Studia niestacjonarne Media Londyn - programów Media Londyn Media , Londyn
Zarabianie doktorat wymaga rozszerzonego badania i intensywnego wysiłku umysłowego. PhD jest akademickie badanie, na którym koncentrować się na czterech do sześciu lat po uzyskaniu swój tytuł magistra, a to prowadzi, jeśli się powiedzie, w stopniu doktora, najwyższy stopień naukowy.
W programie mediów, uczniowie mogą być w stanie zbadać tworzenia, produkcji i analizy różnych rodzajów mediów. Mediów obejmuje wiele różnych dziedzin, w tym social media, technologii mediów, przedsiębiorczości, marketingu strategicznego, filmu, historii i wiadomościach.
UK, Wielka Brytania ma ponad 300 lat i obejmuje cztery składowe narody: Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Północna. UK jest centrum nauki w ciągu ostatnich 1000 lat i posiada wiele starożytnych i wybitnych uniwersytetów. Zagraniczni studenci stanowią znaczącą część studentów na uniwersytetach brytyjskich.
Londyn jest stolicą Wielkiej Brytanii, najbardziej zaludnionym regionem i gdzie królewska rodzina mieszka. Posiada największą koncentrację szkolnictwa wyższego w Europie, z 412.000 studentów na 43 uczelniach.
Studia niestacjonarne Media Londyn - Weź Media Londyn. Wszystkie Media program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!
3 Wyniki z Media, Londyn Filter
Doktor filozofii (doktorat) w dziedzinie reklamy i mediów
Selinus University of Science and Literature
Ten program studiów służy zbadaniu, poprzez realizację pracy badawczej, wykorzystania reklamy, zintegrowanej komunikacji marketingowej i nowych mediów na rynkach lokalnych, re ...
Stopnie naukowe (MPhil / PhD) w badaniach nad mediami
SOAS University of London
Studia medialne i filmowe w SOAS mają coraz szerszy program badań doktoranckich, w których obecnie bierze udział około trzydziestu studentów. Nasi studenci zajmują się wyjątko ...
Doktor filozofii (doktorat) w zakresie marketingu i komunikacji
Selinus University of Science and Literature
Praca naukowa w ramach tego programu doktoranckiego powinna rozwijać i pogłębiać najnowsze i innowacyjne strategie i koncepcje marketingowe, w tym media społecznościowe i Inte ...