EdD / PhD In Leadership: Specjalizacja W Zakresie Kierowania Edukacją

Concordia University Chicago

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

EdD / PhD In Leadership: Specjalizacja W Zakresie Kierowania Edukacją

Concordia University Chicago

Czy chcesz kontynuować program studiów doktoranckich, który pomoże Ci w analizie wyzwań przywódczych, przed którymi stoją dzisiaj szkoły i placówki edukacyjne? Dołącz do nas, aby uzyskać bliskie i osobiste materiały EdD / Ph.D. program na Concordia University Chicago . Z około trzech lat zajęć online, plus pomyślne ukończenie kompleksowych egzaminów i rozprawy doktorskiej, możesz zdobyć stopień doktora, który poszerza twój potencjał, aby rozwinąć swoją karierę.

Program doktorancki Concordia University Chicago w zakresie przywództwa ze specjalizacją w zakresie przywództwa nauczycieli jest przeznaczony dla absolwentów, którzy chcieliby kontynuować swoją karierę jako mediatorzy, trenerzy instruktażowi, specjaliści programów nauczania, koordynatorzy inicjatyw okręgowych, instruktorzy oraz nauczyciel na poziomie budynku i okręgu liderzy w różnych środowiskach edukacyjnych. Program doktoranckiego przywództwa dla nauczycieli koncentruje się na wspieraniu usprawnień instruktażowych w celu zwiększenia osiągnięć uczniów, promowania rozwoju i rozwoju nauczycieli i pracowników, zmian organizacyjnych i kultur szkolnych oraz docierania do rodzin i społeczności.

Ten program doktorancki zachęca uczniów do czerpania i rozwijania wiedzy i doświadczeń związanych z ich pracą zawodową, a jednocześnie wymaga od studentów rozwijania silnych umiejętności badawczych i znajomości danych, usprawnień szkolnych i instruktażowych, rozwoju dorosłych i rozwoju oraz podejmowania decyzji opartych na dowodach . Oparte na tematach związanych z przywództwem nauczyciela, program ten oferuje również możliwości poznania nauczyciela i przywództwa instruktorskiego w różnych środowiskach edukacyjnych: edukacji przedkwalifikacyjnej K-12, organizacjach non-profit, korporacjach i agencjach.


Wyniki programu

Doktorat w zakresie przywództwa nauczycieli ma na celu umożliwienie uczniom:

  • Rozumie złożoność środowiska edukacyjnego w odniesieniu do uczenia się i rozwoju osób dorosłych, zmiany kulturowe i organizacyjne, osiągnięcia uczniów, ocenianie i podejmowanie decyzji opartych na danych oraz zasięg społeczności i współpraca.
  • Stosuj i analizuj rozwiązania edukacyjne, które wspierają i wspierają szkoły i placówki edukacyjne w celu poprawy wyników i sukcesów uczniów.
  • Strategiczne wspieranie różnych zainteresowanych stron w podejmowaniu świadomych i rozsądnych decyzji.
  • Zidentyfikować i zintegrować orientacje przywództwa, które są zgodne z praktykami doskonalenia szkoły.
  • Ćwicz profesjonalne zachowanie etyczne, które wspiera misję instytucjonalną i alokację zasobów w celu wsparcia i osiągnięcia celów instytucjonalnych.


Cele kształcenia

Oprócz ogólnych celów działu przywództwa i jego programów, studenci zdobędą następującą wiedzę, umiejętności i kompetencje w programie przywództwa nauczycieli:

Wspierać i ułatwiać uczenie się dorosłych

Kompetencje: Rozumieć dorosłych jako uczniów, aby wspierać profesjonalne społeczności uczące się.

Wyniki:

  • Kandydaci ułatwiają procesy grupowe w celu zarządzania wzrostem, konfliktami i zmianami.
  • Kandydaci słuchają modelu, przedstawiają i prowadzą wspólne dyskusje.
  • Kandydaci budują umiejętności ułatwiające budowanie zaufania, zbiorowej mądrości, społecznej konstrukcji wiedzy oraz budowania poczucia odpowiedzialności i działania.
  • Kandydaci tworzą razem kohorty kolegów jako profesjonalni uczniowie.
  • Kandydaci promują wykorzystanie technologii dla społeczności uczących się.

Program nauczania oparty na badaniach i doskonalenie instruktażowe

Kompetencja: Użyj badań, aby poprawić praktykę i osiągnięcia uczniów.

Wyniki:

  • Kandydaci współpracują z innymi w celu wyartykułowania problemów i możliwości uczenia się uczniów.
  • Kandydaci pomagają kolegom w dostępie do badań, danych ucznia.
  • Kandydaci pomagają kolegom w wyborze strategii badawczych, projektowaniu badań akcji i mierzeniu wyników.
  • Kandydaci ułatwiają analizę danych ucznia i zastosowanie wyników w celu rewizji strategii instruktażowych.
  • Kandydaci zachęcają do współpracy z wyższym wykształceniem i innymi organizacjami społecznymi.
  • Kandydaci współpracują z kolegami, aby interpretować, komunikować i rozpowszechniać wyniki badań związanych z uczeniem się.

Promuj profesjonalne uczenie się

Kompetencja: Promuj profesjonalne uczenie się w celu ciągłego doskonalenia.

Wyniki:

  • Kandydaci oceniają potrzeby szkoleniowe kolegów i współpracują z administracją w celu zapewnienia odpowiedniego PD.
  • Kandydaci promują różnorodne kształcenie zawodowe.
  • Kandydaci wykorzystują technologię do promowania współpracy i zróżnicowanego profesjonalnego uczenia się.
  • Kandydaci przygotowują kolegów do analizy i wykorzystania danych o osiągnięciach uczniów oraz innych danych w celu poprawy nauczania i analizy wpływu interwencji instruktażowych.
  • Kandydaci przekazują kolegom informacje zwrotne w celu wzmocnienia praktyki nauczania.
  • Kandydaci współpracują z kolegami w celu zbierania, analizowania i rozpowszechniania danych dotyczących wpływu uczenia się.

Wiodące inicjatywy w osiągnięciu uczniów

Kompetencja: Ułatwienie doskonalenia w nauczaniu i uczeniu się.

Wyniki:

  • Kandydaci ułatwiają zbieranie i analizowanie danych w klasie i szkole w celu zidentyfikowania obszarów, które poprawią program nauczania, instrukcje i ocenę.
  • Kandydaci prowadzą refleksyjny dialog z kolegami w oparciu o obserwacje i pracę studentów oraz oceny.
  • Kandydaci służą jako mentor, coach, moderator treści, krytyczny przyjaciel lub recenzent.
  • Kandydaci służą jako lider zespołu, aby wykorzystać umiejętności i wiedzę kolegów, aby zaspokoić potrzeby uczniów w zakresie nauczania.
  • Kandydaci promują strategie instruktażowe dotyczące różnorodności i równości.

Poprowadź instruktażowe ulepszenia instrukcji

Kompetencja: Wykorzystanie ocen i danych do poprawy szkoły i powiatu.

Wyniki:

  • Kandydaci zwiększają zdolność kolegów do dostępu do zasobów i wiedzy fachowej w celu wykorzystania odpowiednich instrumentów oceny zgodnych z normami.
  • Kandydaci ułatwiają zespołom nauczycieli opracowywanie i wdrażanie formatywnych ocen opartych na klasach, ocenianie, interpretowanie pracy uczniów i stosowanie wyników w celu poprawy praktyki edukacyjnej (DDI).
  • Kandydaci angażują kolegów we wspólne rozmowy na temat danych ucznia i praktyk instruktażowych, wzywają ich do opracowania rozwiązań, stworzenia atmosfery zaufania i krytycznej refleksji.
  • Kandydaci współpracują z kolegami, aby wykorzystać wyniki badań, aby zalecić zmiany organizacyjne w strukturze lub praktyce w celu poprawy wyników uczniów.

Prowadź kontakt do społeczności i rodzin

Kompetencje: Poprawa zasięgu i współpracy z rodzinami i społecznością.

Wyniki:

  • Kandydaci promują skuteczne interakcje między kolegami, rodziną i większą społecznością.
  • Kandydaci modelują efektywną komunikację z rodzinami i innymi interesariuszami, koncentrując się na poprawie wyników.
  • Kandydaci ułatwiają koleżankom zbadanie własnego rozumienia społeczności i różnorodności oraz wykorzystanie tego do wzbogacenia doświadczeń uczniów.
  • Kandydaci rozwijają wspólne zrozumienie wśród kolegów z rozwoju dziecka i młodzieży oraz warunków w domu i społeczności.
  • Kandydaci pomagają kolegom w rozpoznawaniu i ocenie zasobów od organizacji społecznościowych, które wspierają naukę uczniów.
  • Kandydaci opracowują kompleksowe strategie z kolegami, aby zaangażować rodziny i członków społeczności jako partnerów w edukacji.

Adwokat do zawodu

Kompetencje: propagowanie nauki i zawodu.

Wyniki:

  • Kandydaci dzielą się informacjami na temat tego, w jaki sposób polityka państwowa i krajowa wpływa na praktykę w klasie i oczekiwania wobec uczenia się uczniów.
  • Kandydaci współpracują z kolegami, aby wykorzystywać badania do wspierania procesów nauczania i uczenia się, które odpowiadają potrzebom wszystkich uczniów.
  • Kandydaci współpracują z kolegami, aby wybrać możliwości poparcia dla praw / potrzeb studentów, zapewniając dodatkowe środki.
  • Kandydaci popierają zasoby zawodowe, finansowe, ludzkie i inne zasoby, które pozwalają kolegom poświęcić znaczną ilość czasu na poznanie skutecznych praktyk.
  • Kandydaci reprezentują i popierają ten zawód w kontekstach poza klasą.


Program

Indywidualne kursy dla liderów nauczycieli dla nauczycieli są oznaczone gwiazdką (*).

* MIĘDZYNARODOWE UCZNIOWIE: Oprócz programu podstawowego, o którym mowa poniżej, studenci zagraniczni uczęszczający na zajęcia na kampusie CUC są zobowiązani do odbycia Seminarium w Szkolnictwie Wyższym, kursie 3-kredytowym.

Specjalizacja doktorska: Przywództwo nauczyciela

  • Szkoły, rodziny i partnerstwa wspólnotowe *
  • Teacher Leader Practicum *
  • Strategie przywództwa edukacyjnego *
  • Podejmowanie decyzji na podstawie badań *
  • Teoria nadzoru i praktyka *
  • Analiza danych dotyczących usprawnienia szkoły / dystryktu *
  • Zapewnienie wsparcia dla instruktorów
  • Wiodące szkolne społeczności uczące się w szkołach *
  • Teoria curriculum i projekt
  • Instruktażowy instruktaż dla efektywnego nauczania

Fundamenty / Filozofia / Etyka

  • Filozofia wiedzy naukowej (tylko doktorat)
  • Filozoficzne i teoretyczne podstawy edukacji (tylko EdD)
  • Zmiany organizacyjne
  • Analiza polityki
  • Etyka dla liderów edukacyjnych

Badania i statystyki dla EdD, Practitioner Track

  • Projekt badawczy

Wybierz dwa:

  • Badania ankietowe
  • Badania jakościowe
  • Metody badań Badania naukowe
  • Badania ilościowe

Badania i statystyki doktorantów, Researcher Track

  • Projekt badawczy
  • Badania jakościowe
  • Badania ilościowe
  • Badania metod mieszanych

Wybierz jeden:

  • Badania ankietowe
  • Zaawansowane tematy statystyki
  • Zaawansowane tematy analizy jakościowej

Kompleksowy egzamin i dysertacja

  • Kompleksowy egzamin
  • Rozprawa
  • Nadzór dysertacyjny

* Uwaga: Concordia University Chicago nie oferuje stypendiów ani czesnego w całości lub części dla każdego zainteresowanego studenta lub kandydata.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja June 25, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest
Online
Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2018
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Data rozpoczęcia : Sierp. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2018
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Wrześ. 2018
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą