Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki - programów Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki Zarządzanie marketingowe

PhD jest stopień doktora, w szczególności o nazwie "doktor filozofii " stopień. Jest to mylące, ponieważ doktorów niekoniecznie filozofów (chyba że uzyskał dyplom z filozofii!). Powiedział, że odbiorcami doktoranckie są w stanie zaangażować się w eksperymentach myślowych, rozum o problemach i rozwiązywać problemy w wyrafinowanych sposobów. Zarządzanie Marketing zajmuje się z… Czytaj więcej

PhD jest stopień doktora, w szczególności o nazwie "doktor filozofii " stopień. Jest to mylące, ponieważ doktorów niekoniecznie filozofów (chyba że uzyskał dyplom z filozofii!). Powiedział, że odbiorcami doktoranckie są w stanie zaangażować się w eksperymentach myślowych, rozum o problemach i rozwiązywać problemy w wyrafinowanych sposobów.

Zarządzanie Marketing zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi Biznesu i zasobów. Program akademicki w dziedzinie może badać takie tematy jak podejmowanie decyzji konsumenta, zasad marketingu, wizerunku marki wyrobu i marketingu międzynarodowego.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki - Weź Zarządzanie marketingowe Republika Południowej Afryki. Wszystkie Zarządzanie marketingowe i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
University of Johannesburg
Johannesburg, South Africa

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządza ... Czytaj więcej

Student powinien rozwijać stosowane i wysoce wyspecjalizowane kompetencje i umiejętności praktyczne w zakresie nabywania, interpretacji, rozumienia i stosowania zasad zarządzania marketingowego. Dzięki rozprawie doktorskiej, w której kwalifikacje są zwieńczeniem, kwalifikujący się student wykazywałby dowody niezależnej i oryginalnej pracy naukowej. Pokaż mniej
Doktorat
01 January 2020
W pełnym wymiarze godzin
Zaoczne
2 lat(a)
Język angielski
Stacjonarne