Filter
Doktorat
Republika Południowej Afryki Johannesburg Typ studiów: Wszystkie Tempo: Zaoczne

Zaoczne Zarządzanie marketingowe Johannesburg - programów Zarządzanie marketingowe Johannesburg Zarządzanie marketingowe , Johannesburg

PhD lub Doctor of Philosophy jest podyplomowych stopień naukowy wydawany przez uniwersytety. Kiedy ktoś osiąga doktorat on lub ona może być często określane jako lekarza.

programy zarządzania marketingowego może pozwolić uczniom badać dogłębnie zarządzanie zespołami marketingu, zasobów i działań. Studenci mogą uczyć się cenne komunikacji i umiejętności przywódczych studiując takie tematy jak strategie marketingowe, analizy rynku i podejmowania decyzji konsumenckich.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Johannesburg miasto jest największym źródłem złota i diamentów w Afryce Południowej. To jest podstawa Trybunału Konstytucyjnego Republiki Południowej Afryki i jest największym i najbogatszym miastem w prowincji Gauteng. Jest domem dla Uniwersytetu w Johannesburgu.

Zaoczne Zarządzanie marketingowe Johannesburg - Weź Zarządzanie marketingowe Johannesburg. Wszystkie Zarządzanie marketingowe program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

1 Wyniki z Zarządzanie marketingowe, Johannesburg

Stopnie naukowe
Lokalizacja
Republika Południowej Afryki
Johannesburg
Typ studiów
Tempo
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów:
University of Johannesburg

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zar ... [+]

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki rozprawie doktorskiej, w której kwalifikacje są zwieńczeniem, kwalifikujący się student wykazywałby dowody niezależnej i oryginalnej pracy naukowej. Teza stanowiłaby zdecydowany wkład w znajomość dyscypliny przedmiotowej oraz dziedziny badań. Kwalifikujący się studenci wykazywaliby się także kompetencjami w stosowaniu powiązanej metodologii badawczej oraz właściwej pisemnej i / lub ustnej komunikacji procesu badawczego i jego wyników. Student powinien być w stanie zastanowić się nad swoimi decyzjami badawczymi i aplikacjami, aby ocenić ich wpływ w holistycznym kontekście zarządzania marketingowego.... [-]

Republika Południowej Afryki Johannesburg
Luty 2020
Język angielski
Zaoczne
2 - 4 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku