Ed.D. w edukacji międzynarodowej i wielokulturowej
University of San Francisco - School of Education
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
San Francisco, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
5 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 1270 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* za kredyt.
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Szkolenie krytycznych badaczy i zaangażowanych praktyków
Ed.D. W edukacji międzynarodowej i wielokulturowej (IME) chodzi o zrozumienie edukacji formalnej i nieformalnej w różnych kontekstach społeczno-kulturowych, językowych, politycznych i ekonomicznych. Opierając się na zasadach sprawiedliwości, sprawiedliwości społecznej i praw człowieka, program krytycznie odnosi się do realiów edukacji w obrębie i poza granicami szkolnictwa publicznego w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Nasz program wyposaża uczniów w umiejętności potrzebne do angażowania się w pracę naukową, dydaktyczną i rzeczniczą, które dotyczą wielu kluczowych zagadnień mających wpływ na dzisiejszą edukację. Odwiedź naszą stronę tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym programie
Charakterystyczne cechy programu
- Skoncentruj się na zaangażowanym stypendium o znaczącym wpływie na społeczności lokalne i globalne.
- Najnowocześniejszy i rygorystyczny intelektualnie program nauczania oparty na krytycznej pedagogice.
- Silne poczucie wspólnoty złożonej z wysoce zróżnicowanych wykładowców i studentów, którzy oferują osobiste i naukowe wsparcie.
- Możliwości stażów dla doktorantów, którzy stają się uczonymi, praktykującymi i adwokatami sprawiedliwości społecznej.
"IME to rodzina, grupa inteligentnych, kochających ludzi, którzy czują, że sprawiedliwość społeczna jest podstawą bycia wychowawcą, jest to miejsce, które nazywa się naszym drugim domem, miejscem, do którego dochodzimy, gdy świat zewnętrzny jest frustrujący i potrzebujemy miejsca wsparcia i refleksji, to jest to miejsce, w którym myśli są rzucane w szacunek, szanowane i pełne wdzięku, to miejsce, które jest obecne w cywilizacjach od początku czasu ... wspólnoty. "
-Status EdD Student
Dostawa programu
Program jest zgodny z rozkładem zajęć weekendowych, które odbywają się dziewięć razy w semestrze (piątkowe wieczory i wszystkie soboty dziennie).
Szczegóły programu
Ed.D. program opiera się na pięciu głównych obszarach koncepcyjnych: krytycznej teorii społecznej i szkolnictwie; intersekcjonalność rasy, klasy, narodu, języka, płci i seksualności w edukacji; prawa człowieka i ruchy społeczne; edukacja międzynarodowa i porównawcza; i alternatywne paradygmaty badań.
Zakorzeniony w praktyce pedagogiki krytycznej, program ten zapewnia dynamiczną społeczność edukacyjną, w której studenci korzystają z rygorystycznego doświadczenia zarówno w klasie, jak iw społeczności. Uważamy, że ramy koncepcyjne IME i pedagogika służą uczniom do zostania liderami zdolnymi do ponownego wyobrażenia sobie możliwości edukacji w różnych kontekstach.
Program doktorancki International and Multicultural Education (IME) składa się z 60 punktów studiów wykraczających poza tytuł magistra, a jego kulminacją jest ukończenie rozprawy doktorskiej. Uczniowie mogą wybierać spośród szeregu kursów w edytorze IME lub koncentracji w Edukacji Praw Człowieka lub Akwizycji Drugiego Języka.
Wyniki nauki
Wyniki nauczania w ramach programu edukacji międzynarodowej i wielokulturowej
Celem każdego programu IME jest rozwój profesjonalnych praktyków z doświadczeniem w trzech kluczowych obszarach:
Wiedza konceptualna i teoretyczna: w tym krytyczna teoria społeczna, pedagogika krytyczna, krytyczna teoria ras i intersekcjonalność, teoria feministyczna, prawa człowieka i ruchy społeczne oraz alternatywne paradygmaty badawcze.
Umiejętności aplikacyjne: analiza, synteza i umiejętności oceny w zakresie nauczania i badań, opracowywania programów / polityki i administracji oraz lokalnej / globalnej sprawiedliwości społecznej / aktywizmu na rzecz praw człowieka. Narzędzia metodologiczne oparte na badaniach jakościowych, takich jak badania akcji partycypacyjnych, badania akcji nauczycieli, świadectwa i krytyczna etnografia.
Program edukacji międzynarodowej i wielokulturowej Wyniki uczniów
Programy IME mają na celu umożliwienie uczniom ukończenia studiów:
- Użyj teorii jako obiektywu do krytycznego myślenia o nierównościach społecznych w kontekście lokalnym / globalnym.
- Działaj jako transformujący profesjonalista w szkołach, uniwersytetach i społecznościach, aby dokonać zmian społecznych.
- Być wybitnym głosem w edukacyjnym ruchu sprawiedliwości poprzez stypendium i praktykę
- Projektować, wdrażać i oceniać programy klasowe / społeczne K-12 i policealne skupione na prawach człowieka, sprawiedliwości społecznej i / lub krytycznej edukacji wielokulturowej.
Zasoby finansowe
Federalna pomoc finansowa, państwowe i uniwersyteckie zasoby są dostępne jako fundusze dla nowo przyjętych i obecnych studentów USF School of Education.
Aby zrównoważyć koszty nauki w szkołach wyższych, wiele kursów Szkoły Edukacji oferowanych jest późnym popołudniem i wieczorem, i / lub w naprzemienne weekendy. Większość studentów uważa, że mogą utrzymać pełnoetatową pracę, jednocześnie zdobywając dyplom, stopień magistra lub stopień doktora. Jeśli jednak Twój program wymaga spędzenia czasu w klasie (np. Ucznia) lub ukończenia praktyki w terenie lub praktyki, takie zobowiązania będą kolidować z normalnym dniem pracy.
Odwiedź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej o środkach finansowych na ten program.
Kariera
Absolwenci programu doktoranckiego IME pracują jako profesjonaliści od transformacji w różnych środowiskach zarówno w USA, jak i na całym świecie, takich jak:
OPCJE KARIERY
- Członkowie wydziału na uczelniach lokalnych i uniwersytetach
- Liderzy nauczycieli w szkołach K-12
- Kuratorzy oświaty
- Badacze oświatowi
- Liderzy w organizacjach społecznych i pozarządowych
- Specjaliści programu nauczania
ABSOLWENCI PROGRAMU IM. DOK
- Profesor i przewodniczący, Urban Education, Loyola Marymount University
- Profesor i przewodniczący, edukacja elementarna, Uniwersytet Stanowy w San Francisco
- Profesor, Edukacja dwujęzyczna i wielokulturowa, California State University, Sacramento
- Adiunkt, Reading, Texas Woman's University
- Wydział, Santa Rosa Junior College i Solano Community College
- Wykładowca, American Studies, Eötvös Loránd University, Budapeszt, Węgry
- Dyrektor, Edukacja dwujęzyczna, rozwój zawodowy i programy specjalne, San Jose Unified School District
- Instruktorzy nauczycieli dla organizacji międzynarodowych
Program
Charakterystyczne cechy programu
- Skoncentruj się na zaangażowanym stypendium o znaczącym wpływie na społeczności lokalne i globalne.
- Najnowocześniejszy i rygorystyczny intelektualnie program nauczania oparty na krytycznej pedagogice.
- Silne poczucie wspólnoty złożonej z wysoce zróżnicowanych wykładowców i studentów, którzy oferują osobiste i naukowe wsparcie.
- Możliwości stażów dla doktorantów, którzy stają się uczonymi, praktykującymi i adwokatami sprawiedliwości społecznej.
"IME to rodzina, grupa inteligentnych, kochających ludzi, którzy czują, że sprawiedliwość społeczna jest podstawą bycia wychowawcą, jest to miejsce, które nazywa się naszym drugim domem, miejscem, do którego dochodzimy, gdy świat zewnętrzny jest frustrujący i potrzebujemy miejsca wsparcia i refleksji, to jest to miejsce, w którym myśli są rzucane w szacunek, szanowane i pełne wdzięku, to miejsce, które jest obecne w cywilizacjach od początku czasu ... wspólnoty. "
—Uczeń IME EdD
Dostawa programu
Program jest zgodny z rozkładem zajęć weekendowych, które odbywają się dziewięć razy w semestrze (piątkowe wieczory i wszystkie soboty dziennie).
Szczegóły programu
Ed.D. program opiera się na pięciu głównych obszarach pojęciowych: krytycznej teorii społecznej i szkoleniu; intersekcjonalność rasy, klasy, narodu, języka, płci i seksualności w edukacji; prawa człowieka i ruchy społeczne; edukacja międzynarodowa i porównawcza; i alternatywne paradygmaty badawcze.
Program ten, zakorzeniony w praktyce pedagogiki krytycznej, zapewnia dynamiczną społeczność edukacyjną, w której uczniowie korzystają z rygorystycznych doświadczeń zarówno w klasie, jak i w społeczności. Wierzymy, że ramy koncepcyjne i pedagogika IME służą uczniom do stania się liderami zdolnymi do ponownego wyobrażenia sobie możliwości edukacji w wielu kontekstach.
Program doktorancki International and Multicultural Education (IME) składa się z 60 punktów studiów poza tytułem magistra i kończy się ukończeniem rozprawy doktorskiej. Studenci mogą wybierać spośród szeregu kursów IME lub koncentracji w edukacji o prawach człowieka lub przyswajaniu drugiego języka.
Wynik programu
Wyniki nauki
Wyniki nauczania w ramach programu edukacji międzynarodowej i wielokulturowej
Celem każdego programu IME jest rozwój profesjonalnych praktyków z doświadczeniem w trzech kluczowych obszarach:
Wiedza koncepcyjna i teoretyczna: w tym krytyczna teoria społeczna, krytyczna pedagogika, krytyczna teoria rasy i intersekcjonalność, teoria feministyczna, prawa człowieka i ruchy społeczne oraz alternatywne paradygmaty badawcze.
Umiejętności stosowania: umiejętności analizy, syntezy i oceny w zakresie nauczania i badań, opracowywania programów/polityki i administracji oraz lokalnej/globalnej sprawiedliwości społecznej/prawa człowieka. Narzędzia metodologiczne oparte na badaniach jakościowych, takich jak badania działań partycypacyjnych, badania działań nauczycieli, świadectwa i etnografia krytyczna.
Program edukacji międzynarodowej i wielokulturowej Wyniki uczniów
Programy IME mają na celu umożliwienie uczniom ukończenia studiów:
- Użyj teorii jako obiektywu do krytycznego myślenia o nierównościach społecznych w kontekście lokalnym / globalnym.
- Działaj jako transformujący profesjonalista w szkołach, uniwersytetach i społecznościach, aby dokonać zmian społecznych.
- Być wybitnym głosem w edukacyjnym ruchu sprawiedliwości poprzez stypendium i praktykę
- Projektować, wdrażać i oceniać programy klasowe / społeczne K-12 i policealne skupione na prawach człowieka, sprawiedliwości społecznej i / lub krytycznej edukacji wielokulturowej.
Stypendia i Finansowanie
Galeria
Możliwości związane z karierą
Absolwenci programu doktoranckiego IME pracują jako profesjonaliści od transformacji w różnych środowiskach zarówno w USA, jak i na całym świecie, takich jak:
OPCJE KARIERY
- Członkowie wydziału na uczelniach lokalnych i uniwersytetach
- Liderzy nauczycieli w szkołach K-12
- Kuratorzy oświaty
- Badacze oświatowi
- Liderzy w organizacjach społecznych i pozarządowych
- Specjaliści programu nauczania
ABSOLWENCI PROGRAMU IM. DOK
- Profesor i przewodniczący, Urban Education, Loyola Marymount University
- Profesor i przewodniczący, edukacja elementarna, Uniwersytet Stanowy w San Francisco
- Profesor, Edukacja dwujęzyczna i wielokulturowa, California State University, Sacramento
- Adiunkt, Reading, Texas Woman's University
- Wydział, Santa Rosa Junior College i Solano Community College
- Wykładowca amerykanistyki, Uniwersytet Eötvös Loránd, Budapeszt, Węgry
- Dyrektor, Edukacja dwujęzyczna, rozwój zawodowy i programy specjalne, San Jose Unified School District
- Instruktorzy nauczycieli dla organizacji międzynarodowych
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Doctorate in Global Education – EdD (Part-Time Hybrid)
- Brattleboro, Stany Zjednoczone