EdD / PhD in Leadership: Specjalizacja nauczycielska

Concordia University Chicago

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

EdD / PhD in Leadership: Specjalizacja nauczycielska

Concordia University Chicago

Concordia University Chicago Department of Leadership jest liderem w dostarczaniu pedagogom wysokiej jakości, odpowiedniej i aktualnej edukacji absolwentów, która wzmacnia przywództwo publicznych i niepublicznych nauczycieli i administratorów, ponieważ pozytywnie wpływają na szkoły.

Opowiadamy się za przyjęciem doktorantów i wszystkich studentów w szkołach publicznych i niepublicznych. Jesteśmy refleksyjnymi profesjonalistami, którzy zapewniają wysoką jakość, aktualną i aktualną edukację naszym kandydatom na stanowiska kierownicze. Przygotowujemy naszych kandydatów na liderów nauczycieli i administratorów kierujących szkołami publicznymi i niepublicznymi w służbie studentów, aby mogli stać się skutecznymi obywatelami w społeczeństwie globalnym.


O stopniach

Ten program doktorancki przygotowuje kandydatów do publicznych lub niepublicznych obowiązków administracyjnych w całym obwodzie. Program ma na celu pomóc doktorantowi:

  • Promuj sukces wszystkich uczniów poprzez opracowywanie i wdrażanie wspólnej wizji uczenia się, która wspiera proces uczenia się.
  • Rozwijaj zaawansowane umiejętności zarządzania organizacją, operacjami i zasobami dla bezpiecznego, wydajnego i efektywnego środowiska nauczania w szkołach i dzielnicy.
  • Współpracuj z pracownikami, radami edukacyjnymi, studentami, rodzinami i członkami społeczności w odpowiedzi na różnorodne zainteresowania i potrzeby edukacyjne oraz społecznościowe, a także mobilizuj zasoby społeczności.
  • Demonstruj uczciwość, uczciwość i etyczne postępowanie, aby wspierać i rozwijać rozwój moralnej społeczności edukacyjnej.
  • Rozumieć i reagować na szersze konteksty polityczne, społeczne, ekonomiczne, prawne i kulturowe.


Kompetencje programowe i wyniki

Wykazać przewodnictwo instruktażowe

Kompetencje: analizuj programy instruktażowe i dane o wynikach uczniów, aby wspierać sukces wszystkich uczniów.

Wyniki:

  • Kandydaci wykazują zrozumienie różnych metodologii badań instruktażowych i mogą analizować porównywalne mocne i słabe strony każdej metody.
  • Kandydaci są w stanie wykorzystać dane jakościowe i ilościowe, odpowiednie metody badawcze, technologie i systemy informacyjne, aby opracować plan dalekiego zasięgu dla dzielnicy, która ocenia systemy usprawnień i rozliczalności dzielnicy.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność wykorzystywania i promowania technologii i systemów informatycznych w celu wzbogacenia programów nauczania i nauczania w rejonach, monitorowania praktyk instruktażowych i zapewnienia pomocy administratorom, którzy mają potrzebę poprawy.
  • Kandydaci demonstrują możliwość alokacji i uzasadnienia zasobów w celu podtrzymania programu instruktażowego.
  • Kandydaci wykazują zdolność do ułatwiania i angażowania się w działania wykorzystujące najlepsze praktyki i rzetelne badania edukacyjne w celu ulepszenia programów instruktażowych.
  • Kandydaci wykazują zdolność do pomocy personelowi szkolnemu i dystryktowi w zrozumieniu i zastosowaniu najlepszych praktyk w uczeniu się.
  • Kandydaci rozumieją i mogą stosować troskę o różnorodność, teorię rozwoju społecznego oraz sprawdzone teorie uczące i motywacyjne do procesu uczenia się.
  • Kandydaci rozumieją, jak stosować odpowiednie strategie badawcze, aby profilować wyniki uczniów w danej dzielnicy i analizować różnice między podgrupami.

Wykazać przywództwo w zakresie nadzoru etycznego

Kompetencje: Oceniaj klimat szkoły, kulturę i profesjonalną kadrę, aby zapewnić wsparcie dla sukcesu wszystkich uczniów.

Wyniki:

  • Kandydaci wykazują wiedzę na temat strategii uczenia się dorosłych oraz umiejętności zastosowania technologii i badań w projektowaniu rozwoju zawodowego, koncentrując się na autentycznych problemach i zadaniach, mentoringu, coachingu, konferencjach i innych technikach promujących nową wiedzę i umiejętności w miejscu pracy.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność wykorzystywania strategii, takich jak obserwacje i refleksje oparte na współpracy, aby pomóc w opracowaniu kompleksowych planów rozwoju zawodowego z personelem okręgowym i szkolnym.
  • Kandydaci opracowują indywidualne plany rozwoju zawodowego, które odzwierciedlają zaangażowanie w uczenie się przez całe życie i najlepsze praktyki.

Demonstrowanie umiejętności przywódczych w zakresie skutecznego, praktycznego i etycznego zarządzania

Kompetencje: Zaplanuj efektywne wykorzystanie zasobów fiskalnych, ludzkich i materialnych, aby promować sukces wszystkich uczniów w bezpiecznym, efektywnym i wydajnym środowisku edukacyjnym.

Wyniki:

  • Kandydaci demonstrują umiejętność korzystania z opartej na badaniach wiedzy z zakresu uczenia się, nauczania, rozwoju studentów, rozwoju organizacyjnego i zarządzania danymi w celu optymalizacji procesu uczenia się dla wszystkich uczniów.
  • Kandydaci demonstrują efektywną organizację zasobów fiskalnych, ludzkich i materialnych, dając pierwszeństwo uczniom i ich bezpieczeństwu, demonstrując jednocześnie zrozumienie procesów budżetowania dzielnicy i obowiązków powierniczych.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność zorganizowania dzielnicy w oparciu o wskaźniki równości, skuteczności i wydajności oraz mogą stosować zasady prawne promujące równość.
  • Kandydaci wykazują zrozumienie, jak stosować zasady prawne w celu promowania i zapewnienia bezpiecznych, efektywnych i wydajnych obiektów.

Zademonstruj umiejętność skutecznej komunikacji z rodzicami i innymi członkami społeczności

Kompetencje: Zaangażuj społeczność zewnętrzną, aby zapewnić sukces wszystkich uczniów.

Wyniki:

  • Kandydaci wykazują zdolność do ułatwiania planowania i wdrażania programów i usług, które łączą zasoby rodziny i społeczności, aby pozytywnie wpłynąć na uczenie się uczniów.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność wykorzystywania informacji publicznej i opartej na badaniach wiedzy o problemach i tendencjach do współpracy z członkami społeczności i organizacjami społecznymi, aby wywrzeć pozytywny wpływ na uczenie się.
  • Kandydaci wykorzystują wiedzę o modelach relacji społecznościowych, strategiach marketingowych i procesach, podejmowaniu decyzji opartych na danych oraz teorii komunikacji w celu tworzenia ram dla szkół, przedsiębiorstw, społeczności, instytucji rządowych i szkół wyższych.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność opracowania i wdrożenia planu pielęgnowania relacji z liderami społeczności oraz docierania do różnych organizacji biznesowych, religijnych, politycznych i usługowych w celu wzmocnienia programów i wspierania celów dzielnicy.
  • Kandydaci demonstrują zdolność do angażowania członków społeczności, grup i innych interesariuszy w proces decyzyjny rejonów, odzwierciedlając zrozumienie strategii, aby wykorzystać integralną rolę dzielnicy w większej społeczności.
  • Kandydaci demonstrują możliwość współpracy z agencjami wspólnotowymi w celu zintegrowania usług zdrowotnych, społecznych i innych w szkołach w celu uwzględnienia warunków uczniów i rodziny, które mają wpływ na uczenie się.
  • Kandydaci demonstrują umiejętność nawiązywania relacji społecznościowych, które modelują efektywne praktyki w relacjach z mediami.
  • Kandydaci opracowują i wdrażają strategie wspierające zaangażowanie rodzin w edukację swoich dzieci, wzmacniając wśród pracowników dystryktu przekonanie, że rodziny mają na uwadze dobro swoich dzieci.

Zrozum zróżnicowane populacje

Kompetencja: wykazać świadomość i wrażliwość na potrzeby wszystkich uczniów, aby zapewnić sukces edukacyjny w szkołach i dzielnicy.

