Dokumenty, które należy złożyć wraz z wnioskiem online1. Curriculum Vitae
2. Certyfikaty i transkrypcje dyplomów akademickich
Wymagana jest oficjalna kopia tytułu magistra i oficjalny zapis (y) wcześniejszej pracy naukowej i studiów. Transkrypcja (y) powinna zawierać szczegółową listę kursów / seminariów, w których uczestniczyłem, wraz z ocenami otrzymanymi z każdego kursu oraz GPA. Instytut przyjmuje stopnie magisterskie uzyskane od uznanej akredytowanej instytucji z GPA co najmniej 3,5 (w skali 4,0) lub równoważne. Jeśli kandydat nie ukończył jeszcze tytułu magisterskiego, należy przedstawić wykaz (-y) wykazujące dotychczasowe zajęcia i oceny oraz przewidywaną datę ukończenia tytułu magisterskiego.
Transkrypty muszą być w języku angielskim: albo wydane w języku angielskim przez instytucję szkolnictwa wyższego, lub jeśli instytucja szkolnictwa wyższego nie może wydać transkrypcji w języku angielskim, należy dostarczyć należycie poświadczone oficjalne tłumaczenie na język angielski.
3. Certyfikaty języka angielskiego
Jeśli twoim pierwszym językiem nie jest angielski, musisz przedstawić aktualne dowody, że mówiona i pisemna znajomość języka angielskiego jest odpowiednia dla programu, do którego aplikujesz. Dowód biegłości w języku angielskim można wykazać, składając jeden z następujących certyfikatów (lub równoważny, uznany przez Komitet Rekrutacyjny).Wersja IELTS Academic: co najmniej 6,5 (zrobione w ciągu ostatnich 2 lat
Test internetowy TOEFL: co najmniej 79 (wykonano w ciągu ostatnich 2 lat)
GCSE / IGCSE: klasa C lub wyższa (najlepiej z mówieniem)Preferowany jest IELTS lub TOEFL
Biegłość w języku angielskim. wymóg testu może zostać zniesiony, jeśli ukończyłeś / ukończysz szkołę wyższą, w której język angielski jest środkiem nauczania i komunikacji lub jeśli masz co najmniej osiemnaście miesięcy doświadczenia zawodowego w kraju, który CyI uważa za „większość mówiący po angielsku ”Nie więcej niż dwa lata przed proponowaną datą rejestracji.
4. Raport wyników GRE dla ogólnego testu GRE (opcjonalnie)
5. Oświadczenie woli
Oświadczenie, które opisuje bieżącą pracę akademicką i przyszłe plany zawodowe w związku z jednym z Centrów Badawczych The Cyprus Institute i programem doktoranckim, do którego aplikuje student. Powinien wskazywać na doświadczenia edukacyjne, badawcze i osobiste, które ukształtowały zainteresowanie studenta proponowanym kierunkiem studiów. Powinien określać obszar badań, którymi zainteresowany jest wnioskodawca, oraz zamierzone tematy badań, które należy zbadać podczas pobytu w CyI. Powinien zwięźle wymienić przykłady pracy wnioskodawcy, które wyjaśniają dojrzałość akademicką i potencjał spełnienia oczekiwań intensywnego programu studiów dla absolwentów w The Cyprus Institute . Powinien również krótko wyjaśnić, w jaki sposób praca byłaby innowacyjna i przydatna dla innych badaczy w tej dziedzinie. Oświadczenie nie powinno przekraczać 1500 słów i musi być napisane w języku angielskim
6. Referencje
Kandydaci są proszeni o podanie danych kontaktowych co najmniej dwóch członków wydziału lub innych specjalistów, którzy dobrze znają pracę naukową, badawczą i zawodową kandydatów i są gotowi udzielić referencji.Harmonogram przyjęć na studia doktoranckieStudenci mogą być przyjmowani dwa razy w roku, jesienią (październik) i wiosną (luty). Dokładna data rozpoczęcia semestrów jest ustalana przez Komitet Akademicki i wyświetlana na stronie internetowej oraz w prospekcie.Termin składania wnioskówSemestr zimowy
Wcześnie Przyjęcia
Regularny Przyjęcia
Późno Przyjęcia Otwarte dla studentów z UE i zagranicznych.
Otwarte dla studentów z UE i zagranicznych.
Otwarte dla studentów z UE i zagranicznych, którzy nie potrzebują wizy Kandydaci będą traktowani priorytetowo pod kątem rozważenia za wybitne stypendia naszego dziekana i ograniczoną liczbę staży / stypendiów badawczych .
Kandydaci będą brani pod uwagę w przypadku ograniczonej liczby stypendiów badawczych / stypendiów (w zależności od dostępności).
Kandydaci będą brani pod uwagę w przypadku ograniczonej liczby stypendiów badawczych / stypendiów (w zależności od dostępności).
Podanie Ostateczny termin
20 grudnia
1 kwietnia
Otwarte, aż miejsca zostaną wypełnione
Semestr wiosenny
Regularny Przyjęcia
Późno PrzyjęciaOtwarte dla studentów z UE i zagranicznych.
Otwarte dla studentów z UE i zagranicznych, którzy nie potrzebują wizyKandydaci będą traktowani priorytetowo pod kątem rozważenia za wybitne stypendia naszego dziekana i ograniczoną liczbę staży / stypendiów badawczych .
Kandydaci będą brani pod uwagę w przypadku ograniczonej liczby stypendiów badawczych / stypendiów (w zależności od dostępności).
Podanie Ostateczny termin
15 września
1 grudzień
Studenci zagraniczni powinni składać wnioski wcześnie, aby uniknąć rozczarowania z powodu terminów migracji.
Kandydaci są informowani około sześć tygodni po odpowiednich terminach składania wniosków.
Daty wymienione w powyższych punktach są orientacyjne i mogą ulec zmianie.The Cyprus Institute","author_url":"","source":""}" />