Filter
Doktorat
Republika Południowej Afryki Typ studiów: Wszystkie Tempo: Wszystkie

Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki - programów Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki Zarządzanie marketingowe

PhD jest stopień doktora, w szczególności o nazwie "doktor filozofii " stopień. Jest to mylące, ponieważ doktorów niekoniecznie filozofów (chyba że uzyskał dyplom z filozofii!). Powiedział, że odbiorcami doktoranckie są w stanie zaangażować się w eksperymentach myślowych, rozum o problemach i rozwiązywać problemy w wyrafinowanych sposobów.

Zarządzanie Marketing zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi Biznesu i zasobów. Program akademicki w dziedzinie może badać takie tematy jak podejmowanie decyzji konsumenta, zasad marketingu, wizerunku marki wyrobu i marketingu międzynarodowego.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki - Weź Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki. Wszystkie Zarządzanie marketingowe i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Czytaj więcej Pokaż mniej

1 Wyniki z Zarządzanie marketingowe, Republika Południowej Afryki

University of Johannesburg

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zar ... [+]

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki rozprawie doktorskiej, w której kwalifikacje są zwieńczeniem, kwalifikujący się student wykazywałby dowody niezależnej i oryginalnej pracy naukowej. Teza stanowiłaby zdecydowany wkład w znajomość dyscypliny przedmiotowej oraz dziedziny badań. Kwalifikujący się studenci wykazywaliby się także kompetencjami w stosowaniu powiązanej metodologii badawczej oraz właściwej pisemnej i / lub ustnej komunikacji procesu badawczego i jego wyników. Student powinien być w stanie zastanowić się nad swoimi decyzjami badawczymi i aplikacjami, aby ocenić ich wpływ w holistycznym kontekście zarządzania marketingowego.... [-]

Republika Południowej Afryki Johannesburg
Styczeń 2020
Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
Zaoczne
2 - 4 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku