Keystone logo

2 Studia doktoranckie (PhD) Programy w Zarządzanie marketingowe 2024

Filtry

Filtry

  • Studia doktoranckie (PhD)
  • Marketing
  • Marketing
  • Zarządzanie marketingowe
Kierunki studiów
  • Marketing (2)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

    Popular study format

    Popular education type

    Studia doktoranckie (PhD) Programy w Zarządzanie marketingowe

    Doktor filozofii - lub doktorat - jest najwyższym poziomem certyfikacji edukacyjnej, którą można otrzymać. Wymagania różnią się w zależności od programu, ale uzyskanie doktoratu może zająć do ośmiu lat i zazwyczaj jest przyznawane po zbadaniu, zaprezentowaniu i obronie pracy magisterskiej z danej dziedziny.

    Co to jest doktorat w zarządzaniu marketingiem? Ten stopień koncentruje się na wypełnianiu luki między badaniami akademickimi a praktyką zawodową w dziedzinie marketingu. Zajęcia te będą obejmować szeroki zakres tematów i koncepcji. Zasady biznesowe, ekonomia, psychologia behawioralna i socjologia są obszarami, na których się koncentrujemy. Zazwyczaj program zostanie podzielony na dwie części, z pierwszymi kilkoma latami spędzonymi na zajęciach, a druga połowa na prowadzeniu badań.

    Doktor zarządzania marketingiem często daje szeroki zestaw umiejętności, od badań i stosowania modeli statystycznych do zrozumienia zachowań ekonomicznych konsumentów. Umiejętności te pozycjonują posiadacza stopni, aby szybko awansować w światach korporacyjnych i akademickich.

    Koszt tego programu doktoranckiego będzie różnił się między instytucjami, ale należy oczekiwać, że spędzi co najmniej pięć lat, pracując nad jego ukończeniem. Jednak długość może się różnić w zależności od wielu czynników, w tym sytuacji finansowej studenta.

    Ze względu na zróżnicowany zestaw umiejętności, zazwyczaj istnieją szerokie możliwości dotyczące kariery. Często ktoś z tak zaawansowanym stopniem może zajmować wysokie stanowisko korporacyjne, takie jak dyrektor ds. Marketingu lub dyrektor ds. Marketingu. Co więcej, ten stopień może otworzyć możliwości zostania public relations lub menedżerem marki. Ze względu na ilość badań akademickich potrzebnych do dokończenia studiów doktoranckich, stawanie się profesorem w instytucie szkolnictwa wyższego jest również powszechnym rezultatem.

    Doktor zarządzania marketingiem jest dostępny na uczelniach lokalnych, na całym świecie, a także w Internecie. Wyszukaj poniżej swój program i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz zgłoszeniowy.