PHDSTUDIES.PL

Kształcenie na odległość Zarządzanie marketingowe Programy, Wyszukaj najlepszy Zarządzanie marketingowe programy tutaj! - Zarządzanie marketingowe

PhD jest stopień doktora, w szczególności o nazwie "doktor filozofii " stopień. Jest to mylące, ponieważ doktorów niekoniecznie filozofów (chyba że uzyskał dyplom z filozofii!). Powiedział, że odbiorcami doktoranckie są w stanie zaangażować się w eksperymentach myślowych, rozum o problemach i rozwiązywać problemy w wyrafinowanych sposobów.

Zarządzanie Marketing zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi Biznesu i zasobów. Program akademicki w dziedzinie może badać takie tematy jak podejmowanie decyzji konsumenta, zasad marketingu, wizerunku marki wyrobu i marketingu międzynarodowego.

Nawet my uczestniczyć odległe zajęcia edukacyjne online, kilka uniwersytetów trzymać rozpoczęcie w kilku miejscach. Można nawet przerywać zajęcia dla wielu tygodni w ciągu roku, bez cofania i bez rzucania kredytów studenckich do spłaty. To jest mocny argument wielu ludzi patrzy na podczas rejestracji w odległości nauki klas.

Kształcenie na odległość Zarządzanie marketingowe Programy: Szukaj tutaj programów Zarządzanie marketingowe . Wszystkie szkoły i Kształcenie na odległość informacje Zarządzanie marketingowe directely, zaoszczędzić czas i kontakt Zarządzanie marketingowe przyjęć tutaj!

1 Wyniki z Zarządzanie marketingowe, Kształcenie na odległość Filter

Phd w zarządzaniu marketingowym

Unicaf University (MW)
Ośrodek kształcenia Online W pełnym wymiarze godzin Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Nowy Jork Grecja Ateny Rumunia Bukareszt Wielka Brytania Londyn Egipt Kair Ghana Accra Malawi Lilongwe Mauritius Port Louis Kenia Nairobi Nigeria Lagos Somalia Mogadiszu Zambia Lusaka Jordania Irbid Cypr Cypr online + 26 więcej

Celem programu doktora jest przygotowanie następnego pokolenia wiodących naukowców. Doktor jest programem niezależnego, samodzielnego kierunku naukowego, wspieranego przez zespół organów nadzoru, który wnosi oryginalny wkład do wiedzy zapisanej w opublikowanej pracy naukowej.