Wyniki:

  • Kandydaci wykorzystują aktualną wiedzę o zasadach i przepisach regulujących edukację dla subpopulacji (tj. Edukacji specjalnej, utalentowanych i utalentowanych, ELL, podgrup etnicznych).
  • Kandydaci okazują szacunek dla praw innych osób w odniesieniu do poufności, godności i uczciwości.
  • Kandydaci oceniają dane i określają potrzeby w zakresie obsługi subpopulacji, aby zapewnić sukces szkolny i odpowiednie osiągnięcia.
  • Kandydaci wspierają programy i usługi, które świętują i wspierają różnorodny charakter szkół i dzielnicy.

Zrozum większy kontekst

Kompetencje: Współpracuj z odpowiednimi podmiotami spoza szkoły, aby wspierać sukces wszystkich uczniów.

Wyniki:

  • Kandydaci demonstrują umiejętność korzystania z odpowiednich metod badawczych, teorii i koncepcji w celu usprawnienia działań w rejonach.
  • Kandydaci wykazują zrozumienie złożonych przyczyn ubóstwa i innych niedogodności oraz ich wpływu na rodziny, społeczności, dzieci i uczenie się.
  • Kandydaci demonstrują zrozumienie zasad, przepisów i regulacji wprowadzonych przez władze lokalne, stanowe i federalne, które dotyczą konkretnej dzielnicy.
  • Kandydaci mogą wyjaśnić system finansowania szkół publicznych i jego wpływ na sprawiedliwy podział możliwości edukacyjnych w dzielnicy.
  • Kandydaci wykazują zdolność współpracy z przywódcami politycznymi na poziomie lokalnym, stanowym i krajowym.
  • Kandydaci mogą rozumieć, w jaki sposób konkretne przepisy na poziomie lokalnym, stanowym i federalnym wpływają na okręg szkolny i mieszkańców.
  • Kandydaci popierają stanowiska w odpowiedzi na proponowane zmiany polityki, które przyniosłyby korzyści lub szkodzą dzielnicom i wyjaśnią, w jaki sposób proponowane polityki i przepisy prawne mogą poprawić możliwości edukacyjne i społeczne dla określonych społeczności.


Program

* MIĘDZYNARODOWE UCZNIOWIE: Oprócz programu podstawowego, o którym mowa poniżej, studenci zagraniczni uczęszczający na zajęcia na kampusie CUC są zobowiązani do odbycia Seminarium w Szkolnictwie Wyższym, kursie 3-kredytowym.

Kandydaci ubiegający się o superwizorowe potwierdzenie stanu Illinois muszą ukończyć kursy w programie oznaczone gwiazdką (*).

Specjalizacja w zakresie edukacji kierowniczej

  • Szkoły, rodzice, relacje społeczne
  • Nadinspektor *
  • Strategie przywództwa edukacyjnego
  • Podejmowanie decyzji na podstawie badań *
  • Administracja zasobami ludzkimi i negocjacje *
  • Finansowanie edukacji *
  • Teoria nadzoru i praktyka *
  • Zagadnienia prawne dla okręgów szkolnych *
  • Ulepszenie szkoły / dystryktu za pomocą analizy danych
  • Praktyki: Przygotowanie nadinspektora *

Fundamenty / Filozofia / Etyka

  • Zmiany organizacyjne*
  • Filozofia wiedzy naukowej (tylko doktorat)
  • Filozoficzne i teoretyczne podstawy przywództwa (tylko EdD)
  • Analiza polityki*
  • Etyka dla liderów edukacyjnych *

Badania i statystyki dla EdD, Practitioner Track

  • Projekt badawczy
  • Badania ankietowe
  • Badania jakościowe
  • Badania ilościowe

Badania i statystyki doktoratu, ścieżka badawcza

  • Projekt badawczy
  • Badania jakościowe
  • Badania ilościowe
  • Badania metod mieszanych

Wybierz jeden:

  • Badania ankietowe
  • Zaawansowane tematy statystyki
  • Zaawansowane tematy analizy jakościowej

Kompleksowy egzamin i dysertacja

  • Kompleksowy egzamin
  • Rozprawa
  • Nadzór dysertacyjny

* Uwaga: Concordia University Chicago nie oferuje stypendiów ani czesnego w całości lub części dla każdego zainteresowanego studenta lub kandydata.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski


Ostatnia aktualizacja June 18, 2018
Czas trwania i cena
Ten kurs jest
Online
Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2019
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Data rozpoczęcia : Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2019
Stany Zjednoczone - River Forest, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Wrześ. 2019
Stany Zjednoczone - Chicago, Illinois
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą