Oficjalny program doktorski w kapitale własnym i Innowacji w Edukacji

Informacje ogólne

Opis programu

Comm

Wprowadzenie

Program PhD w kapitale własnym i Innowacji w Edukacji Jest on promowany przez uniwersytety w A Coruña, Kantabria, Oviedo, Santiago de Compostela i Vigo (Koordynacyjny University). Ma ona na celu szkolenie nauczycieli i pedagogów z perspektywy równości i innowacji.

Dlaczego warto studiować na stopień

Program ten ma na celu odpowiedzieć na potrzeby współczesnego społeczeństwa, aby skupić się na edukacji z perspektywy równości i innowacji, co uzasadnia ich zainteresowanie i zapotrzebowanie na następujących elementach:

  • Potrzeba zapewnienia ciągłości i kierunków badań do badań wynikających z nowej organizacji systemu uniwersyteckiego w specjalizacji Edukacji, w szczególności:
    • Studia nauczycielskie iw szkole podstawowej, która po ostatnich reformach nazywane są dostępne i mają ciągłości studiów II i III stopnia;
    • Badania nauczyciel obowiązkowych szkoleń Secondary Education, kształcenie zawodowe i nauczanie języka,
    • másteres inną istniejącą wiedzę edukacyjnych w uczestniczących uczelni.
 <li> Realizacja potrzebie wspierania bada&#324;, kt&oacute;re rozwi&#261;zuje problemy nier&oacute;wno&#347;ci spo&#322;ecznej i edukacyjnej w naszym spo&#322;ecze&#324;stwie i podejmowania nowych form w wyniku przemian spo&#322;ecznych w kraju i skutki zglobalizowanej gospodarce i coraz bardziej fragmentaryczne spo&#322;ecze&#324;stwo , Powstawanie badaczy przygotowane do wykrywania, analizy, badania i promowanie innowacyjnych proces&oacute;w edukacyjnych zobowi&#261;zani do r&oacute;wno&#347;ci, sprawiedliwo&#347;ci spo&#322;ecznej i integracji jest wyzwaniem wielkiej z&#322;o&#380;ono&#347;ci, kt&oacute;ra jest podstaw&#261; tego programu. W tym samym szkolenia badaczy edukacyjnych jako istotnego narz&#281;dzia zak&#322;ada promowanie system&oacute;w edukacji bardziej sprawiedliwy i niezb&#281;dnym Rola bada&#324; edukacyjnych krytycznym do transformacji edukacyjnej i spo&#322;ecznej jest rozpoznawany. Dlatego szczeg&oacute;lnie wa&#380;ne jest, aby pokaza&#263;, &#380;e dr Program Mi&#281;dzyuczelnianego w kapitale w&#322;asnym i Innowacji w Edukacji ma na celu poszerzy&#263; granice wiedzy edukacyjnej podnie&#347;&#263; kapita&#322; jako wyzwanie, z kt&oacute;rego mo&#380;na osi&#261;gn&#261;&#263; popraw&#281; i jako&#347;&#263; w edukacji, tak &#380;e dwumianowy instrumentach kapita&#322;owych Innowacja jest cech&#261; tego programu, kt&oacute;ry okre&#347;li konkretny spos&oacute;b rozumienia bada&#324; edukacyjnych udost&#281;pnionego przez uczestnicz&#261;ce uczelnie.</li> 
<li> Trening Research jest r&oacute;wnie&#380; kluczowym elementem spo&#322;ecze&#324;stwa opartego na wiedzy.</li> 

Aby osiągnąć ten cel, konieczne jest znaczne zwiększenie liczby osób z konkretnych umiejętności w celu opracowania odpowiednich i procesów mających na celu poprawę zapytanie edukacyjnego.

Ten program doktorska pomoże zwiększyć obecność w instytucjach edukacyjnych i społecznych większej liczby osób z wykształcenia kompetencji badawczych.

Badania, które ma na celu poszerzyć granice wykształcenia, wiedzy popełnione do transferu wiedzy, zdolnej do otwarcia nowych tras i alternatywnych sposobów myślenia i edukacji re-konceptualizacji, jak również transformacji i poprawić.

Co się uczyć

Program ma dwa podstawowe kierunki badań, w ramach których kilka podlinie różnią:

Procesy włączenia i wyłączenia społeczno-oświatowych

  • Kapitału i włączenie do poprawy szkolnego
  • Porzucenie szkoły i niewydolności
  • materiały programowe i kapitał własny
  • Podejście płci w procesach wykluczenia i włączenia
  • Wielojęzyczność: integracji i równości języków
  • Kapitał, zmiana społeczna i zrównoważony rozwój
  • Opiekuńczego, dzieci i młodzieży
  • Grup lub zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • edukacja międzykulturowa

Innowacja dla kapitału edukacyjnego

  • Nauczania-uczenia się na kapitał własny
  • umiejętność korzystania z mediów i kompetencje cyfrowe kapitału
  • Rozwój umiejętności dydaktycznych dla kapitału
  • Porady i wskazówki jak wsparcie dla jakości i równego dostępu do edukacji
  • Innowacje w materiałach programowych
  • Innowacyjne strategie edukacyjne i sprawiedliwości społecznej
  • Zabytkowy budynek integracyjnego i innowacyjna kultura szkoły

linie badawcze

Są to kierunki badań tego programu doktorskiej:

  • Innowacja dla Educational Equity
  • Procesy włączenia i wyłączenia społeczno-oświatowych

Szczególne dodatki szkoleniowe

W przypadku, gdy doktorant brakuje kompletny uprzedniej szkolenie wymagane przez program, wstęp do programu będzie uzależnione od przezwyciężaniu specyficznych dodatków szkoleniowych, które mogą być przedmiotem lub moduły i magister. Ins przypisany do tego samego doktoranta nie może przekroczyć 15 punktów ECTS i mogą być wykonane przed lub jednoczesną rejestrację w nadzór akademickiego w formie programu.

W przypadku jednoczesnego spełnienia studenci muszą zarejestrować się do tych suplementów w momencie rejestracji w akademickim programem nadzoru, które należy pokonać w ciągu maksymalnie trzech kolejnych semestrów. Niestosowanie się do tego, studenci w ramach programu zostaną usunięte.

komplementarne

  • Statystyczna analiza danych w badaniach edukacyjnych
  • postparadigmática interpretacji badań w edukacji: etnografia Mapowanie społeczne
  • Badania edukacyjne z perspektywy ilościowej
  • Badania historyczno-edukacyjny
  • Badania i innowacje akcja edukacyjna
  • orientacja badawcza
  • Edukacyjne metodyka badań: studia przypadków
  • Metodologia badania w dramacie, historii i społeczeństwa
  • Metodykę oceny jakości w szkołach
  • Kontrowersje i obrazy w edukacji w społeczeństwie wielokulturowym.
  • Edukacja mediów w społeczeństwie wieloekranowym
  • technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) w edukacji: co, kto iw jaki sposób zintegrować szkołach i klasach. Programy aktywizacji zawodowej.
  • Integracja włączenia edukacyjnego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Kształcenie w społeczeństwach informacyjnych
  • polityki edukacji i równości
  • Polityka, kultura, edukacja i curricular sprawiedliwości w społeczeństwach demokratycznych
  • Poradnictwo zawodowe w kontekście uczenia się przez całe życie
  • Ewaluacyjne programy badawcze i usługi edukacyjne
  • Metodologia badania w dziedzinie sztuki scenicznej
  • wychowania fizycznego, zdrowia i jakości życia
  • Rekreacja i sport: perspektywy dla akcji społeczno-edukacyjnej w dzieciństwie
  • edukacja matematyka i elementy społeczne i kulturowe nauczania
  • Postawy w nauce matematyki
  • Uczenie się problemy w dziedzinie nauk przyrodniczych
  • strategie nauczania w nauce i edukacji ekologicznej
  • Geneza i ewolucja systemu edukacyjnego w Galicji w okresie współczesnym
  • problemów społecznych. wymiaru sprawiedliwości wobec nieletnich i edukacja
  • Gmina i akcja edukacyjna
  • Reformy edukacyjne i innowacje: między polityką edukacji i praktyce szkolnej
  • Działanie Badania naukowe i innowacje
  • Przybory do oceny programów i usług
  • Przetwarzanie informacji w zarządzaniu i ocenie instytucji
  • Włączenie i praktyka edukacyjna psychologia
  • metodologie badawcze zorientowane na innowacje
  • Oceny potrzeb i program oceny
  • Projekty badawcze i raporty
  • Badania i innowacje w nauczaniu języka i literatury zagranicznej
  • Ilościowe badania zorientowane na innowacje
  • innowacje zorientowane na badania jakościowe
  • metodologia jakościowa
  • metodologia ilościowa
  • Metody i techniki gromadzenia informacji o Psychologii Stosowanej

Program szkolenia Zajęcia

Są planowane w programie studiów doktoranckich szereg wspólnych działań mających na celu zapewnienie koordynacji między uczelniami i relacji między uczniami i nauczycielami wymaganych dla programu inter-uniwersyteckiej: przez te same czynności, które są obrotowo i zsekwencjonowany w różnych uniwersytetach i uczelniach poprzez pobyty w ramach programu oraz innych uczelni, z którymi umowy będą negocjowane w celu ułatwienia wizyty studentów.

W swojej strukturze i organizacji, działania będą również rozważyć program badawczy 2-liniowy, tak aby uczniowie mogą iść wyboru (wspomagany przez swoich dyrektorów i wychowawców) Działania te szkolenia, które odpowiadają linii jego rejestr badań teza.

Jeśli chodzi o sekwencjonowanie programu, 48 godzin konkretnych działań, które należy wziąć każdy student, są rozłożone na trzyletniego programu dla studentów studiów stacjonarnych i ponad pięć lat dla studentów w czasie częściowe, tak że projekt szkolenia uczniów różnych typów materializuje się w następujący sposób:

  • dzień wytyczne. Obowiązkowe pierwszym roku: 4 godziny
  • Program spotkania z badaczami. 5 odbywają rocznie, na okres 4 godzin każdego posiedzenia. 2 musi uczestniczyć każdy rok, co stanowi 6 spotkanie ponad trzech lat i łącznie 24 godzin szkolenia na jednego studenta. studenci uczestniczą w niepełnym wymiarze godzin w zależności od ich dostępności i tematycznej ostrości, taką samą liczbę spotkań w całej 5 lat przed nim.
  • Monograficzne seminaria. Co najmniej 1 rok. Wymagane 3, w czasie 4 godzin, 12 godzin stanowią źrenicy. studenci w pełnym wymiarze czasu uczyni w ciągu trzech lat programu podczas studentów zaocznych ma 5 lat do 3 Seminaria frekwencji.
  • Spotkania z młodymi naukowcami. 1 sierpnia odbyło godzin rocznie. 1 muszą uczestniczyć w ciągu trzech lat dla studentów dziennych i to samo, ale w ciągu 5 lat, jeśli studenci w niepełnym wymiarze godzin. Razem: 8 godzin.

Oprócz tych działań szkoleniowych, pod koniec pierwszego semestru pierwszego roku (począwszy od zakończenia rejestracji) wszyscy studenci muszą przygotować i obronić swój projekt dyplomowy.

Pod koniec pierwszego i drugiego roku wszyscy studenci będą musieli przedstawić roczny plan badań, a po trzecim roku, broniąc pracę doktorską. Warunki te, jak wskazano wydłużać w ciągu 2 lat dla studentów zaocznych, którzy pod kierownictwem dyrektorów i wychowawców, będzie zaprojektować trasę szkoleniową, która powinna zakończyć się do obrony pracy magisterskiej pięć lat rozpoczął okres doktorska.

Wyjścia zawodowe i akademickie

Nauczyciele na różnych szczeblach systemu edukacyjnego i naukowców w dziedzinie edukacji.

Zalecany profil

Będą one miały pierwszeństwo w dostępie do wnioskodawców doktoranckich, którzy mają wcześniejsze szkolenie licencjackich i magisterskich karierę w dziedzinie edukacji, priorytetowych tych kandydatów według transkryptu.

CADO może przyznać kandydatów, których poprzedni stopień edukacji lub kapitan nie jest jądrowej związane Wykształcenie pod warunkiem, że Komisja uzna, że ​​ich szkolenia zawodowego i / lub wcześniejsze doświadczenie pracy jest zgodny z Programem. Kandydaci będą równo traktowane priorytetowo przez rekordu akademickiego.

Każda uczelnia uczyni dopuszczenia swojej kwoty kandydatów, a jeżeli kwota nie jest objęty, nie ma miejsc przyznawania mogą być przypisane do kandydatów z innych uczelni.

Mają pierwszeństwo, którzy w kolejnym wypełniony stopni mistrzowskich (w nawiasach określonymi czy powinny one dodatków szkoleniowych):

  1. Magister Innowacji, poradnictwo i ewaluacji przez Uniwersytet w A Coruña (NO).
  2. Magister w Nauczycielskiego ESO, matury, kształcenie zawodowe i Nauczania Języka na uniwersytetach w A Coruña, Kantabria, Oviedo, Santiago de Compostela i Vigo (SI).
  3. Stopień magistra w dziedzinie badań i innowacji w kontekstach edukacyjnych przez University of Cantabria (nie)
  4. Magister Interwencji i Badań Społeczno-Edukacyjnej Uniwersytetu Oviedo (no)
  5. Magister w edukację, równouprawnienie płci i na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (no)
  6. Procesy mistrz kształcenia na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (no)
  7. Magister w badania w dziedzinie edukacji, różnorodności kulturowej i Wspólnoty Rozwoju na Uniwersytecie w Santiago de Compostela (no)
  8. Magister w zajęcia edukacyjne w przyrodzie przez University of Santiago de Compostela (no)
  9. Magister w uczeniu się i poznawczych procesów na Uniwersytecie w Vigo (nie)
  10. Magister w badaniach psicosocioeducativa z młodzieży z Uniwersytetu w Vigo (nie)
  11. Magister w specyficznych potrzeb wsparcia edukacyjnego z Uniwersytetu w Vigo (SI)
  12. Magister w Międzywydziałowej interwencja w różnorodności w kontekstach edukacyjnych przez Uniwersytet Vigo (SI)
Ostatnia aktualizacja Lip 2017

Informacje o uczelni

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through t ... Czytaj więcej

The University of A Coruña is a public institution whose primary objective is the generation, management and dissemination of culture and scientific, technological and professional knowledge through the development of research and teaching. Pokaż mniej
Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Coruña , Ferrol , Ferrol + 9 Więcej Mniej