Lekarz oświaty (ed.d.) kierownictwo edukacyjne, polityka i prawo

Informacje ogólne

Opis programu

Doktoranckie Program w Educational Leadership, polityki i prawa przygotuje profesjonalnych wychowawców być częścią awangardy poprzez dwudziestym pierwszym wieku. Te wychowawcy będą wyposażone w: niezbędnej wiedzy na ich temat; zrozumienie naszej różnorodnej kultury; umiejętności technologiczne; umiejętności krytycznego myślenia niezbędnych do podejmowania świadomych decyzji i wdrażania zmian; oraz zdolność do zapewnienia sprawiedliwego i etyczny, dokładne i znaczące edukację dla swoich studentów.

Program jest oferowany wyłącznie w formacie kohortowym. Elitarna grupa studentów wybranych do rozpoczęcia każdej jesieni będzie się rozwijać wraz ze swoimi zajęciami. Pierwszy rok programu skupia się na zajęciach dydaktycznych. Drugi rok łączy zajęcia dydaktyczne z praktykami terenowymi. Końcowy rok programu skupia się na niezależnych badaniach, a wyniki publikowane w formie rozprawy.

Program doktora jest zatrudniony w wysoce wykwalifikowanej kadry naukowej, odznaczającej się reputacją narodową do pracy z wysoką jakością studiów doktoranckich.

Propozycja dysertacji

Kandydat doktora musi współpracować z komitetem do rozpracowywania i bronić formalnego wniosku i rozprawy. Na komisji doktorskiej może należeć doradca studenta lub student może poprosić innego członka wydziału o kwalifikacje, aby służył jako przewodniczący rozprawy. Komitet doktorski musi być wybrany spośród wykwalifikowanych członków wydziału programu i wykwalifikowanego członka spoza programu.

Rozprawa obrony

Po zakończeniu pisemnej pracy sekretarz poinformuje kandydata o zatwierdzeniu komisji, aby przystąpić do obrony. Obrona dysertacji będzie prowadzona przez komisję doktorską. Część prezentacji obrony zostanie ogłoszona publicznie i będzie otwarta do obserwacji publicznej. Rozprawa musi być w ostatecznej formie w czasie obrony. Zmiany po obronie mogą być dokonywane wyłącznie w niewielkich celach redakcyjnych. Tylko jedna obrona ma się odbyć, a wyniki są ostateczne.

Czas Ograniczenie

Wszystkie wymagania dotyczące stopnia muszą zostać zakończone w ciągu ośmiu lat.

Ubieganie się o ukończenie studiów

Na początku semestru, w którym oczekuje ukończenia studiów, każdy student musi złożyć dokument urzędowy na studia za pośrednictwem biura studiów magisterskich. Stopnie są przyznawane w każdym semestrze, chociaż ćwiczenia rozpoczęcia odbywają się tylko w semestrze jesiennym i jesiennym.

Przed przystąpieniem do ukończenia studiów student musi spełnić następujące wymagania. Studenci, którzy nie zdołają ukończyć studiów, muszą ponownie ubiegać się o ukończenie studiów:

  • Student musi wypełnić wszystkie przewidziane kursy wymienione w programie studiów i spełnić wszystkie wymagania programu.
  • Wszystkie przelewy należy przesyłać do transkryptu ASU.
  • Student musi zdać egzamin kompleksowy doktora.
  • Student musi posiadać minimalny wymagany 3,35 skumulowanego programu GPA.
  • Studenci muszą kontynuować rejestrację co najmniej trzech godzin kredytowych w semestrze, w tym w semestrze ukończenia studiów.
  • Rozprawa doktorska (i obrona) musi być uzupełniona i złożona.
  • Wymagania dotyczące stopnia muszą zostać zakończone w ciągu ośmiu lat.

Wymagania wstępne

Stopień magistra i doświadczenie zawodowe w dziedzinie edukacji.

Program studiów

Struktura kohorty programu

Studenci będą uczestniczyć w zajęciach programowych jako grupa kohortowa, kontynuując wspólnie większość zajęć, z wyłączeniem zajęć obieralnych i pracy dyplomowej. Dopuszcza się tylko semestr zimowy. Ukończone wnioski należy składać najpóźniej w pierwszym tygodniu marca. Chodzi o to, aby wszyscy studenci ukończyli program w ciągu trzech lat, w tym rozprawę, chociaż zostały ustanowione okoliczności łagodzące, które mogą spowodować, że studenci staną się niezsynchronizowani ze swoją grupą. Uwaga: Wydział nie ma prawa modyfikować tego programu studiów.

Program
Kursy (69 godzin)

  • LPL 700 - Nauki Przywództwa (3)
  • LPL 720 - polityka, planowanie i zmiana (3)
  • LPL 750 - prawo konstytucyjne (3)
  • LPL 705 - teoria administracyjna (3)
  • LPL 725 - podejmowanie decyzji (3)
  • LPL 755 - zagadnienia dotyczące kadry i odpowiedzialności (prawo) (3)
  • LPL 710 - Planowanie i ocena programu (3)
  • LPL 730 - polityka publiczna (3)
  • LPL 760 - kwestie społeczne i etyczne [ustawa] (3)
  • LPL 715 - przywództwo podatkowe (3)
  • LPL 735 - Polityka edukacyjna (3)
  • LPL 775 - Statystyka i badania naukowe (3)
  • LPL 780 - Analiza jakościowa (3)
  • LPL 785 - Analiza wielowoltetyczna (3)
  • LPL 800 - Zastosowanie terenowe I (3)
  • LPL 805 - Zastosowanie polowe II (3)
  • LPL 875 - Rozpowszechnianie wyników badań (3)
  • * Wybrany I (3)
  • * Wybranie II (3)
  • LPL 900 Rozprawa doktorska (3)
  • LPL 900 Rozprawa doktorska (3)
  • LPL 900 Rozprawa doktorska (3)
  • LPL 900 Rozprawa doktorska (3)

Opłaty za studia

Poniżej podano szacunkowe czesne i koszty studiów dziennych studiów magisterskich w pełnym wymiarze godzin w obrębie kampusu w roku akademickim 2017-18. Rzeczywiste koszty i opłaty mogą się różnić w zależności od zapisów i decyzji dotyczących stylu życia. Możesz także chcieć przeanalizować szacunkowe czesne i koszty za studia podyplomowe w niepełnym wymiarze godzin na naszej pełnej Arkusz budżetu. Aby załadować opłaty według godzin kredytowych iw semestrze, pobierz plik 2017-18 Plan zajęć i opłat studenckich.

In-State Poza stanem
Wydatki rozliczeniowe
Czesne 10.156 USD 17.572 USD
Pokój / Zarząd 5 422 USD 5 422 USD
Razem 15.578 dolarów 22 994 USD
Inne szacowane wydatki
Książki 1000 $ 1000 $
Transport 1500 USD 1500 USD
Różne / osobiste 1 840 USD 1 840 USD
Razem 4,392 USD 4,392 USD
Szacowany całkowity 19.970 USD 27 386 USD
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

The fundamental mission of The Murphy Graduate School is to (1) provide leadership for the University’s doctorate, educational specialist, master’s and certificate level, post-baccalaureate degree pro ... Czytaj więcej

The fundamental mission of The Murphy Graduate School is to (1) provide leadership for the University’s doctorate, educational specialist, master’s and certificate level, post-baccalaureate degree programs; (2) serve as the campus-wide advocate for the advancement of graduate education; and (3) provide oversight for standards of excellence, fairness and equity in all graduate programs. Pokaż mniej