Filter
Doktorat
Republika Południowej Afryki Johannesburg Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Zarządzanie marketingowe Johannesburg - programów Zarządzanie marketingowe Johannesburg Zarządzanie marketingowe, Johannesburg

PhD lub Doctor of Philosophy jest podyplomowych stopień naukowy wydawany przez uniwersytety. Kiedy ktoś osiąga doktorat on lub ona może być często określane jako lekarza.

programy zarządzania marketingowego może pozwolić uczniom badać dogłębnie zarządzanie zespołami marketingu, zasobów i działań. Studenci mogą uczyć się cenne komunikacji i umiejętności przywódczych studiując takie tematy jak strategie marketingowe, analizy rynku i podejmowania decyzji konsumenckich.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Johannesburg miasto jest największym źródłem złota i diamentów w Afryce Południowej. To jest podstawa Trybunału Konstytucyjnego Republiki Południowej Afryki i jest największym i najbogatszym miastem w prowincji Gauteng. Jest domem dla Uniwersytetu w Johannesburgu.

Zarządzanie marketingowe Johannesburg - Weź PhD Johannesburg. Wszystkie programu PhD i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

1 Wyniki z Zarządzanie marketingowe, Johannesburg

Stopnie naukowe
Lokalizacja
Republika Południowej Afryki
Johannesburg
Typ studiów
Tempo
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów:
University of Johannesburg

Student powinien rozwijać stosowane i wysoko wyspecjalizowane kompetencje i praktyczne umiejętności w zakresie pozyskiwania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad ... [+]

Student powinien rozwijać stosowane i wysoko wyspecjalizowane kompetencje i praktyczne umiejętności w zakresie pozyskiwania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki pracy doktorskiej, w której kwalifikacje kulminację, student kwalifikacyjna pokaże dowody niezależnych i oryginalnych prac naukowych. Teza stanowiłoby postanowił przyczynić się do poznania i wglądu do dyscypliny, a także z zastrzeżeniem dziedzinie badań. Kwalifikacja studentów będzie również wyświetlać kompetencje w stosowaniu stosowanej metodologii badawczej, jak również za prawidłowość i / lub komunikacja ustna napisane procesu badań i ustaleń. Student powinien być w stanie zastanowić się nad jego / jej decyzji badawczych i zastosowań, w celu oceny ich wpływu na całościowym kontekście zarządzania marketingowego.... [-]

Republika Południowej Afryki Johannesburg
Luty 2020
Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
Zaoczne
2 - 4 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku