Nasza grupa ma dwie szerokie dziedziny działalności badawczej.

Pierwszy dotyczy zrozumienia źródła, zakresu i schematu polityki edukacyjnej; chodzi o zbadanie genezy polityki, natury i definicji problemów, które edukacja ma rozwiązać, oraz historycznych, kulturowych i społecznych praktyk, które filtrują lub pośredniczą w polityce. Drugi dotyczy praktyk edukacyjnych i wyników oraz rozwoju jakości w kształceniu, w tym pracy nad potencjałem edukacyjnym nowych technologii, formami doskonałości w praktyce pedagogicznej i wydajnością szkół.

Badania nad polityką edukacyjną opierają się na różnorodnych tradycjach intelektualnych, w tym na krytycznej polityce społecznej, poststrukturystycznych teoriach zarządzania, feminizmie, teoriach tożsamości i kulturoznawstwie. Ostatnio skupiliśmy się na dwóch powiązanych ze sobą tematach; przekształcenie zarządzania edukacją i jego konsekwencje dla integracji / wykluczenia społecznego i polityki edukacyjnej, a także dla rodzin, dzieciństwa i tożsamości w edukacji. Badania nad praktykami edukacyjnymi i osiągnięciami oraz rozwojem jakości szkolnictwa koncentrują się na nauczaniu i uczeniu się zarządzania szkołą i przywództwa. Projekty są często prowadzone w ścisłej współpracy ze szkołami.

zainteresowania badawcze

Profesjonalna tożsamość i profesjonalizacja oraz badania szkolne.

Zakres i struktura polityki edukacyjnej.

Program prowadzony przez:
  • Język angielski
Ostatnia aktualizacja Luty 8, 2019
Ten kurs jest Na kampusie
Data początkowa
Sie 26, 2019
Duration
1 - 3 lat
Zaoczne
W pełnym wymiarze godzin
Cena
14,320 GBP
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Sie 26, 2019
Data końcowa
Czerwiec 12, 2020
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sie 26, 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa
Czerwiec 12, 2020

Explore the Keele Difference